~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/group.php?gid=255567342836 Toimisikohan tämä näin.. Laitoin jo muutamalle kutsun tuohon ryhmään, mutta sen yksityisyysasetukset pitäisi nyt olla niin että ihmiset pystyvät hakemaan jäsenyyttä, jonka adminit sitten hyväksyy (lisäilen admineja kunhan ehdin tässä ). Mitään viestejä sun muita ei ulkopuolisten pitäisi nähdä. Kertokaa toimiiko. :D
 
ON: päivitetään nyt tännekin, että kahden päivän istumisen jälkeen sain päivystyksen sedät uskomaan, että huoleni on todellista ja lopulta ne tekivät sen ultran! huoh. kaikki oli ok sitten kuitenkin, ja sanoi että kun näillä viikoilla näyttää noin hyvältä niin keskenmenon riski alkaa olla jo 0. hitto, miten mä pelkäsin. aloin pillittää sielläkin sit ihan kympillä. paras joululahja ikinä. :heart: anteeksi kun nyt tulin sit kuitenkin tänne "kehuskelemaan", ei ole tarkoitus pahoittaa kenenkään mieltä, mutta ajattelin päivittää kuulumiset kun oon täälläkin niin avoimesti panikoinut.

nyt ihanaa joulun aikaa kaikille!! nautitaan!! :heart: :D

HO HO HO! :wave:
 
Sartsa83
neulainen Juu, saat mahakuvia. ;) :D ...

milean Hyvä nimi ja liityin siihen. ;) :)

bambina Ihania uutisia!!!!!!!!!!!! :heart:

Hempu Kiitos. :heart: :hug: Kaiken kukkuraksi ystävä ilmotti että hänen pikkuveljensä on nukkunut tänään pois. Kuoli johonkin yliannostukseen. :'( Ja sitten appiukko täräytti kännipäissään että huomenna koira kuolee. Että kaivavat aamulla sille kuopan ja joku "Otto" tulee sitten ampumaan koiran päiviltään. :( Onhan siitä koirasta vaivaa ollut, kun sitä on koko ikänsä kiinni pidetty joka paikassa ja nyt kun on konttaava pikkulapsi talossa, niin ei tiedä mitä se koira tekee ja mun mies on astmaatikko niin joulunakaan ei kovin kauaa voida olla siellä kun mies meinaa tukehtua siellä. :/ Mutta miksi jouluna? Miksi nyt? Mies tossa sano että aikoo puhua isälleen aamulla järkeä ettei nyt jouluaattona menee nirhaamaan sitä koiraa, että katotaan nyt vielä... sitten se on pakko lopettaa jos meijän kummipoika, tää konttaava natiainen todetaan myöskin astmaatikoks ja allergiseks koirille. Mutta se on sen ajan murhe.. jotenki.. en tiiä. Ikäviä asioita joulun alla. Ei kiva.
 
mä laitoin äsken pyynnön liittyä tuonne ryhmään, en kyl nyt ehdi laittaa teille kaikille yv:nä mun nimeä, mut jos joku kiltisti hyväksyis mut sinne ja pyydän sit teidät kaikki mun kavereiksi. :)

ihanaa joulua kaikille! :)
 
kiitos kaikille!

sartsa voi ei, toooosi ikävää! :'( ehdinkin kyllä jo lukea fb:sta tuon suru-uutisen...kamalaa, ja vieläpä just näin joulun aikaan. koskaan ei ole mun mielestä hyvä aika lähteä, mutta kyllä joulu saa ikuisiksi ajoiksi mustan varjon ylleen, kun näin käy. nimim. kokemusta on. ja vielä tuo koira-uutinenkin. olipa sekin "rakki" sitten millainen tahansa, niin kyllä sekin perheenjäsenenä on ollut kauan, niin ei siitäkään luopuminen helppoa ole (nimim. kokemusta on), ja vieläpä...jouluna. Mutta nyt ennen kaikkea pidät huolen itsestäsi ja siitä ettet murehdi ja stressaa liikoja - se ei tee hyvää. mutta ei se varmasti helppoa ole...

itse en ole vielä tuonne fb:iin ehtinyt, ehkä joku päivä, mutta on ollut tässä nyt vähän kaikenlaista (mm. kaksi päivää istunut päivystyksessä )... mutta kyllä minäkin vielä! ;)


ja vielä kerran: JOULUA!! :heart: :wave:
 
niin ja vielä sellainen juttu tuosta fb:sta... eli sovitaanko pienimuotoinen vaitiolovelvollisuus, eli jos siellä sattumoisin onkin tuttuja, niin ei heti mennä juoruamaan kaupungilla kaikille tutuille, että hei nekin yrittää / niillekin on tulossa vauva...? en tiiä kuulostaako ihan hölmöltä, mutta kun itse olen luonteeltani sellainen, että haluan pitää asioita salassa ja sitten itse yllätellä ihmisiä kun on sen aika. ei ole kiva jos joku "vieras" tulee kysymään, että onkos asia näin... ymmärrättekö? onko liikaa vaadittu? eihän sitä mitenkään vahtia voi, mutta voi kunnioittaa toisten yksityisyyttä... no, menipäs vakavaksi! :LOL:
 
Nyt kun lähes kaikki tän päivän työt on hoidettu ja seurusteltu veljen ja siskon kanssa niin kerkii tännekin + notkua tuolla Naamassa :LOL: :LOL: Kyllähän se facebook tavallaan aika turha on, mutta ihan lystikästä ajanvietettä kuitenkin kaikin puolin. Pysyy kärryllä siellä olevien kavereiden elämästä ja oon löytänyt monta tuttuu ja vanhaa koulukaveria uudelleenkin.. =)

Kiva tuo meidän ryhmä tuolla FB:ssä :heart: :heart:

ON: Ei mitään oireita, suuntaan eikä toiseen.. Odottelen siis rauhassa sitä uutta vuotta tulevaksi.

Huomenna aatto jo!! Uskomattoman pian mennyt kyllä taas tämäkin joulukuu.. Teen joka vuosi uuden vuoden lupauksia.. joita en IKINÄ saa pidettyä.. Kuten että aloitan terveelliset elämäntavat ja laihdutan.. hah! :LOL: Naurattaa jo pelkkä ajatuksin.. Nooh, jospa sitä sais ittiään taas niskasta kiinni ja alkais vaikka liikkumaan taas.

Sartsa: Ei ketään saa tappaa jouluaattona. On se kyllä liian julmaa. Joulu on eläintenkin juhla. Eikö sitä koiraa voi antaa jollekin?? laittaa vaikka kauppojen seinille ilmoituksia tai soittaa eläinkoteihin?? :heart: Olen niin eläinrakas etten ikinä pystyis mitään eläintä lopettamaan.. :|

bambina: Onneksi kaikki oli hyvin kuitenkin. Nyt voit nauttia joulusta :heart:

ILOISTA JOULUA KAIKILLE! :heart: :heart: :heart: :xmas: :xmas:
 
Joo vaitiolovelvollisuus kuulostaa tosiaan hyvältä. :)

Laittakaa vaan niitä hakemuksia siihen ryhmään, adminit hyväksyy niitä sitten aina sitä mukaa kun huomaavat. (lisäillään vaan niitä admineita sitten aina tarpeen vaatiessa) =)
 
Hei, nyt on jouluaatto! Rauhallista, onnellista ja plussien täyttämää joulua kaikille!! :xmas: :heart: :heart:

Kiitos Milean (tai jos muistan väärin niin perustaja) meidän hienosta fb-ryhmästä! Siellä sitä nyt ollaan. Ja varmaan tämä vaitiolovelvollisuusasia on kaikille ok. Sitoudun!

Sartsa oon tosi pahoillani, onpa tosi surullista tämä kuolemantapaus :hug: Ja toivottavasti koirakin saa vielä pitää henkensä. Tsemppiä :heart: :heart:

Bambina onpa hienoa! Upea joululahja :heart:

Ja nyt on pakko mennä unille. Koko päivä meni vielä joulukiireissä, mutta nyt on valmista ja voi rauhoittua joulun viettoon. Joululahjaksi kaikille tätien pikaista poistumista Suomen rajojen ulkopuolelle!
 
Hyvää jouluaattohuomenta!

Täällä täti on ainakin vielä poissa. Ja aamulla normaaliherkkyyksiseen testiin tuli nega. Mutta seksin jälkeen sattuu alavatsaa... Tai sattunut nyt noin 10 min. Oliko sullakin Sartsa jotain tällaista?

:heart::heart:

Oikein rauhallista joulua kaikille! Tulen sitten joulun jälkeen ilmoittamaan sainko toivotun vai ei niin toivotun joululahjan!

:heart: :heart:
 
Sartsa83
Alkuperäinen kirjoittaja bambina:
kiitos kaikille!

sartsa voi ei, toooosi ikävää! :'( ehdinkin kyllä jo lukea fb:sta tuon suru-uutisen...kamalaa, ja vieläpä just näin joulun aikaan. koskaan ei ole mun mielestä hyvä aika lähteä, mutta kyllä joulu saa ikuisiksi ajoiksi mustan varjon ylleen, kun näin käy. nimim. kokemusta on. ja vielä tuo koira-uutinenkin. olipa sekin "rakki" sitten millainen tahansa, niin kyllä sekin perheenjäsenenä on ollut kauan, niin ei siitäkään luopuminen helppoa ole (nimim. kokemusta on), ja vieläpä...jouluna. Mutta nyt ennen kaikkea pidät huolen itsestäsi ja siitä ettet murehdi ja stressaa liikoja - se ei tee hyvää. mutta ei se varmasti helppoa ole...

itse en ole vielä tuonne fb:iin ehtinyt, ehkä joku päivä, mutta on ollut tässä nyt vähän kaikenlaista (mm. kaksi päivää istunut päivystyksessä )... mutta kyllä minäkin vielä! ;)


ja vielä kerran: JOULUA!! :heart: :wave:
Jep. Äläpä muuta sano. Oon itekin käyny viemään oman koiran piikille ja se on mitä kamalinta, mutta tuo koira ei ole kyllä saanut oikein olla edes perheenjäsen kun koko ikänsä pidetty kiinni jossakin remmissä. :( Mä en kestä edes sitä nähdä ja itku kurkussa oon aina siitäkin tuolla. Inhottavaa! No mutta, stressi pois näinä aikoina ja muuta ajateltavaa. Nyt on joulu!

:xmas: :heart:
 

Yhteistyössä