~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

taffo sitä vartenhan täällä ollaan, että tuetaan toinen toista. Ei siun tarvii missään nimessä pyyellä anteeksi sitä, että utelet ja kertoilet omia kuulumisia :) Sitä varten myö kaikki täällä ollaan, toisiamme varten :heart: :hug:

sartsa voi hitto, en viäläkää pääse onnittelee sinuu aamupahoinvoinnista :D Hih, voi muru :heart: En liikaa tuudittaudu siihen, et saan, koska sit tuntuu pahalta jos en saakkaa sitä, mut positiivisella mielellä, kaikki paperit kasassa ja monistettuna :) Ja kuules mur, ehit siä laihuttaa sit vauvan syntymän jälkeekii ;) Syöt nyt vaan sellasta mikä maistuu :) Et pysyt kunnossa ja vauva pysyy kunnossa :heart:

terp noi voi höh :( Parempaa onnea tähän kiertoon :heart: Kiitos päivittämisestä taas :flower:
 
raitakissa Toivotaan toivotaan toivotaan ;) :heart:

bambina mulla pitäs alkaa hedelmälliset ajat fertility sivuston mukaan tuossa 1.1. eli just sillon, kun alkaa se pitkän pitkä viikon vapaa :) Mikäli kierto on sama kun nyt :) Eli jos menis ilman ressiä kerrankii ;) Hienoa, että sait kuitenki ajan tuonne neuvolan puolelle :) Toivottavasti kaikki selviää ja kaikki on parhain päin :heart: Älä sitten ala liikaa hermoilemaan jos niitä sydänääniä ei satukkaan kuulumaan, mutta toivotaan jos vaikka kuuluis :heart: Hih, ihanainen olet murunen :heart: Niinh, totta tuokin, että voi sitten tosiaan ostaa muunkinvärisiä vaatteita kun niitä valkosia :D Eikä oo kaappi täynnä pitsiunelmia ja sitten tuleekin poika :D

HH Ihan samanlainen oottelija oot kun miäkii :D Ei millään malttas oottaa mitään, vaan kaikki pitäs saada mulle nyt heti :D Miä olen miettiny, että miä taas en haluais tietää välttämättä, että kumpi sieltä tulee, että se olis yllätys sitten, mut toi miun avokki on asiasta vähän eri mieltä :D Katotaan sitten miten sovuun päästään asiasta joskus kun sen aika koittaa :) Toivottavasti meille molemmille pian :heart:

Sekä teille kaikille muille palstailijoille jotka ei ole vielä plussanneet, niin plussatuulia! Olette ihan mahtavia, miut on koukutettu tähän palstaan :heart:
 
No niin, tänään siis oli/on se oletettu ovis(en siis tikuta vaan ihan tuntemuspohjalta =) ) Lauantaina päästiin tositoimiin ja toivotaan että josko se riittäisi saattamaan toivotun raskauden alkuun...Toivoa toki on vielä tänään tai huomennakin saada aikaseksi uutta yritystä mutta teoriassahan ton lauantainkin pitäisi olla riittävän lähellä jotta saattais tulla vaikka tulostakin! Nooh, ei auta kun toivoa ja alkaa taas viikon päästä kuvittelemaan jos jonkinlaista oiretta :LOL:

Tsemppiä myös muille että niitä plussia tulis :heart: Ei jaksais aina vaan kuvitella, ne oireet saisi joskus olla tottakin! :ashamed:

Ja oikeen rauhaisaa joulunaikaa myös kaikille kanssasisarille! :xmas:
 
mulle voi sitten päivittää kp 3/26-28 ja yk 6... kylläpä aika rientää, just oli vasta yk 1... :( no, en saanu parasta mahdollista joululahjaa... mutta toivoteaan muille vielä sitä, ja onnea plussanneille!! :xmas: :xmas: :flower:

no oon tainnu kyllä kiltti kuitenkin olla koska jonkun lahjan taidan saada... =) :xmas:

ärsyttää niin... miks tää ei vois olla kaikille yhtä helppoa tai vaikeaa... :/
nyt vielä viimeisiä jouluvalmisteluja ja yksi työpäivä huomenna ennen hurjan pitkää jouluvapaata...eli 2 pvää...aatto ja joulupvä :LOL:
mutta kaikille oikein ihanaa joulunaikaa!!! :xmas: +++++ :whistle:
 
hempu juuh, eipä niitä sydänääniä sitten saatu kuulumaan, oli kuulemma kohtu sen verran taaksepäin kallellaan...kyllä se kuitenkin 20 min yritti, että ei ihan heti luovuttanut... mutta kyllä masentaa!!! vaikka niitä ei periaatteessa pitänytkään kuulua, mutta silti... sanoi tosin, että vaikka niitä ei nyt kuultu, niin se masiina näytti sykkeitä 158, 129, ja se terkkari vaan tuumi että ei ne minunkaan voi olla. mutta luottaako nyt niihin sitten? yritän varata gynelle aikaa, et meen sinne ultraan, niin saisin joulunajaksi mielenrauhan, vaikka se nyt vähän maksaakin... prkl!!! :ashamed:
 
uhhuh kun on kiire päivä.. nopeasti yritän kommentoida :)

milean, sit vaan syötät ne Multivita plussat miehellesi, niin mäkin teen. ja näköjään niin HH:kin suunnittelee tekevänsä. :D tänään pitäis käydä ostamassa purkki sitä raskaus-multivitaa.

hempu, juu, siinä plussassa on a-vitamiinia.. :/ löysin tällaisen linkin, jos jotain teistä kiinnostaa vertailla noita eri purkkeja:
http://www.multivita.fi/vertaa.html

toivon kovasti hempunen että saat sen uuden työpaikan! :heart: ja kyllä me haluttais tietää kumpaa sukupuolta tuo masussa kasvava toukka on, vaikka mulle ei oikeastaan oo väliä kumpi se on. tai siis, mielipide vaihtuu koko ajan. :D mies toivois poikaa, mut "kyl tyttökin kelpaa ihan hyvin" :LOL:
ja sanokaa vaan immeiset jos haluatte että me odottajat ollaan hiljaa, ei ole todellakaan tarkoitus hieroa suolaa haavoihin! ja saa sanoa ihan reilusti!

taffo, onpa veemäinen tilanne. ihme touhua että tulokset vaan tyrkätään kouraan! :eek: mää en noista ymmärrä mitään, mutta toivottavasti uutiset ei ole kovin huonoja. :hug: :hug: :hug:

terp ja saana :hug: tädistä.

bambina :hug: :hug: :hug: kyllä kaikki on varmasti hyvin! mutta ymmärrän kyllä hyvin sun huolen. en usko että ne sykkeet oli sun sykkeitä eli oon aika luottavaisin mielin täällä. :) mutta kerrohan sitten mitä gyne sanoi, jos sellaiselle vielä ennen joulua pääset. jaksamisia kovasti!! :heart:

tsemppiä kaikille kaikkeen! :)
 
Taffo, pahoittelut, että ehdin vasta nyt laskeskella.

Laitoit, että teillä siittiöiden tiheys on yli 100 miljoonaa. Olisiko tuo kuitenkin ollut siittiöiden kokonaismäärä? Kuulostaa nimittäin aika hurjalta tiheydeltä. :) Oletan alla olevissa laskuissa, että tuo yli 100 miljoonan luku on siittiöiden kokonaisluku. (Jos ei ole, niin teidän arvot on 2,5 kertaa paremmat kuin alle laskemani luvut).

Eli teillä on

1) nopeasti eteenpäin liikkuvia: 38 miljoonaa (kokonaismäärä * 21%)
2) normaalin muotoisia siittiöitä 14,6 miljoonaa (kokonaismäärä * 8%)

Ja meillä:
1) nopeasti eteenpäin liikkuvia: 41 miljoonaa
2) normaalin muotoisia: 9 miljoonaa

Eli teillä on suunnilleen samalla tavalla kuin meillä! Ja meille lapsettomuuslääkäri siis vakuutteli, että koska normaalien ja liikkuvien siittiöiden määrät per "satsi" on noin hyvä, niin ei mitään hätää. (Ja me ei siis olla missään hoidoissa).

Jos vielä oletetaan, että nuo teidän 9 miljoonaa uivaa kaveria on myös hyvin eteenpäin liikkuvia - tai edes puolet niistä - niin eiköhän 4 - 9 miljoonaa sokeaakin siittiötä sen munasolun löydä. :LOL:

En siis olisi huolissani! :hug:

Toivottavasti ehdit lukea tämän ennen joulun viettoon lähtemistäsi, niin sun mieli vähän huojentuu!
 
22.12.2oo9 Tiistai



ShiruLi..........................kp 98/26.........................yk1
Louvre.........................kp 89/32-35....................yk 17
BabyBubble..................kp 85/??.........................yk 1
Celestial.......................kp 82/?...........................yk 1
pata-ässä.....................kp 78/28-30...................yk 4
murppa86....................kp 71/25.........................yk 53?
yöperhonen-................kp 64/28..........................yk 23
Cladoceran..................kp 62/39..........................yk 9



Siffis............................kp 57/30...........................yk 7



Jempula.......................kp 47/?.............................yk 4
Windy...........................kp 44/28...........................yk 2
kilu09...........................kp 42/28-...........................yk 11
HappyFeet...................kp 40/34............................yk 13



milean..........................kp 38/28-34?.....................yk 2
Miipeli...........................kp 31/27-36.....................yk 12
Elviir-a..........................kp 31/28-31.....................yk 10



Opaali78......................kp 29/26-30......................yk 9
LauraAnnika................kp 27/(26-)30-37.............yk 12
oola.............................kp 24/28..............................yk 2
Pettera........................kp 22/34..............................yk 3



Raitakissa....................kp 19/28 - 30....................yk 4
kiharapää....................kp 19/28-35......................yk 26
anu84..........................kp 19/29-32...................yk 22
HH1979........................kp 18/27-28......................yk 4
EtanaLilli......................kp 18/31...........................yk 12
Manuliina.....................kp 16/28-31.........................yk 4
Ingu............................kp 15/28..............................yk 1
Satiini-.........................kp 15/29-32......................yk 5
tiuvi.............................kp 13/25-39......................yk 6
neulainen.....................kp 11/90 (pillerit jätetty 09/09)
tähtynen......................kp 11/26-35......................yk 6
esperanzadora............kp 11/29-31........................yk 8



Taffo82.........................kp 9/29............................yk 5
Sinirusko......................kp 9/28............................yk 15
Ambrosine85................kp 9/30..........................yk 5
Indrina.........................kp 8/?............................yk 1
lillukainen....................kp 5/35.............................yk 1
terp..............................kp 3/27............................yk 5
Hempu86la...................kp 3/25-34.....................yk 18
Saana07......................kp 3/26-28......................yk 6
Pikkis82.......................kp....................................yk
aamuhapan korppu.....kp....................................yk 12
Jessica-87...................kp....................................yk




Plussanneet:
Niiskuneiti- 25.9.09
Susanna85 23.10.09
Hebbeliini 23.10.09
Pai80 3.11.09
bebek 8.11.09
mekkala 10.11.09
Bambina 12.11.09
Edda 21.11.09
Sartsa83 5.12.09
Siili H 13.12.09
vauvahaaveita 14.12.09
bubunen 18.12.09
 
Nyt taisi käydä niin että tänään on sitten Kp1.... :'( Aamulla kävin ostamassa uuden raskaustestin ja ajattelin että jos aattona testaisi... Illalla purukumin syöntikin oksetti, ja tänään ei saanut syötyä juuri mitään ja muutenkin outo olo... Nukuin tuossa äsken pari tuntia ja menin sen jälkeen vessaan ja kovin näyttää joulunpunaiselta. :headwall: Ei kyllä oo yhtään tätimäinen olo, mutta no ainakin tuli jokin vastaus tähän juttuun sentään.
 
Sartsa83
Taffo Tarkoitan molempia. :) Jos ei luomuna vain tärppi käy niin ainakin hoidoissa onnistutte. Hoidoissa katoaa se kaikki luomuyrityksen stressi mikä siinä on koko ajan kun odottaa tapahtuuko mitään. :) Etenkin jos/kun tiedetään syy mitä hoidetaan, niin hoidot tehoaa taatusti! Ehkä itse uskon niiden voimaan siksikin niin kovin kun itellä kävi tuuri. :) Mutta Taffo: mä pistän pääni pantiksi siitä että tekin vielä raskaudutte! Äläkä pyydä sitte ollenkaa anteeksi tai mä suutun! ;) :hug: :heart: Taffo-rakas. :heart:

Hempu Voit sä nyt jo vähän onnitella. :p ..Mulla on nyt kolmena päivänä (ja siis etenkin aamulla) oksettanu niin lujaa että joutunu nieleskeleen, koska se itse oksentaminen on mitä kamalinta mutta tää on niin hienoo kun on pahoinvointia!!! Tietää että Turska voi hyvi.. ja pötzi-möhkiäinen senku turpoo.. alavatta näkyy ihan pienesti kun vetää läskit sisään. :D Aika hassua. :) :heart: Hih, juu kyllä mä nyt meinaa syyäki sitä mikä maistuu ja aina kun nälkä on.. Kuhan vaan höpisin. :p Miten sulla meni se haastattelu? .. Miltä nyt tuntuu? :) Voi Hempu.. toivottavasti saisit sen paikan!

Saana Pahoittelut tädistä. :( :hug: ..Tuskin tää ihan niin helppoa ainakaan tämän palstan kirjottajille on, mutta yhtä vaikeaa tämä varmasit kaikille on. Jokainen vaan kokee vauvakuumeilun ja yrityksen erilailla. Mutta kaikki ovat taatusti tuskissaan kun kuukaudesta toiseen ei onnistukaan. Ite nyt toivon että te muutkin tällä palstalla plussaisitte ja saatais ton Siilin kanssa tonne plussalaisiin mun perustamaan pinoon tää loppu porukka täältä. :)

Juu siis hei tosta multivitasta.. kannattaa ennemmin syödä raskautta yrittäessä, raskaana ollessa ja imettäessä multitabs raskaus-monivitamiineja :) Niissä ei ole A-vitamiinia, vaan kaikkea mitä raskaana ollessa tarvitsee. :) Ja nuita mielellään, etenki raskaana ollessa kaksi per päivä. :)

milean No voi kurjuuksien kurjuus!!!! :'( Tosi ärsyttävää! Pahoittelut sinne ison ja lämpimän :hug: kera. :heart:

terpille jouluja kanssa!!! :heart: :xmas:
 
Opaali tosiaan;tiheys 73 milj, ja kokonaismäärä 182,5 miljoonaa...Oon meinannu saada kyllä hermoromahduksen asian kanssa,pelottaa niin kovasti jos ei raskaudu ikinä.Miten teillä Opaali,onko sulla kaikki ok?Olette kuitenkin yrittäneet pitkään...?Kiitos vielä kerran!Ja Sartsa ja muut ihanat hanimuruset suurkiitos tsempeistä! :heart:
 
Voi bambina :hug: mutta odotettavissahan oli, ettei niitä kuuluiskaan vielä.. Uskon kuitenkin, että kaikki on hyvin ja nuo sykelukemat hyvinkin varmasti osottivat, että elämää siellä kohdussa on, koska varmasti olisit tuntenu jos siulla itelläsi olisi pulssi ollu sellasta 150 luokkaa :) Kyllä sinuna luottaisin siihen, mitä terkkari sano siulle :) Mutta kuten sanottu, oman mielenrauhan varmistamiseksi kannattaa varata aika gynelle jos se sinuu helpottaa :) Mutta uskon, että kaikki on hyvin! :hug: :heart: :heart:

siili kiitos mielenkiintosesta linkistä :) :heart: No pamautat murunen kaksoset: Tytön ja pojan, sillä se ratkeaa ;) :heart: :hug:

manuliina toivotaan kovasti parasta :)

terp kiitos päivityksestä jälleen :heart: Ihanaa Joulua siullekkin :hug: :heart:

Voi kultarakasmilean :hug: Ilkeä inhottava kamala noita-akkatäti!! PRKL!!! Saunan takana on tilaa, nyt me lähtään sinne porukalla pieksemään sun tätiä!! :heart: Voimia ja tsemppiä uuteen kiertoon vaan :) :heart: :hug: Tiedän kyllä, helpommin sanottu kun tehty, mutta.. :hug:

sartsa ONNEAONNEAONNEA VieläSisälläPysyvästäOksennuksesta :D :D Voi murunen, kovaa vauhtia se Pötzi-Möhkiäinen venyy ja paukkuu sen Turskan siellä kasvaessa :heart: Awww... :) Kohta miä jodun tulee höpisee tein kaa odottavien palstalle vaikka mahassa ei ketään ookkaa kun muut ei kohta varmaan tykkää kun hierotaan suolaa haavoihin raskauspuheilla :ashamed:

ON: Tosiaan tänään oli se työhaastattelu sitten.. Ihan sikana jännitti.. Ja kamalasti kysymyksiä niillä oli mm: Kerro itsestäsi, Millanen tiimityöntekijä olet, millanen on päätöksentekokyky ja itsenäisen työskentelyn taito (totesin, että hyvä kun nyt jo teen yksin töitä 12 vanhuksen kanssa suurimman osan vuoroista ), millainen on hyvä perehdytys, miten luulet selviäväsi jos sinut valitaan kun tiimin 10 työntekijästä 5 tulee kerralla olemaan uusia (totesin, että hyvin, kun olen nopea oppimaan ja kysymään ja sisäistämään asioita ), millainen on asiakaslähtöinen hoito- ja palvelusuunnitelma, miten kuvailisin itsemääräämisoikeutta että miten sitä toteutetaan (totesin, että tapauskohtasesti ), onko oman auton käyttö mahdollista (ei, koska yksi auto ja avokin kanssa jaetaan työmatkat, sitten puhuin ristiin kuitenkin, että kun avokki menee töihin niin miä vien ja jatkan ite töihin :D Voi kakka :D ), jos en saisi vakipaikkaa niin olisinko valmis tekemään sijaisuuksia kotihoidossa ( vastasin, että en, kun avokki on lomautettuna, et vakityö tai ei mitään :D ), kyselivät että miten pidän huolta itestäni ja mikä mulle on tärkeää elämässä (perhe, läheiset ja terveys, en vastannu että työ :D ) ja mitähän muuta kaikkea ne uteli, kirjaamistaidoista ja raportoinnistä että kumpi on tärkeämpää suullinen vai kirjallinen raportointi (sanoin, että molemmat kun ne tukee toisiaan ) ja missä mulla olis kehittämisen tarvetta ja niin edelleen.. Ja plaah :D Ainakin puhuin itteni niin puhki, että jos en paikkaa saa niin haluaisin kyllä tietää että miks en.. :D Huh, tulipa tekstiä :D Ja 20 hakijaa ja 6 paikkaa.. :p Joskus uudenvuoden maissa jälkeen tai ennen saa tietää.. :)

PLUSSIAPLUSSIA KAIKILLE :heart:
 
hempula toivotaan että saat paikan! Milloin ne lupasivat ilmoittaa? Ja aina kannattaa työhaastatteluissa puhua enemmän kuin liian vähän. Toivotaan parasta!

bambina paljon tsemppejä, kai tulet sitten kertomaan jos käyt gynellä? Itse uskoisin että sulla on kaikki vielä ok, jos ei kerta mitään vuotojakaan ja terkkari oli itse luottavainen.

milean voi ei :hug: :hug: mä niiiiiiiiin luotin, että sä oisit plussannut. Hittojen hitto. Paljon haleja nyt, ja keräät sitten vaan voimia seuraavaan ovikseen. En kai mä muuta voi sanoa :hug:

te raskautuneet ihan kiva kun kerrotte kaikista jutuista, mä ainakin olen tosi onnellinen teidän puolesta. Mutta kieltämättä pienoinen kateus iskee, varsinkin jos täällä paljonkin puhutaan ultrista, aamupahoinvoinneista yms. Ymmärrän, että ne kuuluu nyt teidän elämäänne, mutta me vielä vauvakuumeiset saatetaan kyllä pidemmän päälle turhautua. Ja tämä siis omasta puolestani.

).( kai se pitäisi ovista alkaa bongailemaan, tosin ei kyllä sitten mitään hajua milloin se voisi tulla jos on edes tulossa. Noh, katsellaan. Olen jotenkin menettänyt toivoni, aion odotella nyt seuraavia menkkoja, lähinnä toivon että ne edes tulisivat luomusti.
 
neulainen tosiaan tuossa joulun ja uudenvuoden välissä jotain päätöksiä ilmeisesti tekevät ja sitten uudenvuoden jälkeen vissiin saa tietää, lupasivat soitella ja ne joita ei valita saavat sit vissii "valitettavasti teitä ei valittu juuri nyt" kirjeen.. Et jännitystä on kyllä tiedossa.. Toivotaan, että sun kukkautiskierto alkais palautumaan normaaliksi ja pääsist laskemaan tuota ovulaatioajankohtaa :) :heart: :hug:
 
Tulin toivottamaan erittäin mukavaa joulua kaikille!!! :heart:

Lähden huomenna joulun viettoon miehen siskon perheen luokse, joten tulee useamman päivän tauko.

Minua ei ainakaan toistaiseksi ole odottajien jutut häirinneet, niihin jotenkin tuntuu asennoituvan ihan eri tavalla, kuin esim. omien tuttujen vastaaviin. :) Eli minun puolestani voitte ihan hyvin jatkaa, on mukava kun olette edelleen meidän seuranamme ja tukenamme!

Haleja :hug: kaikille ja erityisesti plussatuulia +++++++ :whistle: !!
 
Tsemppiä kovasti työasioiden kanssa, Hempu! Ja bambinalle toivottelen jaksamista ja iloista joulumieltä epävarmuudesta huolimatta! Haluan itse uskoa että sun pikkuisella on kaikki hyvin :heart:

Mua ei ainakaan häiritse yhtään teidän odottajien pyöriminen täällä. Päin vastoin, täällä alkaa olla niin tiivis porukka missä tunnetaan jo aika hyvin toistemme asiat. Hulluahan teidät olis täältä pois potkia :LOL:

ON: Paleltaa, janottaa ja pissattaa.. :whistle:
 
Onnittelut kaikille plussanneille, teitä oli aikas paljon <3

Täälä kans teletappeillaa eli "uudestaan uudestaan" kp 3. en tiiä noista kiertopäivistä ku taas näyttää kasvavan.

Meille tuliki sitte koirataapero <3 Vähän sentää ajatukset muualla nii ei niin paljo harmita :)
 
jooh, siis en jaksa pitkiä pätkiä kirjotella, kun just tilitin tuonne odotuspuolelle, mutta haluun kuitenkin tulla päivittämään tännekin. siis koko kylän yksityiset oli niin varattuja, että yhtäkään aikaa ennen joulua en saanut. "piipahdin" sitten päivystyksessä, jossa gynen piti ultrata, mutta päättikin ettei tarvi, hmm... ja lääkäri oli tietty sellanen nuori komee jannu, joka sit tutkaili kaikki paikat peräsuolesta lähtien... :LOL: ei kyllä sillon paljoo naurattanu. nytkin vaan väsymyksestä johtuen. verikokeet sit ottivat vaan, josta soitti just tuloksia: perusverenkuva hyvä, istukkahormoni eli hcg viitearvojen puitteissa mutta matalahko. :'( :'( :ashamed: nyt ei tiedä mitä ajatella, mutta se lekuri oli jutellut myös gynen kanssa näistä tuloksista ja gyne oli sanonut, että ei syytä huoleen, ne ovat yksilöllisiä lukuja, ja nyt vaan odotellaan seur. käyntiä joka on np 8.1. varasin kyllä aikaisemmin jo yksityisen heti ma-aamuksi, ei tämä kuitenkaan mielenrauhaa niin paljoo kohentanu, että jaksaisin yli 2 vkoo tässä odotella. nyt on vaan ihan poikki, eikä tiedä mitä ajatella. käyn kyllä täällä lueskelemassa mutta ennen maanantaita en varmaan jaksa enkä viittikään kommentoida mitään, kun mistään ei nyt tiedä mitään. niin, ja se arvo oli 38 713, jos kukaan näistä mitään ymmärtää...

ja neulasta ymmärrän ihan täysin, että nämä meidän jutut vähän ärsyttää, niin varmaan ärsyttäis muakin, joten minä en ainakaan ottanut pahalla!

ihanaa joulua kuitenkin kaikille!! :heart:


*muoks. ja en muka jaksa pitkää kirjottaa!! :LOL: no, kun kerran vauhtiin pääsi...
 
opaali, onpa ihanaa että jaksat laskeskella tuollaisia taffon mielenrauhaa ajatellen. ihanaa yhteilöllisyyttä täällä! :hug:

milean voi ei!!!! :hug: :hug: jaksamisia!

sartsa syötkö tosiaan kaksi noita multivitamiineja? :eek: siinä purkissahan lukee, että vain yksi päivässä. oletko kysynyt neuvolasta tms. onko se ok? mä oon itse vähän arka vitamiinien ja muidenkin pillereiden suhteen, niin ihmettelen vaan. elä siis ota murunen mitenkään arvosteluna! :heart:

ja taffolle vielä uudestaan tsemppiä! kyllä teilläkin tärppää!!

hempu, hih, äläs pelottele kaksosilla! on nimittäin miehen puolelta periytyvänä jutskana.. en ehkä haluis esikoiseksi kuitenkaan kahta lasta. :D
TOIVOTTAVASTI SAAT SEN TYÖPAIKAN!!!!! :heart: :heart:

neulanen kiitos kun vastasit rehellisesti! :hug: :heart: mä yritän ainakin tuolla odotuspuolella enimmät raskausjuttuni kirjoitella, kun tiedän että täällä jollain niistä lukeminen voi tuntua pahalle. mutta ihanaa että uskalsit sanoa ääneen mielipiteesi. :heart:
ja toivottavasti ne menkat tulee luomusti pian, tiedän niin hyvin mitä käyt läpi... se on niin tosi turhauttavaa kun ei voi tehdä muuta kuin odottaa, eikä tiiä onko ovista ja onko menkat tulossa ja kuinka pitkä kierto on jne. jne. ja sitten loppukierrossa jos ei menkkoja kuulu, tietysti herää toive että oisko tärpännyt ja sit hyvässä lykyssä joutuu tehdä monta negatiivista r-testiä. been there, done that.. tsemppiä ja toivottavasti täti tulee jos ei plussaa. :D

espe ja raitakissa kiitos ettette ole heittämässä meitä odottajia täältä ulos. :LOL: :LOL: plussatuulia ja mukavaa joulua! :heart:

happyfeet tsemppiä uuteen kiertoon!

bambina :hug: kaikki on varmasti ihan hyvin :hug: oikein paljon jaksamisia sulle! ja yritähän nauttia joulusta kuitenkin. :heart:
 
Ihana talvinen päivä ollut. Aikas kylmä vaan ja pientä tuiskun poikastakin ollut. Kaikin puolin kuitenkin jouluinen fiilis :xmas: :heart:

Hempu Toivottavasti saat sen uuden duunipaikan! Onnea matkaan! Ollaan ihan samanlaisia, liian malttamattomia Kaikki-Tänne-Heti-Nyt-muijia :LOL: :LOL: Kyllä mä tosiaan haluun sen tulevan vauvan sukupuolen tietää jo masuvaiheessa että pääsee hössöttään vaatteiden ja tarvikkeiden kanssa :heart: :heart: Voi kun pian tärppäis meillä molemmilla... :whistle: :whistle:

Saana07 Pahoittelut värilähetyksestä. Uutta kiertoa vaan suunnittelemaan! Se tuntuu kyl niin väärältä että jotkut raskautuu niin helposti ja ite saa toivoa ennemmin kuut ja tähdet taivaalta kuin että plussaa näyttäis raskaustesti.. :ashamed:

bambina
Oisivat kyl voineet ultrata kun sinne kuiten raahauduit ja huolissasi olet.. ihmeellistä toimintaa. Kuka jaksaa kahta viikkoa elää epätietoisuudessa ja on itellä huoli päällänsä koko ajan. Tsemppiä että sydänäänet kuuluis sit yksityisellä :hug: :heart: Koita olla stressaamatta ja uskoa ammattilaisen mielipidettä niin ei mene joulu murehtiessa.. Kyllä varmasti siellä on masuasukilla kaikki kunnossa..

Terp: Pahoittelut tädistä ja kiitos listan päivityksestä. Ihailtavan positiivisella Teletappi-asenteella olet liikenteessä vastoinkäymisistä huolimatta.. :hug: :hug: Itsellä tulee aina pudottua pohjalle ja välillä pohjan läpikin tädin tultua.. aivan hävettää oma säälittävyys!! :ashamed: Vauva ois vaan niin kovin tullut että sit pettymys on massiivi-luokkaa kun menkat alkavatkin!!

Milean Pahoittelut. :hug: Jospa se täti kuiten vielä älyis pysyy poissa ja vuoto loppuis. Toivon parasta puolestasi kädet ja varpaat ristissä :heart: :whistle: :whistle:

Sartsa Kiva että odotuksesi sujuu hyvin.. Olen onnellinen puolestasi :heart: En ole käynyt ollenkaan lueskelemassa teidän kirjoituksia tuolla odottavien puolella. Kiva että kommentoit meillekin aina kaikkea =)

Taffo82 Eihän se testin tulos sitten niin huono ollutkaan kuin mitä aluksi epäilitte. Mahtavaa! Nyt vaan lisää yritystä kehiin ja laitatte vaavelia alulle :whistle: :whistle:

Neulainen Ovisonnee kovasti sinnepäin... :whistle: :whistle:

Raitakissa lupaavia oireita... ;) :whistle: :whistle:

Happyfeet Pahoittelut tädistä.. Oooh, koiravauvat ovat ihania :heart: Lievittää varmasti edes vähän lapsen kaipuuta kun pääsee pentua paijaan ja leikittään.. :heart: :heart:

ON: Ei uutta auringon alla. Uuden vuoden aattoa odotellessa :whistle: :whistle:

Joulurauhaa kaikille :heart: :heart: =)
 
Hui kamala kuinka jaksatte kirjottaa joka vuorokausi paljon tekstiä :heart:

Mitäs mimmit ootte mieltä jos pistettäis toinen pino jo pystyyn? Alkaa tälle olla kerääntynyt jo hurjasti sivuja...?
Jos jengi yhtyy mielipiteeseen niin terp voisi saada kunnian aloittaa kun on niin hienosti jaksanut meidän kiertopäiviä päivittää ja plussanneita lisäillä :)

Mä kärvistelen yövuorossa ja ihmettelen kun on kaikki ovis-fiilikset nyt.. voisko muka olla jo?
Piti kyl testata mut eihän näissä yövuoroissa muista mitään mitä pitäs tehdä kotona.

Huomenna aamusta kahdeksalta ostamaan jouluruuat ja vimpat lahjat ja sitten kotio nukkumaan.. ja taaaas yöksi töihin. Sitten onkin viikko vapaata <3

Jos vaikka pupuilis ja jos vaikka edes se ovisplussa tulisi ;)
 
Ai juu, hempun aikaisempaan viestiin vielä.. ensinnäkin älä höpsi facebookista! mä oon ihan samaa mieltä kuin bambina, en oo lajitellut siellä kavereitani odottaviin ja ei-odottaviin. ihanaa että oot siellä meidän kaverina! :heart: (löytyiskö täältä lisää fb-kavereita mulle, sartsalle, bambinalle ja hempulle? :D )
Ja en ole vielä miettinyt synnytystä kovin tarkasti, yritän mahdollisimman kauan pitää sen poissa mielestä. :LOL: :LOL:
 
Sartsa83
Taffo :hug:

Hempu :D :LOL: :p Onnea muru! Mäkin kyl ihmettelen todella jos et saa sitä paikkaa! Kuulostaa lupaavalta. :) Mä täällä peukkuja pitelen pystyssä koko joulun aina uuden vuoden tienoille saakka. ;) Hih.. oot sinä kyllä hassu. Teretulemast vaan urkkimaan. ;) Juu, oon mä miettiny että jos mä tällä puolella en enää juttelis tästä aiheesta että jos sä haluat tietää jotakin niin sitten vaikka sulle vaan.. ettei tuu toisille paha mieli täällä. :ashamed:

Siili Siis siksi kaksi tablettia, koska raskaana ollessa elimistö tarvitsee foolihappoa 400mikrogrammaa ja yhdessä pillerissä on 200mikrogrammaa. En mä silti oo aina ottanu kun yhen, välillä kaks. Ja purkissa kyllä lukee että kaksikin tablettia voi ottaa. Ei siellä sitä kielletä. Etiketissä vaan etualalla lukee 1tabl/päivä. :) Mutta kyllä mä tossa ennen raskauttakin välillä otin kaks päivässä että saisin tarpeeks foolihappoja ja limat ois kunnossa. ;) Ei siis Siili huolta. :) Kiitos vain rakas. :heart: :hug:

HH1979 Kiitos paljon. :heart: Tottakai mä täällä tsempitän teitä aina loppuun saakka! Koitan tästä lähin vaan olla hiljempaa tästä omasta odotuksesta, vaikka oonki tohkeissani kun yk 23 vihdoin tuotti tuloksen, vaikkakin hoidoilla, ettei luomulla. Mutta pääasia että hyvin kävi. :) Tsemppiä hirmuisesti sinne. :heart:

Ja tosiaan: jos teistä kaikista nyt ei enää ennen joulua kuulu ja toiset lähtee muualle joulua viettääkin, niin oikein lämmintä ja rauhallista joulua kaikille. :heart: Olette rakkaita ja mun mielessä täällä. Toivon ja rukoilen teille kaikille omaa nyyttiä kasvamaan mahaan. :heart: :hug: :xmas:
 

Yhteistyössä