40+ So what!! (vol.10)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Oivikki, toivotaan, että kierto pysyy kuosissa, jotta pääset nopeasti uuteen yritykseen ja plussaan.

Iida-Karoliina, tätioireita ei ole ilmassa, mutta ei oo raskausoireitakaan ja minulla kyllä jo tässä vaiheessa plussa näkyisi, jos olisi näkyäkseen. On niistä sen verran tässä viiden vuoden aikana kokemusta, että en usko tämän kierron siinä yllättävän. Mulla on muuten oikeastaan kaksi oiretta ennen tädin tuloa, toinen on se kuuma-aalto noin vuorokautta ennen ja toinen tarve päästä miehen viekkuun just ennen hanojen aukeamista. Se hetki on kyllä hyvin lyhyt ja menee nopeasti ohi, jos ei just silloin onnaa.


Taavilla
hyvät oireet jatkuu. Tuleeko tänään plussa? Entäs Mahdotontako? Etkö vielä ole testannut? Ja Rominaksellakin jo 10 täysi. Testasitko?

Ottiskin siellä jo kärvistelee oireissaan. Tuo fluidi on kyllä hyvä merkki.

Miltäs mur-murin aamu näyttää?

 
Voi kyllä sitä ihminen voi olla tyhmä... :headwall: Poikanen levitti yhden laatikon sisällön tuohon lattialle ja sieltä löytyi Vauvan odotus äidille/isälle kirja, jonka sain aikanaan neuvolasta... Noh, mitä idiootti voi tehdä...arvakkaapa kaksi kertaa... Juu-u, alkaa lukemaan sitä!! :headwall: :headwall: :headwall:
Johan kuumeilu napsahti ihan huippuunsa ja jo mietin tuossa, että soitan omalle isälleni, että nyt lähtään hakeen se meidän auto huollosta, kun kuulemma valmis, jotta pääsen "shoppaileen"... :eek:
 
Heissan! Tänään oli np-ultra, jonka mukaan olen tänään tasan 11 rv raskaana. Eli taas muuttui laskelmat. No, eiköhän tämä ole aika pitävä. Laskettu aika on15.11.
Mulla on noin rv 14 se kohdunsuun alueelle laitettavan tukilangan laitto. Se on varmuustoimenpide. Mutta onhan tässä vielä tosiaan jännitettävää.
Mutta np-ultrakuulumiset olivat hyviä: Niskapoimu oli vain 0,9.
Vointi ollut hyvä eikä vuotoja ole ollut. Välillä on ruualle kuvotusta, varsinkin paistetulle
Vaaveli siellä makoili, kai nukkui. Vähän sitten alkoi liikkumaan, kun tutkimus jatkui =)
Täällä on jännät paikat nyt monella.
Peukkuja peukkuja tulkaahan nyt tuonne odotuspuolelle täältä :heart:
 
Ottis
Taavi166 Pahoittelut negasta jälleen kerran, vaikka voihan se todellakin vielä plussaksi muuttua. Peukutan :heart:!

Rominas Millos se sun ukkokultas tulee kotiin, ehditkö illemmalla shoppailemaan aamuksi testiä?

Terri Tsemppiä :hug: :heart:!!

Rinja Mukavia kuulumisia sinulla. Toivotaan pikkusen matkassa turvallisesti pysyvän. Enpä ole koskaan ennen kuullutkaan jostain kohdunsuulle laitettavasta tukilangasta, mutt oppia ikä kaikki. Vauvaliimaa ja tarrasukkia :heart:!
 
Ottis
Rominas Hyvä, että pääset vähän shoppailemaan :). Toivon sulle viimeistään TOTT-päivänä paljon puhuvaa plussaa :heart:!

Taas on huono omatunto. Päivystävälle sairaanhoitajalle varasin aamulla ajan ja kun siellä kävin töiden jäljestä 20 minuuttia istumassa, lähdin pois. En yksinkertaisesti voi ymmärtää missä se nainen luuhasi kun ei varjoakaan näkynyt. Vastaanotosta kävin kysymässä onko paikallakaan ja kuulema oli. Ei vaan ollut eka kerta, kun tuo nainen on istuskellut huoneessaan ja odotuttanut reilusti yli varatun ajan ja sit vielä kaiken kukkuraksi päästänyt jonkun muun mun ohi jonosta :(. Nyt siel ei kyllä jonoa ollut ku oli aivan autio koko vastaanotto. Suivaannuin siis odotteluun ja lähdin ilmoittamatta pois :ashamed:. Se ei ollut fiksusti tehty, mutt tehty kuitenkin.

ON Lämmöt 37.0.
 
Ottis
Mur-mur Missäs kuuruat mun kanssajännääjäni? Onks mitään lupaavia oireita? Testaatko jo TOTT-aamuna? Mä vähän ajattelin, ett jos pistäsin likoon ton yhden kaupanpäällisenä saamani herkän liuskatestin :whistle:.
 
Heips!!

Tänään ei taida onnistua palstailu miulla :( ..Soneran ADSL laajakaista pätkii tosi pahoin!!!
..olen yrittänyt jo usiamman tunnin korjata ongelmaa ja ei vaan internettiin meinaa päästä millään..ja jos pääseekin on toooooosiiiiiii hidasta..

Arvatkaapas v**uttaako.. :kieh:
 
Rinja mukava kuulla sinun ja pikkuisen matkalaisen voivan hyvin. Sinne teidän joukkoon odotuspuolelle, tosiaan meillä pian toivottavasti käy tie.

Ottis siis ymmärsinkö oikein, että sinulla on tuo valkovuoto lisääntynyt? Ensimmäinen r-oire?

Taavi negasta :headwall:

Mur-Mur ärsyttävää, tuollainen, kun ei toimi :headwall: yhteydet hyvin!!!

Rominas huomiselle d :) b

Nillanilla joko seuraava ivf lähestyy vai pidikö vielä alkavankin keirron taukoa?

Taikakuu Mikä tilanne? Miten opiskelu sujuu?

ON kiva, kun ei tarviste muistaa ottaa mitään hormooni lääkkeitä, eikä vielä tarvitse tikutta mitään on ihan vapaata kaikesta ylimääräisestä.
 
Ilmoittelen tässä jo edeltä tämmöistä..miun kuumeilut on nyt sitten melko varmasti kuumeiltu..tai kuumehan ei heti laske..mutta yritykset jää tällä erää tähän kiertoon..

..sattui ja tapahtui elämässä sellaista mikä tähän vaikutti..:ashamed:..

Olen tämän kierron vielä täällä kanssanne ja sitten jätän hyvästit..tosin, niin surullisin mielin :'( ..kuten arvata saatatte..


Kovasti nyt kaikille laitan plussasätehiä!!!!


T..aika surullinen mur-mur..
 
Voi miten ikäviä uutisia, mur-mur. Kuumeilusta luopuminen on aina tiukka paikka ja varsinkin, jos siihen on pakotettu syystä tai toisesta. :hug: :hug: :hug: :hug:
En muuta osaa sanoa kuin että olen niin pahoillani puolestasi.
 
Mur-Mur Ikävää :( , mutta elämä kuljettaa omia polkujaan. Olet kovasti tämän palstan aktiivina ja tietolähtteenä toiminut pidemmän aikaa. Ikävä meidän tulee. Toivon sinulle nyt tästä kierrosta sitä pysyvää +.
 
Ottis
Oivikki Siltä vaikuttas, ett jotain tapahtuu, mutt viime kierrossa oli ihan sama juttu, ett dpo2-3 alko tää valkovuoto näin runsaana eikä sekään sit kuitenkaan meinannut kuin ehkä hedelmöittymistä ku se haamukin siellä dpo10 näkyi :|.

Nauti nyt tikutteluvapaasta :). Niin minäkin olin viel eilen onnessani ku saa pissata ihan milloin mielii eikä tarvi ajatella tikuttamista. Nyt jo taas testit näpeissä polttelis, varsinkin kun testikaupan 5 herkkää puikkotestiä tuli tänään postissa :).

Mur-mur Voi kamala paikka :hug:. Mitä sulle on tapahtunut? Tosin itsekin ajattelin ihan samaa viimeksi eilen, ett jos nyt ei tärppää niin tämä on tässä, mutt mulla vaikuttaa eniten se, ett simppavääntöön en heti ainakaan jaksa. Eikä noi välit mieheen ole muutenkaan kovin lämpimät, eilen illalla tuskin juteltiin. Tänään mies vain pyörähti kotona ja lähti sanaakaan sanomatta ku tulin postista. Ovella törmättiin.

Sulle sitä plussaa :heart: tästä kierrosta kuitenkin kaikki vielä peukutellaan!

Taikakuu Minäkin täällä mietin mikä sun tilanne?
 
Parisuhde asioitahan täällä mieheni kera juteltiin eilen - jos sitä voi siksi sanoa, kumpikin huusi toisensa suuhun :( ..

Näyttää nyt siltä, että eri pöydän ääressä kohta syödään..mieshän oli jo kerran tässä reilu vuosi sitten pakkaamassa kamojaan..syyt osittain samat..

Hänellä ei ole haluja/taitoa keskustella ja miekin poltin käämini kyllä tällä kertaa hyvin! :eek: ..hän kerää sisäänsä kaikkea ja sitten oireilee..ja kun ei kykene keskustelemaan ongelmista, se toinen tapa on lähteä ja jättää ongelmat taakseen..
 
Nyt se vauva tuntuu ihan mahdottomalta asialta..jos toinen on tuota mieltä miusta kun mieheni on..

..TOKI jos raskautuisin nyt, olisi lapsi erittäin tervetullut, vaikka mieheni kanssa emme yhdessä sitten olisikaan..tietää ei vielä voi..mutta vahvasti vain siltä näyttää, että sopua ei löydy. :/
 

Yhteistyössä