Nyt on kyllä minunkin pakko kirjautua ja tänne tulla, kun en tiedä mitä tekisin
.Olen näitä juttujanne seuraillut, kun itse täällä pari vuotta sitten olin mukana ja tuon yrjöklubinkin perustin
.Ja sain siis poikavauvan :heart: 1v4kk sitten.
Meillä on kuusi lasta, eikä ole tarkoitus enempiä hankkia,olen vuosimallia -66...eli en ihan nuorisoa enää =) .Meillä siksi tietenkin ehkäisyhommelit käytössä.No niin, nyt sitten jotain outoa!!!
MUlla on ollut vajaan viikon verran ihan selvääkin selvempiä raskausoireita, ja ne kyllä tunnistan, olenhan raskauksien ammattilainen
Elikkäs: vilutusta,nenä tukossa,pahoinvointia,rinnat kipeät,hengästymistä,raudanmakua suussa, paineentunnetta alavatsalla jne.....Ihan käsittämätöntä,ei voi tämän ikäinen tulla ehkäisyn kanssa raskaaksi vahingossa
Tätioireita ei minulla ei yleensä ole juurikaan, joten ei kai tämä ole sitäkään....KIerto on yleensä 23 päivää ja nyt mennään kai 21....tai jotain sinne päin.
Nyt kysynkin teiltä rakkaat testauksen ammattilaiset =) , koska voisi aloittaa testaamaan ja mikä olisi hyvä testi.Niissä asioissa olen ihan amatööri :/ , mutta lukemani perusteella teillä voisi olla tietoa enemmän =) .
Olen ihan äimänkäkenä
, enkä tosiaankaan ymmärrä koko tilannetta .......
terv,torpeedo