40+ So what!! (vol.10)

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
mur-mur??????????? Ihan kysymysmerkkinä täällä olen minäkin. :( Mutta ei sinun tarvitse sen enempiä selitellä, jos et halua. Muista se. Kiitokset sinulle näin etukäteen, kuten oivikkikin mainitsi, olet ollut ihana tietolähde meille täällä ja jaksanut kaivaa vastauksia netin syövereistä tai omista kokemuksista. Itku tulee, mutta eteenpäin. :hug:

Tämä tuli itsellenikin aika yllätyksenä?!!..vaikkakin välimme ovat olleet jo jollain tapaa "kuollettuneet" pitkään..on vain ollut nyt sellainen rauhallisempi jakso menossa..

Tämä ei ollut laisinkaan sellainen normi riita/eripura..vaan jotain ratkaisevaa, suuntaan jos toiseenkin nyt elossamme tapahtuu..

Kiitos kaikille tsemppeilystä. Ja mur-mur voi sentään :'( jos meidät jätät. Vaikka olenkin tuolla odotuspuolella enemmän. Olet aivan mahtava ihminen. Nyt jos tähän rakoon raskautuisit, niin se olisikin paukku.
No, ihmissuhdeasiat ovat mutkikkaita. Jokainen tietää, mikä on milloinkin parasta. Varmasti teet oikeita ratkaisuja, olivatpa ne mitä hyvänsä.

Rinja, leppoisaa rauskausaikaa toivottelen. Oon noista langoista joskus lukenut ja uskotaan ja toivotaan, että tekee nyt tehtävänsä ja saat vauvan syliisi. Ajatteles, jo neljännes on raskaudestasi kulunut. Eikös ollut ihana ultra tuo np-ultra? Siellä näkee koko vauvan kerrallaan ja käsittämätöntä, että niin pieni näyttää jo niin valmiilta.

Paljonkos noita raskausviikkoja korjattiin?

Ottis
Mur-mur Olen pahoillani, että noin on surkeassa jamassa teillä tilanne. Useinhan se niin on, ett siellä pinnan alla muhii, vaikka kovin seesteiseltä näyttäisikin. Miehillä varsinkin. Ihan huokailuttaa sinunkin puolestasi.

Tuolla km:n jälkeen haaveilevissa, jossa vieläkin pyörähtelen, yhdelle naiselle kävi just niin, ett miehensä luota muutti pois ja kun tuli takaisin ns. parin kuukauden koeajalle, huomasikin yllättäen olevansa raskaana. Ovulaatio olikin ollut paljon aikaisemmin kuin osasi kuvitellakaan. Joskus elämä todellakin yllättää ja se pikkunen sit ilmoittaa tulostaan just silloin kun sitä kaikkein vähiten osaisi odottaa.

heips kaikille pitkästä aikaa.Täällä on mukavasti tullut plussia huhtikuun aikana. Toivotaan että tulee vielä paljon lisää. Murmurille lohtuhalaus, toivottavasti tilanne selviää suuntaan tai toiseen. Itse olen yrittänyt netissä roikkumista vähentää,tulee sitten helposti valvottua liian pitkään,eikä sitten jaksa päivällä lasten kanssa niin touhuta.

Omaa vauvahaavetta olin jo hyllylle laittamassa kun tuntui että hyvä kun jaksaa noiden kahdenkin kanssa mutta nyt kun menee ajoissa nukkumaan ja flunssista on parannuttu,niin on taas jaksaminen eri luokkaa. Tosin mahdollisuudet raskauteen ovat aika pienet mutta eipä tarvitse sitten myöhemmin asiaa enää miettiä. Terriä huhuilen,sähän sait kelakorvausta ensimmäisistä lääkkeistä ja seuraavista et? Onko kela karhunnut omansa? Itse sain ihmeekseni jarrupiikistä kelakorvauksen ja apteekissa eivät löytäneet tietokannastaan mitään ikärajaa.v-07 en sitä samasta lääkkeestä saanut.Silloinhan ikäraja lapsettomuushoitojen korvauksissa oli 40v. Mukavaahan se olisi jos olisikin 80 euroa rikkaampi :p . Mutta kelalla on taipumus omansa takaisin ottaa.. Pahoittelut negakierrosta sinullekkin ja kaikille muillekkin tädin yllättämille. Itse olen ajatellut myös että tämä on oikeastaan ihan hyvä kokoonpano. Kumpikin tyttö mahtuu samaan aikaan äidin syliin. mutta sellainen haikea vauvakuume on kyllä olemassa ja tuntuu että toisaalta olisi yhdelle vielä tilaa. Sitäkin olen miettinyt, että jos tulee vammainen tai vaikeasti sairas lapsi, jaksaisiko sitten. Mutta turhahan näitä on liikaa etukäteen pohtia ja kyllä vauvan äitinä olokin on niin ihanaa.

Kovasti plussapuhureita toivon kaikille palstalaisille

Mur-mur: Olen todella pahoillani tilanteen saamasta käänteestä! :hug: En ole tajunnut, että tilanne on tosiaan muhinut pinnan alla! Että noin vakava tilanne!!Voimia ja jaksamista!! :heart: Voi Mur-mur!! :'( :hug:

Ottis
Tyynetuulia Kiva kuulla sinusta pitkästä aikaa. Ihanaa on varmasti niiden kahden tyttösenkin kanssa, kun on kulta molemmilla polvilla :heart:.

Mur-mur Toivon teidän tilanteen selviävän positiiviseen suuntaan. Meilläkään ei ole sanaakaan vaihdettu sitten kun mies tuli kotiin. Syytä mykkäkouluun en tiedä. Saattaa miehen mieltä kaihertaa sanomiseni meidän seksielämästä lauantaina. Anteeksi en ole pyytänyt, sillä hänkään ei koskaan pyydä anteeksi. Kai mä olen vähän jo oppinut ajattelemaan 'munilla'. Kieltämättä mietityttää minuakin kovasti tämän suhteen tila, mutt se on pientä ton teidän totaalitilanteen rinnalla. Meillä nimittäin, jos mä en meteliä nosta, mikään ei muutu. Tsemppihalitus sulle vieläkin :hug:.

ON Olen melko varma, ett tuolla mun sisuksissani jotain tapahtuu, sillä taas nippailee alamasua. Ihan tässä alkaa pelottaa, ett jos onkin raskaana, ett kuinka monta pientä ärmättiä sieltä onkaan tulossa :ashamed:.

Mur-mur kultaseni olen niin pahoillani puolestasi. Toivon, että asiat jotenkin selviävät ja löydät oikean ratkaisun. Toivotaan, että nyt tärppäis tästä kierrosta, niin saisit sen pienen vielä. Siunausta ja enkeleitä sinun elämäsi tielle ja kaikkea hyvää. :hug: :'( :heart:

Ps murheella tätä luin olen niin seurannut sinun elämääsi täällä.

Kiitti lohdutteluistanne:heart:..

Nyt tuntuu kyllä olo aika tyhjältä ja surulliselta..:ashamed: ..toivottavasti asiat tästä selkiää selkeästi johonkin suuntaan..saan sitten suunnitella elämää eteenpäin.

Pluussatuulia&kauniita unia kaikille!! ..kiva kun olette olemassa..:heart::heart:

Huomenia!

Mokasin... Kävin tuossa viiden korvilla avaan oven koirille, kun tahtoivat ulos ja onneton menin lirutteleen pönttöön unenpöpperössä!!!! Olin alkamassa vetään kun hoksasin, että voihan pisuliini...ja hetken aikaa mietin jo että dippaan suoraan pöntöstä mutta ehkä se olis ollut kovin laimeeta kamaa siinä vaiheessa :LOL: :LOL:

Mutta mutta sitte tuossa kasilta testasin vaikka ei pissi kyllä ehtiny muhia kolmea tuntiakaan... Noh, blankko tuli ja alavatsassa juilinta alkoi. Lämmöt 36,8.

Ottis
Voi sinua Rominas, minkäs teit ;) :hug:. Olisit nyt malttanut sitä toista pisua vähän kauemmin odotella, mutt pidetään lippu korkealla vielä.

Taavi166 Mikäs on siellä tilanne, testailetko tänään vai säästeletkö pisuja parempaan päivään?

Tulin piipahtaan koneella ja oikein säikähdin,kun mur-murin viesti iski näkökenttääni.
Toivon todella että saisitte asianne kuntoon :(
Ihan oikeesti ketään täällä yhtään teistä ihanaisista Naisista väheksymättä,palsta kyllä menettää aivan ihanan tukihenkilön ja ilmapiirin ylläpitäjän.Oikein olen ahmimalla lukenut aina mur-murin tietopaketteja :p

Toivotan teille kaikille oikein keväistä ja plussaista päivää muutenkin kuin ainoostaan ulkolämpömittarissa

Tiru ja aamu-päikkäreillä oleva peikkotyttönen :heart:

Nyt on kyllä minunkin pakko kirjautua ja tänne tulla, kun en tiedä mitä tekisin :eek: .Olen näitä juttujanne seuraillut, kun itse täällä pari vuotta sitten olin mukana ja tuon yrjöklubinkin perustin :D .Ja sain siis poikavauvan :heart: 1v4kk sitten.

Meillä on kuusi lasta, eikä ole tarkoitus enempiä hankkia,olen vuosimallia -66...eli en ihan nuorisoa enää =) .Meillä siksi tietenkin ehkäisyhommelit käytössä.No niin, nyt sitten jotain outoa!!! :eek: MUlla on ollut vajaan viikon verran ihan selvääkin selvempiä raskausoireita, ja ne kyllä tunnistan, olenhan raskauksien ammattilainen :LOL: Elikkäs: vilutusta,nenä tukossa,pahoinvointia,rinnat kipeät,hengästymistä,raudanmakua suussa, paineentunnetta alavatsalla jne.....Ihan käsittämätöntä,ei voi tämän ikäinen tulla ehkäisyn kanssa raskaaksi vahingossa :eek:
Tätioireita ei minulla ei yleensä ole juurikaan, joten ei kai tämä ole sitäkään....KIerto on yleensä 23 päivää ja nyt mennään kai 21....tai jotain sinne päin.

Nyt kysynkin teiltä rakkaat testauksen ammattilaiset =) , koska voisi aloittaa testaamaan ja mikä olisi hyvä testi.Niissä asioissa olen ihan amatööri :/ , mutta lukemani perusteella teillä voisi olla tietoa enemmän =) .

Olen ihan äimänkäkenä :eek: , enkä tosiaankaan ymmärrä koko tilannetta .......

terv,torpeedo

Heips!!:flower:

Kovin on nyt vaikiaa tämän koneeni kanssa.. *ärrin murrin* ..olisiko vika asetuksissa vai ihan tuossa Soneran kaistassa..en ole expertti, täytynee kohta jo soitella kipakka puhelu että missä mättää!!!!!! |O

Kiitos teille kaikille lohdutteluistanne, ne lämmittävät kovasti:heart:..

Miehen kanssa en ole vaihtanut sanaakaa riidan jälkeen..ahdistaa kyllä tällainen :(
Miun masussa on niin TYHJÄ olo, ihan oireeton olo..kylläpä tiedän, ettei tärppi ole käynyt..en vain jaksakkaan nyt toivoa ja jännätä..

Kyllä mie olen niin pettynyt tähän eloon, miksi se menee näin???? :eek:

Toivon, jotta monta plussaa saisin vielä täältä lukea tulleen teille muille, ihana olisi!!!! :) :heart:

Plussasätehiä ja mukavaa päivää!!!!

torpeedo Mie voisin suositella vaikka tuota Apteekin omaa raskaustestiä tai ClearBluen digitaalista joka sanoo: "raskaana" tai "ei raskaana"..ja jos kierto normisti 23vrk ja nyt 21 menossa niin voit kyllä hyvin jo testailla!

..ihanasti on siulle tainnut käydä :) ..vai olisiko ihan toivottu uutinen, tuo vaavi uutinen?.. :heart:

että mitä ajattelisin, jos olisin raskaana :whistle: Aluksi shokki, mutta sitten ...niin =) Abortti ei tietenkään tulisi kysymykseenkään, kyllä se sitten olisi jo lahja taivaasta tippuneena meille =) Ihan hurjaa, mutta nyt pitäisi kai testailla, ehkä perjantaina?
Toivottavasti saatte myös mur-mur jotenkin asioita korjattua tai että olisit raskaana :hug:
Mua jännittää................... :eek:
torpeedo

torpeedo kiitos:)
..meillä vain taitaa olla mieheni kanssa niin erillaiset luonteet ja ajatus maailma, ettei tästä taida enää sopua löytyä..

Kyllä on siulla selvän oloiset r-oireet :heart:..tulethan sitten kertoilemaan mikä on vastaus? :wave:

Yhteistyössä