40+ So what!! (vol.10)

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Aha, mur-mur Mä en sitten sen jumituspäivän ole Vol.9:ssä käynytkään :). Pitääpä kurkata.

Rominas Just niinkuin mur-mur kertoili eli luteaalivaihe lasketaan oviksesta eteenpäin aivan kuin nämä meidän dpot.

Ottis en saanut haamua dpo5, ehkä jonkun viivanpaikan mut en mitään punaista väriä. Vasta dpo 8 jotain vähän taisi haamuttaa testiajan jälkeen roskiksesta kaivettuna :LOL: . Ainakin dpo9 jo jotain näkyi. Sen huomasin molemmissa viimeisissä plussauksissani et roskishaamut mun kohdalla lupasivat hyvää kun negakierrossa en niitä saanut.
Tänään on ollut vähäoireisempi päivä kuin eilen ja heti oon ihan tukka pystyssä pelosta että mitä mitä!!! nyt on rv 7+5. Yllättävän rauhallinen ehdinkin jo joitakin päiviä olemaan ;) . Ens tiistaina olis eka neuvola. Ja häpeän tunnustaa mutta menen maanantaina kolmanteen ultraan joka siis on päivää ennen neuvolaa koska en halua mennä neuvolaan turhaan... koska viimeraskaudessa tein samoin niin jotenkin nyt pitää kanssa niin tehdä. Toivottavasti vaan uutiset tällä kertaa ovat parempia!!

Nyt tulee täysin omaa napaa...

Mullon tänään ratsastusta ja sen takia testasin aamulla varalta. Jos plussaa, niin en mee tunnille. No ihan puhdas negahan se oli. Tulin neljän aikaan töistä ja tietty heti ensitöikseni dyykkasin testin roskiksesta ja siinä oli jonkinlainen kapea viiva. En erottanu, että onko siinä väriä vai ei, kun oli niin kapee. Kaivelin roskiksen pohjalta vanhat negatestit (varastoin niitä siellä käytettyjen vanupuikkojen kanssa :p ) ja vertasin. Niissä ei mitään viivaa!!! Olin aamulla niin pettynyt, mutta nyt vähän toivo heräs. Toki voi olla, että niissä toisissakin on ollu se viiva ja se on aikaa myöten kuivunu pois. Dpo on 8. Otin myös kaapin päältä vanhat plussatestit ja se kapea viiva on siinä samalla sivulla, missä plussatesteissä on enemmän väriä. Voisko tää nyt olla?!?

Nyt pitää lähtä ratsastustunnille. En sitä viitti roskishaamun takia perua...

Ottis
Happihyppy Toivotaan sen haamusen totta olevan. Ja mitä siihen ratsastukseen tulee, niin pikkunen on tuossa vaiheessa jo osittain kiinnittynyt kohtuun ja jos et ihan mahdottomia hyppyjä tee, niin tuskin siitä vaaraa alkiolle on. Eikös ne niin sano, ett alkuvaiheessa ei omalla liikkumisellaan saa raskautta keskeytettyä? Huomenaamunahan sinä sitten jo vahvemmin haamutatkin TOTT-päivän kunniaksi :heart:. Ihana juttu!!

Ottis
Juu mur-mur Kyllä se näin on. On vain jäänyt silloin mimmimammalta yrjöklubiin Siiruska siirtämättä ja sillä sitä ei tohon uuteen pinoon 'automaattisesti' tullutkaan. Minä SS:n plussan sinne tajusin merkata vasta, kun hän asiasta itse ilmoitti. Loppu hyvin, kaikki hyvin!!

Tirlittan1968
mur-mur kovasti voimia sinne parisuhde vääntöön. Tuntuu että vauvakuumeilu on aika rankkaa myös parisuhteelle, minulla hajosi viimeisin parisuhde hedelmöityshoitojen jälkeen viime kesän lopussa.
Kovasti on pinossa plussia testattu toivon lopuillekin paljon plussa puhureita.

Mur-mur, :hug: Kovasti voimia ja jaksamista. Niinkuin ovat muutkin todenneet, olet mahtava tietopankki ja muutenkin :heart: Käy niin tai näin, niin toivon että asiat sinulla selkenevät ja vaikka voi nyt tyhmältä kuulostaakin, niin vahvasti uskon että niillä on taipumus mennä niinkuin kuuluukin.

Stella :hug: Olen pahoillani, voimia surun kanssa.

Rominas Voi noita sun yöjuoksujas. Testaatko huomenna kanssani kunnon aamupisusta?

Happihypyllä on mielenkiintoiset roskiksen kaivuut käynnissä. Niiden innoittamina minäkin kaivoin korini, mutta valkoiset negat olivat valkeat edelleen. Plääh.

mur-mur Halaus sinulle. Tilanteesi on niin kurja. Jotenkin sen tajuaa lankojen päähänkin kun kuvailit miten lapsen kanssa on kotona päivisin ihan hyvä olla, mutta sitten kun mies tulee niin ei. :hug:

Ottis
MamaStella Ymmärsinkö siis oikein, että pikku Taisto ei taistosta selvinnytkään :'(? Olen niin suunnattoman pahoillani :hug:. Voimia jokaiseen surun täyttämään hetkeen!!

No sitten tätä omaa pyöreää napaa. :D

En testannut aamulla, en. Mistä minä varmasti tiedän koska ovikseni oli ja mikä dpo oikeasti on? Masensi se eilinen blanco niin paljon, että pakko oman pään sisäisen maailmani takia olla testaamatta. asiaa edesauttoi se, että tämä päivä oli aamukuudesta asti matalakiitoa iltakuuteen saakka. Ei tarvinnut testejä miettiä.

Mutta Kyllä minä huomenna torstain kunniaksi testaan. Ainakin jostain pissasta. Hajoo sit pääni jos hajoo. Ei sitä epätietoisuuttakaan jaksa.

Yhteistyössä