40+ So what!! (vol.10)

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Mimmimamma Kiva kuulla sinustakin pitkästä aikaa. Ja kyllä, minä Siiri Sisiliskon kirjasin plussanneisiin, mutt sit yksi päivä sähläsin ja katosi koko aloitus tästä pinosta ja kun sitä korjasin, jotenkin kuvittelin, ett SS siel vielä olisi, mutt ei ollutkaan. Tänään vasta asian huomasin, kun plussanneita kattelin. Moka oli siis minun :ashamed:.

Onnea uuteen yritykseen! Toivottavasti siitä tulee se pysyvä plussa, joka ihan mieheksi/ naiseksi kasvaa ja kehittyy :heart:!

Tyynetuulia Kiitos symppauksesta :flower:! Meilläkin oli ilta jo parempi, sillä mies jotain, omista töistään tosin, jutteli ja oli illan kotonakin. Tosin valitteli, ett olis pitänyt päästä mökille saunaan ja kotisauna ei kelvannut, kun sen lämmitin. Eli ei auvoista viel kuitenkaan.

Uskon, ett miehen lääkäriin ja simppatutkimuksiin saisin, sillä onhan hän niihin suorastaan tarjoutunutkin. Hänen lääkityksensäkin vuoksi mun gyne ehdotti, ett mahdollisimman pian hakeuduttaisiin keinohedelmöitykseen, jos ei nyt näillä Clomi- ja Terolut-kuureilla onnenkantamoista tule. Toisaalta sitä jo miettiikin, ett pääsisi itse ainakin helpommalla, kun miehen pitäisi laueta purkkiin ;).

Ihana kuulla, ett sulla kuitenkin vielä aktiivihaaveita. Toivottavasti huru-ukot pakastuksesta hyvin selviävät ja saat vielä yhden pikkusen matkaan :heart:.

Ämy Tervetuloa joukkoon hurjaan, kun siltä tuntuu. Anna vaan vauvakuumeen iskeä :heart:.

Taavi166 Voin kuvitella harmistuksesi eilisen blancon vuoksi ja senkin, ettei tänään tehnyt yhtään mieli testailla. Synkäksi se mielen vetää. Mullahan viime kierrossa dpo9 oli puhdas blanco ja vähällä olin siihen testaamisen jättääkin. Ehkä olis ollut parempikin niin, etten sitä dpo10:n haamua olisi ehtinyt nähdä. Huomisaamulle sulle kuitenkin ihmeenomasta plussaa kaikkien näiden negojen jälkeen toivottelen :heart:!!

Rominas Plussapuhurit ja puhallukset :whistle: sullekin täältä. Olkoon aamusi plussaisa :heart:! Pysyköön myös se selkäsärky ihan jossain muualla, huss huisss.. pois susta ne!!

Oivikki Kyllä minä aamusta ajattelin testata, sillä onhan huomenna TOTT-päivä :heart:. En odotakaan mitään näkeväni, mutt tuhlaanpa sen yhden kaupanpäällisenä saamani testin. Tosin tänä iltanakin on pariin kertaan oikein terhakkaaksi alamasusta nipsassut, joten jotain voisi jo kuvitella, mutt pikkuhiljaa olen saanut pääni silti vähän rauhaantumaan, etten niin kovin itteäni kuuntele ja kuvittele ;).

Mur-mur Kiva, ett ainakin hetkellisesti olo helpottanut. Raskasta on elää tuollaisen paineen alla. Toivoisin, ett rakkaus saisi voittaa ja kaikki teilläkin saisi palata ennalleen tai peräti parempaan kuin pitkään aikaan. :hug:.

Ottis
Inia Eiköhän se keskiviikon päivittäjä löydy, kun me täällä aikamme asiasta väännämme :). Ole siis siitä huoleti ja pidä stressi itsestäsi kaukana. Toivottavasti hoito onnistuu hyvin ja saadaan sultakin pian hyviä uutisia kuulla.

Minäkin sen päivityksen voin hoitaa, jos ei kukaan muu halua. Onko vapaaehtoisia??? :attn:

Ottis Kiitos:) ..kovin vain taitaa se rakkaus meillä olla karussa..missä lieneenkään?..:ashamed:

Mukavia testailuja siulle huomiselle TOTT-päivälle!!..jos vaikka haamun esiäiti näkyisi jo..:heart:
..mie jätän vaikka testailun ensiviikon TOTT-päivälle..

Ottis
Mur-mur Kiitos, ett edes ajattelit tuota päivitysjuttua. Ei se todellakaan ole vaikeata ja varsinkin nyt kun ei koko litaniaa tarvitse aina vetää perässään, on entistäkin helpompaa. Siitä kiitos Inialle :flower:!

Eihän tosta rakkaudesta tosiaankaan tiedä. Meilläkin se on niin hukassa ja karussa samoin kuin kaikki lempeys ja hempeyskin, että jos en kuitenkin ihan pikkuvarpaan tunnekapasiteetilla tunteilisi, niin tän homman olisin jättänyt jo. En ajattele niinkään, ett miltä musta sitten tuntuu, mutt mua vaan surettas toi ukkokulta. Epäilen, etten enää häntä rakastakaan. Mutt niin kauan, kun en ole siitä varma, lienee turvallista toivoa, ett jotain hyvää tapahtuisi ja saisi näkemään tän kaiken nyt niin merkityksettömältä tuntuvan elämän toisenlaisena. Toivossa on hyvä elää, sano lapamato :LOL:.

Mutt nyt, jotta jaksais taas nousta kirkkain silmin päivään uuteen, on ihan pakko päätään vähän tyynyyn kallistaa ja silmänsä ummistaa. Toivottelen siis teille kaikille reippaille ja rakkaille naisille hyvää ja levollista yöunta!!

Ottis
Voi mur-mur Toivon totisesti, ettei elo nyt vielä kaikenkukkuraksi jotain vt-tulehdusta sinulle riipaksi laittaisi :(. Mutt jospa se jommottelu sittenkin jotain kivempaa olisi ;), sillä onhan minullakin nippaillut jos vaikka mistä viime päivinä ja kaiken uskon ihan sokeesti olevan r-oireita. Peukutuksia :heart:!

Mutt nyt.. ukko jo siihen malliin kääntyilee, ett saattaa hänen unensa naputtelustani häiriintyä. Huomiseen :wave:!

mur-mur ..miulla on kax kertaa tärpissä tullut ennen testausta vt-oireita.Kerran sain jopa lääkkeetkin ihan puhelimitse kertomalla sen hetkiset oireeni..mutta eipäs se sitten ollutkaan vt!

Oli vaan pakko tulla sanoon kun tuli heti mieleen noista sun oireista.. ;) ->menee taas taustalla vakoileen :p

Tiru ja peikkotyttönen 3kk :heart:

Ottis
Minähän olin sitten jo 7:ltä jalkeilla kuin kuoropoika ja kun hetken olin malttanut pisua jäähdytellä, siihen halpistikun tökkäsin ja aloitin ajanoton. Noin 2.5 minuutin kohdalla olin näkevinäni haamusta (mitäpä muutakaan ;)?). Eiku ihan totta, yläreunaan viivan paikalle ilmestyi punaista, siis sinne testiliuskan sivuun ja kun 5 minuuttia oli kulunut umpeen aloinkin kameralla zoomailla tikkua. Oli miten oli, mutt kuvaakin tähän jo liitin, mutta sen poistin, koska siinä ei näy yhtään mitään :headwall:.
Tässäpä tätä ja mä lähden puolen tunnin tirsoilla ku vielä ehdin. Hyvää tätä päivää kaikille!!

No torstaitapa tänne! Ja heti aamusta haamuttaa, hyvä Ottis. Mä olen kyllä näkevinäni jotain tikussa, mutta mä oon niin huono sanomaan, kun mä nään lähes aina jotain viivaa. (Mulle käy muuten niin, että kun seuraan esim. Apteekin omaa, niin siinä näkyy aika pitkään viivanen, kun pissa sen kohdan läpi menee. Sitten lähempänä tuota 5 minuuttia viiva häipyy. On sitä monta kertaa jo tullut ilonpyrähdys sydämeen turhaan. Nyt jo olen siihen tottunut, enkä hötkyile liian aikaisin.)

Hyviä oireita muillakin ilmassa. Tehkääkä tästä TOTT-päivästä oikea ennätysten päivä!

Inian rentoutumistarpeen ymmärrän oikein hyvin. Toivottavasti päivittäjä keskiviikolle löytyy ja jos ei löydy, niin voinhan minä nyt nelisen viikkoa sen tehdä. Sitten minunkin on aika siirtyä taustailijoiden puolelle.

Päivittäjä: Mulle voi siis laittaa kp 1:n tälle päivälle ja poistaa rktt:sta. Kiitos.

Lauantaina alkaa piikit ja täytyy yrittää saada ultra-aikaa ensiperjantaille.

Taavi: :hug: :hug: :hug:
Ottis :hug: :hug: :hug:

Minäkin sain testattua aamupisusta ja olin, Ottis, näkevinäni rähmäisillä silmilläni, jotain punerrusta mutta ei siinä kyllä mitään ollu. Ihan näköharhaa vaan. :( Joten voisin laittaa itellenikin :hug: :hug: :hug:

Ottis
Terri Tuota samaa minäkin ajattelin, ett se viivan paikka varmaankin kostuessaan näkyy hetkosen ku siinä 2.5 minuutin paikkeilla selvä haamu oli olevinaan. Ja kyllähän mä sen haamun kerran viel ennen töihin lähtöäkin mukamas näin, mutt anti olla. Mitäpä sitä hötkyämään. Kyllä tuon vielä ehtii tietää onko r.a.s.k.a.a.n.a vai ei :LOL:.

Sulla siis alko myös menkat tänään? Pahoitteluni :hug:. Ihan mahdoton tsemppiä ja onnea uuteen kiertoon!!

Taavi166 No voi surkeus, ett' se täti löysi sinut sittenkin :'(. Varmasti tuntuu kurjalta :hug:.

Odottelen iltapäivään ennenkuin päivitän noi, ku tolla edellisellä sivulla taitaa vasta edellinen päivitys olla.

Taaville sympatiat kp 1:stä. Sulla kun oli niin lupaavat oireetkin. Tuntuu niin nenästä vedetyltä, kun lupaa, muttei anna.

En kerralla peset rähmät ensin pois, Rominas ja sitten testaat :) Ei vaiskaan, voihan se olla sittenkin sitä ihan oikeaa. Peukutetaan sille.

Ottis, sulla on ihan oikea asenne. Sitten viimeisillään raskaana ihmettelee, että mikäs kiire tähän tilaan olikaan, kun nyt on kauhea hinku pois. Mutta sitten kun taas lapsi on syntynyt, niin ainakin minä kaipasin vauvamahaani. Ja oikeasti synnytyksen jälkeenkin lapsi tuntui potkivan massussa.

Juu ja Ottis, kellon lailla mun kroppa nyt käy. Mutta ei se auta, kun munikset on yhtä vanhoja kuin niiden kantajansa. Odottelen nyt soittoa klinikalta, kun oli niin kiireistä, että jopa ajanvaraukseen piti jättää soittopyyntö. Kevätkö on saanut asiakkaat liikkeelle.

Minäkin kannustan kaikkia ottamaan järeät aseet heti puolen vuoden yrityksen jälkeen käyttöön. Eli Ottis, älä enää kauaa jahkaile, vaan hakeudu klinikalle, jos clomiavuste ei tehoa. Toki uskotaan, että nyt tärppää. Mua vähän jää kaihertamaan, etten sitten heti lähtenyt tähän hoitorumbaan, kun kakkonen ei tärpännytkään. Tosin en tiedä, että olisko tulos ollut yhtään sen parempi. Helposti alkaneet raskaudet 40+ eivät sitten enää auttaneetkaan synnytyksen jälkeen. Hiukan risoo se, että uskoin omaan gyneeni, joka aina sanoi, että kaikki on kunnossa ja ihan kohta raskaus alkaa.

Viimeinen oljenkorteni on se, että jos se kilppariarvo aiheutti raskaudettomuuden, niin yrityksiä lääkityksellä on vasta muutama. Pakkohan sitä on uskoa tärppiin, kun kerran piikityksetkin taas aloitetaan. Ei sitä turhan takia rei'itetä nahkaa.

Rominas, mä sain tai oikeastaan jouduin ottamaan viimevuonna kaksiteholasit ja mietin kyllä silloin, että kannattaisiko ikänäköisen enää raskaustestejä tihrustaa. Mutta niin vain olen asian yli päässyt ja edelleen tikkuja tihrustan.

Ottis Olishan se hauskaa kun näköharha tosiaan ripille kuudentoista vuoden päästä pääsis!! =)

Tuossa mietiskelin, että huomisen testauksen jätän väliin. Ja jos vaan kykenen, niin lauantain myöskin. Tosin täti varmaan silloin jo tullut, tai ainakin kolkuttaa... Mutta jos eukkoa ei sunnuntai aamuun mennesä näkynyt, niin silloin ehdottmasti dippailen!

tirulii kiitti ilmostasi =) tokihan käyt aina "vaklaamassa" ja kertoilemassa kuulumisistanne!!:wave:

..nyt ei taas tunnu enään mitään :/ ..illasta monasti noita tuntuu jos on tuntuakseen. Miulla oli myös kahdessa alkuraskaudessa vt-tulehdus heti kun olin plussannut.

Yhteistyössä