Mimmimamma Kiva kuulla sinustakin pitkästä aikaa. Ja kyllä, minä
Siiri Sisiliskon kirjasin plussanneisiin, mutt sit yksi päivä sähläsin ja katosi koko aloitus tästä pinosta ja kun sitä korjasin, jotenkin kuvittelin, ett
SS siel vielä olisi, mutt ei ollutkaan. Tänään vasta asian huomasin, kun plussanneita kattelin. Moka oli siis minun :ashamed:.
Onnea uuteen yritykseen! Toivottavasti siitä tulee se pysyvä plussa, joka ihan mieheksi/ naiseksi kasvaa ja kehittyy :heart:!
Tyynetuulia Kiitos symppauksesta :flower:! Meilläkin oli ilta jo parempi, sillä mies jotain, omista töistään tosin, jutteli ja oli illan kotonakin. Tosin valitteli, ett olis pitänyt päästä mökille saunaan ja kotisauna ei kelvannut, kun sen lämmitin. Eli ei auvoista viel kuitenkaan.
Uskon, ett miehen lääkäriin ja simppatutkimuksiin saisin, sillä onhan hän niihin suorastaan tarjoutunutkin. Hänen lääkityksensäkin vuoksi mun gyne ehdotti, ett mahdollisimman pian hakeuduttaisiin keinohedelmöitykseen, jos ei nyt näillä Clomi- ja Terolut-kuureilla onnenkantamoista tule. Toisaalta sitä jo miettiikin, ett pääsisi itse ainakin helpommalla, kun miehen pitäisi laueta purkkiin
.
Ihana kuulla, ett sulla kuitenkin vielä aktiivihaaveita. Toivottavasti huru-ukot pakastuksesta hyvin selviävät ja saat vielä yhden pikkusen matkaan :heart:.
Ämy Tervetuloa joukkoon hurjaan, kun siltä tuntuu. Anna vaan vauvakuumeen iskeä :heart:.
Taavi166 Voin kuvitella harmistuksesi eilisen blancon vuoksi ja senkin, ettei tänään tehnyt yhtään mieli testailla. Synkäksi se mielen vetää. Mullahan viime kierrossa dpo9 oli puhdas blanco ja vähällä olin siihen testaamisen jättääkin. Ehkä olis ollut parempikin niin, etten sitä dpo10:n haamua olisi ehtinyt nähdä. Huomisaamulle sulle kuitenkin ihmeenomasta plussaa kaikkien näiden negojen jälkeen toivottelen :heart:!!
Rominas Plussapuhurit ja puhallukset
sullekin täältä. Olkoon aamusi plussaisa :heart:! Pysyköön myös se selkäsärky ihan jossain muualla, huss huisss.. pois susta ne!!
Oivikki Kyllä minä aamusta ajattelin testata, sillä onhan huomenna
TOTT-päivä :heart:. En odotakaan mitään näkeväni, mutt tuhlaanpa sen yhden kaupanpäällisenä saamani testin. Tosin tänä iltanakin on pariin kertaan oikein terhakkaaksi alamasusta nipsassut, joten jotain voisi jo kuvitella, mutt pikkuhiljaa olen saanut pääni silti vähän rauhaantumaan, etten niin kovin itteäni kuuntele ja kuvittele
.
Mur-mur Kiva, ett ainakin hetkellisesti olo helpottanut. Raskasta on elää tuollaisen paineen alla. Toivoisin, ett rakkaus saisi voittaa ja kaikki teilläkin saisi palata ennalleen tai peräti parempaan kuin pitkään aikaan. :hug:.