40+ So what!! (vol.10)

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Mie en osaa neuvoa miten tuon zoomauksen saapi koneen näytölle.. :/ ..miun tytär ilmeisesti sen laitellut jossain vaiheessa kun ei ole aina näkynyt..se on tuossa oikeassa alareunassa sellainen pieni suurennuslasi, jossa + merkki sisällä ja suurennus vaihtoehdot ovat 50%-400% välillä.

:attn: Ottis, liityn taavin ja terrin seuraan, eli kp1 täälläkin! Niin ja yk21 alkaa. Olipa lyhyt kierto. Ehkä nyt "palauttaa" kierron normikohdille, kun PASseissa kuitenkin proget on saattaneet pidentää kiertoa? Ovikseen nähden olisin odottanut tätiä vasta huomenna.

Rinafina, tervetuloa mukaan, mutta surku että odotuspuolelta tänne joudut!

Ottis katselin sitä sofitestiä ja ensin näin vain valkoisen viivanpaikan mut kun katsoin vasemmalta viistosti niin näin punaista aavistuksen. Jos se kuivuttuaan on myös punertava niin kyllä se mun mielestäni hyvää lupaa!!!! Peukutellaan!!! :heart: Siihen toiseen tikkuun en ota kantaa kun itsellä ei niistä mmitään kokemusta.

Ottis
Inia Pahoittelut :( :hug:. Kylläpä tästä nyt musta torstai tuli, kun täti on niin moneen paikkaan ehtinyt :ashamed:. Mites teillä on jatkot nyt sitten suunnitteilla? Etenettekö luomusti vai onko hoitokierto tulossa?

Jääris Kiitos :flower:! Kyllä mä sen enemmän punaisena kuin harmaana livesti näen. Itse ku katson noita tikkuja, niin en ymmärrä enää mistään mitään. Mutt voipi olla, etten sittenkään malta olla huomenaamuna testaamatta ;).

Täältä tätä murheellista tarinaa nyt tulee. Aamulla tuo nuorempi herätti klo 05 itkullaan. Oli nähnyt painajaista ja tahtoi äitin viereen. Mentiin yhdessä vessaan ja sinnehän se meni kun vessan vetää viemäriin pissat. kävi kuin Romiaksella taannoin. Siinä puoliunessa tajunnu mitään, vasta sängyssä pääsi kirosana. No, huono oli enne ja tuntia myöhemmin samassa vessassa totesin tässä mitään testejä kannata enää tehdä. Vuoto kyllä tyrehtyi, niin että esim. nyt ei mitään suojausta ole, mutta on se tällai tiputellen ennenkin alkanu. Että kyllä se nytkin.

Ottis +++++++++++++++++ :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Ottis sulla on edelleen niin matalat dpo:t että vaikka nuo sofit mainostavat että ovat erittäin herkkiä niin voisin sanoa että yhtä herkkiä ovat s-kaupan predictorit. Eli dpo9 jotain rupee näkymään ja selvemmin dpo10. Ne ensimmäiset ihan hailut viivat ovatkin sellaisia että ei niitä kameralla saa vangittua.

Ottis
[/url]

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Inia (43)......................kp1/26-30.........yk21................1.
taavi166 (38)..............kp1/28-42.........yk13................3.
Terri (45).....................kp1/27-32..........y.2,5v.............2.
haave3 (41)................kp6/28-36..............y.2v.............3.
onlydream (37)...........kp10/23-29.........yk?.................3.
ikiemo (45)..................kp11/20-50........y?....................4.
Rinafina (44)...............kp14/31.............yk1...................6.
mur-mur (44)..............kp17/26-28..yk11 (km2/10).......3./2. yht.
liiza (43)......................kp20/24-27..........yk24..............4.
Ottis (42)....................kp20/23-28..........yk10...............1
Sariella09 (43)...........kp21/40..............yk?..................5./1.yht.
happihyppy (39)..........kp22/28............yk6(27).............3./1.yht.
Lumisydän (45)...........kp23/28-32.........yk?..................?
Rominas (40)...............kp24/25-27........yk10................2.
oivikki (41)..................kp28/23-27........yk10................1.
Iida-Karoliina (45)......kp29/23-26.......yk12.................5./1. yht.
nillanilla (42)...............kp31/28-33.........yk9.................1.
Mahdotontako (45)......kp32/29.............yk6..................1.yht.
Taikakuu (41)..............kp36/27-32........y.n.3v..............2./1.yht.

RKTT

mahdotontako (45)........dpo18
Rominas (40)..................dpo12
happihyppy (39).............dpo9
mur-mur (44)..................dpo6
Ottis (42)........................dpo6
[/b]
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Ottis
Jääris Ts. mun kannattaisi ehkä malttaa huomenna olla aamusta testaamatta :). Thihi.. tuskin onnistuu, ku noita liuskatestejäkin on niin hyvin tarjolla. Mutt katellaan. Taas on ip mennyt ihan täysin haaveillessa. Ei siis auta kuin kiireen vilkkaa tehdä jotain ennenkuin ukko tulee kotiin :LOL:.

rinafinan toivottelen lämpimästi tervetulleeksi tälle kuumeilu puolelle!!:wave::heart:

..niin suru oli kun pieni ei matkassa jaksanut pysyä :'( ..Toivon kuitenkin kovin siulle uutta ja kestävää plussaa pian!!!!:):heart:

Ottis Eiköhän tämä yrityskierto 1 ole, kun tosiaankin keskenmennyt tuli yllärinä. Kierron pituus 31 ja ilmeisesti kierto aletaan laskea keskenmeno päivästä (?), siinä tapauksessa kp 14.

mur-mur kiitos toivotuksista =) . Minä puolestani toivon, että saat ihmissuhdekiemurat selviksi, tiedän miten raastavaa on olla epätietoisuudessa siitä mihin matka jatkuu ja onko suunta sama :/ .

Ottis
Rinafina Sinä nyt kp-listalla olet. Anteeksi hoopouteni :(. Tietenkin yk on yksi kun olet juuri saanut keskenmenon. Olen pahoillani :ashamed:. Minä ainakin aloin kp:ien laskeminen kaavintapäivästä. Mulla ensimmäinen ovis sen jälkeen oli kp17, joten voipi hyvinkin olla sullakin pian ovispäivät käsillä. Te käytte uuteen ponnistukseen heti suoraan ilman kk:n taukoa näemmä. Toivon sulle hirmusesti onnea uuteen yritykseen :heart:!

Minuun iski nyt hurjan kovat toiveet ja odotukset tälle kiertoa!! :eek: ..se on kait jotenkin tähän tilanteeseen liittyvää..vaavihaaveet kun nyt varmasti jää tähän kiertoon sitten:ashamed:

..astro sivustolla oli jotenkin niin hyvin kirjoiteltu..

Tunnistat hyvin selvästi mikä tässä hetkessä kuluttaa kohtuuttomasti energiaasi. Nyt on oikea hetki tarttua tilanteeseen ja korjata se. Useimmiten riittää, että uskallat luopua jostakin menossa olevasta, rasittavaksi käyneestä projektista. Päätöksen jälkeen kaikki on heti paljon selvempää. ..
..olisiko vaikka tämä vaaihaave "projekti"

Tunteet leiskahtelevat tavallista helpommin, jos alitajuinen ja tietoinen osa sinua ovat hiukankaan eri raiteilla. Tunneleiskahdusten tarkoitus on herättää sinut katsomaan mikä juuri tuossa tilanteessa on pielessä ja mitä sinä itse voisit asialle tehdä...

Tunnet voimakasta tarvetta päästä uudistamaan elämääsi tavalla tai toisella ja koet toisen asettamat rajoitukset tavallista raskaampina. Älä kuitenkaan unohda, että olet itse ollut hyväksymässä kaikki nykyiseen tilanteeseen johtaneet tapahtumat. Voit korjata tilanteen vain omaa osuuttasi muuttamalla.

..nämä otteita miun viikkohoroskoopista..

Ottis En mä tajunnut edes ajatella asiaa noin :D , ajattelin vaan, että ei tässä mitään ole vauva nro vitosen jälkeen yritelty (jos nytkään yritetään sanan varsinaisessa merkityksessä). Joten ei anteeksipyytelyitä :)

Ottis
mur-mur Noita juttuja on niin helppo tulkita omaan tilanteeseen sopivaksi. Voisi ajatella, ett vauvahaave on se 'rasittavaksi käynyt projekti', toisaalta se voi olla ihan mikä vain mikä mieltäsi painaa. Toivottavasti toiveesi toteutuu. Se plussahan ei sullakaan kovin kaukana ole. Muistathan, ett me sovittiin vappuplussista :)? Plussapuhureita sulle :heart:!

Ottis
Rinafina Ok =)! Tjot-meiningilläkin saa haaveilla :). Meitä vaan kehotettiin pitämään kk:n tauko kaavinnan jälkeen, ett kohtu ehtis toipua. Mutt tietty mekin aloitettiin uusi yritys heti. Sekin on luvallista, varsinkin näillä vuosilla, kun kello ei enää kauaa tikitä :p.

Toko toki Ottis, voipi tulkita miten vain..enkä minä todellakaan usko horoskoopeihin - ainakaan minkään juorulehden:p ..moni asia vain natsaa kyllä miun elämäntilanteeseeni ja nuo mitä tuonne ylemmä viestiä kopsasin, on selkeästi kyllä totta!!..olipa sitten sattumaa tai ei.. =)

..ja kyllähän tämä vaavihaave yrityksineen on veroittanut miun voimavaroja, sekä pistänyt kapuloita meidän parisuhteen rattaisiin.. :|..valitettava tosi asia se on.

Ottis Mä en saanut mitään muuta ohjeistusta sairaalasta kuin että ei yleiseen saunaan eikä seksiä vuodon aikana. Kaavinnan jälkeen mulle tuotiin vettä kysyen joko heräilen, sitten osastolla (synnyttäneiden..) tuotiin mehua "ruoka tulee kohta", 1,5 tunnin päästä ruoka tuli "ai sä kävitkin vessassa jo, kun olet syönyt voit lähteä, tässä ohjelappu". Että näillä mennään :/ . Ja se mitä ei ole kielletty on sallittua :D .

Jompikumpi teistä kokee suhteen enemmän sosiaalisena ja turvallisuutta lisäävänä tekijänä kuin seksuaalisena vetovoimana..minähän se näin koen.. :| ..jne..jne..

Kyllä mie tuon astrologisen kartan joskus teetätän/tilailen ittelleni..sehän ei ole sillä tapaa "ennustamista"..

Kiitos kaikille tuhannesti pahoitteluista. :heart:
Lähdemme kahdestaan Liamin kanssa lomalle rentoutumaan ja toipumaan menetyksestä
ja teemme päätöksiä siitä että yritämmekö vielä sitä toista yhteistä vai jääkö Stella ainokaiseksi yhteiseksi. Liam on tämän asian ottanut paljon raskaammin kuin minä ja ymmärrän sen.
Halit kaikille ihanaisille naisille!

Rakkaudella tyhjä MS

TOTT= Torstai On Tätiä Tulvillaan. Näin ainakin tuntuu olevan tänään. Kurja juttu, että menkat alkoivat sinullakin, Inia. Mutta päästään nyt sitten piinistelemään yhtä matkaa. Toivotaan torstain neljän viikon päästä olevan Toivoa Täynnä. Taavin tilanne näyttää olevan vielä vähän auki. Jos vuoto ei kunnolla ala, niin kannattaa kyllä testata huomenaamulla.

Ottis, sulle tulee piiiiiitkä rktt-aika, kun nyt jo noin innokkaasti testailet. Mutta mikäs testaillessa kun boxi on täynnä testejä ja lisää saa muutamalla näppäimistö nippauksella. Toivotaan haamun vahvistuvan. Olis se aika upea juttu, jos Vappuna mur-murin kanssa päräyttäsitte plussakuvat kehiin. Taitaisi mennä jalat serpenttiinille ihan ilman prosenttisimojakin.

MamaStellalle ja Liamille rentouttavaa lomaa. Pudotus raskaudesta keskenmenoon on kauhea kolahdus, josta toipumiseen tarvitaan aikaa ja tilaa tunteille.

Rinafina
, luin tekstiäsi väärin: "ei yleiseen saunaan eikä seksiä vuoden aikana". Kerkesin jo kauhistumaan, ennen kuin tajusin lukea tarkemmin :)
Mä en saanut mitään ohjeita kaavinnan saunan tai seksin suhteen, vain uiminen oli kielletty. Niin ja päälle pläjäytettiin puolen vuoden pakkoehkäisy. Lääkäri olisi väen vängällä määrännyt pillerit, mutten halunnut sekoittaa hormonitoimintaani, koska tiesin, että yritys jatkuu heti kun vain lupa saadaan. Oli muuten piiiitkä 6 kk.

Yhteistyössä