40+ So what!! (vol.10)

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Terri: Tuossa lämpöjä mittailin ja aloin kyllä epäileen meidän "Paapaapia", kuten poika sanoo... (Onko äiti siis hippasen usein mittaillut Piippiip-laitteella?? :D ) Nimittäin ensin antoi 36,4 ja minuutin päästä uudessa mittauksessa 36,8.

Noi Paapaapiat voi antaa mitä tuloksia tahansa. Mä lopetin digillä mittaamisen, kun huomasin, että elohopeaan verrattuna tulos voi heittää jopa asteen ja se on paljon. Meillä digi näytti siis liian alhaisia tuloksia.

Ottis
Minäkään en luota digimittariin :). Mutt asiaan ja pikaisesti. Aamulla dippasin herkän testin ja negaa näytti eli eilistäkin selvempi viivan paikka tuli ja leveänä, mutt väristä ei tietoakaan. Taitaa olla jotenkin viallisia noi testit kun viivan paikan näyttävät. Mutt ei se mitään. Etiäpäin, sano mummo lumessa. Palaan illemmalla :wave:!

Ottis, mulle tulee lähes kaikkiin liuskatesteihin viivanpaikka. Johtuuko jostain virtsan happamuudesta tai mistä lie. Mutta se, että nyt saat sen paikan, ei tarkoita, etteikö sitten isommilla dpo-päivillä siihen tule PLUSSA.

[/url]

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Inia (43)......................kp2/26-30.........yk21................1.
taavi166 (38)..............kp2/28-42.........yk13................3.
Terri (45).....................kp2/27-32..........y.2,5v.............2.
haave3 (41)................kp7/28-36..............y.2v.............3.
onlydream (37)...........kp11/23-29.........yk?.................3.
ikiemo (45)..................kp12/20-50........y?....................4.
Rinafina (44)...............kp15/31.............yk1...................6.
mur-mur (44)..............kp18/26-28..yk11 (km2/10).......3./2. yht.
liiza (43)......................kp21/24-27..........yk24..............4.
Ottis (42)....................kp21/23-28..........yk10...............1
Sariella09 (43)...........kp21/40..............yk?..................5./1.yht.
happihyppy (39)..........kp23/28............yk6(27).............3./1.yht.
Lumisydän (45)...........kp24/28-32.........yk?..................?
Rominas (40)...............kp25/25-27........yk10................2.
oivikki (41)..................kp29/23-27........yk10................1.
Iida-Karoliina (45)......kp30/23-26.......yk12.................5./1. yht.
nillanilla (42)...............kp32/28-33.........yk9.................1.
Mahdotontako (45)......kp33/29.............yk6..................1.yht.
Taikakuu (41)..............kp37/27-32........y.n.3v..............2./1.yht.

RKTT

mahdotontako (45)........dpo19
Rominas (40)..................dpo13
happihyppy (39).............dpo10
mur-mur (44)..................dpo7
Ottis (42)........................dpo7
[/b]
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

[/quote]

Päivää, että pätkähti!! :wave:

Täällä myös nega dipattu ja ihan ilman viivanpaikkaa. Onkos Ottiksella minkä merkkisiä nuo liuskat?..Kotitesti firmanko.. =)

..enhän mie oikiasti mitään odottanutkaan vielä..
..mutta kuitenkin mieleen jo hiipii nega ajatuksia raskautumisesta..hikoilukohtauskin oli myöhään yöllä ja nythin..ne miulla tienneet kyllä tädin lähestymistä.. :(

Digimittarista sen verta..
Mie ostelin vajaata kuukausi sitten uuden. Ohjeissa sekeästi sanotaan esim. " jatka mittausta vielä äänimerkin jälkeen 5min"..ja esim. kostea kainalo voi antaa väärän mittaustuloksen.(liian alhainen)
Suositus oli myös, että pitkällään rauhassa makoillen.
Lämpöhän on yleensä korkeimillaan päivällä, aamulla ja yön aikaan alhaisempi.

Olen paljon testaillut digimittaria, mittaillut eri aikaan vuorokautta ja vuorotellen molemmista kainaloista..antaahan se eri tuloksia mutta ei kovin suuria heittoja kuitenkaan - ainakaan miulla.

Miulla eilisen aamun lämpö herätessä 36.8..nyt 36.6 ja tällä hetkellä 36.8..eilenhän kävi illasta jo 37.3 kun oli niitä "tuntemuksia" kovin..

Suuria odotuksia raskautumisesta ei ole enää, kyllä se tärppi jäi tällä(kin) kertaa.. :ashamed:

((muoks)) ..vielä niitä tuntemuksia pikkasen on, lähinnä tuolla aivan alamasun ja hävyn taitteessa, sekä jomotusta molemmin puolin munasarjoja..myös sellainen oloinen, kuin ummettaisi!!? :eek: ..vaikka isolla hädällä jo kävin tänään :p

..mutta näitähän tuntemuksia on aina melkeinpä enempi ja vähempi.. niistä on niin vaikea eroittaa sitten mahdollisia raskausoireita..kyllä se lähinnä jää kait testailun varaan..seuraavan kerran dippailen testin sunnuntaina.
..lämmöt nousivat taas tuolle tyypilliselle tasolle tätä aikaa päivästä 37.1..

Jep, niin kuin Terri kertoilikin - viivanpaikka tulee toisilla näkyviin ja johtuu juuri virtsan koostumuksesta. Mie dippilin uteliaisuuttani O-testin kun niitä jemmassa enempi - haamuviivanen vain..

Jotenkin vaikea siihen plussaan uskoa, vaikka on koko ajan tuolla "alakerrassa" tuntemuksia :/ ..

Onneksi kotosalla leppoisampi ilmapiiri =) ..en vain tiedä, miten tästä edetään - loppuuko yhteinen taival vai jatkuuko?..asiaa ei ole millään tavoin käsitelty ja nähtäväksi jää, käsitelläänkö laisinkaa..jos miehestä kiinni, ei käsitellä! :|

Nyt kuitenkin helpottaa kun ilmapiiri ei niin kireä..vaan olisihan se kissa nostettava pöydälle ja keskusteltava ongelmista kunnolla.

Iltapäivää!

Ottis ja Mur-mur: Pahoittelut negasta mutta teillähÄn vaikka hyrymykke päiviä jäljellä!! =) Ja niistä tulee plussakkaita!!! :heart: :heart:

On: Olen päivän luuhannut auton määräaikaishuolto keikalla (tällä kertaa se toinen auto) ja pisua pidättelin melkein 5 tuntia.
Nyt testi testattu ja kyllä se ihan puhdas negaloinen oli! :(
Mulla nuo pvätki alkaa tässä kierrossa viimesiään vedellä, joten se pienenpieni toivon tuikahdus kyllä aikalailla sammahti. :ashamed:

Halaus Rominas. Haikaran sinne teille piti pesiä, eikä negan. Onko tätioireita? Niinhän se on, että pientä toivoa on niin kauan kuin punaista ei vielä näy. Itse kyllä silti tunnen oman kroppani niin hyvin, että kuvittelen tietäväni, milloin peli on pelattu. Sinun toivon kuitenkin nyt olevan väärässä.

Mur-murin oireet jatkuu. Hyvä hyvä. Sinun ja Ottiksen päivät on vasta alullaan, joten plussia ehtii vielä moneen kertaan tulla tikkuihin.

Mulla alkaa piikitys huomenna. Ostin tänään 10 ampullia Menopuria ja kotona olevien lisäksi ne riittää 6,5 piikkiin. Jos niitä ei kaikkia tarvita, niin eihän niitä viitsi hukkaankaan heittää. Maksoivat nimittäin melkein 300 egee... Eli kyllä taidan ne ensikierrossa pistää mahamakkaraani. Viimeksi meni 4 piikkiä, mutta ekalla kerralla tais mennä 7 tai 8. Katsotaan nyt millainen kierto tulee.

omaa napaistahin..niin..nämä "oireet"..ovat kyllä ihmeen vahvat..

Aina kun nousen seisomaan/kävelemään tunnen kohdun/munikset NIIN selkeästi!!
..pissattava olo, vaikka ei paljoa mitään sitten tule(välillä näin juuri tätä aikaa kierrosta)
Syönnin jälkeenkin tulee vähän äklö öklö oloinen :x ..ja nämä ovat kyllä ihan todellisia oireita..on sitten eri asia, ovatko raskaudesta johtuvia!!?

Ottis minulle tulee myös aina liuskatesteihin viivanpaikka, kuten Terrillekin. Olen ajatellut, ett jospa minulla onkin vai niin hyvä näkö :LOL: , mutta nythän sekin selvisi, että on kiinni pissan koostumuksesta. + sinulle sitten isommilla dpo päivillä, jookosta. Niitä tujumpia hoitoja suosittelen kyllä kokeilemaan, jos yhtän siltä tunutuu, niin ei sitte harmita kiikustuolissa, että ei tullut sitä kiveä käännettyä. Oli muuten ihan huippu ihan kissa kuva.

Mur-Mur onneksi oireet on sinulla kohdallaan voi olla ihan rktt negasta välittämättä.

Rominas negasta :headwall:

ON ei mitään uutta.

).( Testasin vanhalla käytetyllä r-testillä, kun en raskinut kaapissa odottavaa digiä käyttää näillä kiertopäivillä. Hyvinhän tuoki vielä kastu, vaan ei tullu toista viivaa ei. Alkaa pikkuhiljaa väsyttään ja tympiin tää homma :ashamed: Rinnat on sivuilta kipeet ja hiukan hellät (kai ne jo tästä puristelusta on), mutta löllöt. Mulla on aina ennen menkkoja rinnat sivuilta kipeet. Joten rinnat ei ainakaan ennustais plussaa tässä kierrossa. Jospa Rominas ens kuussa olis jo meidän vuoro plussata :hug:

Ottis
Rominas :hug: negasta!

Oivikki kiitos :flower:!

Happihyppy :hug: sullekin negasta, vaikkei tainnut ihan pätevä se sun testi olla.

mur-mur Kivat oireet sulla :heart:.

ON Just tulin kotiin ja niin sippi olen, ett taidan lähteä mökille ku ukko kuului jo oluen korkkaavan. Tsemppiä kaikille!

Kiitos Ottis kysymästä, mutta luulen etten halua kp listalle. aikoinaan listauduin ja kun aina tuli negoja niin lopulta olin hoitojen ajan pois netistä ja sitten onnasi. No tuskin se siitä oli kiinni, mutta on rennompaa kun ei niin hurjasti kuumeile. Salmiakin ja kahvin jo jätin ja varmaan sitten lähempänä yritän pitää netinkin kiinni ja mennä ajoissa nukkumaan. tän viimeisen kerran vielä panostan ja teen samalla lailla kuin aikaisemminkin.

Halaukset negan testanneille ja tädin yllättämille. mutta Ottista ja Murmuria muistuttaisin omasta dippailustani kuopuksen tärpin aikaan. Eli pp 9 haamu ja sitten negaa ja negaa ja roskishaamu, kunnes pp14 ihan oikea plussa. Ja kaksosia odotin, toinen meni heti kesken ja vuoti pois. rv 7+0 ultrassa näkyi kaksi samankokoista sikiöpussia mutta toisessa vaan syke. Joten niin kauan kun on dpo päiviä on toivoakin :heart: .

Tyynetuulia näinhän se on, että harvemminhan sitä dpo7 tulee plussaa, eikä haamuakaan vielä suurimmalle osalle raskautuneista ;)

..miun oireet ovat kyllä nyt todella v a h v a n oloiset..ja tuntemukset alamasulla saattavat hyvinkin olla raskaudesta johtuvaa tai alkavaa vt tulehdusta sitten :/ ..kumpaako?..voi niin toivoisin, että kumpa sitä toista!!..:heart:

Mukavaa illan jatkoa ja plussasätehiä meille kaikille!!!

Terri: Onnea kovasti Sinulle!!! Ja kiitos halauksesta! :hug:

Ei minkäänlaisia tädin tuloon viittaavia oireita ainakaan vielä ilmassa. Tosin joskus mulla se vaan yhtäkkiä kalsareihin napsahtaa, ilman mitään varoituksia. :(

Happihyppy: Ens kuussa ihan satasella sitten napsahdetaan heti dpo 1:llä vahvasti raskaaksi!! Eiköstä niin me tehdäkkin?? :D

Rominakselle ensi kiertoon paaaaaljooooon ++++++++++:heart:
..jos se ei nyt sitten yllätä sinnuu.. =)

happis on se ehkä parempi testailla sillä ihan "käyttämättomällä" r-testillä :) antaa paremman tuloksen - Plussatuulia sinnehin!!!:heart:

..mie nyt jauhan tätä omaa oloistani..kävin äsken suihkussa ja hengästyin sillä reissulla..että mitääääää!!!!! :eek: ..ja olo on seisaaltaan ollessa todella tukala, vatsa ihan pinkeänä :x ..vähän niin kuin huonoa oloista pukkaisi ja se "tunne" on jotenkin..ei satu mutta vähän epämiellyttävää..

..tämmöistä näin vahvaa tunnetta ei masulla esim. viimeiksi plussakierolla ollut..lämmöt nousi 37.4..
..uskallankos mie nyt siidukan juoda.. :p.. ((muoks)) itte jo vastailen - juo vaan!! ;)

Täällä ei mitään uutta =) .Huomenna olisi mun mielestä kp:t täynnä, mutta en ole niistä oikein koskaan päässyt perille ja imetyksen lopettamisestakin on vasta 4kk.

Täällä osalla jännät paikat ja toisille tädin saavuttamille tsemppiä uuteen yritykseen.Olin äsken juoksemassa ja ajattelin, että jos on salamatkustaja, niin saa luvan pysyä mun kyydissäni.Jos olis oikein yritetty raskaus,istuisin varmasti pehmeällä tuolilla ja joisin creippimehua keskenmenojen ehkäisemiseksi.

Mitään uutta ei ole kerrottavaa:huomenna kp:t kai täynnä.....sitten testaan ehkä, jos täti ei ole tullut.Oireet ennallaan, varmasti jotain yritystä siellä ainakin ollut.Jännittää, mutta onneksi huomenna kiireinen päivä lasten harrastusten merkeissä.

Ostin jo testin valmiiksi, ja mietin, että miks ne testit on valtavan suurissa laatikoissa ja päällä lukee jättikirjaimin 10x RASKAUSTESTI. Kiva yrittää piilotella Cittarin kassalla semmoista, ettei kukaan tuttu näe ja ajattele, että taasko noi pöhköt yrittää raskautua.
4 vuotiaalle sanoin, että siinä on lääkettä.

Noi hymiöt hyppii ihan minne sattuu...

Ihanaa iltaa kaikille ja voikaa hyvin ja ++++++++ toiveita kaikille,palaan huomenna asiaan.

=) :D :heart:

Yhteistyössä