40+ So what!! (vol.10)

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Huomenia |O |O

Ai kun menee jännäksi torpeedolla,mur-murilla ja ottiksella mikäs sen mukavampaa kun testaisitte trio plussat ;)

Rominas pahuksen punaviitta liihoittelut viikonlopun pilaajaksi,tsemppiä uuteen kiertoon :hug:

Happihyppy pahoittelut negasta,täällä myös toinen "pihi" joka pissii myös vanhoihin tikkuihin :LOL: eihän ne luotettavia enää ole mutta olen myös ajatellut että jos plussa olisi tullakseen näkyisi myös jo kertaalleen pissittyyn tikkuun :saint:

on:koko viikon ollut vahvat oili juilinnat ja tisut kipeät vaikka yleensä kipeentyy vasta oilin jälkeen :/ ja lisäksi öllömäinen palan tunne kurkussa :$ en ole oilia tikuttanut vaan koitan luottaa luontaisiin tuntemuksiin,seuraavaksi limoja odottelen.No kaikki tämä "kyttäily" on tietysti vähän turhaa kun ei sitä yritystäkään ole,mutta onhan se hyvä tulevaisuuden varalla oireet tarkistella..
Myös täällä niinkuin mur-murinkin luona on ilmapiiri hieman tasaantunut ja lämmennyt,tosin se isoin kissa on nostamatta pöydälle :eek:

Luonto pitää näköjään haluista sen verta huolen että kellistin kuin kellistinkin ukon eilen vällyjen väliin ;) no siemenet ei ole matkalla sinne minne pitäisi vaan sai reidet ilta rasvauksen :saint: mutta kun blondi olen niin johan tuostakin sai taas loppukierrolle jännittämistä että jospa sieltä olisikin villiveikko karannut omia aikojaan ja suorittaa parhaillaan pikamatkan uinti suoritusta ;) ... että näin täällä.....

Lauantai päivästä!!

Voi p**ka:eek: en paremmin sano..Rominaksen kun akka punahelma yllätti, ISO pahoitteluni:hug:

onlydream oikein mukava, jotta teillähin siellä tilanne ei enää niin kireä!! =)
Nämä suhde kiemurat on niin kimurantteja välistä..en tiedä onko meillähin vain "tyyntä myrskyn edellä"..

Ottis
Rominas :hug: Pahuksen täti :headwall:!! Nyt en kyllä osaa muuta sanoa :(.

Torpeedo Jännään täällä sun kanssa miten sun käy, oletko raskaana vai et :heart:. Täti pysyköön poissa.

Tyynetuulia Ymmärrän hyvin haluttomuutesi kp-listalle. Pidä vaan mieles rentona ja avoimena uudelle vauvalle.

Kiitos sulle noista nega- a haamufaktoista pienillä dpoilla. Tottahan se on, ett näin varhain kun testaa, ett on turha kuvitella mitään tikussa näkevänsä. Tosin mulla vois jo dpo10 jotain näkyä jos ois näkyäkseen, ku on silloin ennenkin haamuttanut.

Mur-mur Kivalta kuulostaa noi sun oireet. Mulla taas ei ole enää minkäänlaisia oireita ja tänä aamuna ekan puhtaan negan testasin, ei siis edes viivan paikkaa näkynyt :), mikä sinänsä on hyvä, ettei tarvitse tihrustaa. Se mun testi oli Sofin One step. Nyt ne onkin sit loppu ja siirryn Kotitestin herkkiin puikkotesteihin, mutt huomenna tuskin testaan. Ja kyllä minäkin illalla saunasidukan join ja otin vielä lasillisen punkkua ennenkuin menin nukkumaan. Eihän sillä pitäis vielä mitään vaikutusta olla.

Onlydream Hienoa, ett ukko kellistetty :). Nyt vaan plussaa odottamaan :heart:.

Kovin oli eilen hiljaista täällä, meni miulla melkein yksinpuheluksi..kaikkine "tuntoineni" :D

Dippailinpa tuossa 2x r-testin ja negojan ne..mitäs muuta..oli herkkä liuska ja sitten tavan puikkotesti.

Kyllä oli eilen n i i n vahvat ne miun tuntemukset että!!..tänään herätessä ei mitään ja palelsi, lämmöt 36.8..nyt kun enempi pystyssä ollut, tuntuu masulla koko ajan sellaista supistelua..kuin sellainen ylimääräinen täyte olisi alamasulla..voi kun oliskin, pieni :heart:

..taitaa olla mur-murilla vain oikkein hyvä mielikuvitus..rintojakaan ei kihelmöi, eivätkä ole kipiät.. *huoh* :ashamed:

Ai niin, Ottis ..testilitkos tänään??. =)

[/url]

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

oivikki (41)..................kp1/23-27........yk10................1.
Iida-Karoliina (45)......kp2/23-26.......yk12.................5./1. yht.
Rominas (40)...............kp2/25-27........yk11................2.
Inia (43)......................kp3/26-30.........yk21................1.
taavi166 (38)..............kp3/28-42.........yk13................3.
Terri (45).....................kp3/27-32..........y.2,5v.............2.
haave3 (41)................kp8/28-36..............y.2v.............3.
onlydream (37)...........kp12/23-29.........yk?.................3.
ikiemo (45)..................kp13/20-50........y?....................4.
Rinafina (44)...............kp16/31.............yk1...................6.
mur-mur (44)..............kp19/26-28..yk11 (km2/10).......3./2. yht.
liiza (43)......................kp22/24-27..........yk24..............4.
Ottis (42)....................kp22/23-28..........yk10...............1
Sariella09 (43)...........kp23/40..............yk?..................5./1.yht.
happihyppy (39)..........kp24/28............yk6(27).............3./1.yht.
Lumisydän (45)...........kp25/28-32.........yk?..................?
nillanilla (42)...............kp33/28-33.........yk9.................1.
Mahdotontako (45)......kp34/29.............yk6..................1.yht.
Taikakuu (41)..............kp38/27-32........y.n.3v..............2./1.yht.

RKTT

mahdotontako (45)........dpo20
happihyppy (39).............dpo11
mur-mur (44)..................dpo8
Ottis (42)........................dpo8
[/b]
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Ottis
Mur-mur Tossa listan yläpuolella on mun tekstiä, jossa jo tunnustin dipanneeni ekan puhtaan negan tänä aamuna :). Itseasiassa mulla valkovuoto on edelleen melko runsasta eli se on ainoa oire. Maha oli kovalla pari päivää, mutt sekin helpottanut eikä ole muutenkaan niin turvonnut olo enää. Pitääpä lämpö mitata...

Rominas negast :headwall: , mutta nyt tosiaan nokka kohti uutta kiertoa ja onnistumista siinnä!

Tyynetuulia tuo sinun asenne niin hyvä, tuota aikaisin nukkumaan menoa en olekaan kokeillut, sitä pitää yrittää, toisin näin valoisaan vuodenaikaan nukun luonnostani vähän, olen niin kovasti valolla käyvä ihminen :D

Onlydream hyvä, kun sujuu hiukan paremmin teillä ja eipä sitä tosiaan tiedä, jos sieltä, joku sitkeä veijari olisi päässyt livistämään uinitretkelle ;)

Ottis ja Mur-Mur voi sentään haamuja teille toivoin tälle päivälle.

ON uusi keirto alkoi, toivon kovasti, että nyt kaikki sujuu hyvin ja pääsen onnisuneeseen siirtoon ja sitten se + olisi tikussa neljänvko kuluttua ja 9 kk päästä vauva sylissä. Kaikki hyvät ajatukset ja esirukouksenne ovat tervetulleita!

Torpeedo se testin tilaut tuolta netistä on siksi niiiin paljon kivempaa, kun ei tarvitse sivuilleen vilkuilla näkyykö tuttuja. Ja ihmeen helppoa on toi maksaminenkin, kun voi ihan pankkin kautta hoitaa :) . En kyllä ajatellut raskautta mitenkään peitellä tai hävpeillä, mutta en silti haluaisi tästä odotuksen osotuskesta hyvän päivän tuuttujen kanssa jutella :D . Peukutukset sinne d =) b

Ottis
Oivikki Sulle hirmusesti onnea uuden kierron alkamisesta! Ihanaa, ett pääset viimein uuteen yritykseen. Mä olen sun puolesta melkein malttamattomampi ku sä ite =).

ON Lämmöt 37.0.

Miun lämmöt nyt 37.2..voi kun se tietäis jotain ihanaa..

..alkaa jo hermostuttamaan pikku hiljaksiin..tällaisia tuntemuksia ja epävarmuutta..

Ottis voi kun meidän kävis hyvin ja plussattaisiin:heart: ..ja tietenkin kaikki muutkin, jotka kovasti sitä pientäomaan kainaloiseen haluaa!!!:)

Ottis
Oivikki Lisäisitkö Sariella09:lle kp:iin yhden päivän lisää? Nyt pitäis hänellä on kp23. Aloin sitä tarkastella ku muistan, ett vain liiza on ollut mun kanssa samoilla kp:lla nyt. Eilen näyttää lipsahtaneen lisäys Sariella09:n kohdalla.

Ottis
Mur-mur Mä kattelin just noita tilastoja, ett dpo9 kuitenkin jo puolella eli 50%:lla näkyy testissä jotain. Taidan sittenkin aamulla dipata ;).

Kiitos Oivikki korjauksesta :flower:!

Kyllähän siellä näin mainitaan Ottis.. =)

Mie pikasen pistin ittelleni jäitä myssyyn :whistle: ;)..testailen kyllä aamulla mutta odotteleisin sitä eka haamun haamusta ehkä kuitenkin joskus dpo10-11 tienoilla..jos siis tärppi käynyt!!

Käväisin tuolla vauva.info sivustolla ja kyllä siellä suurin osa sai niitä plussia vasta aivan kierron lopulla!!..oli toki joitahin testailijoita, jotka haamulaisia saaneet n. 3-6vrk ennen kierron loppua..itse testailin sen plussan dpo13-14..ei liene siis kiirusta vielä.. B)

Yhteistyössä