40+ So what!! (vol.10)

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Lauantaita.
Päivittäjä Minulle saisi laitta 2kp:n. Tänään alkoi niagara aivan täydellä teholla, eilen hiukan aamupäivästä alkoi merkkiä näkymään punanutun paikkalle tulosta. Ehdin jo huolestua että lekuriin on mentävä kun ei vuoto ala, alamaha painava ja yökkö olo vain jatkui..Nyt saa kuitenkin huokaista vaikka venyihän tuo kierto, sitkeesti jaksoi keltis pitää pintansa vaikka ei mitään valmista aikaan saanutkaan. Maca-jauheessa olen pitänyt viikon tauon ja eilen aloittelin sitten taas sen nauttimisen. Kiirettä vaan pitää ja ei tännekkään oikein ehdi :(
:hug: Negan testanneille.
Peukut on pystyssä Rktt listalaisille.
mur-murille semppiä miehen kanssa, jospa se yhteis ymmärrys kuitenkin löytyisi, poikasen puolestakun jo sitä toivon, onhan hän ansainnut sekä isän että äidin.
Ottis Sopua myös teidän mökkiin sinne.. =)

Touhis sinuun on tosiaan iskenyt opiskelu kärpänen :D .

Iida-Karoliina onnea alkaneeseen kiertoon!

Mur-Mur Harmillista, jotta on oireet vähenneet, mutta vielä on aikaa niiden palata.

++++ peukutkset kaikille testaajille.

Ei mitään uutta :whistle: .Ei tädinhelmakaan ole vilahtanut ;)
Oireet ennallaan :whistle:
Tein Sokoksen testin, joista töpeksin ekan, kun en lukenut,että se tikku pitää olla siinä kupissa pystyssä 5 min. :eek: ihme testi!No, siinä oli toinenkin, mutta ei kyllä selvää vastausta:saattaa olla haamunen.....mutta voi olla että siitä oviksesta on vasta n.10-11 päivää??En oikein tiedä.Testaan huomenna uusiks :D
öitä,pikkumies huutaa :heart:

torpeedo no voihan perskules miten kävi sen eka testin :eek:.. ja ne ON tosiaan outoja, pitää liuskaa uitella juuttaan kipossa minuuttikaupalla.. :D

Vaan huomenna uus päivä ja uudet kujeet.. ;) uteliaana jään odottelemaan testaus tulosta - Ötyä& ++++++++!!! :wave:

Kauheeta on taasen tämä..rupsuttelu.. :x :$ :whistle: :p ..huhhelihuijakkata!!!

..eikä varmaan ole mikään "r-oire"..ihan vaan kun olen 2 olusta juonut ja mässyttänyt sipsejä, namia jne jne..
..syötättääpi siis ja taitaa olla vaan akka paholainen kohta kylässä.. :kieh:..kyllä keljuttaa..

mur-mur: Jospa täti pysyis poissa jo hajunkin takia!!! :D

Mä tässä avasin lämpimän oluen, (yäk mutta kun ei ehtiny jäähtyä vielä!) ja arvon, että lähtiskö yksin haaleaan saunaan, kun mies oli ennen mun kotiin ilmaantumista saunonu. :|

Kävin Metku/perhesuunnittelun sivuilla tekeen ovulaatiolaskurilla laskelmia: 28.4-3.5 välisenä pitäis ovis bongata. Tässä pitää varmaan alkaa taas testejä vauhdilla tilaileen... :ashamed:

Käyhän kylpee ropsauttamassa ja laita olut(toinen?)jäähtymään pakkaseen sillä aikaa!! ;)

Koita vain jaksaa Rominas:hug:..mieli on apea kun täti kylässä ja taka persaus vuotelee :x ..vaan kylläpä se vielä iloksi muuttuu, usko poijjes!!! =)

Jep Rominas ja miulla ainahin tekee gutaa valmis lihapulat ja perunasalaatti..auta armias jos niitä syön.. :x :$ |O ..ja pruuuuuthttthhhprupspröps!!!!!..:LOL:..mies joskus kysyykin, että "tulikos nyt jo pöksyyn asti"?.. :D..ja mie vienosti kihertäen - "ei kun ei ole housuja jalassa"!!.. :LOL:

Ottis
Helou täältäkin!! Kerrankin sain kateltua töllöstä illan pitkän elokuvan. Mies tosiaankin joi itsensä siihen kuntoon, ett kymmenen maissa tilasi taksin, ett lähdettäs baariin. Sanoin, ettei tippaakaan kiinnosta, mutt pelkästään taksikuskireppanaa ajatellen laitoin naamani kuntoon ja kun huomasin miehen nukkuvan täysillä, soitin taksikuskille ja mieheltä vielä varmistin, ett hän voi palata takaisin ja sillä oli peli selvä. Suljin makkarin oven, ettei mies vain herää ja itsekseni nyt yläkerrassa touhuan. Niin juu, kun olin taksin perunut, mies vielä kysyi, ettenkö lähtisi kuskiksi, mutt en ehtinyt vastata ku oli nukahtanut taas. En siis tod. ymmärrä taaskaan, ett mitä ja missä vaiheessa hän on voinut juoda niin, ett on ihan tööt. Ongelma onkin just siinä, ett mun miehestä ei ole 'tissuttelemaan', vaan aina pitää vetää lärvit ja mahdollisimman pian. Lohtuna mulle on tässä se, ett mun kaksosveli kävi hetken poikansa kanssa tässä turisemassa eli sain hetken verran 'älyllistä' seuraa. Nyt aion laittaa jonkin oman dvd:ni masiinan, ottaa lasin punkkua ja paljon juustoa... arvatkaas mitä sitten teen? Nautin lihan iloista :saint:.

Ottis
Ja mistä tämä juustonhimo tulee? Goudaa olen vetänyt kera punkkulasin 3 siivua. Eilenillalla keksin laittaa leipäjuuston päälle aurajuustoa ja lämmittää sen mikrossa. Jam :p että oli hyvää!! Ukko kuuluu heräävän, joten olen kuin en oliskaan :). Heipat huomiseen!!

Ottis
Mur-mur Minun mielestä toi rupsuttelu on hyvinkin r-oire :).

I-K Pahoittelut tädistä :hug:. Ja hän saapui siis kaikissa voimissaan? Olisi saanut pysytellä jossain muualla. Kuinkas pitkä tosta kierrosta tulikaan?

ON Meillä ukko söi kai jotain ja nukahti sit keittiön pöydän äären. Ts. en voinut kuvitellakaan nukkuvani by his side ja tein itselleni pedin yläkertaan. Vähän on sellanen olo, ett voisin vaikka paukun itselleni tekasta, sillä eihän tämä ole ihmisen elämää koko iltaa kytätä mitä toinen tekee ja pyrkiä siihen, ettei känkkäränkkä tulis kylään.

niin, mulla on aina edellisissäkin raskauksissa tullut plussa hirrrrrmu myöhään, että ei ehkä kannata tuhlata rahaa testeihin ennen huomista :eek: .Ja varsisnkin jos täti tulee sitä ennen :eek:
Oireet ihan ennallaan ja tädistä ei näy hippustakaan, joten edelleen ihmetellään ja odotellaan.Ehkä testaan illalla uudelleen....ongelma on myös tässä alussa se, kun pissaamatta pystyn olemaan vain n. tunnin ja juon koko ajan....aikas laimeaa on siis pissakin.
Teillähän oli täällä viime yönä hupaisat keskustelut :LOL: ,naureskelin aamulla mur-murin,rominaksen ja ottiksen yöllisille .....hmmmmmm....touhuille :flower: B) Hyvähyvä.

Mulla nuo illat on semmosta härpäkkää, kun tosiaan 6 tenavaa talossa :heart:

Ihanaa päivää teille,täällä ainakin paistaa aurinko täysillä,jesjesjes B)
++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle: kaikille =) :wave:

Kyllä jännäksi vetaa :attn: . Eilen illalla noin kasilta huomasin et kuvotus lakkasi vaikken ollutm syönyt mitään ja rintojen aristuskin väheni ja tänään ei toistaiseksi oo ollut kuvotusta ollenkaan :headwall: . Tää on kyl ihan kauheeta kun kokoajan täytyy olla varpaisillaan. Eli tosiaan viime km:ssa oireet loppuivat puolilta päivin rv n8+4 ja Tänään on rv 8+2...täytyy vaan toivoa että tulevat vielä takaisin. Ajattelin vaan ettei tässä vaan piile joku Murphyn laki tms....tuomittu epäonnistumaan??? Huomenna illalla siis se ultra. Kylmä mulla kyllä on nytkin et se oire edelleen päällä. Ja onhan mulla ollut tällaisia päiviä välissä mutta silti jännittää!

Yhteistyössä