40+ So what!! (vol.10)

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Se on muuten niiiiin kummallista, että sitä pystyy toisten rktt-aikana tajuamaan, miten se plussa voi ja yleensä tulee vasta vähän myöhemmin. Itse kuitenkin aloitan testaamiset tosi aikaisin ja kiukuttaa sitten, kun plussaa ei näy. Samat ohjeet, mitä antaa toisille, ei pädekään itseen. Haluaisi olla se poikkeuksen poikkeus siinäkin, että plussa näkyy jo dpo 6 :)

Mur-mur, anna pissien liristä testiin tai testin ohi, mutta vielä ei ole hätää. Plussa vielä hyvin kerkiää.

kiireinen ja aurinkoinen päivä takana B) , mutta ei vieläkään uutta kerrottavaa.Oireet ennallaan,uutena finnit :D ,jeeee ja hajuällötykset(tomaatti haisee kamalalta).

Apteekin oman testin tein,eikä muuta kuin ihan hailukan hailukan (päivänvalossa vain näkyy) viiva :eek: Testaan huomenna tai tiistai-aamuna uusiksi.Onko teillä kokemusta noista Apteekin omista testeistä?Luin oikein ohjeetkin tällä ketaa :kieh:

Kaikille ihanaa iltaa ja onnea jokaiselle =) :heart:

torpeedo

Ottis
Torpeedo Ihkua, ett siellä edes se hailukan hailukka viiva näkyy, sillä siinä on jo vahvemman viivan alku :heart:.

Voi sinua mur-mur ku negan pissasit, mutt sellastahan se on iltapisuista :hug:. Aamusta uusiks ja paremmalla tuurilla. Mulla masu edelleen kipeä.

Torpeedo siis näkyikö siinnä haalessa viivassa väriä? Itsellä ei raskauksia ole, joten kokemuksesta en puhu, mutta kuulema tuo apteekin oma on luotettava testi! Peukutukset sinne.

Jääris :hug: , toivottavasti oireet ovat voimistuneet, tsemppiä huomisen ultran odotteluun.

Ottis reipaasti pidit välipäivän testaamisessa. Mukavaa, että miehen kanssa on tänään ollut hyvä päivä.

Mur-Mur negasta :headwall: . Testailu nuolla pienillä päivillähän ei kannata muuta kuin aamu pissasta testata, kuten hyvin tiedät. Ihanaa, että teillä menee miehen kanssa paremmin.

Happis voi himputti sentään " ei raskaana" tuloksesta :headwall:

Iida-K ihanalta kuulosti nuo sinun puutarha suunnitelmat.

Terri tuo on niin totta, mitä sanoit tuosta miten tajuaa toisten rktt aikana, että ei vielä tarvitse sen + näkyä, mutta itse on maansa myynnyt, kun nega pärähtää tikkuun aikaislla päivillä. Tunnistan tuo tunteen myös, jospa olisin se erikoistapaus, joka on raskaana vaikka täti on jo tullut :LOL:

RKTT:läisille +++

torpeedo ihanaa, jotta jo hailukka viivanen näkyy!!:wave:..maanantaina tai paremminkin tiistaina olisi varmasti jo vahvempi - kovasti plussa Onnea:heart:

Apteekin oman herkkyys 20mIU/ml ja näyttää positiivisen n. 10vrk hedelmöittymisestä:heart:..vaan jos siun hgc lähtöarvo on esim. 1 EI vielä silloin kyllä näy!!

..tuossapa miun testi..miulla näkyi dpo13-15 noin..

http://sekunti.com/upload/img/98556kuvat.jpg

Ottis
Oivikki Ehkä välipäivä testailussa oli pikemminkin laiskuutta kuin reippautta, mutt kieltämättä paremmin mennyt päivä varmasti kuin jos olisin aloittanut sen tuijottamalla negaa :). Koneelle tullessa just mietin viitinkö huomistakaan testaamalla pilata. Olis kiva viel tämä viikko haaveilla.

Mur-mur Kiitti vinkistä :flower:!

ON Nyt mua alko sit närästääkin :ashamed:.

torbeedo Testasin viime kierrossa 10dpo päivänä muistaakseni apteekin omalla ja ei haamuttanut vaikka 8dpo haamutti kaupan testillä. Ja myöhemmin haamu myös kierron 16 dpo Apteekista ostetussa testissä(Precigtor) . Onnea haamun vahvistumiseen sinulle!

Ottis
Huomenta! Eipä tullut haamustakaan mun tän aamuiseen testiini. Taitaa tän kierron testailut olla tässä, ellei sitten tilapäinen mielenhäiriö iske ;). Olen nähnyt niin ihmeellisiä uniakin testaamisesta, ett se on näemmä kuin aikapommi mun psyykelleni. Yksi aamu kun menin nukkumaan purkkiin pissimisen jäljestä, että tökkään tikun siihen, kun nousen oikeasti ylös, näin unta, ett testi-ja kontrolliviivat testissä muuttuivat myrkynvihreiksi. Mutt 'parempi' oli sitä aiempi uni. Olin jossain hotellissa ja pissasin ihan normaalisti puikkoon, mutt kun nostin sen kaappiin odottelemaan, ett saan vastauksen lukea, se olikin kuin käsigranaatti ja alkoi tikittiää, kun sen kaappiin laitoin. Ja ohjeen mukaan odotellakin piti ainakin 3 tuntia :LOL:.

Mur-murille ja Happihyppyselle täältä hirmusesti plussapuhureita puhaltelen :whistle:. By the way: Ihanhan tässä RKTT-lista kuihtuu käsistä tällä viikolla jos ei lisää piinailijoita saada kehiin ;).

Ottis, harmi ettei plussaa tullut.

Mur-murille ja Happihypylle peukkuja!

Torpeedon tilannetta jännitän kovasti. Mitä enemmän näitä palstoja olen lukenut, sitä enemmän tuntuu siltä, että elämä järjestää yllätyksiä oman päänsä mukaan. Peukut sille.

Omasta tilanteesta väliaikatietoja tulin kertomaan, meillä viimeinen hoito loppusuoralla, tänään on kahden alkion siirto ja puhuin yhden hitaamman alkion pakkaseenkin =) Meikäläisellä kun alkoi raskaus just tuommoisesta hitaasta, jonka olivat vissiin vähän epähuomiossa pakastaneet ja kun lääkäri aina sanoo ettei niihin luokituksiin liikaa saa luottaa.

Piinisajan meinaan keskittyä opintohommiin.

Kaikkile :wave:

Oivikki ei ole oireet voimistuneet :whistle: :/ :attn: :headwall: :( . Nyt kyllä pelottaa....tarttis jotenkin saada aika kiitämään tuonne iltaan asti jolloin vasta tuo ultra. heti ultran jälkeen hampaan särkypäivystykseen jos kerkiän kun tuo ultralääkäri oli viimeksikin yli tunnin myöhässä niin sitten en kyllä ehdi :attn: . Miks lääkärit myöhästelee sillä tavalla? Ko. gynellä oli viimeksi muka aikaa rupatella kollegansa kanssa potilaiden välillä vaikka meitä oli jonossa odottamassa ja kaikkien ajat reilusti myöhässä! Naurussa suin sieltä huoneesta tulivat joten aika kevyttä juttua oli !

Oireista vielä että rinnat kyllä edelleen arat muttei niin arat kuin pahimmillaan ovat olleet! Ettei täydellistä lössähtämistä ole tapahtunut. Mutta "pahaa makua " ei ole nyt suussa. Närästystä myös löytyy ajoittain. Ja yksi repäisykipu tuli eilen. No kyl eilen kerran tuli sellainen olo et äkkiä sitä ruokaa tai tulee ylös kun tarkoituksella olin pitempään syömättä.

Mukavaa uutta viikkoa kaikille! :flower:

torpeedo, ihana kuulla että siellä vielä ylläri kolkuttelee! Onnea matkaan! :flower:

lumeton, onnea siirtoon ja toivotaan että sitä pakkasukkoa ei enää tarvita! :heart: :heart:

oivikille myös toivotan hyvää limiksenkasvatteluaikaa! Ja Terrille munistenkasvatteluaikaa!

jääris, kyllä varmasti kaikki on hyvin! Toivon että ultra tuo sulle rauhallisen mielen. :hug:

Halaus kaikille tädin yllättämille, ja negan testanneille!

:wave: nillanilla, mitä sulle kuuluu?

:wave: Entä Solakka Silakka, joko teille uusi hoito on suunniteltu?

Täälläkin pääsen tänään tositoimiin, illalla eka piikki puregonia. Onneksi on vielä tuota vatsamakkaraa, mihin pistää :D

[/url]

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

oivikki (41)..................kp3/23-27........yk10................1.
Iida-Karoliina (45)......kp4/23-29.......yk12.................5./1. yht.
Rominas (40)...............kp4/25-27........yk11................2.
Inia (43)......................kp5/26-30.........yk21................1.
taavi166 (38)..............kp5/28-42.........yk13................3.
Terri (45).....................kp5/27-32..........y.2,5v.............2.
haave3 (41)................kp10/28-36..............y.2v.............3.
onlydream (37)...........kp14/23-29.........yk?.................3.
ikiemo (45)..................kp15/20-50........y?....................4.
Rinafina (44)...............kp18/31.............yk1...................6.
mur-mur (44)..............kp21/26-28..yk11 (km2/10).......3./2. yht.
liiza (43)......................kp24/24-27..........yk24..............4.
Ottis (42)....................kp24/23-28..........yk10...............1
Sariella09 (43)...........kp25/40..............yk?..................5./1.yht.
happihyppy (39)..........kp26/28............yk6(27).............3./1.yht.
Lumisydän (45)...........kp27/28-32.........yk?..................?
nillanilla (42)...............kp35/28-33.........yk9.................1.

Kadonneet lampaat:
Mahdotontako (45)......kp36/29.............yk6..................1.yht.
Taikakuu (41)..............kp40/27-32........y.n.3v..............2./1.yht.

RKTT

happihyppy (39).............dpo13
mur-mur (44)..................dpo10
Ottis (42)........................dpo10
[/b]
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

ja kaikille jännääjille onnea ja hoitoihin menijöille superplussapuhuri ja negan saaneille :hug: .Voimia jokaiselle :heart:

Täällä tilanne just ennallaan :eek: .Oireet pysyneet,tätiä ei näy, mutta testaan ehkä (jos kestän) vasta huomenna, kun mullahan on niitä myöhäisiä plussia ollut :whistle:

Välillä ajattelen, etten haluaisi olla raskaana,ei enää, liikaa lapsia, mitä kaikki sanovat,ei jaksa.Sitten hetken päästä ajattelen, että pakko olla plussa,haluaisin niin,itku tulee, jos täti hyökkää.Mielialat menevät ihan maasta taivaisiin :D :eek: Ja itkuherkkyyttä muutenkin,eilen itkin, kun talvivarastosta ottamani lenkkari oli rikki :D ........Mutta siitä olen varma, että jotain tapahtumaa tuolla kohdunseutuvilla käydään :eek:

Odottelua vaan......ai, niin, siinä hailukassa haamusessa eilen oli mielestäni ripsaus väriä,mutta mene ja tiedä sitten, on toi pää senverran sekaisin :whistle: B) .MIkäköhän testi olisi seuraavaksi paras? En viitsi ostaa sitä digitaalista, kun se on niin kallis, ehkä vaan Cittarista sitten.... :whistle:

MUkavaa päivää kaikille....onko teistä joku muuten kotona päivisin vai oletteko kaikki töissä,en muista minkä ikäisiä lapsia teillä olikaan vai oliko ollenkaan VIELÄ
;) tulossa tietty kaikille :heart:

että muitakin kotonaolijoita.....vaikka tuntuu,että on itsellä niin kiire aina,ettei ehdi juurikaan kotona olemaan :LOL: Olen hoitovapaalla 2011 loppuun =)

JÄÄRÄPÄÄ etkös ole raskaana vai muistanko mä nyt ihan väärin..........?

ROMINAS meillä on melkein samanikäinen poika, kun sinun pikkuinen, elikkäs 1v 4kk.

Ajattelin itsekin hakea jotain pikkutöitä hoitovapaan ajaksi, jotain muuta kuin omalta alalta.
Esim.postinjakelua tai siivousta, kun en saa kotona tarpeeksi siivota :kieh: Raha ei olisi pahitteeksi :|

MUlla on kokoajan nälkä, mutta ei tekisi mitään mieli :eek: .......ihme olotila..........

Yhteistyössä