Pikalukuna luin juttuja autossa kännykällä, kun reissasimme halki Suomen. Ja mitään ei jäänyt päähän.
No sen verran kyllä, että
Oivikki oli päässyt kierron alkuun. Hyvä niin ja toivotaan, että limis kasvaa sopivasti, jotta saat kyytiläisen/-iä ja tärppi sitten aikanaan.
Iida-Karoliinalla alkoi myös uusi kierto, mutta se tietysti ei ollut yhtä toivottu uutinen. Plussia puhisen nyt sinulle uuteen yritykseen.
Jokohan mä
Rominaksen tädin harmittelin? En muista, mutta nyt sitten täysillä uutta yritystä päin. Plussaa sullekin tietysti toivon täysillä.
Negoja on rktt-läisten testit näyttäneet. Halaukset kaikille eli
Happihypylle, Ottikselle ja mur-murille. Mä sain sen viimeisen plussani dpo 12. Vaikka se ei kauaa pysynytkään, niin silti pitää aina muistaa, että kun yhtälössä on niin monta liikkuvaa tekijää, ei voi tietää varmasti minä päivänä plussa poksahtaa. Ja alkuviikosta niitä tuleekin nyt sitten kolme, ja lisäksi tietysti niille, jotka eivät ole halunneet rktt-läisiksi.
Jääräpäälle, tsemppejä vaihteleviin tunnelmiin. Mä jouduin edellisessä raskaudessa käymään monta kertaa hammaslääkärissä. Juurihoitoa olisi pitänyt antaa, mutta siihen laitettiin kahteen kertaan vain väliaikainen paikka. Mitään puhetta ei ollut puudutuksen vaikutuksista raskauteen, mutta röntgenkuvauksista keskusteltiin. Luotin hammaslääkärien (oli useampi) ammattitaitoon ja annoin puudutteen laittaa. Eli paikkaus ei varmastikaan ole mikään ongelma. Huomiselle hyviä ultranäkymiä toivottelen.
ON: Iso vatsan on, joo. Ja siihen on helppo upottaa piikkejä. Eli eilen eka pistos ja huomenna jatketaan. Menkat on ollut vähän vaihtelevat eli välillä tulee runsaasti vuotoa ja sitten taas puolipäivää tulematta. Meinasin jo uuden testinkin tehdä, mutta sitten ajattelin, että mitä turhaa. Kyllä se plussa olisi ennen tätiä näkynyt, jos olisi ollut näkyäkseen. Jos kotona olisi ollut muita kuin digejä, olisin kyllä pissiä päräyttänyt tikulle. Mutta nyt aloitin "kylmästi" Menopurin pistämisen, kun järki sanoo, etten todellakaan ole raskaana. Tunne haluaa, että olisin se poikkeuksen poikkeus, jolle on tullut menkat raskauden aikana ja huomaa vasta synnytyskivuista, että jotain poikkeuksellista on meneillään
Mukavaa sunnuntai-illan jatkoja kaikille! Minulla tiedossa kiireinen viikko, mutta käyn ainakin lukemassa kuulumisia, jos en sitten ehdi kirjoitella.
Mihin
Mahdotontako on hävinnyt? Ikävä jo, toivottavasti kaikki on hyvin.