Jääris Muistelisin lukeneeni jostain, että r-oireet ovat alussa voimakkaampia, mutta kun kroppa tottuu hormonipläjäykseen, ne ei enää niin tunnu. Hengessä olen mukana ja sulle ihan täysillä peukuttelen, ett ultrasta hyvää kuuluisi :heart:.
Terri Todellakin jäi illalla sulle hyvät muniksenkasvattelut toivottamatta, kun taas itseäs piikittelet. Toivottavasti tämä on Se Kierto :heart:.
Mur-mur Harmitukset sullekin negasta :hug:. Kiitos vaan plussapeukutuksista, mutt taitaa tulla väärään osoitteeseen, sillä olen jo tän kierron suhteen toivosta luopunut.
Hiljaa mielessäni olen päättänyt, ett tästä alkaakin sitten ns. välikierto, sillä en todellakaan jaksa tätä vääntöä yhtä soittoa vähään aikaan. Tiedätte, ett mulla ovat simppaset olleet aikalailla hakusalla ja rakkauskin välillä kortilla siihen malliin, ettei lemmenleikit oikein huvita. Ts. en aloita Clomeja, macaa saatan ihan omaksi parhaakseni syödä, mutt muuten jätän piinailun minimiin. Jos mies tuona aikana sattuu seksiä jossain välissä haluamaan, niin ok, mutt minä en aloitetta tee. R-testit just boxistani laskin, niitä on 11 ja o-testejäkin ainakin 2 kk:n tarpeisiin, joten luulen, ett niidenkin shoppailut on nyt tässä. Ne loppuun käytän, mutt uusia en enää tilaile. Jos joskus niin käy, ett täti on myöhässä ja varasto hiipunut, tietenkin täytyy testi jostain hakea
, mutt näillä eväillä mennään nyt.
ON Lämpö 37.1.