40+ So what!! (vol.10)

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Torpeedo: Pojan pötkylä tuo meidän pikkuinenkin on. :heart:
Joo, raha ei ole pahitteeksi. Hoitotuella ei voi sanoa, että herroiksi elelisi! Vaikka eipä noilla extraamisillakaan kukkaro paljon täyty mutta vähänkin on parempi kuin ei mitään. :saint:

Mä olen myöskin lasten kanssa kotona, itse asiassa ollut jo 11,5 vuotta :D esikoisen syntymästä asti. Lapset on 11, 8, 7, 5 ja kohta 3v eli hoito"vapaa" päättyy ensi kuussa. Sanoin itseni irti nyt keväällä työpaikastani, joka on roikkunut mukana kaikki nämä vuodet. Ei enää innostanut pitkät työmatkat ruuhkineen -matkoihin olisi mennyt n. 3 tuntia päivässä ja lisäksi työnkuvaan kuului matkustelua ulkomailla...olishan se kivaa lähteä välillä reissuun B) , mutta kotiväki ei varmaan olisi samaa mieltä. Tulevaisuus siis täysin avoin.

Täällä taasen se negalainen testattu :( ..näin se vaan taisi tämähin kierto mennä - ilman haamun haamua..

Lämmöt näyttäisi myös olevan laskemaan päin. Aamulla 1h:n jalkeilla olen jälkeen enää 36.8..nyt 37.2 - juuri kaffet join ja on HIKI aaltoja:eek:

Jäärikselle Onnen pipanoita matkaan ultra käynnille - toivon kaiken olevan oikein hyvin ja varmasti onkin!!!:heart::wave:

Ottikselle pahoitteluni negasta:hug:..kurjaa on..vaan vielä mie peukutan d =) b plussan puolesta!!:heart:

happikselle myöskin plussa onnea!!!:heart::wave:

Torpeedo vielä odottelee..ja pitää meitä jännityksessä ;) ..ne marketin testit näyttää aika haaleita viivasia pitkäänkin..mutta jos selkeästi väriä näkyy, se on plussa!!:wave::heart:

Lumettomalle paljon Onnea matkaan hoitoon :wave:..toivon kovasti, jotta sieltä ISO :heart:plussa:heart: tulee tulokseksi!!!
Vielä tarraa&limaa roppakaupalla!!!!

Plussia kaikille niihin ovis&r-testeihin hurrrrrjan paaaaljooooon!!!!!:heart:

Ai niin..miekin kotosalla poikasta hoitelen, nyt hän 5v syksyllä 6v ja alkaa sitten eska - iso juttu!! ;)..esikko jo omilla siivillään pitkään ollut, neito nyt 23v =)

Miulla ei siis ole vaki työtä odottelemassa..

Ottis
Jääris Muistelisin lukeneeni jostain, että r-oireet ovat alussa voimakkaampia, mutta kun kroppa tottuu hormonipläjäykseen, ne ei enää niin tunnu. Hengessä olen mukana ja sulle ihan täysillä peukuttelen, ett ultrasta hyvää kuuluisi :heart:.

Terri Todellakin jäi illalla sulle hyvät muniksenkasvattelut toivottamatta, kun taas itseäs piikittelet. Toivottavasti tämä on Se Kierto :heart:.

Mur-mur Harmitukset sullekin negasta :hug:. Kiitos vaan plussapeukutuksista, mutt taitaa tulla väärään osoitteeseen, sillä olen jo tän kierron suhteen toivosta luopunut.

Hiljaa mielessäni olen päättänyt, ett tästä alkaakin sitten ns. välikierto, sillä en todellakaan jaksa tätä vääntöä yhtä soittoa vähään aikaan. Tiedätte, ett mulla ovat simppaset olleet aikalailla hakusalla ja rakkauskin välillä kortilla siihen malliin, ettei lemmenleikit oikein huvita. Ts. en aloita Clomeja, macaa saatan ihan omaksi parhaakseni syödä, mutt muuten jätän piinailun minimiin. Jos mies tuona aikana sattuu seksiä jossain välissä haluamaan, niin ok, mutt minä en aloitetta tee. R-testit just boxistani laskin, niitä on 11 ja o-testejäkin ainakin 2 kk:n tarpeisiin, joten luulen, ett niidenkin shoppailut on nyt tässä. Ne loppuun käytän, mutt uusia en enää tilaile. Jos joskus niin käy, ett täti on myöhässä ja varasto hiipunut, tietenkin täytyy testi jostain hakea ;), mutt näillä eväillä mennään nyt.

ON Lämpö 37.1.

Ottis Toivon sen "välikierron" tuovan jotain hyvää teidän tilanteeseenne..ja eihän sitä tiedä jos vaikka..:heart: ..elämä on ylläreitä täys!! =)

Itselläni samainen tilanne..simoja EI jaksaisi taasen vongata silloin kun tarvetta olis..ja muutenkin nyt kun yhteiselo vielä epävarmaa.. :|
11kiertoa mie olenkin jo kuumeillut, joten se "hermoloma" lienee paikallaan..

Välikierto tulee ja sitten kattellaan mistä tuulee. :)

..miulla jemmassa myös testejä molempaa sorttia, ei tartte ihan heti tilailla..

Ottis
Mur-mur Melkein samoilla viivoilla näemmä ollaan eli mulla lähtee nyt 11. kierto. Aikaa keskenmenostahan ei ole kuin 8 ja puoli kuukautta, mutt mulla kierto on sen verran lyhyt, ett se näyttää myös noita shaansseja vähän enemmän antavan. Vähän on haiku mieli, mutt eipä auta ruikuttaa. Jospa mies heräis vähän ajattelemaan missä mennään, kun tädin tultua kerron, ett nyt en sitten enää simppasilla häntä vainoa.

Harmitus negoista ottis ja mur-mur :hug:

Jääris onnistunutta ultra reissua,mulla esikoisen aikaan oireet heitteli laidasta laitaan oli hyviä päiviä ettei oireita juuri ollenkaa ja sitten toisena päivänä olikin paljon enemmän.

Rkkt listamme on aika lyhykäinen mutta hyppään sinne vaikka mahdollisuudet siihen että olisin raskaana on erittäin minimaaliset.
ovis on tosiaan ollut kova oireinen ja mietin viime kiertoa että limat tuli silloin kaksi kertaa 3 pv:n viivellä toisistaan ja toisena lima päivänä oli älyttömät selkä ja masu kivut ja nyt tuntuu että sama toistuu,tänään on sattunut ihan älyttömästi lantion molemmin puolin ja särkylääkettä piti ottaa,eli jos limat tässä päivän aikan vielä ilmaantuu pitänee se mies taasen peiton alle "huijata"
ja onneksi parisuhde rintamallakin jo valoisampaa ja tyynempää,joitain asioita jo saatii puhuttua ja tarkoitus olis tätä eloa jatkaa perheenää eteenpäin...

Päivittäjä voi laittaa mut tuonne RKKT listalle, DPO 1 tänään :wave:

Ottis
Voi pimpula :headwall:! Simat olin ihan unohtaa. Kiitos mur-mur ku muistutit :flower:. Lauantaina ostettiin värkit, mutten heti viitsinyt alkaa simaa laittaa, joten piilotin sangon yms. tykötarpeet kaapin perukoille ja epäilenpä vieläkin, ett riski löytää ne sieltä joulun alla, on melkoinen :LOL:.

Onlydream Yes!! Niin sitä pitää, rohkeasti RKTT-listalle vain :wave:. Onnea vielä miehen kaatoon ja menestyksekästä RKTT-aikaa :heart:!

Kävin vähän pihalla rapsuttelemassa, mutt ku uhkas tulla hiki, tulin tupaan istuskelemaan. Oi, missä onkaan se palo ku alkoi innolla pihan siivoukseen heti ku oli lumet sulaneet :|.

Mur-mur Mua kaksi siskoa houkuttaa tyttöporukassa vappuaaton viettoon ja vähän olen kahden vaiheilla suostunko. Ei muuten, mutt ku viime vappu meni tien päällä ku olin yhden siskon kanssa vanhimman veljen synttäreitä juhlimassa ja vappu meni ns. sivu suun. Tuskin muistinkaan, ett olis vappu ollut, kun samalla reissulla saatiin tietää toisen veljen kuolemasta. Nyt on vähän sellainen olo, ett jos kiltisti kotona pysyttelisin, ei kukaan sisaruksista ainakaan kuolis :ashamed:.

Ottis
Nyt ei oikein natsaa :(. Ulkona tuulee niin, ettei haravoiminen oikein kannata ku pölähtelee lehdet siinä vaiheessa matkoihinsa, ku niitä kottikärryyn nostelis ja kun otin simasankoni jemmasta, oli toinen sitruuna päässyt vähän jo pehmenemään (mitäs laitoin kannen kiinni :headwall: ), joten tarttis kaupassa ensin käydä, ett pääsis kotipolttoista laittelemaan.

Voi Ottis, nuo tuollaiset ikäviä juttuja :( ..mutta olisiko mukavampi yhdessä sitä Vappua viettää kuitenkin siskojesi kera, eikä kotosalla yksin/miehesi kera ns. "turjottaa"?..
..mie ainahin noin rätnään..kunnon rentoutus olisi siulle paikallaan Ottis ja hyvien kamujen kera!! :)..ajatukset niistä arkisista huolista vähän siirtäisit hetkeksi taustalle..

Ottis
Mur-mur Ihan kuule samaa olen ajatellut, ett samahan missä minä olen jos mies kuitenkin makaa lattialla tiedottomana jo kymmenen jäljestä illalla. Siinä vaiheessa olis siskojen kera ilta vasta aluillaan :). Kyllä minä taidan alkaa sitä asiaa ajamaan ;).

Toisen sitruunan toinen pää oli homeessa ja siitä jo palan pois kopsasin, mutt silti haluan lisää sitruunaa ku tekisin samaan malliin mitä mamma ku mä olin pieni :saint:. Toisaalta just kuulin, ett kannattais lisätä appelsiini joukkoon, ett tulis paremman makuista, mutt se taitaa olla ihan makuasia se.

Ottis
Taikakuu Harmitus sentään taustailusta :hug:, vaikkei opiskelussa mitään harmittelemista olekaan. Mutt palaathan sieltä sitten kertomaan plussauutisia ku tuppaa toi 'tausta' olemaan vähän sellainen paikka, mistä niitä tulee myös :)?

Ottis
Voipi olla mur-mur, ett appelsiinia testaan. Jos laitan siman käymään ennenkuin mies tulee kotiin, hän ei ehdi sitä kritisoimaankaan :LOL:.

Rominas Taikakuun pyynnöstään tonne taustailijoihin jo siirsin, joten sinä voit hänet varmaankin myös kp-listalta poistaa?

Mites sulla muuten, joko o-testit polttelee laatikon pohjalla? Ooops! Ei taidakaan vielä ihan sen aika olla (kurkkasin listaa :ashamed: ).

jo ottaa pattiin, kun ei tiedä että onko vai eikö ole :eek: :whistle: .Ei ole nyt yhtään testiäkään ja olen yksin kotona kahden kirpun kanssa :heart: :heart: .Isot lapset urheilemassa ja mies lähti fudismatsiin.....ei jaksais lähteä mihinkään.

Vappu tosiaan tulossa ja sitä ennen pitää tietää kyllä :eek: .Että tietää sitten suunnitella juomapuolen sen mukaan :D .Me ollaan ihan kotona lasten kanssa ja käytetään aikas vähän alkomahoooolia :whistle: Mies juo muutaman kaljan ja minä pari lasia punaviiniä, se riittää meille,onneksi B) On tässäkin elämässä nähty monesti, että viina on tosiaan viisasten juoma ;)

Koeta torpeedo käydä huomen aamuksi itsellesi testi hankkimassa jos vain mahdollista!!:wave:

Eipä täälläkään ajateltu ottaa mitään "kaato" tai "p**seet olalle" tyyliin kun lapsonen on vapun vietossa mukana ja muutenkaan..ei sitä jaksa enää kun seuraava päivä menee ihan harakoille sitten :$

Me grillaillaan jos ilma sallii ja vietetään rauhallista Vappua naapureiden kera. En ole vuosiin enää ravintolassa vappua viettänyt, kauhea se ryysis taxi jonoissa sitten yöllä - ei vois vähempää kiinnostaa!!

Yhteistyössä