40+ So what!! (vol.10)

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Veski reissulla aavistus vaal pun. valkkaria papruun..mitä tästä nyt taas ajatteleisi? :/

Viime kierrolla ja aiemminkin on pari, kolme päivää ennen tätiä samoin tapahtunut..
..näin tapahtui myös silloin plussakierrolla 5vrk ennen plussaa..ainahan se toivo pikkasen päätään nostelee :saint: ..vaikka tuo "järki" kulta sanookin, että akka-punahelma tulee Vapuksi!!

Kotiuduttu ollaan sekä gyneltä että hammaslääkäristä. Pään toinen puoli ja kieli edelleen ihan tunnoton kun paikattiin särkevä hammas.
Ultrassa kävin ensin tosi pelokkaana ja sitten näin ruudussa huomattavasti kasvaneen vauvan jolla sydän sykki hienosti ja yllättävää kuulemma oli että pikkuinen yritti jo liikkua ja helilutteli kädennysiään ja päätään ja korvatkin näkyi. :heart:
Mutta kun olen tällainen vellihousu pelkuri niin mietityttää tuo puuduttaminen edelleen kun hammasläääkäri oli sellainen nuori kloppi. Moneen otteeseen kyllä mainitsin raskaudestani että kaipa se sitten otettiin huomioon mut ei se puudutusaine ainakaan sitä L-alkuista ollut josta mur-mur mainitsi.
Gyne otti sitten kelakorvauksien jälkeen yli 140 e :eek: . Mutta hienoja kuvia sain. Kysyin myös että mikä km-riski mulla nyt ja vastasi että erittäin pieni =) . niin ja kuukautisten mukaan rv 8+3 mutta ultran perusteella JO 8+6 kun kokoa katsottiin eli hyvin oli kasvanut.
Huomenna sitten eka neuvola.

Jääris voi miten ihanaa, että pikkuisella kaikki hyvin!!!:wave::heart:

..älä sie jääris turhaa nyt huolta tuosta puudutteesta kanna, kyllä se nuor kloppikin osaa raskautuneita puuduttaa turvallisesti!! ;)..nyt vain alat raskaudestasi nauttimaan ja masua tosissaan kasvattelemaan!!:heart:

Ottis
Jääris Ihanaa =)! Onnittelut! Nuo oli tosi mainioita uutisia :hug:.

Mä haisen ihan savulle ku olen illan touhunnut pihalla, haravoinut ja poltellut roskia. Just söin salaattia ja tällä pitäis sitten jaksaa yöpuulle. Pitää vähän yrittää kiloja karistaa ennen kesää :).

Jääris aivan ihania uutisia :heart: sait sieltä ultrasta!

Inia ja Iida-K
kiitos!

Ottis ja Mur-Mur
harmi :( :( teidän negat.

Lumeton tosi tosi paljon onnea matkaan kahdelle alkiolle :heart: :heart: . Hyvä, että sen hitaan sait vielä sinne pakkaseen puhuttua lisäksi.

Inia onnea paljon alkaneeseen hoitoo, nyt toivotaan kovasti, että mekin, ensimmäistä lasta toivovat plussataan.

Onlydream hienoa, että kotona menee teillä paremin, rentoa rktt aikaa sinulle.

Taikakuu kyllä se opiskelu väistämättä vie paljon aikaa, mukavaa kevättä ja kesää sinulle myös :wave: käy välillä meitä tervehtimässä ja tosiaan monihan on siltä taustalta plussannut.

ON iski nyt tänään jo epäily, että eihän tähänkään kiertoon onnistu se siirto, tosi hyödyllistä sitä nyt epäillä, toivottavasti huomenna on jo taas toiveekkaampi mieli.

Mur-Mur luulisin, että kolmepäivää oviksesta, joten vielä on odoteltavaa :) . Alan testata ovista torstaina, että ei vain pääse livahtamaan ohi. Siis oikeasti pelkään, että ei tule ovista tikkuun tai menee väärälle päivälle, tai tulee niin aikaisin, että limis ei ehdi kasvaa....

Ottis
Oivikki Täysillä peukutan, ett kaikki menee nyt nappiin, oviksen bongaat ajoissa, limikset kasvaa hyvin ja huru-ukkokin sulatuksesta selviää :heart:.

Kyllä mä töissä olin, lyhyt päivä vain eikä testejä tarkistettavana, joten oli aikaa touhuta. Ihana oli ilma ulkona, vaikka vähän liikaa tuulikin.

Mur-mur Peukutuksia :heart:! Sulta vaan löytyy aina noita rohkaisevia oireita. Mä en ole vieläkään päättänyt testaanko aamulla. Iltapäivästä oli vähän eto olo ja närästi taas, joten hetken kuvittelin, ett sittenkin olisin r*******, mutt tiedän kuitenkin tuolla jossain syvällä sisimmässäni, etten ole :|.

Mur-Mur ja Ottis kiitos taas hyvistä ajatuksista ja peukutuksesta.

Olisi niin mukavaa, jos kaikki päästäisi siirtymään tuonne plussanneiden pinoon. Peukutukset täältä teille.

Nyt pitäisi olla jo nukkumassa, alkuillasta väsytti ja ikävästi jostain syystä aina piristyn näin myöhemmin illalla ja yöllä. Pitää kuitenkin yrittää taas huomenna mennä aikaisemmin nukkumaan.

Hyvä yötä kauniita unia ja ++++ aamusella monelle :wave:

Ottis
Huomenta vaan taas! Puhdas nega testattu. Sen puoleen oli mielenkiintoinen testi, ett jos valo tuli viistosti oikealta viivan paikka näkyi ihan selvästi suoraa ylhäältä kattoessa, mutt sit läheltä taas ei lainkaan :(. Ts. Muutaman sykädyttävän hetken koin, kun luulin katsovani haamua, mutt se olikin haamun haamu joka näkyi vain varjossa.

Sateella näyttää tämä päivä alkavan. Onneksi olin eilen ahkera. Tänään pääsen simaa pullottamaan. Kivaa päivää kaikille :saint:!

Huomenia tiistaille!

Torpeedo, toivotaan plussan pongahtavan testiin. Mulle on tullut Apteekin omaan haamuja, mutta en osaa sanoa, onko ollut kiinnittymisyrityksiä, kun eivät ole vahvistuneet vaiko sitten vääriä hälytyksiä. Mielialan vaihtelu on kyllä niin tavallista tässä haaveilussa, mutta kuten kokemuksesta tiedät, niin kun se plussa iskee, niin kyllähän sitä vauvaa täysillä haluaa.

Oivikki, onhan se tervettä epäillä, kun sinullakin on takana ohi mennyt yrityskierto. Mutta älä liikaa, sillä ei siitä ole mitään apua, jos ei haittakaan. Mutta uskotaan nyt, että kaikki on kohdallaan, kun pääsit "väärästä" lääkityksestä eroon. Ja hyvin olet suunnitellut aloittaa ovistestaaminen ajoissa, ettei sen takia tule mitään takapakkia.

Ottis, hurjia testausunia sulla :) Miltäs tämän aamun testaukset? Sama kysymys mur-murille. Mitähän se vaaleanpunainen tuhru on... Voi kumpa merkkaisi plussaa!

Rominas, oot kyllä reipas, kun jaksat ja viitsit hoitovapaalla käydä keikkahommissa. Minäkin kuvittelin hoitovapaalla niin tekeväni, mutta sitten se säätäminen lapsen hoidon kanssa oli niin vaikeaa ja luovutin.

Lumettomalle nopsaa piinisaikaa ja paksua plussaa lopuksi. On varmaan hyvä idea keskittyä opintoihin. Jotain vastaavaa munkin pitäisi keksiä loppukierron pitkiin päiviin.

Jääräpää, kaikki oli sitten niin kuin pitkin. Nyt vaan annat itsesi rauhoittua ja nauttia raskaudesta. Onhan sinulla takana kaksi onnistunutta raskautta ja tämä menee sen kaavan mukaan. Ja ihan hyvin voit unohtaa sen hammaspuudutteen. Nuori hammaslääkäri on juuri opiskellut
viimeisimmät tiedot puudutteista, joten tiesi varmasti mitä voi laittaa ja kuinka paljon.

Iniakin on päässyt piikittämään. Mennäänkin ihan tasatahtiin. Ja yhdessä sitten plussataankin.

Onlydreamille tuottoisaa rktt-aikaa.

Taikakuulle antoisaa opiskeluaikaa ja samalla siinä sivussa voi myös plussa pärähtää r-testiin.

ON:sta ei mitään mainittavaa. Mun vappujuotavat taitavat jäädä simaan, sillä ovis taitaa olla juuri niihin aikoihin, tosin ihan tavallinen viikonloppu meillä muutoinkin silloin on. Yritän myös vähentää kahvia tässä kierrossa, sillä ei sen kittaaminen mahdollisuuksia ainakaan paranna.

Oivikin tapaan toivon, että me kaikki päästään siirtymään Odotus-puolelle ja tämä pino jätetään uusille neljänkympin ylittäneille.

Voi, miten harmaana päivä alkoi..

Nega täällä myöskin testailtu. Itse koin myöskin hetken sydämmen pamppailuja myöhään illasta kun olin huomaavinani aiemmin eilen testailemassani testissä viivanpaikkaa..huh..koskaan en sellaista kotitestin liuskoilla ole saanut..no, tänään testi ihan kuivunut ja ei siinä sitten "kait" ollutkaan mitään..tiedä häntä..

Lopettelen testailut nyt täällä kiertoa, lämmöt laski 36.4 kauheita kuumia aaltoja/hikoilutusta ja vi**tusta.. :eek:..kyllä se on nyt hyväksyttävä, jotta huti tuli.. :ashamed:

Parempia +++++++ tuulia teille muille!!!:wave: ja niitä :heart: tulee varppina, odotellaanpas hetki vain.. :)

Ottis pahoitteluni kun negan testailit:hug: ..vaan jospa me plussattaisiin sitten ne ylläri pyllärit vaikka tauon jälkeen?!! =) :heart:

..olisihan se ihanaa, jos meillehin kävisi taustaillessa samalla tapaa kuin esim. Siiri sisiliskolle!! :)

En voi muuta kuin lämpimiä halauksia lähettää sekä Ottikselle että mur-murille niin ikävistä testaustuloksista.

Pitäisi ihan laskea tärppiprosentteja taustailijoiden ja kuumeilijoiden välillä. Tuntuu, että taustailussa on paremmat mahdollisuudet :) Mutta ihan sama millä statuksella se plussa tulee, kunhan se vain tulee.

Vielä tuosta yrityksestä/kuumeilusta..onhan se miulla nyt vielä iso ? ..että mitä tästä elosta mieheni kanssa tulee, kaikki vielä auki..tauko siis tulee ja katsellaan sitten..enkä muutoinkaan NYT ole kiinnostunut tippaakaan sänkyleikeistä ihan vähään aikaan!!
..ja nämä lääkkeeni myöskin tekevät sen, että "loputkin" haluset kyllä kaikkoaa.

Toivotaan nyt vain parasta..jospa se tuo tuleva kesä parantaisi näitä "haavoja".. :)

Ottis
mur-mur :hug: negasta. Tiedän tunteen. Oi tiedän tunteen niin hyvin. Vaikka eilen aamusta ajattelin siinä testaillessa vähän, ett ei se niin haittaa vaikka ei nyt plussaa tulekaan, niin kyllä se tänä aamuna kirpaisi, varsinkin kun sen viivanpaikan haamun ehti nähdä ja vähän sydänkin jo sykähtää, että "Yess!!". Vaan uskottava se todellakin on, että huti tuli eikä tässä auta enää maamme laulukaan.

Mulla vähän vuodon tuntua alakerrassa eli saattaa valkovuoto olla taas runsastumaan päin, mutt toisaalta ihan sama vaikka alkais vuoto heti. Pääsispä siitäkin sitten. Helpottunut olen kuitenkin päätöksestäni pitää välikierto, sillä simppajahdin ajatus ei houkuta ollenkaan ja pitää vähän tuota suhdettaankin arvuutella onko siitä koko loppuelämäksi todellakaan. Palaillaan :wave:!!

tätien joukkokokouksesta :D :eek: .Just niin, tuli täti sen kaikki kaverit ja sukulaisetkin...
Eilen illalla alkoi ihan sikana sattumaan selkä ja alavatsa ja sitten aamuyöstä hyökkäsivät tädit.......semmoisia euronkolikon kokoisia kappaleita tullut siitäasti. :eek:
Meinasin pyörtyä äsken, kun vein tyttöstäni oikojalle,ihan karsee pökerrysolo.Mitä lie tapahtunut, mutta raskaana en ainaskaan ole (enää?).

PIkkuisen ehkä harmittaa, mutta myös kivi putosi sydämmeltä.Mua oli jo alkanut ahdistaa, että ihan epäreilua noille vanhemmille, kun nekin joskus tarttis minua ja joutuvat aina luopumaan kaikesta pikkusisarusten takia.Ja onhan meillä jo nuo 6 ihanaa :heart: lasta .
Eli ihan jees olo........

Mutta teille kaikille muille ihanille naisille toivon sydämestäni vauvelia tulevaksi, ja voimia jokaiselle yrityksiin.Halauksia ja tsemppiä :hug: :heart: =)

Heippa vaan kaikille :wave:
t.torpeedo ja kaikki Suomen tädit :D

Ottis
Torpeedo Voi harmitus tädin ja kumppaneiden tulosta :hug:. Mutt ehkä se oli sittenkin parempi niin, että sulla on paremmin tulevaisuudessa aikaa vanhemmillekin lapsille, jos jo pelkkä ajatus heidän 'heikommalle' huomiolle jäämisestä huoletti.

Ottis
Mullon kiire takas töihin, mutt sen verran se aamuinen viivanpaikan haamu jäi vaivaamaan, ett ko. testin purin päästyäni käymään kotona ja perkkules viete... siinä näkyy haamua. Väristä en tiedä, te saatte kommentoida sitä. Mutt mutt.. sitten tietty ku olin taas pisua sen 4 h pidättänyt (tosin juonut kahvia desin verran reilun tunnin välein pitkin päivää ja silleen), pissasin minä piirun verran herkempään (10 mIU/ml) puikkotestiin ja siihen ilmestyi myös viivan paikka, mutt kun kattelin tarkemmin olin yläosassa punaista näkevinäni ja kun saman testin purin, siellä ihan tällaisen pisteen (.) verran oli tummaa punaista viivanpaikan kohdalla, mutt testipaperin sisäpuolella, näkyi yläkulmasta. Ymmärrättekkö? No, tässä kuvat. Ylempi on ip-pisusta ja herkempi testi, alempi aamupisusta ja ei niin herkkä (20mIU/ml) testi.

http://www.aijaa.com/v.php?i=6128907.jpg

Ole vaan ihan metsona, Ottis. Kuuluukin tässä vaiheessa kiertoa. Adrenaliinia varmaan pursuaa veressä =)

Mä näen tuossa alimmaisessa selkeän viivan paikan. En osaa sanoa, näkyykö punaista vai ei. Ylimmäisestä en tällä näytöllä löydä viivaa. Mutta, kun dpo on vasta 11 (?), niin ehtiihän tuo vielä vahvistumaan. Voi kun vahvistuisikin.

Yhteistyössä