40+ So what!! (vol.10)

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
No voihan, tätikö sieltä nyt kummiskin.. :( Halitus torpeedo:hug:..olo varmaankin sellainen "ristiriitaisen helpottunut" :) ..on siellä varmaan jotain yritystä ollut, uskon näin!

¤Aurinkoisia kevätpäiviä toivottelen!!!¤:wave::flower:

Mie vein poikasen pitkästä aikaa kerhoon ja olen ihan naatti poikkki :ashamed: ..miten miun kunto onkaan laskenut näin paljon!!!! :eek: ..ihan tärisin ja vapisin kun tulin kotio..ei ollunna itkukaan kaukana..matkaa oli yhteensä vain 3km..ei hyvältä näytä, eikä tunnu.

Voi johtua tuosta lähestyvästä tädin hyökkäyksestähin. Viime yönä ei meinannut uni tulla ja olo TODELLA epämukava :( ..aamu alko hikoilu kohtauksella..äsken veskissä käydessä taas haaleaa, ruskehtavaa valkovuotoa papruun..täti siellä jo lähtökuopissa ja hyökkää kohta..
..lämmöt vielä 37.1..vaan aamulämmön lasku kertoo miulle tuon vuodon tulevan kyllä..

[/url]

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

oivikki (41)..................kp4/23-27........yk10................1.
Iida-Karoliina (45)......kp5/23-29.......yk12.................5./1. yht.
Rominas (40)...............kp5/25-27........yk11................2.
Inia (43)......................kp6/26-30.........yk21................1.
taavi166 (38)..............kp6/28-42.........yk13................3.
Terri (45).....................kp6/27-32..........y.2,5v.............2.
haave3 (41)................kp11/28-36..............y.2v.............3.
onlydream (37)...........kp15/23-29.........yk?.................3.
ikiemo (45)..................kp16/20-50........y?....................4.
Rinafina (44)...............kp19/31.............yk1...................6.
mur-mur (44)..............kp22/26-28..yk11 (km2/10).......3./2. yht.
liiza (43)......................kp25/24-27..........yk24..............4.
Ottis (42)....................kp25/23-28..........yk10...............1
Sariella09 (43)...........kp26/40..............yk?..................5./1.yht.
happihyppy (39)..........kp27/28............yk6(27).............3./1.yht.
Lumisydän (45)...........kp28/28-32.........yk?..................?
nillanilla (42)...............kp36/28-33.........yk9.................1.

Kadonneet lampaat:
Mahdotontako (45)......kp37/29.............yk6..................1.yht.
Taikakuu (41)..............kp41/27-32........y.n.3v..............2./1.yht.

RKTT

happihyppy (39).............dpo14
Ottis (42)........................dpo11
onlydream (37)..............dpo2

[/b]
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Ottis
Alkuperäinen kirjoittaja onlydream:
Päivittäjä voi laittaa mut tuonne RKKT listalle, DPO 1 tänään :wave:
Voi Rominas :hug:! Harmitus pojan öklötaudista. Tossa yllä vähän apuja. Sulla jäi varmaan tämä OD:n viesti huomaamatta. Se oli siis eiliseltä. Tänään olis varmaan dpo2.

Ottis
Terri ja mur-mur Kiitos kommenteista. Ylemmässä ei todellakaan viivan paikkaa näy kuin yläkulmassa ja se ihan valkoisena. Päällä on vain punainen piste. Alemmasta minäkin tässä ruudulla jotenkin sen viivan paikan näen, mutt näkyy kyllä livesti paljon selvemmin. Väristä en ole minäkään varma, mutt tietty toivon, ett se punertais ;). Väriin viittais se kun kopioin kuvan ja sitä sitten käsittelin värinkylläisyys ym. jutuilla, niin sama viivanen siinä koko ajan näkyi.

Ottis
Mur-mur Harmi, että se täti noin voimalla paikalle puskee, ett ihan heikkoa tekee. Tai ettei toi heikotus sittenkin olisi jotain muuta :heart:?

ON Mulla valkovuoto niin juoksevaa, ett tekis mieli vähän väliä hypätä kurkkaamaan mitä sieltä tuleekaan. Alamahassakin vähän menkkamaisia tuntemuksia, vaikka ei mulla yleensä näin varhain mitään siihen viittaavaa tunnu. Lämpö 37.1.

Ottis kun mie tulin kotio sieltä poikasen viemis reissulta, miulla oikkein "holahti" sitä vaal. ruskeaa valkkaria pöksyihin :x ..huonoa oloa pukkaa, alakuloa, itkuisuutta(kattelin synnytys ohjelmia) ja kylläpä menkka tuntemuksia jo alkaa tulemaan täällähin.. :(

Ottis
Voi mur-mur ku surullista :hug:! Minä en kuitenkaan ihan vielä suostu toivosta luopumaan, mutt jos huomisaamuna ei testissä vielä mitään selvää näy, niin sit heitän hanskat tiskiin. Mulle nää menkkamaiset jomotukset on plussaa, sillä mulle täti tulee yleensä pahemmin varoittelematta ja jos varoitteleekin niin max kaksi tuntia ennen tuloaan.

Täällä sataa lunta, isoja hiutaleita :). hrrrhh.. ei ihme jos on vähän kylmä. Vaan nyt mun on lähdettävä simaa pullottamaan.

Ottis kiva, jotta siun mieli vielä toiveikas - peukutankin täältä sille :heart: ++++++:heart: d ;) b

..täällä kauhea vilutus ja KN:ää kokeillessa jo punervaa sormelle..tätä nyt voi olla vaikka kolmekin päivää, menkkoja odottelen pe-la..

Ottis
Harmin paikka mur-mur, en osaa nyt muuta sanoa. Taas kävin muuten tikkuani kattomassa, siis sitä oikeata, en kuvaa, ja kyllä mä siinä olen väriä näkevinäni. Alkaa ihan todella jännittää miten käy :whistle:.

).(..olen maannut ja palellut peiton alla, yli 2h..aivan karsea olo ollunna!!!!|O

Oksettaa, vatsaa jomottelee, pissittää, pyörryttää, itkettää..:( ..siis a i v a n, kuin r-oirehia..vaan en mitenkään jaksa uskoa enää :ashamed:..

..tein tässä kuitenkin pikaista laskutoimitusta:
Miun hcg lähtöarvo on 1..jos olisin raskautunut, herkkä 10mIU/ml testi reagoisi sitten tuolloin TOTT päivänä - jos luku kertautuu esim. joka toinen päivä. Laskin tämän niistä kovista oireista viime torstai illasta..eli torstaina mie testailen kerran vielä..

Ps. Tuon hcg lähtö arvon tiedän tarkalleen, kun niin monasti olen käynyt siinä veritestissä ja tulos aina sama 1 - paitsi tietenkin raskaana ollessa.

Kaikille paljon terveisiä, olen ollut tarkoituksella taka-alalla... viimeistä viedään. Mulla kp 8 menossa ja olen Zumenon tabuja 3x päivässä ottanut, perjantaina limisultra ja ensiviikolla pakastealkion siirto, kaksi on samassa oljessa ne siiretään jos selviävät sulatuksesta.

MUKAVAA JA RENTOUTTAVAA VAPPUA KAIKILLE :flower:

Ottis
Mur-mur Kiitos peukutuksista :flower:!Minäkin yritin tänään funtsia, miten noi Hcg-arvot nouseekaan, mutt koska en niistä mitään ymmärrä, en ala arvuutellakaan. Kiva, ett sulla kuitenkin vielä pikkaset toivoa jäljellä, ettet ole kaikkea heittänyt. Oireita ainakin on. Mullon tänään olleet rinnat vähän kipeät aamusta asti ja tänään illalla oli ihan muutaman minuutin kestänyt pahoinvointikohtaus, mutt tiedän, ett hormonit ennen tätiäkin saattavat sitä aikaansaada, joten en vielä tuuleta, mutt aamulla testailen kuitenkin. Pitäähän tässä jo pikkuhiljaa alkaa tietää missä merkeissä vappua vietetään, ihan niiden siskojenikin vuoksi :).

Nillanilla Paljon onnea sulle limisten kasvatteluun ja ensi viikon alkionsiirtoon :heart: + :heart:!

Ottis näin alimmassa kuvassasi viivan ja se on yllättävän tumma. En tiedä millaisia ne viivanpaikat oikein ovat erimerkkisissä testeissä mut itse en ole saanut kuin valkoisia viivanpaikkoja ja tuo ei ollut valkoinen. ylempää kuvaa katselin eri suunnilta ja etäisyyksiltä ja välillä näytti ihan valkoiselta ja välillä (vilkkalla mielikuvituksellani höystettynä) jostain kulmasta ja etäisyydestä olin näkevinäni aavistuksen punertavaa. Toivotaan että huomenna jo selvä haamu vähintäänkin tulisi :heart:

Mur-Mur negasta pahoittelut. Harmi sentään, mutta pieni toive vielä jäljellä. Kannattakohan sinun sitä maca syödä, kun eikö siitä tullut sinulle huonoa oloa sillon aikaisemmin vai oliko se vain silloin isommalla annoksella?

Torpeedo tädit sentään, kun sinun löysivät, tänään päivällä juurikin ajattelin, että sinä varmaan + . Kiitos tsempityksestä.

Rominas jaksuja sinulle ja pikaista paranemista pojalle.

Nillanilla paljon onnea limiksen kasvattamiseen ja siirtoon, olis niin ihan, jos saisit tupla plussan sitten tästä hoidosta. Sinulla sitten hyvä ultraus päivä vappuaatto, minulla on myös silloin ultra.

Ottis näen viivan paikan tuossa alemassa testissä. Nyt on jännää!! Peukutukset sinne

Ottis
Jääris ja Oivikki Kiitos kommenteista :flower:! Harmi ku kuvia on niin vaikea saada, mutt päivänvalossa kun sitä aamupissasta otettua testiä olen katsellut, olen oikeasti ollut näkevinäni aavistuksen punaista. Sen jo roskiin heitin, etten jatkuvasti kulkisi kattelemassa. Mies lähti mökille nyt myöhään illalla ja minä tietty heti testitikkuja rapistelemaan ja funtsimaan minkä niistä aamulla pissaan dippaisin. Ihan seko siis olen, mutt onneks tämä piinailu loppuu viimeistään 3 päivän päästä ja silloin on jo täti paikalla tai sitten ei.

Oivikki Sulla todellakin mielenkiintoinen ultrauspäivä. Jännää on :heart:.

Oivikki pienensin maca annosta ihan reilusti silloin kun tuntui sitä pahaa oloista aiemmin tulevan. Miun oli jo päivällä ennen macan ottamista oloinen ihan väsy ja kurjake :/
..paha olo voisi mahdollisesti vielä johtua siitä macasta, vaan ei vatsa tuntemukset!

Yhteistyössä