Oivikki jarrupiikillä laitetaan omat munasarjat täyslepoon. Eli pienevät eikä siellä näy minkäänlaisia alkiorakkuloita. Hormoonit napsitaan sitten purkista. Kp 2 aloitan progynovan ja primaspanin joiden on tarkoitus tehdä pienlle pesä kohtuun . Yritän kovasti itsesuggeroida itseäni ja ajattelen miten ihanaa siellä äidin masussa on kasvaa pehmeässä pesässä. Esikoista haaveillessa tein aarrekartan,uskon että itsesuggestiolla on positiivista vaikutusta. Vaikka olen normisti aika realistinen ihminen niin vauvahaaveilussa pitää ottaa kaikki paukut käyttöön. Esikoinen syntyi muuten samaan aikaan vuodesta kun kuvan naisen,jonka pään siis leikkasin pois ja laitoin omani tilalle. Silloin tuntui vähän voodoolta mutta nyt se naurattaa
Nyt otan siis ihan tosissaan Ottis, sen verran kallis piikki tuli pistettyä navan alapuolelle ( 194 euroa ) . Paino vaan ei ole tarpeeksi tippunut :ashamed: .Hävettää että en ole ollut tarpeeksi tiukka 9kg on pudonnut ,mutta olen siis samassa painossa suurin piirtein kun kuopuksesta viimeisilläni :x . No muutaman kilon voin vielä saada alas ennen siirtoa. Nää läskit vaan voi heikentää limakalvon kasvua ja lisää muuten tota keskenmeno riskiäkin. Mutta nyt otan rennosti ja ajattelen positiivisesti. Onneksi koiravanhukset nyt kunnossa niiden sairastelukin tässä kevään korvalla stressasi taloudellisesti ja henkisestikin.
Haamujen vahvistumista Rominakselle ja Ottikselle ja plussapölyä muille.
Nyt otan siis ihan tosissaan Ottis, sen verran kallis piikki tuli pistettyä navan alapuolelle ( 194 euroa ) . Paino vaan ei ole tarpeeksi tippunut :ashamed: .Hävettää että en ole ollut tarpeeksi tiukka 9kg on pudonnut ,mutta olen siis samassa painossa suurin piirtein kun kuopuksesta viimeisilläni :x . No muutaman kilon voin vielä saada alas ennen siirtoa. Nää läskit vaan voi heikentää limakalvon kasvua ja lisää muuten tota keskenmeno riskiäkin. Mutta nyt otan rennosti ja ajattelen positiivisesti. Onneksi koiravanhukset nyt kunnossa niiden sairastelukin tässä kevään korvalla stressasi taloudellisesti ja henkisestikin.
Haamujen vahvistumista Rominakselle ja Ottikselle ja plussapölyä muille.