40+ So what!! (vol.10)

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Oivikki jarrupiikillä laitetaan omat munasarjat täyslepoon. Eli pienevät eikä siellä näy minkäänlaisia alkiorakkuloita. Hormoonit napsitaan sitten purkista. Kp 2 aloitan progynovan ja primaspanin joiden on tarkoitus tehdä pienlle pesä kohtuun :) . Yritän kovasti itsesuggeroida itseäni ja ajattelen miten ihanaa siellä äidin masussa on kasvaa pehmeässä pesässä. Esikoista haaveillessa tein aarrekartan,uskon että itsesuggestiolla on positiivista vaikutusta. Vaikka olen normisti aika realistinen ihminen niin vauvahaaveilussa pitää ottaa kaikki paukut käyttöön. Esikoinen syntyi muuten samaan aikaan vuodesta kun kuvan naisen,jonka pään siis leikkasin pois ja laitoin omani tilalle. Silloin tuntui vähän voodoolta mutta nyt se naurattaa :LOL:

Nyt otan siis ihan tosissaan Ottis, sen verran kallis piikki tuli pistettyä navan alapuolelle ( 194 euroa ) . Paino vaan ei ole tarpeeksi tippunut :ashamed: .Hävettää että en ole ollut tarpeeksi tiukka 9kg on pudonnut ,mutta olen siis samassa painossa suurin piirtein kun kuopuksesta viimeisilläni :x . No muutaman kilon voin vielä saada alas ennen siirtoa. Nää läskit vaan voi heikentää limakalvon kasvua ja lisää muuten tota keskenmeno riskiäkin. Mutta nyt otan rennosti ja ajattelen positiivisesti. Onneksi koiravanhukset nyt kunnossa niiden sairastelukin tässä kevään korvalla stressasi taloudellisesti ja henkisestikin.

Haamujen vahvistumista Rominakselle ja Ottikselle ja plussapölyä muille.

Kiitos mur-mur, sinä se jaksat aina tsempata toisia.

Minä kanssa lämmöllä täällä ajatelen sinua ja toivon, että parisuhdekiermurat jotenkin aukeaisivat ja selkeytyisivät. Sekään ei ole kivaa, että ensin revitään sydämet auki ja sitten ollaan kuin mitään ei olisi tapahtunut. Jos ja kun sanoilla on satutettu, pitäisi haavat saada jotenkin kursittua kokoon. Ei niin, että taas seuraavalla kerralla revitään samoja asioita uudestaan. Tää on niiiiiiiiin helppoa teoriaa, mutta käytäntö on ihan toista.

Aikuisten ja oikeitten asioiden puhuminen puolison kanssa on kyllä vaikea laji. Meille ei ainakaan meinaa koskaan löytyä "aikaa" sille. Ja kun ei tiedä mitä toisen päässä liikkuu, voi yht'äkkiä tulla jokin purkaus kuin salama kirkkaalta taivaalta.

Voi Terri miten kauniisti ja osuvasti kirjoittelitkaan..:):heart:

..näinhän se juuri on..kun sanoilla kovin satutetaan ja tuntuu että sydän saa ison haavan aivan, kipiäähän se tekee...ei tahdo hevillä sitten parantuakkaan..:ashamed:

Tervehdys, rinafina ilmoittautuu mukaan naisvahvuuteen :wave: . Tuolla odotuspuolella ehdin jo piipahtaa, valitettavasti meidän pikku yllärimme ei jaksanut mukana matkassa vaan raskaus päättyi pari viikkoa sitten rv 10+2 keskenmenoon. Ikää mulla on vielä hetken verran 44 vee ja vauvoja on perheessämme ollut jo 5 kpl, nyt nämä vauvat ovat vuosiltaan 11-3, joten ihan teinityttönä en ole heitäkään saanut :) . Päädyimme miehen kanssa siihen, että eiköhän tähän porukkaan mahtuisi vielä yksi, jos sellainen mahdollisuus suodaan. Olemme linjalla "tulee jos on tullakseen", vaan sepä ei kuitenkaan estä kuumeilemasta vai mitä :p !?

MamaStella, olen pahoillani, että sinullekin kävi näin :hug: , voimia!

Mamastella :hug: :hug: lämmin osanotto :hug:

Taavi :hug: :hug: :hug:

ja :hug: :hug: negaa testanneille!!

Mur-mur muistaakseni sinä astrologin tulkintoja sait joskus taannoin ,muistatko yhtään linkkiä mistä voisi kirjallisen tulkinnan tilata? Kovasti nyt kiinnostaisi näkymät sieltä miltä näyttää kun kaikki on niin perseellään.

Ainakin tuli mulle selväksi ettei mies enää sitä vauvaa halua koska eilen otin sitteristä lähtien vauva tavarat ja möin kaverille eikä kommnetoinut millään tavalla että hei eikös me niitä vielä tarvita mutta ei sanonut mitään :headwall: tuntui vaan että oli helpottunut kun kamat lähti ja varmaan luulee että rouvan kuumeilukin on hävunnyt vaan siinä on väärässä,tässä mennään nyt sellaisill eväillä eteen päin että ette tiedekkään,sahasipa mies vaan oman oksansa eilen poikki..
Oli ihan hyvä että tein tuon "testin" niin ei tarvitse tässä tyhjää tulevaisuutta hänen kanssaa odottaa...tiedän pitäisi puhua,puhua niinkuin Terri jo aikaisemmin kirjoittikin mutta kun yhteys on poikki niin se on..

Järki huusi "älä testaa, ei siinä mitään näy kumminkaan", mutta kummasti se käsi sinne testipaketille taas meni :whistle: . Negaahan se oli...:headwall: En kyllä kehtaa mennä ostaan taas lisää testejä. En oo löytäny noita mun suosikkeja (herkkä ja halpa) muista apteekeista kun vaan yhdestä. Rähmä!

Rinafinalle ja MamaStellalle jättikokoiset pahoittelut megahalejen kera :hug:

Ottis
Terri Itse taas r-testiä tihrustelin ja kun jouduin ottaa silmälasit päästä nähdäkseni tarkemmin, ajattelin minäkin, että jos ikänäkö alkaa vaivata, joutais vauvahaaveet nurkkaan. Mutt sit päätinkin, ett siinä vaiheessa kun alapään karvoitus muuttuu harmaaksi, voin asiaa harkita :LOL:.

ON Enhän minä sitten malttanut olla iltapäivästäkään testaamatta, kun olin soppelisti ollut pissaamatta sen 4 h ja testiboxi on notkollaan herkkiä testejä. Ja ihan uskomatonta, mutt kyllä mä siinä haamun näin. En mitään kapeaa viivaa, vaan testiviivan vahvuisen haamusen. Kuvaa yritin siitä saada, mutt kun kameran kyky tsiigailla ei ole yhtä elastinen kuin silmän, niin eihän siitä mitään tullut. Koitan nyt kuitenkin pikkasen rauhoittua. Kamala ku tästäkin päivästä on pian puoltoista tuntia mennyt kusisten tikkujen tuijottamiseen :headwall:.

Sen puoleen koko raskautumisen suhteen epätoivoiset fiilikset, kun tänään sain töihin viestin ystävältä, ett hän on menossa sairaalaan, kun vauvan sydänääniä ei kuulu eikä näy :'(. Hän on raskaana jotain rv12+. Ihan kamalalta uutinen näytti tekstarina ja tuntui, ett jalat menee alta. Loppupäivä menikin sitten enemmän ja vähemmän sumussa. Mietin siis, että miksi yrittääkään tulla raskaaksi kokeakseen taas keskenmenon. Tällä naisella nimittäin tämä on toinen km peräkkäin, yhden lapsen synnytti välillä ja sitäkin ennen oli km. Niin julmaa :'(.

Ottis
Happihyppy :hug: negasta! Sullako on nyt testit lopussa? Niitä saa nopeasti netistä :). Mutt kotitestiltä älä tilaa, viime viikonloppuna sieltä foolihapponappeja ja 2 r-testiä tilasin, eivätkä ole vieläkään tulleet. Samaan aikaan tilasin Testikaupasta ja ne oli laatikossa jo tiistaina.

Ottis, voinhan minä tuon keskiviikon ottaa, kunhan vaan muistan ja ehdin.

Onko sulla vielä tämän päiväinen päivitys kesken? Jos viitsit, niin poista minut rtkk:sta ja kp 1. Menikö se niin Taavillekin?

Onlydream, sullekin jo kirjoittelin sympatiseeraukset, mutta bittiavaruus vei koko sepustuksen. Surulliselta kuulosta ja varmasti siihen on aihettakin, kun kerran joudut noin vakavia juttuja miettimään. :hug:

Ottis mie yritin tsiigata ja tihrustaa..en millään nyt saa näkymään viivasta - sitä testi sellaista :(
..tuo testi kun on ns. nurinpäin..eli se kohta mistä pidetään kiinni(sininen)on vasemmalla ja en osaa tihrustaa sitä testiviivasen kohtaa..oliko tuo siihen aamupisuun dippailtu?

Laittaisitkos Ottis vertailun vuoksi sen toisenkin testin, minkä teit 4h pisun pidätyksen jälkeen =) ..
..ja jos viitsit niin päin, jotta se osa mistä pidetään kiinni jää oikialle puolelle..olenpas mie nyt tarkka tänään.. :whistle: :LOL:

Ottis
Tyynetuulia Hienostihan sinä olet saanut painoa pudotettua. Peukutellaan nyt sitten täysillä onnistumisen puolesta :heart:!

Rinafina Pahoitteluni kokemastasi keskenmenosta. Se on niin surullinen ja riipaiseva elämänkokemus, ett soisi ihmisten saavan sen pelkällä ajatuksella ohittaa. Laitan sua tonne kp-listalle jos ilmoittelet mikä on kierron pituus ja missä vaiheessa nyt menet eli mikä kp? Kuuden lapsi on siis haaveissa. Moneskohan yrityskierto tämä on?

Onlydream Kiitos peukutuksista :flower:! Toivotaan toivotaan.. Lämpö tosin nyt vain 36.8, joten ei kovin lupaavalta vaikuta. Se tosin edelleen sen 0.4 astetta normaalia ylempänä vähintäänkin.

Ottis doooo diiiiin..iltapäivätestin kun tsuumasin vain 50% näin sen leveän viivan..väristä en osaa sanoa, olisiko sitä..ja..tuon R-keijun testin taas vastaavasti tsuumasin 400% ja sitten 250% ja johan sain sitä punaista näkyviin sinne testin yläreunaan=)..totta se on!!

..eli tuo on hyvä kun saa näyttöä tsuumattua ja silloin noita testejä pääse kyllä kattelemaan ihan toisella tapaa.. :D

Ottis

Kiitos mur-mur kommentista. Minä en ole tajunnut zoomailla ollenkaan. Onhan noi jo noin niin paljon isompia kuin livessä. Miten sä sen zoomaat? Leveämpi se testiviiva on tosiaankin olevinaan, mutt väristä en osaa sanoa mitään. Tosin nyt ku sitä kuivunutta tikkua kattelee, niin kyllä siinä punaista olen näkevinäni.

Yhteistyössä