<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.27<3

Meliah, Nopponen, Tiipula: ONNEA aivan miljoonasti teille kaikille! :heart: Kohdataankin sitten varmasti tuolla pikku kakkosten odotuspuolen pinossa! :wave:

Kiitos teille kaikille ihanille tsemppaamisesta vuodon kanssa; se tunne viime torstaina oli sanoinkuvaamaton...Mutta yhtä sanoinkuvaamaton oli tunne tänään, kun pienen sykkeet kuului neuvolassa. :heart: Vielä ne kuului hiljaisina oman sykkeen takaa kadoten pian, mutta varmistus tuli, että masussa kaikki ok.

Kesäkuun plussapuhurille jatkoa toivoen +++++++++++:whistle:

Diiselikissa + Sissi 10+0 "POKS" (neuvolassa muuttui LA, siksi tämä 3pvä suurempi vkoluku ;D )
 
  • Tykkää
Reactions: anu84 ja NiQ
alley, kiitos sanoistasi :hug:

Unno, samaa mäkin mietin, mutta itelle ollu 1,5v vanhempi isosisko niin tärkeä, että toivos pojan saavan samanlaisen sisaruksen.

meliah, kiitos kultanen :hug: Älä kokonaan häviä, jää ikävä!! :kiss:

kiia81, toivon, että olis oikein noita oireita itseään ;)

Joelle, sun teksti oli kun mun näppikseltä! Mutta pitää luottaa siihen, että tää on vaan sitä kasvattavaa ajattelua :)

Nöhvi, on paremmat fiilikset. Mites sulla? :) Mullakin menkat loppui juuri, en oikein tiedä miten suhtautua ovistikutteluihin... Kun haluaisin tietää, että ovuloinko edes! Mutta toisaalta haluaisin vaan keskittyä nyt muihin asioihin ja olen päättänyt tätä projektia lykätä lokakuulle, jolloin loppuu imetys. Mutta helpommin sanottu kuin tehty. Meinasin kuitenkin täällä palstailla ainakin :D

Haini, jaksamista jtp-tekniikkaan!

Nannamamma, täällä tulossa hammas nro.4. Nro.3 tuli viime viikolla. Kuulostaa tein tilanne hyvinkin samalta kuin täällä. Mä käyn vain yöitkuihin lohduttajaksi (onneksi tuo vaihe on menossa ohi, kun olin sairaalassa ja ei ollut kuin isä, niin sen jälkeen alkanut vähentyä tuo äitin huuto). Mutta kyllä mulla vauvakuume on silti :D Esikoinen ehtii kasvaa ja paljon ennen kuin toinen syntyisi!

Carriina, ihanaa että pääset maalle! Nauti :heart:

Tiipula, onnea nyt vielä :heart:

Kulkuriina, :hug: Jaksamista!

Hjannah, suklaa on hyvä ystävä menkkojen aikaan! :) Tsemppiä uuteen yritykseen!!

diiselikissa, ihanaa :heart:

ON: Mjah. Menkat loppui, mutta en nyt oikein tiedä miten tässä pitäis suhtautua koko yritykseen. Enhän mä edes tiedä ovuloinko mä vielä?? : / Damn... Mietin ovistikkuja, mut enpä tiedä, mies ei varmaan lämpene. Haluaisin vain tietää, että ovuloinko edes. Mutta mielessäni olen lykännyt yrityksen lokakuulle, tuskin sitä ennen kuuluu mitään. En ainakaan usko. Ihan liian luottavainen olen ollutkin tähän asti. Mutta ei kai tässä oikein muuta osaa kuin harrastaa seksiä mahdollisimman usein ja tjot. Plaah.

Ihanaa kuitenkin, että täällä ollut näin paljon plussia :heart: Ja on kesä, mä olen alkanut taas juosta. Tavoitteena olis syyskuussa puolimaraton :) Sitten kun sen on juossut, vois alkaa taas toivoa pikkukakkosta?? ;)
 
Nöhvi
**********Keskiviikko 27.6.2012*********






Mukana:


Kulkuriina..............tyttö11/09...........kp2/24-27...............yk3
amante.........................................kp4/23-25................yk4
Hjannah..............poika 7/11.............kp5/30-35...............yk3
Nöhvi..............tyttö 07/10...............kp7/25-30...............yk11
Salliina...............poika10/11.............kp7/32....................yk3
alley..............tyttö10/09.................kp10/24......................yk2
äiti -07............tyttö 01/07..............kp12/31.....................yk6
NiQ..........................07/11............ kp17/32....................yk4
Aura08...................12/08................kp18/31-37...............yk6
Unno................poika 1/12...............kp19/27-29................yk?
Pauki................poika 07/11..............kp19/33-34...............yk1
mammaa........... poika 03/10.............kp20/26-32...............yk3
kiia81...............poika 05/11..............kp21/26-27...............yk2
mama07..... .........tyttö 07...............kp23/28...................yk3
Lilleri82............tyttö 12/10...............kp22/25-27...............yk5
Joelle..............tyttö 10/10...............kp25/30-43...............yk7
hiulu...............poika 09/11...............kp24/31-42...............yk1
Ruttunaama......poika 06/04..............kp34/24....................yk25
laala..............tyttö05/09.................kp38/31-64...............yk3
Pikku-Saara....tyttö 10/11.................kp45/29...................yk3
nanakuu................tyttö..................kp56/28-34..............yk4
kurasaapas.........poika02/11.............kp61/?.....................yk1
mineea..............tyttö 02/10............kp?..........................yk?
Nannamamma..... poika 10/11...........kp?..........................yk?

Jännäilijät
mammaa dpo7, kiia81 dpo6

TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
Alisa84
Miona
Lumihippu

Plussanneet:



Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)



Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula


Päivityspyynnöt punaisella
 
Meliah, Nopponen ja Tiipula mitä ihania uutisia! Nyt oli sitten pitkämatkalaisten vuoro.:heart: Onnea odotukseen!!

Diiselikissalla ihania sykekuulumisia. Nyt voit jatkaa masun kasvatusta hyvillä mielin.:)

Haini eiköhän tuo jtp ole vähintään yhtä tehokas ellei tehokkaampi kuin tikkujen kanssa pelaaminen. Meillä käytössä jk eli joka kolmas, enempään ei paukut just nyt riitä.:D

Paikkakuntagalluppiin Vantaa.

Nöhvi tänne vaan marmatuksia, sitä varten me täällä ollaan! Täytyy myöntää, ettei tää pikkukakkosen yrittäminen ole aina pelkkää leikkiä ja letunpaistoa... Onneksi tänne saa tulla tarpeen tullen avautumaan.:heart:

Salliina85 hatunnosto sulle, jos moisen urakan aiot suorittaa. Äh, pitäis itsekin aktivoitua liikunnan suhteen.

(.) Mulla taisi jäädä menkat kokonaan välistä, toivottavasti olisi ovis kuitenkin tulossa tai jotain. Harmittaa, kun kierto on näköjään sekaisin. No saapahan ainakin maistella uutuussiidereitä!
 
Nöhvi
diiselikissa: voi miten ihana että uutiset oli hyviä :heart: Mutta varmasti oli jäätävä tilanne viime viikolla, toivottavasti ei enää tuolleen säikäyttele!

nannamamma: joo meillä on nukkuminen tosi vaikeeta (ollut aina), oli hampaita tulossa tai ei. Ja SILTI sitä vaan haluaa lisää noita. Vauvakuume sumentaa ihan kokonaan pään :LOL:

Carriina: ihanaa aikaa maaseudulla sinulle :)

Tiipula: onnittelinkohan mä vielä ihan "kunnolla" kunnolla? No kuiteskin, onnea tuhannesti plussasta :heart:

kulkuriina: voi ei, pahoittelut :hug: Paremmalla onnella seuraavaan kiertoon!

Salliina: hui, sulla on kyllä kovat tavoitteet :O Kukahan irrottaisi nämä mun juuret tästä sohvasta ;) Ja kuules, ei sitä tiedä josko elämä yllättäisi kun ei "yrittämällä yritä" :) Fiiliksistä: paranemaan päin, tänään lähti tilaukseen satsi ovistestejä, foolihappoa ja olihan siellä pari raskaustestiäkin. Kyllä se vielä iloksi muuttuu - meillä molemmilla!

Pikku-Saara: onpa tylsää kun kierto tuolleen venyy :/ Voihan se ovis tulla myöhemmilläkin kp:illä! Toivotaan parasta!

on: ihana kun täältä löytyy "olkapäitä" ja saa marmattaa :) Kaikki täällä tehty marmatus on pois siitä ahdistuksesta mitä puran miehelle. Parempi että en tartuta tätä tuolle miehelle :) Kiitos teille! Ai joo, meillä on miehen kanssa pieni miniloma edessä ja en tiedä pääsenkö ennen lauantaita päivittelemään listaa?
 
Tänne oli tullu taas hurjasti tekstiä, kommentoin nyt mitä satun muistamaan. :)

Nopponen En oo varma onnittelinko jo mutta hirmu suuret onnittelut, ihanaa!! :heart:

Kulkuriina voima :hug: ja hirmuset tsempit seuraavaan kiertoon!!

diiselikissa Aivan ihanaa kun kaikki oli hyvin!! :heart: Sisukas kaveri kyydissä!

Pikku-Saara Tiedän tunteen ku kierto on sekasin, todella ärsyttävää! :stick:
Toivotaan, että se ovis sieltä tulee kuitenki.

Nöhvi Ihanaa minilomaa! Multa ei taida päivityshommat onnistua.. :ashamed:

Hampaista Meidän reilu 11kk poitsulla on vasta 6kpl. Tuli reilu 5kk iässä kerta rytinällä. Varmaan lisää pukkaa kun ruoka ei maistu ja välillä kärtyillään.

Paikkakunta Täällä Kokkola lähin isompi kaupunki.


ON Täällä alotettu ihan ensimmäistä kertaa oviksen tikuttelu. Vielä ei oo hymynaamaa bongattu tikkuun, luulen että se tulee tuolla loppuviikosta jos on tullakseen. Eli siis "työntäyteistä" aikaa elellään. ;) Pahin tuhruvuoto loppu toissa päivänä, onneks. :) Greippimehut ja vitamiinit on nyt myös käytössä, ollu sieltä kierron alusta jo. Meillä ei taitais joka toinen päivä taktiikka onnistua, ei vaan vanhat jaksa enää. ;) Täällä puuhastellaan sillon ku siltä tuntuu ja välillä vähän enemmänki jos tarvis. Nostan hattua niille jotka jaksaa jtp (vai oliko se lyhenne noin) taktiikalla. :D
 
Nopponen
Kiitos kaikki ihanaiset onnitteluista! :)
Oon niin onnellinen kyllä ja eikä yhtään haittaa vaikka kesälomalla SAA olla vesilinjalla vaikka aiemmin tässä pinossa "hehkutin" et pääseepä lomalla terassille. :) Pääseehän sitä, alkoholittomia juomaan jos siltä tuntuu. :) Tietty pieni varaus viel on takaraivossa kun näin alussa ollaan mut pitää ajatella positiivisesti. Heinäkuun lopussa vasta ultra jossa selviää löytyykö se pieni sydän sieltä. Oireita ei viel oo ollu ku kivistävät tissit. Ja edelleen kivistää mikä on hyvä, on enemmän raskausolo. :) Pahoinvointia odottelen, esikolta alkoi muistaakseni 6-8 viikoilla, onneksi satun oleen tuolloin lomalla. Kun palaan elokuun alussa töihin ja jos/kun kaikki menee hyvin voikin sit ihan kohta kertoa sielläkin kun kriittiset viikot ylittyy elokuun puolessa välissä. :) Ihanaan väliin loma niin ei tartte niin pimittää kaikilta jos on oireita ku voi lomalla "kärvistellä" ihan rauhassa ilman kyselijöitä. Mut toivotaan ettei liian rankkoja oireita tuliskaan. :) Nyt mulle iski kamala kesä-flunssa, liekkö sattumaa et just plussauksen päälle vai ei, on sitä ollut täällä päin liikkeellä. Kamala yskä ja nokka ihan tukossa ja kuume. S.lomalla siis oon ollu heti näin alkuun, mut ei vielä toki raskaus oo syynä. Pitää katsoa pääseekö viel perjantaina yhdeksi päiväksi töihin ennen lomaa vai oliko se jo tässä ja loma jo alkanut tavallaan, huomenna näkee. V.loppuna ois reissuun lähtö (suunniteltu jo ½ v. sitte) ei yhtään kiva jos kuumeilu jatkuu. Lisäksi mua huolettaa tää mun kamala siitepölyallergia, miten pärjään tän kesän nyt ku en saa ottaa lääkettä!!! Jokapäivä pitää ottaa aina kesäisin allergialääkettä! Mä varmaan tukehun tänä kesänä. Ja nyt lomalla ois tarkoitus olla mökilläkin, saapa nähä pystynkö vai pitääkö mun jäädä kotiin viettää lomaa 4 seinän sisään ku luonnon helmassa mieli lepäisi mut oireet triplaantuu!!! Onko muilla samoja ongelmia? Esikon odotus oli pääosin talvella joten silloin ei ollu näin hankalaa!!

Arvelin viel täällä puolella pyöriä osittain kuitenkin, kiva lukea teidän kuulumisia kun teidän kans on "elänyt" jo sen yli puoli vuotta mitä mekin ehdittiin jo yrittää. :) Ja tosi kiva ku odottajienpuolella on meille kans jatko-pino! Kiva jatkaa jutustelua samojen ihmisten kanssa sielläkin puolella! :) :heart:

Pikku-Saara:Meillä toimi tuo joka-kolmas-päivä- taktiikka erinomaisesti. Ensimmäiset 6 kiertoa mentiin lähes säännöllisesti jktp-taktiikalla, nyt tärppikierto aikalailla joka kolmaspäivä ja niinhän se tuotti heti tulosta. En tiedä sattumaako mut mieheni oli sitä mieltä et jktp-jyystäminen huonontaa "tavaran laatua" kun kiinnostus ei kuitenkaan oo joka kerralla niin huippuluokkaa. Nyt ku joka-kolmaspäivä pupuiltiin ja jotenkin hirveen rennosti vaan ajateltiin asioista ku lomakin läheni ja tuntui et ei se maatakaada vaikka loma saataisiinkin viettää viel ihan rennnosti, ilman mitään rajoituksia, kuten siiterit yms. ni johan kävi säkä. :) Eikä siis yhtään haitannu vaikka rajoituksia nyt sit tuliki lomaa ajatellen, sainhan parhaimman mahdollisen loman aloitus-lahjan!

Anteeksi pitkä stooreilu.... On jotenkin "ikävä" tähän pinoon ku tää kuulu jo niin mun arkeen pitkän aikaa, tosin ihan mielellään pysyn myös odottajissa, mut käyn aina täälläkin kyyläilemässä jos ei haittaa. :)

Nopponen + toukka 4+3
 
Nopponen: Soita uudestaan neuvolaa, että pääset neuvolalekurille. Se antaa sulle reseptillä allergialääkkeet, mitä saa raskaana syödä. Mulla oli jotain antihistamiinia ja nenäsumutetta tytön odotusaikana. En ois pärjänny ilman :) Ei nekään ihan niin hyviä oo kuin nää mitä normaalisti käytin, mutta pystyin elämään ja nukkumaan kuitenkin.

Pauki: Taitaa olla sama vaihe menossa täälläkin. Tosin en tikuttele nyt yhtään ja vasta menkkojen oletettuna alkamispäivänä teen r-testin. Toi eka kierto meni niin *ituiks kaikkien oireiden ja nousseiden odotusten takia.

Nöhvi: Kai niissä on jotain eroja noissa vitamiineissa. Eripitoisuuksia näyttää olevan ainakin sen foolihaopn osalta ja rautaakin enempi tuossa raskaus+ vitamiinissa.

Salliina: sulla on kyllä mahtavat tavoitteet juoksussa. Oon aina ihaillu ihmisiä, jotka pystyy juoksemaan pitkiä matkoja :) Nyt keväällä oon käynyt muutaman kerran itsekin juoksemassa koiran kanssa, ja saanut jonkin verran hengitystä kulkemaan, mutta sitten kun keuhkojen osalta voisi juosta niin jalat on aivan hapoilla. Oon juossu jotain 4km lenkkiä, ja parhaimmillaan pääsin yhdellä kävelypätkällä+koiran pissimiset :) Itse ajattelin että ens kesänä ois kiva päästä juoksemaan likkojen lenkille tms, joka täällä järjestetään joka toukokuu. On kai jotain 7-10km.

ON: Täällä on pupuiltu ahkerasti, mutta vailla stressiä/huolia raskautumisesta, mikäli se vaan on mahdollista, vielä jos ens viikon alkuun jaksais ainakin tolla jktp. Taas oli alkuviikosta pahaolo, ovis tulossa ilmeisesti :) Tuota ihmettelin edellisessäkin kierrossa... Kovasti toivon toista lasta, mutta yritän saada itselleni muuta tekemistä, ja ajatella ettei maailma kaadu vaikkei heti tärppäisi. Ainakin kierrot on olleet aina säännölliset niin kaiken logiikan mukaan pitäisi ennemmin tai myöhemmin tärpätä...
 
NiQ
alley vuosia sitten kun mä oon likkojen lenkillä kipsutellut, niin silloin se oli muistaakseni 9,5km, eli jos reitti on pysynyt samana niin sitten se on tuo :)

Pikku-Saara Mullahan oli samallalailla kierrot sekaisin ja hainkin sitten ne terolutit perhesuunnitteluneuvolan kautta. kp68 sain sitten megakierron niillä katkeamaan.

hampaista meillä taidetaan vetää pinon ennätys, kun nyt vajaan vuoden ikäisenä on vasta 2 hampuliinia :D

Täällä ilmeisesti kp17, oviksesta ei tietoakaan. Ajattelin olla itsepäinen ja aloittaa terolutit vasta kp 20, mitä sitä suotta yrittää vääntää kiertoa 28-päiväiseksi, kun se aiemminkin on aina ollut 32-35. Jos vaikka sattuisi se oviskin tulemaan.. jtp:llä menty nyt vajaat pari viikkoa, aika toivottomalta tuntuu kun ovistikkuihin ei oo mitään viivasta saanut aikaiseksi. oon testannut satunnaisesti kp12, kp14 ja kp15. Tyhjää täynnä.
 
Pikku-Saara Mulla on epäsäännöllinen kierto ja noi pitkät kierrot on todella kurjia. Tsemppiä!

Nopponen Mulla allergiaoireet oli paljon lievempiä kun olin raskaana. Mutta jos sulla oireet on pahoja, niin kannattaa kysyä neuvolalääkäriltä neuvoa.

Mua alkaa jo pikkuhiljaa jännittämään. Vaikka tää kierto menikin vähän harakoille niin onhan se mahdollisuus aina silti. Nyt on kp 25 menossa. Ei ole mitään tietoa onko ovis jo ollut vai mitä..
 
**********Torstai 28.6.2012*********






Mukana:


Kulkuriina..............tyttö11/09...........kp3/24-27...............yk3
amante.........................................kp5/23-25................yk4
Hjannah..............poika 7/11.............kp6/30-35...............yk3
Nöhvi..............tyttö 07/10...............kp8/25-30...............yk11
Salliina...............poika10/11.............kp8/32....................yk3
alley..............tyttö10/09.................kp11/24......................yk2
äiti -07............tyttö 01/07..............kp13/31.....................yk6
NiQ..........................07/11............ kp18/32....................yk4
Aura08...................12/08................kp19/31-37...............yk6
Unno................poika 1/12...............kp20/27-29................yk?
Pauki................poika 07/11..............kp20/33-34...............yk1
mammaa........... poika 03/10.............kp21/26-32...............yk3
kiia81...............poika 05/11..............kp22/26-27...............yk2
Lilleri82............tyttö 12/10...............kp23/25-27...............yk5
mama07..... .........tyttö 07...............kp24/28...................yk3
hiulu...............poika 09/11...............kp25/31-42...............yk1
Joelle..............tyttö 10/10...............kp26/30-43...............yk7
Ruttunaama......poika 06/04..............kp35/24....................yk25
laala..............tyttö05/09.................kp39/31-64...............yk3
Pikku-Saara....tyttö 10/11.................kp46/29...................yk3
nanakuu................tyttö..................kp57/28-34..............yk4
kurasaapas.........poika02/11.............kp62/?.....................yk1
mineea..............tyttö 02/10............kp?..........................yk?
Nannamamma..... poika 10/11...........kp?..........................yk?

Jännäilijät
mammaa dpo8, kiia81 dpo7

TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
Alisa84
Miona
Lumihippu

Plussanneet:



Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)



Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula


Päivityspyynnöt punaisella
 
Nöhvi Ihanaa minilomaa!!

Nopponen Toivottavasti saat sopivat dropit niin nuhanenä ei estä sinua nauttimasta pienen odotuksesta!

Dieselkissa Mahtavaa kun pääsit kuulemaan pienen sykkeet, se on aina niin ihanaa kun ne kuulee :heart:

Salliina Huhhuh, oletpa reipas! Itse puhkun ylpeydestä kun saan raahattua itseni edes pienelle lönkyttelylenkille :p

Pikku-Saara Harmi kun kierto tuolleen heittää!! Kaikki menee niin mutkikkaaksi tän vauvaprojekin kanssa silloin :stick:

Hampaista Meidän likka teki ekat hampaansa jo parin kuukauden iässä ja jatkoi siitä sitten tasaisin väliajoin tekemällä 2-4 hammasta kerralla. 1-vuotiaana oli jo koko kalusto kasassa. Kyllä sitä välillä molemmat itkua melkein tuherrettiin kun niin työllä ja tuskalla niitä hampaita tehtiin..

PaikkakuntaGallup: Asutaan Helsingissä, mutta ollaan molemmat Kuopion lähettyviltä ja sinne kaipuu on kova, ehkä sitten eläkepäivillä sitten...

(.) Täällä aletaan ryömimään ylös pahimmista täti-masiksista. Eilen purin pahimmat kiukutukset puutarhaan, jotta edes jotain saisin kasvamaan kun ei kerran navan alla ketään kasva!! Komppaan myös Nöhviä siinä että on hyvä päästä tänne purkaa tunteita, ettei mieheen ja perheeseen tarvihe kaikkea vuodattaa, kiitos!!
Kaksi kovin erilaista yk:ta takana: ekassa ei oireita ja täti tuli, nyt oireita ja taas täti tuli eli alkaneessa kierrossa en aio tuhlata aikaa kropan tarkkailuun vaan odotan vain tädin saapumista/ poissa oloa!
Noh nyt vaan nokkapystyssä uuteen taistoon ja taidampa lauantaina ottaa eräissä polttareissa skumppalasin jos toisenkin! Piiiiiiiiiitkään aikaan en ole vihteellä käynyt kun en malta millään olla erossa pikku neidistä kuin ani harvoin.

Ps. Pakko toitottaa vielä mun miehen ihanuutta, jaksoi tsemppaa ja hemmotella minua tädin kourissa toissapäivänä masistellessani vaikka hänelläkin oli selvästi mieli maassa epäonnistumisesta :heart:
 
Samoilla linjoilla Kulkuriinan kanssa, mä yritän olla tarkastelematta omia oireita ja oloja tässä kierrossa, koska molemmissa kierroissa on oireita ollut. Eli kehittelen mallikkaasti niitä päästäni:|

Ja mäkin sovin, että lähden ensi viikon lauantaina ulos ystäväni kanssa. Oon kans tosi vähän käynyt missään, tosin eihän tuo meidän pienimies ole ihan vuottakaan vielä.

Mun mies ei kyllä ainakaan myönnä omaavansa mitään polttavaa vauvakuumetta. On kyllä mukana tässä "projektissa" ja toivoo vauvaa, mutta ei ainakaan puolella sanallakaan paljastanut, että olisi ollut pettynyt, kun ei tärpännyt. Voi tietenkin olla, että ei näytä sitä, että mun ei tulisi pahempi mieli. En tiedä, mutta miehellä on huomattavasti minua parempi kyky käsitellä pettymyksiä ja siirtyä ajattelemaan tulevaa. Itse vellon välillä turhankin paljon pettymyksissä:ashamed:

Nyt kuitenkin katse siirretään uuteen kiertoon! :)
 
Hjannah Ei meidänkään miehellä ole vauvakuumetta, vaikkakin toisen lapsen haluaa. Ja kun mulla alkaa menkat, niin ei hän kovin pettyneeltä vaikuta. Siis varmasti on vähän pettynyt, mutta ottaa rennosti tän yrityksen "tulee jos on tullakseen". Mulla on myös tapana velloa pettymyksissä. Usein oon koko kierron ajan varma, etten tule ikinä raskaaksi. Toivo kuitenkin herää aina hieman ennen menkkoja, ja sit tipahtaakin korkeelta..

Mulla on aina oireita ennen menkkoja, hormonit ne aiheuttaa. Rinnat tulee kipeeks, väsyttää ja turvottaa yms. Ei siis voi noiden perusteella toivoa olevansa raskaana..
 
jaahas..pitkästä aikaa. tai no, ei siitä kai nyt niiiiin pitkä aika ole. tuntuu vaan, kun ei ole nyt joka päivä käynyt. kaipa se on ihan luonnollista kun on täti kylässä, niin eipä ole paljon asiaakaan. ja jotenkin tuntuu haikeelta kun niin moni aktiivipalstailija siirtyi plussanneisiin, niin on muutenkin ollut hiljasempaa. siis älkää käsittäkö väärin, ihana porukka täällä edelleen tsemppaamassa toisiamme, ja kaikki olivat jo plussansakin ansainneet, mutta kun tuntuu että kaikki meni kerralla. :D :LOL:

no juu, ihan yleisesti haluan vielä onnitella kaikkia kesäkuun plussajia, heitä oli paljon! :heart: pahoittelut täteilijöille :hug: ja tervetuloa uusille! :wave:

salliina: kiva kun päivitit listaa! =) mä en sitä varmaan edes osais tehdä! :D toivottavasti tjot-asenne tuo tulosta! kannattaa varmaan mennä pari kiertoo ilman tikkuja (säästyy rahaa ja hermoja) ja sitten jos lapsi alkaa luonnostaan vähän vähentämään maitoa kun menee muutakin ruokaa(?) niin ehkä sitä ovista voi sitten alkaa tutkailemaan? en tiiä, näin mä ehkä tekisin, etten vaan pettyis joka kierto jos ovista ei ehkä tuukaan. tai sit se tulee, ehkä eri kiertopäivillä ku "normaalisti" ja sattuiskin mukava vahinko jos kerta muutenkin harrastatte aktiivista toimintaa makuuhuoneen puolella... ;) no, joka tapauksessa hurjasti tsemppiä tälle ajalle ennen lokakuuta!!!!! :kiss:

ON: nyt on pää ihan tyhjä, en osaa sanoa oikein mitään. loma alkaa pian, joten kaipa sitä on jo vähän lomafiiliksissä... ;) oon yrittänyt senkin takia vähän vähentää täällä roikkumista, ettei loma mee ihan siihen, että koko ajan käy kurkkimassa. :) ensi viikolla gyne-aika, tulen sitten kertomaan mitä siellä sanotaan. toivottavasti kaikki on hyvin. täti pakkailee jo kamojaan, joten piakkoin päästään täälläkin taas tosihommiin. :D
 
**********Perjantai 29.6.2012*********






Mukana:


Kulkuriina..............tyttö11/09...........kp4/24-27...............yk3
amante.........................................kp6/23-25................yk4
Hjannah..............poika 7/11.............kp7/30-35...............yk3
Nöhvi..............tyttö 07/10...............kp9/25-30...............yk11
Salliina...............poika10/11.............kp9/32....................yk3
alley..............tyttö10/09.................kp12/24......................yk2
äiti -07............tyttö 01/07..............kp14/31.....................yk6
NiQ..........................07/11............ kp19/32....................yk4
Aura08...................12/08................kp20/31-37...............yk6
Unno................poika 1/12...............kp21/27-29................yk?
Pauki................poika 07/11..............kp21/33-34...............yk1
mammaa........... poika 03/10.............kp22/26-32...............yk3
kiia81...............poika 05/11..............kp23/26-27...............yk2
Lilleri82............tyttö 12/10...............kp24/25-27...............yk5
mama07..... .........tyttö 07...............kp25/28...................yk3
hiulu...............poika 09/11...............kp26/31-42...............yk1
Joelle..............tyttö 10/10...............kp27/30-43...............yk7
Ruttunaama......poika 06/04..............kp36/24....................yk25
laala..............tyttö05/09.................kp40/31-64...............yk3
Pikku-Saara....tyttö 10/11.................kp47/29...................yk3
nanakuu................tyttö..................kp58/28-34..............yk4
kurasaapas.........poika02/11.............kp63/?.....................yk1
mineea..............tyttö 02/10............kp?..........................yk?
Nannamamma..... poika 10/11...........kp?..........................yk?

Jännäilijät
mammaa dpo9, kiia81 dpo8

TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
Alisa84
Miona
Lumihippu

Plussanneet:



Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)



Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula


Päivityspyynnöt punaisella
 
Pitkästä aikaa :) Tänään alkaa eka lomaviikko, elokuussa sitten loput 2. Jossain vaiheessa oli puhetta siitä, kuinka esikoisen valvottaminen ei saa vauvakuumetta katoamaan. Nyt on todettu sekin. Herättiin 3.40 ja tyttö nukahti uudestaan vasta 6.00 jälkeen. Ja kyllä mä silti haluan sen vauvan :) On se niin eri asia kuin kiukutteleva pikku-uhmis, vaikka sekin osaa halutessaan olla tosi ihana. Meillä valvottiin ilmeisesti myös hampaiden takia. Tytöltä puuttuu vikat poskihampaat, vaikka ikää on jo reilu 2,5v ja sanoi että poskeen sattuu. Yksi on tullut jo alhaalle ja veikkaan että suu on kipeänä kun muutkin tulee.

Muuten täällä on kaikki ihan ok. Ovis kivuista kärsin yöllä ja nyt aamulla, sekin aika ihme juttu että kun ennen tyttöä en ole ovista koskaan huomannutkaan niin nyt ei voi olla erehtymättä. Alkaa pahalla ololla ja sitten tulee alavatsakivut. Kohta siis h-hetki käsillä ja ensi viikolla alkaa piinapäivät. Onneksi mennään mökille huomenna ja tullaan vasta ke tai to takaisin niin ekat päivät menee siinä. Sitten kärvistellään reilu viikko vielä :)
 
Moikka!

Hampaista olitte puhunut.. Meillä 1v 4kk pojalla tuli ensimmäiset 8 hammasta jo todella aikaisin, ensimmäiset alle 3kk ja 8 hammasta olikin sitten jo n.7kk iässä.. Mut nyt vasta kuukauden sisällä on tullut lisää ja teki kerralla 4 poskihammasta. Yöuniin ei onneksi kovinkaan vaikuttanut, mutta ruokailuun kyllä. Välillä päivän ruokasaldona saatto olla puolikas banaani :confused: mutta nyt onneks ruokakin on alkanut taas maistumaan.

Ja ilouutisia täältä päin, nyt minutkin vois päivittää listalle haave2/poika 03/11 kp 23/28, nimittäin päätettiin että alotetaankin yrittäminen jo seuraavasta kierrosta eikä odoteta syksyyn =) =) olin niin malttamaton että tilasin netistä niitä ovistikkujakin, mut mä yritän olla käyttämättä niitä ensimmäisillä kierroilla.

Minulla kans on tullut ovis-tuntemukset kyllä voimakkaana esiin, nyt esikoisen syntymän jälkeen, ennen en tuntenut mitään. Ja vaikka sen oviksen tunnenkin, niin silti hölmönä niitä tikkuja tilasin :LOL: mutta siten tää alkaa tuntumaan jotenkin "aidommalta"...

Ja kun pääsin tohon netistä tilaamisen mukaan, niin tarttu mukaan myös foolihappo paketti.. Oliko täällä joku joka sitä myös käyttää?? Apteekistakin varmaan sitten saa, ettei sitä välttämättä netistä tarvi tilata..??

Aurinkoista viikonlopun alkua kaikille :wave:

haave2
 
Haave2: onnittelut yrityksen aloittamiseen! :) Mä hain apteekista minisunin vitamiineja. Niissä oli foolihappoa 200 yksikköä, kun raskaus+ on 400 ja normaaleissa 100. Sitten tietty kaikki muutkin ja kun kerta minisuneja on niin d-vitamiiniakin se normaaliannos.

Mä oon kironnu koko päivän tätä oloa ja tuun tänne taas valittamaan kun en tiedä minne muuallekkaan :) Alapää hellänä, vaikkei eilen oo mitään sellaista tehtykään ja alavatsa kipeä yöstä asti, ja välillä oksettaa. Onneksi tietää että on vaan oviksesta johtuvaa, muuten saattaisin taas sortua tekemään testejä. Voi olla että jos ei iltaan mennessä helpota ni sen oviksen tikutan. Tänään täytyy kyllä heilutella peittoja :D
 
**********Lauantai 30.6.2012*********






Mukana:


Kulkuriina..............tyttö11/09...........kp5/24-27...............yk3
amante.........................................kp7/23-25................yk4
Hjannah..............poika 7/11.............kp8/30-35...............yk3
Nöhvi..............tyttö 07/10...............kp10/25-30...............yk11
Salliina...............poika10/11.............kp10/32....................yk3
alley..............tyttö10/09.................kp13/24......................yk2
äiti -07............tyttö 01/07..............kp15/31.....................yk6
NiQ..........................07/11............ kp20/32....................yk4
Aura08...................12/08................kp21/31-37...............yk6
Unno................poika 1/12...............kp22/27-29................yk?
Pauki................poika 07/11..............kp22/33-34...............yk1
mammaa........... poika 03/10.............kp23/26-32...............yk3
haave2..............poika 03/11..............kp24/28...................yk
kiia81...............poika 05/11..............kp24/26-27...............yk2
Lilleri82............tyttö 12/10...............kp25/25-27...............yk5
mama07..... .........tyttö 07...............kp26/28...................yk3
hiulu...............poika 09/11...............kp27/31-42...............yk1
Joelle..............tyttö 10/10...............kp28/30-43...............yk7
Ruttunaama......poika 06/04..............kp37/24....................yk25
laala..............tyttö05/09.................kp41/31-64...............yk3
Pikku-Saara....tyttö 10/11.................kp48/29...................yk3
nanakuu................tyttö..................kp59/28-34..............yk4
kurasaapas.........poika02/11.............kp64/?.....................yk1
mineea..............tyttö 02/10............kp?..........................yk?
Nannamamma..... poika 10/11...........kp?..........................yk?

Jännäilijät
mammaa dpo10, kiia81 dpo9

TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
Alisa84
Miona
Lumihippu

Plussanneet:



Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)



Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula


Päivityspyynnöt punaisella
 
Josko pitkästä aikaa kommentoisi vähän pidemmästi!

Diiselikissa: Aivan ihana kuulla että kaikki on hyvin onnea vielä!

Pauki: Sama täällä, nostan kyllä hattua jktp-puuhastelijoille! Vaiika tämä kesä pistä vähän normaalia viriilimmäksi, niin silti :D Tsemppiä!


Nopponen en muista onnittelinko jo, mutta vielä kerran ONNEA!! Ja kiva lukea noita oireita :) Jotkut allergialääkkeet on sallittuja raskaana olevillekin, ainakin sisko joutui raskausaikana käyttämään, on kai se pienempi paha kuin se ettei saa henkeä :D



alley: Tsempit sinnekin puuhasteluun! :) Toivottavadti oli ovisoireita ne, ettei tarvi "turhaan" kärvistellä!

NiQ: Muistelisin, että ollaan aiemminkin menty yhtämatkaa kierron kans, vaikka myös täällä on pari viimestä kiertoo heittäny häränpyllyä! Mutta näköjään taas ollaan suurinpiirtein samoilla kpeillä :) Ja noista hammasjutuista myös täällä esikoisella eka hammas todella myöhään, vasta 11 kk iässä! :D

Joellella alkaa piinispäivät lähestyyn, peukkuja!


Kulkuriinalla on ihana ja huomaavainen mies, hyvä että se ärsyttävä tunkeileva täti alkaa pikkuhiljaa häipyä ja voi suunnata katsetta vähän eteenpäin :) Samoin Hjannahille tsemppiä uuteen kiertoon!

Onnea haave2 yrityksen aloittamiseen! On varmasti ihanaa päästä tositoimiin :D


Nöhville ihanaa ja rentouttavaa minilomaa!

Pikku-Saara: Hyvä että löydät jotain hyvää tästä ei-plussamisestakin! :p

Ja jos jonkun plussanneen olen unohtanut onnitella, niin miljoonasti onnea!

ON: Juuri kun mainitsin, etten jaksaisi jktp, niin täytyy todeta, että vähintään joka kolmas pv ollaan puuhasteltu kp 10 lähtien, ihme kyllä! Liekö syynä kesä ja loma vai (nyt nolottaa myöntää *pervovaroitus* :D ) se että lueskelen esim. tän foorumin eroottisia tarinoita, niillä pääsee hyvin tunnelmaan :eek: Kannattaa kokeilla, jos vähäkään tuntee olevansa pervo luonteeltaan :D

Mukavaa viikonloppua naiset!
 
Nöhvi
**********Sunnuntai 1.7.2012*********






Mukana:


Kulkuriina..............tyttö11/09...........kp6/24-27...............yk3
amante.........................................kp8/23-25................yk4
Hjannah..............poika 7/11.............kp9/30-35...............yk3
Nöhvi..............tyttö 07/10...............kp11/25-30...............yk11
Salliina...............poika10/11.............kp11/32....................yk3
alley..............tyttö10/09.................kp14/24......................yk2
äiti -07............tyttö 01/07..............kp16/31.....................yk6
NiQ..........................07/11............ kp21/32....................yk4
Aura08...................12/08................kp22/31-37...............yk6
Unno................poika 1/12...............kp23/27-29................yk?
Pauki................poika 07/11..............kp23/33-34...............yk1
mammaa........... poika 03/10.............kp24/26-32...............yk3
haave2..............poika 03/11..............kp25/28...................yk
kiia81...............poika 05/11..............kp25/26-27...............yk2
Lilleri82............tyttö 12/10...............kp26/25-27...............yk5
mama07..... .........tyttö 07...............kp27/28...................yk3
hiulu...............poika 09/11...............kp28/31-42...............yk1
Joelle..............tyttö 10/10...............kp29/30-43...............yk7
Ruttunaama......poika 06/04..............kp38/24....................yk25
laala..............tyttö05/09.................kp42/31-64...............yk3
Pikku-Saara....tyttö 10/11.................kp49/29...................yk3
nanakuu................tyttö..................kp60/28-34..............yk4
kurasaapas.........poika02/11.............kp65/?.....................yk1
mineea..............tyttö 02/10............kp?..........................yk?
Nannamamma..... poika 10/11...........kp?..........................yk?

Jännäilijät
mammaa dpo11, kiia81 dpo10

TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
Alisa84
Miona
Lumihippu

Plussanneet:



Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)



Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula


Päivityspyynnöt punaisella
 

Yhteistyössä