<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.27<3

diiselikissa Toivotaan kovain että vuotelu olisi harmitonta. Kaikki tsempit täältä sinulle :hug:

Täällä plussattu tänä aamuna :O :confused: :) :heart:
First signalilla tein ja sellainen ei ihan kontrolliviivan vahvuinen, mutta mielestäni kuitenkin plussa eikä haamu. Tuli aamulla vaan sellainen olo että pakko testata uudestaan, kun ei menkkoja ruennut sen perjantain negatestin jälkeen kuulumaan. Olen ihan pöllämystynyt onnesta ja ihmetyksestä
 
Meliah: Voi mitä ihanaa olit tänne kirjoittanut! Hurrrrjasti onnea!!:heart:

Dieselkissa: täällä minäkin toivon, että tuhruttelu on vaan harmitonta niinkuin varmasti onkin!!! Säikäyttäähän tuollainen aina!

Nopponen: jännää,jännää...

Nannamamma: meillä ennen esikoista haaveissa oli yksi, nyt siis kaksi! Ehkä sitten jos kakkonen saadaan niin sitten haaveillaan kolmesta :)

Kiia81: peukutuksia jännäpäiviin!!

(.) Täällä samat pikkuoireet jatkuu... Toisaalta alkanut epäilyttää ja tullut sellainen fiilis etten nyt oo raskaana kuitenkaan :( Testaushimokin on laantunut ja aikaisintaan torstaina testaan silloin kp28 jolloin siis viimekierrossa täti saapui.
 
diiselikissa: toivottavasti on harmitonta!! :hug: mulla oli esikoisesta pitkin matkaa vuotoja ja kaikki päätyi kuitenkin onnellisesti! Tiedän kyllä miten stressaavaa se on! Meliah: ou mai gaad!!!! :D :heart: :hug: :kiss: ihan supermahtavaa! Rutkasti onnea,tarrasukkia, liimaa ja mitä kaikkea matkaan mukaan! Juhannustaikaa... ;) ON: välillä tuntuis että olis muka nännit arat mutta sit kun oikeen kokeilen niin ne mitään kipeet ole.nyt siis dpo10. Ei mitään raskausoloja, menkat alkanee alkuviikosta.
 
Meliah: Hurjan paljon onnea plussasta!:flower: Ihana juttu :heart:

Diiselikissa: Paljon tarrasukkia vielä pienelle, toivotaan että pysyy kyydissä vuodosta huolimatta.

Haave2: Tervetuloa mukaan!

Lapsien määrästä: Minä olisin tyytyväinen kahdesta lapsesta. Itse olen ainoa lapsi ja koen että olen jäänyt paitsi jostain, kun ei ole sisarusta.

ON: Menkat on loppu ja ensiviikon lopussa kai pitäisi olla ovis. Laskurin mukaan ensiviikko olisi hedelmällisintä aikaa. Täytyy taas aloittaa ahkerampi pupuilu. Nyt on vielä ainakin ihan sellainen olo ettei tärppiä tuu tästäkään kun ei ekastakaan, vaikka oli niin hyvät oireet. Hyvin kyllä tuo eka palautti maan pinnalle.
Meillä kun tyttö sai alkunsa puoli vahingossa. Olin siis raskaana jo silloin kun aloitettiin yrittäminen. Söin kyllä pillereitä, mutta aika huolimattomasti.
 
diiselikissa Pidetään peukkuja, että vuotelu on harmitonta ja pikkunen pitää kovasti kiinni. Varmasti tosi inhottavaa ja stressaavaa. :hug:

meliah Hurjan paljon onnen toivotuksia ja tarrasukkasia sinne!! Juhannuksessa oli selvästi jotain taikaa.. :heart: =)

Lapsiluvusta Mä vähän luulen, että se pari lasta taitaa olla meille hyvä, jos se toinen meille joskus suodaan. Mut eihän sitä tiiä, iskeekö kuume vielä toisen jälkeen. Se jää nähtäväks. :)

Omista oloista, ei ihmeitä. Näköjään nuo kp:t vaan kasvaa. Välillä lasken niitä päässäni ja välillä taas en muista koko hommaa. Täältä on hyvä tarkistaa. Suunnilleen kuitenkin tiedän millon ovis pitäis tulla. Ja kun nyt kuitenki oon jo menettäny toiveeni raskautua kun tuota tuhruvuotoa tulee edelleen... :( :stick:

Nyt en muista pitikö jotain muita kommentoida, plussapuhuria lisää kaikille!! :whistle:
 
NiQ
Paljon onnea meliah :flower: Ihanaa kun on niin paljon tullut pidempään yrittäneiden plussia! Onnea myös muille plusssanneille, ketä en oo huomasnnut erikseen onnitella :flower:

Omaan napaan ei kummempia, ovista koitin eilen tikuttaa mutta tulos oli ihan täysin blanco, joten jos koittaisi muutaman päivän päästä taas hakuammunnalla uusiksi. Paitsi että maanantaina pitäisi aloittaa terot, enkä nyt sitte tiiä kannattaisko ensin antaa vielä ovikselle mahollisuus vai mitä tässä nyt kannattais tehdä :/
 
Viimeksi muokattu:
Onnea meliah, olipa ihana ylläri!

(.) Täällä tänään dpo10, eilen alkoi tuhrutella. Olin aikonut testata tänä aamuna ja sanoin sitten miehelle, että enpä taida jaksaa edes testata... Vaan niin voitti uteliaisuus aamusella ja tuloksena oli haamu. Nyt sitä saa sitten jännittää! Esikoisesta tuli tuhrua muistaakseni nelisen päivää ennen kun tuli edes haamu, joten en ole kauhean huolissani, mutta ehkä kuitenkin sen verran enemmän tietoinen asioista, että en vielä päästä itseäni pilviin leijumaankaan. :)
 
  • Tykkää
Reactions: NiQ ja Tiuhti83
meliah Onnittelut! :)

Tiipula Onnea! Toivottavasti viiva vahvistuu :)

Lapsien määrästä Ennen tämän pikkukakkosen yritystä mulla oli toiveissa 3-4 lasta. Nyt kun vauvaa ei ole vielä yrityksistä huolimatta kuulunut, on mieli vähän muuttunut. Tuntuu, että jos edes toisen lapsen vielä saisi, olisin onnellinen. Pelkään myös synnytyksessä kuolemista, joten senkin takia toiveet on muuttunut. Realistisesti ajateltuna, tuskin meille ainakaan kolmea lasta enempää tulee. Mies tahtoisi 2-3 lasta. Mutta voihan olla, että mieli muuttuu jos pikkukakkonen joskus saadaan..
 
meliah onnea plussasta! :heart:

Tiipula varovaiset onnittelut myös! Toivottavasti viiva vahvistuu! :)

Pitäsköhän mun käydä lääkärissä tai jotain.. Mulla on lähes päivittäin sellasia ihan kun menkkakramppeja ollut nyt useemman päivän. Raskaana en ole, testattu on.. Mutta kun vuotoa ei tule!?!?!?!! Onko kellään muulla ollut synnytyksen jälkeen samanlaista ennen ekoja kuukautisia? voiko liittyä imetyksen lopetteluun?
 
Oon käyny täällä aina kurkkimassa tuolta odotus puolelta! IHANAA, kun monet pidempään yrittäneet on nyt plussannu :heart: Oonko hei vähän ylpee, et oon saanu perääni sankan joukon plussanneita tähän kuuhun :D

diiselikissa Toivottavasti pieni pysyy nyt matkassa ja vuoto on ollut vain harmitonta tuhruttelua...voima :hug:

++++:whistle: kaikille

Tiuhti ja Tipi RV 6+4
 
Viimeksi muokattu:
Tiipula: varovaiset onnittelut sinnekin!!! :D :heart:

älytön plussabuumi täällä meneillään! joka kerta kun käy, niin joku on plussannut! mieletöntä!!!!! :D

Lapsien määrästä: itse toivoisin ehkä kolmea lasta, etenkin jos toinenkin on poika, mutta mies on aika jyrkästi sitä mieltä, että kaksi riittää. mutta kun nyt alkuun tulis tosiaan edes se toinenkin, niin katotaan sitten taas...

ON: eipä tarvinnutkaan odotella alkuviikkoon, kun täti kurvas paikalle... kierto sen kun lyhenee, nyt jäi luteaalivaihe 9 päivään. : / onneksi on gyneaika varattuna. sinne asti varmaan synkistellään taas.
niin juu, voi siis päivittää kp1/23-25 yk4...niin ne yrityskerrat vaan kasvaa...
 
Viimeksi muokattu:
amante, voi sua :hug: No, mun kanssa uuteen kiertoon! Plussataan tässä kuussa sitten yhdessä! Milloin sulla on gyneaika? Mä ajattelin, etten mene niin pitkään kun imetän, että lokakuuta odotellessa leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä...
 
ONNEA meliah! Aivan mahtava homma! Tsemppiä ja tarrasukkia, koita selvitä "ensijärkytyksestä" ;)

mammaa: dominoiva anoppi - check. Myös täällä siis! Hän kun tulee paikalle, kaikki menee Hänen Ylhäisyytensä pillin mukaan. Ja sama mitä sanoo niin aina vähätellään: "Oliko kivaa mummun luona?" Anoppi vastaa "Ei, itkettiin koko ajan". Tai "Kastuitko?" ja taas vähätellään että paskat siellä mitään kastunu. Pieniä juttuja, mutta kun joka asiaan reaktio ei ikinä oo mitään smalltalk-tyyppistä kohteliasta myötäilyä nähnykkään niin hermo menee. Eli ymmärrä täysin mammaa sun tuntemukset!
 
Kiitti aura 08 sympatiasta! Vähän alkaa verenpaine laskee. Ne tosiaan on pieniä juttuja mutta hitto ne saa veren kiehumaan! Harmi amante.. Mulla on ollut koko ajan ovulaatiosta asti painon tunne kohdun kohdalla, merkkaakohan se jotain..? Toivottavasti hyvää! ;)
 
Nopponen
No otin ja repsahdin kuitenkin tekemään testin ja onneksi tein sillä PLUSSAHAN sieltä tuli, ja todella vahva sellainen. :) Ihana juhannus ylläri. :) Nyt on ihana aloittaa loma! Nyt vaan toivotaan parasta että pysyy matkassa! :):heart: Huomenna neuvolaan siis soittelemaan onnesta soikeena.... Kunhan sit ekassa ultrassa löytyis pieni sydän joka sykkisi! :) Nyt ei muuta osaa kirjottaa kun menen sulattelemaan uutista tuon ukkoseni kainaloon! :)
 
Nopponen Onnea! :)

Hui kun on monta plussaa tullut lähiaikoina. Hyvä vaan! :) Toivottavasti mäkin pääsisin tästä kierrosta (tai seuraavasta) mukaan. Tää kierto on mennyt vähän niin ja näin kaikkien ongelmien keskellä.

amantelle pahoittelut tädin saapumisesta :hug:

mammaalla ja Auralla ikävät anopit. Mulla on kyllä ihan mukava anoppi, mutta mun ja miehen seurustelun alkuaikuina oli kyllä ongelmia ihan liikaa. Ne kalvaa mieltä vieläkin, vaikka asiat nyt kai on ihan kunnossa.
 
Nopponen: suurensuuret onnittelut plussasta!!!! :D :heart:

salliina: :hug: :hug: kun plussataan kesän aikana, niin saadaan meidän odotetut touko-vauvat! :heart: niin ja siis mulla on vajaan parin viikon päästä se gyne-aika. pelottaa kyllä hiukan...

meidän haaveilevien lista alkaa lyhenemään, ja vieläpä todella hurjaa vauhtia!!! ja kun noita yk:ta katsoo, niin todellakin on niin, että pidempiaikaiset ovat siirtyneet odottajiin, ja niin sen kuuluukin olla!! =) kyllä se odotus palkitaan, nyt vielä oikeassa järjestyksessä. vielä kun muutama pitkäaikainen sysätään sille puolelle. ;)

ON: nyt on masisteltu sitten ihan kunnolla!!! :( kävin lukemassa sekundaarisesta lapsettomuudesta (ja ennen kun kukaan sanoo mitään niin tiedän että aivan järjettömän typerää!!! :kieh: :headwall: ) mutta jos mahdollista niin se masensi mua vielä enemmän. etenkin kun eksyin sellaselle sivulle, missä ne eivät siis todella olleet saaneet avusta huolimatta sitä lasta. mä oon sitten typerä!!!! oikeesti kuka tulee nyt potkimaan mua persiille ja vähän herättelemään tähän maailmaan!?! kun ei meidän kohdalla todellakaan ole kyse siitä, ainakaan vielä toooooosi pitkään aikaan. aaarrgghh! noh, mutta täältä pohjamudista on taas hyvä suunnata päivänvaloon...
jotenkin sydäntä riipasee kun niitä raskaanaolevia näkee nyt jokapuolella eikä ole tiedossa koska ite sais ratketa onnesta kun ne viivat piirtyy siihen tikkuun... no niin, ehkä oon nyt vuodattanu tarpeeks ja huomenna taas oon vähän paremmin kasannu ajatukseni. :p
 
Nopponen onnea plussasta! :heart:

Tyhjennetäänkös toi lista syksyyn mennessä kokonaan? :LOL:

Salliina aijotko imettää vuoden ikään saakka?

Mä just sanoin eilen miehelle, että mulla on sellanen tunne, että kakkosta yritetään kauan.. :( Jotenkin tuntuu toivottamalta kun ei ne kuukautiset ala ja pikku herra ei suostu yötissistä luopumaan :/
 

Yhteistyössä