<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.27<3

tänä aamuna testattu kaksi tyylipuhdasta negaa..oliskohan nyt dpo 12..ne eivät jättäneet mitään tulkinnanvaraa. Että se siitä sitten, loppuviikkoa eli menkkoja odotellessa... Tavallaan tiesinkin että menee näin mutta silti... :(
 
Elsiliini tervetuloa mukaan. :wave:

bambina ja NNÄ :hug:

ON: Sain työharjoittelupaikan. Ensi viikolla aloitan. Nyt on menossa kp 14/30. Omien tuntemuksien mukaan ov oli eilen. Nyt olisi siis dpo 0 jos ymmärsin oikein. Tosin en ole tikuttanut, joten en ole aivan varma. Nämä päivät on kyllä hyvin hyödynnetty. Joten nyt vaan odotellaan. Greippimehua juotu tässä kierrossa, monivitamiini valmiste käytössä, jalkoja pidetty ylhäällä. Kaikki mahdolliset konstit käytössä.
 

**********Tiistai 8.5.2012*********






Mukana:


mama07..... .................................kp2/29..................yk2
nanakuu................tyttö..................kp6/28-34...........yk4
Suikkis..................tyttö12/09...........kp7/23-29...........yk11
Meliah..........................................kp7/25-29..............yk9
kurasaapas.........poika02/11............kp11/?..................yk1
Nöhvi..............tyttö 07/10..............kp13/25-26............yk9
tiipula..............tyttö 05/11.............kp13/29-49............yk3
Emma82...... tyttö 10/01.................. kp14/30........... ...yk2
äiti -07............tyttö 01/07...............kp14/31................yk4
Nopponen.........tyttö 06/08.............kp19/30-35.............yk6
Elsiliini.... ..........poika6/10..................kp21/33...............yk?
Salliina...............poika10/11..............kp21/?.................yk1
Alisa84..............tyttö5/10.... ...........kp21/50-75...........yk?
Tine.................tyttö 10/11.............kp23/28-38............yk5
Anu84............. poika 07/11... .........kp23/32-35..... ......yk1
MeaMinnis........poika 01/08.............kp23/28..................yk8
Icicle ....................06/11...............kp24/30-35............yk5
Neiti näpsän äiti..tyttö 10/08............kp24/28-32............yk16
bambina........................................kp25/27....... .........yk1
Tiudeliini.......................................kp26/26-28.............yk2
Tiuhti83.............poika03/06........... kp26/26-32.............yk10
aliisa10............poika 07/10.............kp26/30-36.............yk4
Omppuf............tyttö 11/10.............kp26/28-36............yk13
MyDream..........poika 06/11.............kp28/30.................yk5
Pikku-Saara....tyttö 10/11...............kp28/29.................yk2

Ruttunaama......poika 06/04.............kp33/24.................yk22
Aura08...................12/08...............kp34/31-33............yk4
NiQ..........................07/11............ kp34/32................yk3
laala..............tyttö05/09.................kp34/31-64............yk2
Mememe........................................kp37/29?...............yk4
alley..............tyttö10/09..................kp?........................yk?


TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
diiselikissa

Plussanneet:



Toukokuu
Aia(yk1), Ranskis(yk1)

Huhtikuu2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)




Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2)
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula


Päivityspyynnöt punaisella
 
Suikkis, :hug: Mä en osaa noissa hoitoasioissa sanoa kyllä mitään :(

Nöhvi, joko on bongattu plussa ovistestiin? :)

Laala, se on suunnitelma ;)

Elsiliini, tervetuloa! Etkä varmasti ole ainoa, joka on hyvä kuvittelemaan oireita ;) Täällä yksi! :D

Neiti Näpsän äiti, pitäisikö jo noin pienillä dpo näkyä? Pahoittelut kuitenkin negasta :hug: Sitä ei ole koskaan kiva nähdä tikussa.

bambina, :hug: Mä niin toivoin sulle sitä plussaa!

Emma82, onnea harjoittelupaikasta! :flower: Te ootte ainakin tehneet kaikkenne raskautumisen eteen, loppu ei sitten enää ole teidän käsissä. Loppukierron päiviä odotellen :popcorn:

ON: Meille on vissii tulossa flunssa :( Mies aloitti eilen ja tuo 6,5kk vauva nukkui tosi huonosti viime yön. Hän on nukkunut jo 2-3vkoa täydet yöt vähintään 5 asti ja nyt sitten oli heräillyt ennen kolmea jo kahdesti. Kolmelta hain viereen ja nukkumaan hän meni vasta neljältä :( Voi raukkaa :( Mietin itsekin, että olisko ne minun huonohkot olot eiliseltä olleet sitten sitä flunssaa. Mä haluaisin uskoa siihen, että olisin raskaana, mutta yhtään ei tunnu siltä. Ei ollenkaan. Tänään mulla on tosin jo kp21, siinä mielessä se on aika paljon, että mulla oli ennen esikoista kierto 24 päivää. Tosin silloin kierto ei ollut ehtinyt vielä tasaantua. Mulla olis tosiaan perjantaina tyttöjen ilta (jos en nyt sairastu) ja silloin olisi jo dpo12, joten jos menkkoja ei kuulu, testaan varmaankin. Periaatteessahan silloin täytyisi näkyä, jos kierto olisi tuo 24 päivää, kun silloin täytyisi tuon lyhyen kierron mukaan alkaa jo menkat... Jos ovat alkaakseen, voisivat alkaa tuolloin niin pääsisi nopeammin uuteen yritykseen. Mutta ei kyllä ole yhtään niin mitään sellaista raskausoloa, joten eiköhän tässä voi alkaa jo keskittyä kiertoon nro.2 : /
 
Moikka. kyllä se on nyt uskottava, tein uuden testin tänään ja vahva punainen viiva kontrolliviivan kaveriksi putkahti ruudulle :) siirrytään nyt sitten taas kerran plussanneisiin ja toivottavasti siel pysytään koko 9kk tai 8 kk:ko tässä on jäljellä :)

Plussatuulia,tulkaahan muutkin perässä.

NNÄ ootko nyt varma ettei ollut liian aikaista testata??

Sama juttu Bambina,josko viel testin tekisit kun menkat on myöhässä.

P
 
Hei vain,

saisinkos liittyä mukaanne kuumeilemaan? Juttujanne olen lueskellut jo pidemmän aikaa kun ajatus toisesta murusta on kypsynyt (lue: olen saanut miehen lämpiämään ajatukselle :LOL: ) Nyt kun varsinainen yrittäminen on käynnistymässä niin olisi kiva päästä vaihtamaan ajatuksia muiden samalla asialla olevien kanssa!

Omat tiedot: ikää minulla on 25v. miehellä 27v. ja yhdessä ollaan oltu 8 vuotta joista naimisissa 4. Esikoistyttö syntyi 11/09. Hormonikierukka poistettiin huhtikuussa ja lauantaina starttasi varsinainen ensimmäinen kierto kierukan poiston jälkeen eli kierron kestosta ei vielä varmaa tietoa.

Lyhyesti siis Kulkuriina/tyttö 11/09 / kp. 4/24-?/ yk 1

Kirjoittelen lisää paremmalla ajalla, työt kutsuu :)
 
Tänään aamulla tuntui hetken aikaa tuttu menkkajomutus :mad: Raskausoireita ei sitten olekkaan, tai no välillä palelee ja päätä meinaa juilia mutta en mä niitä miksiköön oireeksi lukisi. Tai no yksi on ollut jo vapusta lähtien, kokoajan tekee mieli syödä jotain! Mutta sen mä pistän sen piikkiin että syöminen on niin mukavaa :LOL:.

Eli pari päivää oottelua nin eiköhän ne menkat sieltä ala, sopivasti varmaan äitienpäiväksi : /
 
tervetuloa uudet! :wave:

ja paljon onnea plussasta mememe!!! :D :heart: nyt nauttimaan kasvavasta mahasta.

ON: ei, kyllä se tais niin olla että ne menkat alko. oon kyllä aika hoomoilasena, koska sittenhän mun kierto jäi vaan 24 pvään... en nyt tiiä lasketaanko tää ekaks päiväks, mutta on tullu siteeseenkin jälkiä ja sellasia pieniä hyytymiä (anteeksi ilmaisuni ;) ), eli en tiiä voiko enää pienestä tuhrusta kyse... noh, jos jotain hyvää, niin lyhyt kierto eli yrityskertoja tulee tiuhempaan... plaah, ehkä mäkin vetäydyn hetkeks pois, jos se kerta monella auttaa... :p
 
ON: tänään lenkillä vihlaisi mahassa jonkun verran. En tiedä mitä se sitten on, menkkojen alkamista nyt pelkään tässä. Saapi nähdä. On tullu jotain valkosta inhottavaa möhnää. On kyllä vähän sellanen olo, että saattas tärpätä, mutta katsoo nyt.
 
Ranskis, onnea, onnea vielä, ihanaa! :heart:

Krumeluu, kiitti peukuista :)

Omppuf, :hug:

Kulkuriina, tervetuloa! :flower:

MeaMinnis, mikään ei ole varmaa vielä :) Tsemppiä!

Mememe, ihan hurrrjasti onnea sullekin! :)

bambina, harmi :hug: Tuu nyt välillä kertomaan, että miten menee! Ehkä munkin pitäis ottaa palstatauko jos se kerta auttaa :LOL:

Tiudeliini, peukkuja! :)

anu84, hyvä merkki :D Mulla teki esikoisen aikana mieli suolakurkkuja ja lihapiirakkaa ihan alkuraskaudessa :D

ON: Sain tänään läheiseltä ihmiseltä kuulla ihania plussauutisia :heart: Olin niin onnellinen heidän puolestaan, että en osaa olla edes kateellinen! Ihanaa! Itellä odotellaan vaan menkkoja. Ehkä munkin pitäs kestää täältä poissa, jos se kerta auttaa :LOL: Mut en tiedä, pystynkö mä vielä :p Saa nähä. Ehkä en. Aloitin kans päiväkirjan kirjottamisen tänään, jospa siihen purkas tunteitaan... Mutkun sieltä ei tuu vastauksia ;)
 
  • Tykkää
Reactions: anu84
NiQ
Mä oon taas niiiiin raskaana, kun alkaa oleen loppukierto (toivottavasti ainakin), mua on nyt kaks päivää närästänyt ihan jäätävästi, edellisen ja tätä ennen ainoan kerran on närästänyt esikoista odottaessa. Alamahaakin juilii välillä toiselta puolelta. Tänää kuitenkin illasta negalainen testattu, josko viikonloppuna uus testi jos ei menkkoja näy. Edellinen kierto oli kuitenkin 38pv :)
 
  • Tykkää
Reactions: anu84
Nöhvi
Krumeluu: moikkis ja kiva kun tulit morjestamaan :wave: Mites mahan kasvatus on sujunut? Tässä joku aika sitten mietinkin että mitenhän sinullakin menee :)

Tervetuloa Elsiliini :wave:

Neiti Näpsän äiti: pahoittelut negasta :hug: dpo9 on aika vähän, joten voihan se vielä muuttua! Toivotaan kovasta, että näin kävisi!

Bambina: pahoittelut :hug:

Emma: onnea harjoittelupaikasta!

Meliah: kiitos kun muuten jaksat päivitellä tuota pinoa! Mäkin vähän lupailin että voisin joskus, vielä ei ole tullut lunastettua tuota lupausta :ashamed:

Saliina: ei se ovisplussa ole löytänyt vielä tänne - kärsimättömästi odotellaan ja "testiajot" jo aloitettu ;) Ja hus pois flunssa!! Kurjaa varsinkin jos pikkuinen sairastaa. Ja monen olen "kuullut" täällä sanovan että ennen plussatestiä ei ollut ollenkaan raskausolo!!

Omppuf: voi nega tyyylsäää :mad: Kyllä sen plussan nyt vaan olisi korkea aika tulla teidän suuntaan!

Tervetuloa kulkuriina: :wave:

Meaminnis: tai sitten äitienpäiväksi tulee ihan joku muu yllätys :)

Onnea mememe :heart:

tiudeliini: mä miellän vihlaisut hyviksi jutuiksi tässä yrittämisessä. Mulla tuli päivä pari ennen plussaa esikosta semmoinen kummallinen kipu/viilto (en osaa edes sanoin kuvata sitä). Nyt sitten odottelen loppukierrossa aina samanmoista...

anu: jep jep :D

NiQ: hyvältä kuulostaa :)

ON: juu ei ole ovista vielä saatu tikkuun, mutta ihmettelen jos ei ole ihan lähellä. Jos ei olis noita testejä niin kroppa olis huijannut ihan 6-0, luistoa riittää ja tänään oli alamahalla kipua. Nooo toivottavasti olisi pian, ei näin vanha jaksaa enää jatkuvaa pupuilua :LOL:
 
Huomenna olis muuten 9-10 päivää oviksesta, tiedä vaikka jo testaisin! :D Tuskin mitään näkyy vaikka raskaus olisikin alkanut, mutta... :D Tänään valkkaria taas aika huomattavasti tullut ja tämä jokin ihme himo on taas niin kummaa!! :D Tekee mieli sitä suolakurkkua mitä nyt olenkin aika kiitettävästi popsinut, nyt tekisi mieli jotain todella rasvaista.. Mutta tsot tsot jääkaapin ovi pysyy kyllä nyt kiinni, ettei mene 3 viikon easy dietti harakoille! :D

Mua niin naurattaa nämä "mielihalut".... Raskaus ei edes testis näkyisi vielä niin miten nyt jotain mielihaluja vois olla!!! Mutta tiedättekö naiset minkä laitoon merkille!!!????!!!! Molemmissa raskauksissa on alkanut hiki haista TODELLAKIN näillä kp:illä kun on tärppikäynyt ja tänään sen huomion tein, vaikka en mitään raskasta ole tehnyt ja toinen on hiusten rasvoittuminen mikä alkoi ihan kanssa samoten.. Mutta sitä nyt ei vielä ole ainakaan ollut! :D

Söin sitten kylmää käristemakkaraa ja ruisleipää!! :D :D :D
 
Viimeksi muokattu:
Taustalta taas...

mememe: ONNEA! :heart:

NNÄ: :hug: Jospa dpo9 oli vaan liian aikaisin?

Bambina, Omppuf: :hug: Mä olen ollut ainakin huono taustailija; kirjotellut olen vähemmän, mutta päivittäin lueskelen kuulumiset ja jännitän tuttujen nimimerkkien "tapahtumia". :D

Ainakin meaminnis, anu, tiudeliini ja Niq:lla jännät päivät, tsemppiä! Ja muillekin, jos unohtui. NiQ, mä olen kanssa aina niiiiin raskaana ennen menkkojen alkua. Toisaalta se on kivakin leikitellä ajatukselle, et mitä jos....nyt olisi nalli napsahtanu! :D Ja joku päivähän se näin varmasti onkin eikä tarvitse pettyä negaan. Voi, kun sulla/teillä muillakin olisi nyt niin!

Nöhville tsempit oviksen metsästykseen! Jaksaa, jaksaa...:D Mä oon kanssa havainnu, et monesti oma kroppa on ajoissa eli parhaimmat luistot ja halut on ollukin pari päivää ennen o-plussaa. Joo, ja sit taas ne ammattitaudit kuriin, eiks je?! ;)

).( (toi kapeauumainen oma napa ei kyl ihan kuvaa mua...:LOL: tuli vaan mieleen...) Noh, mutta en tiiä mikä se tissimaito ja kipu jutut oli kp12 tienoilla, mut jatkoin tikutusta ja sainkin elämäni vahvimman o+ davidin liuskaan kp18 ja kivut taas sen mukaset. Vauvahakemus jätetty just eikä melkein liuskan mukaan oikeana aikana ja nyt sit vaan jännätään. Vähän skeptinen olen, kuinka otollisessa tilassa kroppa olis raskauteen; popsin nyt antibioottia keuhkoputkentulehdukseen, tämänkertainen räkis ei sitten asettunut itsekseen. Ja sit ne typerät homehommat...Mut ens vkon loppupuolellahan se nähdään, tänään siis dpo4. Lähdetään loppuviikosta reissuun ja ollaan 2vkoa pois maisemista; hanojen pitäis aueta reissulla. Aion kyllä nauttia ruuan kanssa hyvästä punkusta kunnes toisin todistetaan.

Paljon oli tullut hei uusia kuumeilijoita, tervetuloa!!! :wave:
 
Viimeksi muokattu:
Hei kivaa, muutamia plussia tullut! Onnea siis vielä Ranskis ja mememe! :heart: Muut tikuttelijat, kyllä se plussa sieltä vielä pärähtää!

Itsellä tänään sellanen olo et en oo raskaana. Nyt ei kyllä oo hajuakaan et menikö ovulaatio jo vai onko se vasta tulossa. :LOL: Eilen kyllä oli koko päivän maha kipee, jomotusta ja pientä nipistelyä mutta menkkojenkaan ei vielä pitäis alkaa ainakaan viikkoon. Muutaman päivän on myös pää särkenyt ja vähän huimannut. Mut siis jos kierto olis nyt sama kun viimeks eli 33 pvä niin menkkojen pitäis alkaa VASTA 20.5 ja jos ne ei ala niin sitten testaan. Ja päätin, että jos tällä kierrolla ei tärppää juon ens kierron ajan greippimehua! ;) Pitikös sitä juoda heti menkkojen alettua ovulaatioon asti vai vasta menkkojen jälkeen? Onkohan jotain suurempaa merkitystä?

Niin ja ovistikkujakin harkitsin. Kertokaapa kokeneemmat himotikuttajat, että kuinka pian menkkojen jälkeen kannattaa alkaa tikuttaa ovista?
 
NiQ, toivotaan sulle plussatuulta :whistle:

Nöhvi, teillä on ihan varmasti ihan pian ovisplussa siellä, jee! :D

anu84, meinasitko jo testailla? :popcorn:

diiselikissa, hyvää reissua teille vaan! Jaksamista päivien odotteluun ja toivotaan, että hakemukseen tulee myönnytys :)

Elsiliini, mä kokeilin tikkuja ekaa kertaa ja aloittelin testailun vissiin kp9 vai kp10... Mutta kun mulla on lyhyt kierto. En sitten tiedä millon kannattas? Ja mä en oo tuosta greippimehuhommasta edes tietoinen? Mitä sen pitäis auttaa?? :O

ON: Vois menkat alkaa jo. On nimittäin ollut öisin ihan törkeän kipeä tuo alavatsa, ihan kuin alkaisi menkat ihan pian. Mutta ei. Ei jaksais odotella, että pääsis yrittämään seuraavaan kiertoon :D Mutta ylihuomenna on siis se kp24, jolloin ennen esikoista olis pitäny alkaa menkat... Sitä odotellessa. Ehkä mun kropalla tosiaan on vaan niitä käynnistelyvaikeuksia.
 
Viimeksi muokattu:

**********Keskiviikko 9.5.2012*********






Mukana:


mama07..... ....................................kp3/29................yk2
Kulkuriina..............tyttö11/09............kp 5/24-?...........yk1
nanakuu................tyttö..................kp7/28-34...........yk4
Suikkis..................tyttö12/09...........kp8/23-29...........yk11
Meliah..........................................kp8/25-29..............yk9
kurasaapas.........poika02/11............kp12/?..................yk1
Nöhvi..............tyttö 07/10..............kp14/25-26............yk9
tiipula..............tyttö 05/11.............kp14/29-49............yk3
Emma82...... tyttö 10/01.................. kp15/30........... ...yk2
äiti -07............tyttö 01/07...............kp15/31................yk4
Nopponen.........tyttö 06/08.............kp20/30-35.............yk6
Elsiliini.... ..........poika6/10..................kp22/33...............yk4
Salliina...............poika10/11..............kp22/?.................yk1
Alisa84..............tyttö5/10.... ...........kp22/50-75...........yk?
Tine.................tyttö 10/11.............kp24/28-38............yk5
Anu84............. poika 07/11... .........kp24/32-35..... ......yk1
MeaMinnis........poika 01/08.............kp24/28..................yk8
Icicle ....................06/11...............kp25/30-35............yk5
Neiti näpsän äiti..tyttö 10/08............kp25/28-32............yk16
bambina........................................kp26/27....... .........yk1
Tiudeliini.......................................kp27/26-28.............yk2
Tiuhti83.............poika03/06........... kp27/26-32.............yk10
aliisa10............poika 07/10.............kp27/30-36.............yk4
Omppuf............tyttö 11/10.............kp27/28-36............yk13
MyDream..........poika 06/11.............kp29/30.................yk5
Pikku-Saara....tyttö 10/11...............kp29/29.................yk2
Ruttunaama......poika 06/04.............kp34/24.................yk22
Aura08...................12/08...............kp35/31-33............yk4
NiQ..........................07/11............ kp35/32................yk3
laala..............tyttö05/09.................kp35/31-64............yk2
alley..............tyttö10/09..................kp?........................yk?


TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
diiselikissa

Plussanneet:



Toukokuu
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4)

Huhtikuu2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2)
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula


Päivityspyynnöt punaisella
 
Viimeksi muokattu:
Salliina85, monestakin paikasta oon lukenut et greippimehun juominen lisäis ovulaatiolimaa (myös kohdun limakalvon pitäsi kuulemma paksuuntua minkä taas pitäis auttaa hedelmöittynyttä munasolua kiinnittymään paremmin, korjatkaa jos olen väärässä?!?) ja ovulaatio olis helpommin huomattavissa. Ja tosi moni eri keskustelupalstoilla on sanonut että kiertoja on mennyt usea ohi mutta kun on alkanut juomaan greippimehua on heti tärpännyt. Tiedä sitten pitääkö oikeasti paikkaansa... Mutta mä ainakin aion kokeilla! :D

Elsiliini kp 22/33 yk4
 
Omppuf Voi helkatti sentään, oon tosi pahoillani negasta :| :hug:

mama07 pahoittelut sinullekkin :hug:

taiska ja krumeluu
Ihanaa mahan kasvattelua :heart: Kiva kun kävitte moikkaamassa :wave:

salliina85 Voi kun oireesi olisivat sitä itseään. Ja minä sinuna
testaisin silloin dpo12, sitten jos ei mitään (vielä) näy, voit muutamat sidut vaikka ottaakin. Plussa voi näkyä jo silloin, tai olla
näkymättä, eli kirvestä ei myöskään kannata heittää kaivoon vaikkei mitään näkyisi. (olipa lause, selkeitä ohjeita savolaisittain :LOL:)
Peukutuksia kovasti :)

Suikkis Sinun varmaan kannattaisi ottaa yhteyttä perhesuunnitteluneuvolaan, tai sitten suoraan yksityiselle gynelle ja lähteä jommasta kummasta paikasta kyselemään etenemisohjeita. Minä kävin neuvolassa papassa, ja terkkari sanoi että syksyyn odotellaan ja katsotaan jatkoja sitten. Meinasin kuitenkin käydä yksityisellä tsekattavana. Tsemppiä :)

Nöhvi Veit jalat suustani tuossa kateushommassa, ihan samat fiilikset täällä :mad: Jaksuja oviksen bongailuun ja hyödyntämiseen ja superhyperkovasti plussaonnea, oispa ihana kun pääsisit reissuun juuri plussanneena :heart:

NNÄ Suurensuuret pahoittelut negasta :hug: Minäkin sanoisin kuitenkin, että älä kirvestä heitä kokonaan kaivoon, plussa voisi vielä noilla
päivillä jäädä näkymättä.


bambina Pahoittelut :hug:


Uusille Tervetuloa!

Emma82
Onnea työharjoittelupaikasta ja tsemppiä piinapäiviin!

Mememe Onnea plussasta :flower:

anu84 Sää oot niin raskaana, hyvältä oireet vaikuttaa, peukutukset! :)
 
  • Tykkää
Reactions: anu84
Tervetuloa uusille, jos en ole muistanut sanoa.
Onnittelut plussanneille.

Tsemppiä piinailijoille.
Plussatuulia kaikille tasapuolisesti.

Toivottavasti tuosta greippimehusta on apua. Ekassa yrityskierrossa en juonut. Nyt tokassa päätin kokeilla, ja ovis tuntui selvästi. Tosin limaista vuotoa ei tullut juurikaan, mutta ei kai sitä kaikille. Taitaa olla enemmän uskon asia kuin tieteellisesti todistettu asia miten se vaikuttaa. :confused: Mutta ei kai me väärässä voida olla, kun tuntuu auttavan. :)

ON: Itsellä on rauhallinen ja seesteinen olo. Navan seudulla tuntuu välillä nippailuja. Koulutehtävät tehty ja palautettu. Valmistuminen lähenee koko ajan. Ei puutu kuin loput. Nyt jos keskittys huushollin siivoukseen ja parvekkeen laittamiseen kesäkuntoon. Kun kerran aurinko paistaa, vois ulkoilla paljon. Koiran kanssa tulee muutenkin käytyä useasti lenkkeilemässä päivän aikana.
 

Yhteistyössä