<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.27<3

salliina: joo en mä malta kokonaan pois pysyä. :D mutta yritän ottaa nyt huomattavasti iisimmin, ekan kohdalla oli sillon sama vouhotus ekassa kierrossa, eikä tällasella stressaamisella saa mitään aikaseks...
ja hei, ehkä ne menkat ei alakaan, vaan seuraavaks on sun aika jakaa ihania plussauutisia! :kiss:

anu: siellä ollaan niiiiiin raskaana! :D :heart:

diiselikissa: ihanan rentouttavaa lomaa! :wave:

emma: paljon onnea koulutöistä!!! lienee varsin helpottava fiilis... ;)

täällä aika monella on piinapäivät ihan lähellä, toivotaan paljon plussia kaikille!!!! =)

ON: voisihan minutkin päivittää taas asianmukaiselle paikalle tuolle listalle, eli kp 2/25 yk 2. kyllä se näin nyt on. eikä siinä mitään, oon yllättävän ok. ehkä sen tiesin, vaikka halusin muuta uskotella. mutta se täytyy sanoo, että nuo omat oireet ei oikeesti ollu kuviteltuja, koko kierron oli alavatsa kipee, huimas ja ne lämmöt!!! mutta tämä vaan osoitti sen, etten ala tuijottaa enää yhden ainoota oiretta, vaan testaan vasta kun menkat on myöhässä. ja uskon vaan sitä viivaa, enkä mitään oiretta. nih. on vaan jotenkin "helpottunut" olo, että jotain tapahtu, koska ne piinapäivät oli ihan hirveitä.
 
Päivittelen tässä :). Ei näy nuo värit mut ennestään on 2011 toukokuussa syntynyt poika. Täyttää ensiviikolla jo vuoden :). Tämäpä onkin sitten oikein hyvä aika lisääntyä :D !

Käskin miehen tänään tuomaan raskaustestejä kun tulee töistä. Menkkojen kuuluis alkaa täsdä tänään tai huomenna tuon kierron mukaan mutta saa nähdä. Tänään tikutelllaan. Huomen aamuna myös.

Mitä ovistestejä olette käyttäneet ja koette hyviks ? Mä en tiedä uskallanko kokeilla, jos sit käykin niin et oon kokoajan tikuttamassa ja sit hommaillaan vaan oviksen aikaan.


Onnea plussanneille :).


Samaa tunnetta täällä yhä niinkun eilenkin. Alamahakipuja ja nyt vähän rinnatkin kipeet, toivottavasti ei kerro siitä, et täti ois tulossa kylään :p...
 
Emma82: Onnea koulutehtävien valmisumisesta! Kunpa itsekkin pian saisi kaikki kirjalliset koulutyö tehtyä tässä rahatöiden ohessa!!

Bambina:
Pahoittelut tädistä! Noi vale oireet on raivostuttavia, itse oireilin aina loppukierrosta vaikka kierukka oli vielä paikallaan.

Tiudeliini ja muut, joilla jännäilyt käsillä:
: +++++++++
Ja pahoittelut niille joiden testit ei tuottanut toivottua tulosta (vielä)

).( Huoh, olen ehtinyt hormonikierukan kanssa jo unohtaa miten kurjat "oikeat" menkat onkaan!!! Kierukan kanssa tuli vain vähän tuhruttelua parina päivänä ja nyt vuodan kuin seula. Onneksi ei kuitenkaan mitään muita oireita kipu tms. ole:)

Jännittää päästä aloittamaan vauvan tekeminen ja jännäily kohta ihan tosissaan (muistuttakaa minua näistä sanoista sitten kun tekemistä on takana jo pidmpi aika ja tuherran itkua kun ei lasta kuulu). Esikko sai alkuna toooodella helposti ja nyt olen ihan varma, että tätä kakkosta saadaankin tekemällä tehdä... Noh näin alkuun ajattelin mennä ilman sen kummempia apukeinoja ja keskittyä kierron normalisoitumiseen kierukan poiston jälkeen. Kierukan poiston jälkeen mun halut pomppas niin korkeelle, että pupusteltua tulee vähintään joka toinen päivä joten luulisi jonkin kerran osuvan jotenkin oikeisiin aikoihin ja toki olen kalentereista laskeskellut mahd. ovulaatio päiviä :LOL:

Kulkuriina
 
Onnea kaikille plussanneilla :flower:

Ja pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta :(

Täällä pikainen katsaus ja kirjotus..
Puolessa välissä mennään kiertoa ja miehen mielenkiinto ei taida olla ihan kamalan hyvä tässä kierrossa :|
Sano menkkojen aikana että kamalaa tuottaa sulle pettymystä...vaikka vikaa ei ole todettu vielä mitenkään...ja tuskin nyt on...kumminkin tässä elämässä 5 raskautta takana, tosin 4 niistä ei ehtinyt loppuun saakka :'(
Mutta kyllä tässä on yritetty pupuilla ainakin joka 3 päivä.
Saas nähä mitä tulevan tuo...eilen oli pientä kipua vasemmalla puolella, mut sit aattelin että tais ennemmin olla kysta joka puhkes kun mitään muuta.
Piti niin tikuttaa ovis tällä kierrolla mutta tosiaan niin hyvä muisti on et unohdin sit ostaa :whistle:
 
Nöhvi hei jee, muistat vielä :) Harmi, kun olet vielä täällä, etkä ole päässyt "notkumaan" tuonne odottajien puolelle. : / Mutta kyllä sinun aikasi koittaa vielä, aivan varmasti. Tsemppiä ja pitkää pinnaa vaan yritykseen! :heart: Kiitos kysymästä, mahan kasvattelu sujuu oikein hyvin. Nyt on menossa raskausviikko 24, ja vasta ihan viime viikkoina olen todella alkanut uskomaan, että siellä tyyppi kasvaa ja kehittyy oikein mainiosti, kun liikkeet ovat alkaneet tuntumaan ja näkymäänkin. Varmaankin se alkuraskauden vuotelu säikäytti niin pahasti, etten antanut itselleni aiemmin lupaa nauttia tästä. :)

En jotenkin osaa selvästikään jättää tätä palstaa kokonaan taakseni, vaan käyn todellakin välillä kurkkimassa kuulumisianne.

Toivotan kaikille oikein ihanaa kevään jatkoa ja alkavaa kesää! Tuokoon aurinko ja lämpö mukanaan paljon plussauutisia!

Ja kiitokset minuakin tsempanneille! Vertaistuesta on kyllä suuren suuri apu piinaavina hetkinä, "aallonkuopissa", ja sitten ilon hetkellä jaettu ilo on aina paras ilo!
 
  • Tykkää
Reactions: NiQ
Nopponen
Tervetuloa uudet! Ja pahoittelut uuteen kiertoon "joutuneet".

Mä oon pitäny parin viikon palstailu taukoa ja suunnannut ajatuksia ihan muualle, kuten työputken selättämiseen ja tämän juuri ovis aikoihin alkaneen flunssan selättämiseen! :mad: mä en tajua miks meillä on niin huono tuuri tän yrittämisen kans ku tää on jo varmaan 3 tai 4 kerta ku jompikumpi tai molemmat on sairaana just ku pitäis kiinnostaa peittojen heiluttelut eniten ja tietty silloin ne kiinnostaa vähiten... :headwall: Kerran oli örkkätauti ja nyt taas flunssa molemmilla. Onneksi nyt muutamaan otteeseen tuli kuitenkin pupuiltua. Nyt vaan katsotaan taas... en jaksa toivoa liikoja... oon niiiiin väsyny tähän lenssuun ja työntekoon ja tällä hetkellä tuntuu et ihan kaikkeen... (ollu kauhee työputki päällä jotka palkitaan vasta ens viikon piiiiitkillä vapailla, 6 päivää! :)) Nyt en jaksa kirjoitella sen kummemmin, kävin vaan ilmoittaan et hengissä ollaan, ainakin melekein... Palaan taas asiaan kun on parempi fiilis ja virkumpana... ja tietty kun alan taas hulluna kehittelemään oireita kun kp:t huitelee jo kohta pitkällä...
 
Kiitos vain kaikille mutta kyllä kroppa kertoo toista että ei se enään plussaksi muutu.

Tsempiä piinailijoille
ja onnea plussanneille



Laivareissu meni hyvin, hauskaa oli ja seuraava reissu syyskuulle varattu :)
Tuli laivalla erikoinen ehdotuskin että :0
Juttu alkoi näin

Voi vittu sulla on isot tissit
saanko laittaa pään niihin ja pöristellä
:LOL:
Joo ei ukolla onnannut, sanoi vain että katso nyt häntä kun on näin epätoivoisen näköinen ja on kuulemma sellainen pakkomielle että pitäisi päästä päristelemään.

Yhdet juomat tuli niskaan, muutamat isku yritykset päälle että sellaista. =)

menkka jomotukset jatkuvat aaltomaisina ja on muuten kipeitä,
Tissit kipeenä reunoista tai siis sellaista hassua kipristelyä ja pistelyä :confused
 
Tänään tikutettu, negaa näytti. En tiedä sitten onko mulla kierto sekaisin, koska en muista tarkalleen viimeisiä kuukautisia. Luulisin, että se on tuo mitä tänne kommentoinkin. Jos ei oo, niin senhän näkee tässä sit. Jätettii rengas viime kuussa pois, ei enää ikinä mulle hormonaalista ehkäisyä, joten korjaan että tää on yk 1. Oon kokeillu kaiket hormonaaliset ja mikään ei käy !

Vauva saa tulla ja mielellään olisi iloinenkin jos tulisi :).
 

**********Torstai 10.5.2012*********






Mukana:

bambina........................................kp3/27................yk2
mama07..... ....................................kp4/29................yk2
Kulkuriina..............tyttö11/09............kp 6/24-?...........yk1
nanakuu................tyttö..................kp8/28-34...........yk4
Suikkis..................tyttö12/09...........kp9/23-29...........yk11
Meliah..........................................kp9/25-29..............yk9
kurasaapas.........poika02/11............kp13/?..................yk1
Nöhvi..............tyttö 07/10..............kp15/25-26............yk9
tiipula..............tyttö 05/11.............kp15/29-49............yk3
Emma82...... tyttö 10/01.................. kp16/30........... ...yk2
äiti -07............tyttö 01/07...............kp16/31................yk4
Nopponen.........tyttö 06/08.............kp21/30-35.............yk6
Elsiliini.... ..........poika6/10..................kp23/33...............yk4
Salliina...............poika10/11..............kp23/?.................yk1
Alisa84..............tyttö5/10.... ...........kp23/50-75...........yk?
Tine.................tyttö 10/11.............kp25/28-38............yk5
Anu84............. poika 07/11... .........kp25/32-35..... ......yk1
MeaMinnis........poika 01/08.............kp25/28..................yk8
Icicle ....................06/11...............kp26/30-35............yk5
Neiti näpsän äiti..tyttö 10/08............kp26/28-32............yk16
Tiudeliini.......................................kp28/26-28.............yk1
Tiuhti83.............poika03/06........... kp28/26-32.............yk10
aliisa10............poika 07/10.............kp28/30-36.............yk4
Omppuf............tyttö 11/10.............kp28/28-36............yk13
MyDream..........poika 06/11.............kp30/30.................yk5
Pikku-Saara....tyttö 10/11...............kp30/29.................yk2
Ruttunaama......poika 06/04.............kp35/24.................yk22
Aura08...................12/08...............kp36/31-33............yk4
NiQ..........................07/11............ kp36/32................yk3
laala..............tyttö05/09.................kp36/31-64............yk2
alley..............tyttö10/09..................kp?........................yk?


TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
diiselikissa

Plussanneet:



Toukokuu
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4)

Huhtikuu2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2)
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula


Päivityspyynnöt punaisella
 
Viimeksi muokattu:
Onpa tänne taas tullut tekstiä! :O

Elsiliini, vaikuttaa siis siltä, että mäkin lähden greippimehun ostoon jahka tästä toinen kierto starttaa :D Milloin sitä pitää juoda? Joka päivä lasi päivässä vai miten?

meliah, savolaiset ohjeet käy ;) Lapsen kummisetä on Savosta - suattaapiha tuo olla et oli tai suattaapiha tuo olla ettei ollu :LOL: En tosin usko raskauteen, mutta kaipa tuo testi täytyy tehdä jos ei menkkoja kuulu ennen :)

Emma82, hienoa, että sait koulutehtävät tehtyä! :) Ja ihanalta kuulostaa sun suunnitelmat, parvekkeen laittoa ja ulkoilua jajaja... :heart:

bambina, ihailtava asenne sulla! Kunpa itekin pystyis! :) Ehkä sitten ens kierrossa... Joo, en tosiaan usko raskauteen, odotan vain että menkat alkaa :)

Tiudeliini, pahoittelut negasta :hug: Mullekaan ei oikein käy mitkään hormonaaliset ehkäisyt, saa nähä mihin päädytään sitten kun joskus sen aika on... : /

Kulkuriina, eihän sitä tiedä, vaikka uusi vauva tulisi yhtä hätäisesti kuin esikko :)

äiti -07, jospa se tulis, jos ei ole stressiä :)

Krumeluu, kiitos ja ihanaa raskausaikaa :heart:

Nopponen, paranemisia ja parempaa onnea jatkoon! :) Ihanaa, 6 päivän vapaat :D

Neiti Näpsän äiti, olipaha ukko :LOL: Vaikuttaa, että teillä oli kiva risteily! :) Ihanaa olis kyllä päästä johonkin tuulettumaan joskus!

ON: Jaha, huomenna olis jo kp23, dpo11. Mä tosiaan testaan perjantaina, jos ei menkkoja kuulu ennen sitä, kun on se tyttöjen ilta. Mulla näky esikoinen dpo12, joten oletan, että nytkin näkyisi, jos jotain on. En kyllä usko, en edelleenkään. Mulla on taas ollut maha kipeä, siis mahamaha, ihan ihmeellistä. Se on ihan sekaisin ja kipeä ollu vaikka kuinka kauan ja sitten mä en meinaa mitenkää nukahtaa iltaisin, vaikka mulla ei oo koskaan ollu mitään ongelmaa nukahtamisen kanssa : / Netistä sitten tietenkin luin, että nuokin voi olla raskausoireita |O Ja ne ei todellakaan ole kuviteltuja. Mutta oon niin sitä mieltä, että mun kroppa vaan käynnistelee. Pakko silti kysyä, että onko teillä ollut (tai siskolla tai kaverilla tai tutulla tai kummin kaimalla) raskausoireina tuota ihme pirteyttä iltasin, että ei saa unta tai sitten tuota, että maha on kipeä ja ihan löysällä koko ajan? ;) Jos sitä nyt kuitenkin päästäs pienen epäilyksen siemenen päähänsä. Tiedän, ettei se kannata, mut silti.
 
Nyt minäkin kyllä aion ilmoittautua tähän porukkaan... Tässä mun tarinani lyhykäisesti.

Meillä on yksi poika, syntynyt tammikuussa 11. Tulin todella yllättäen raskaaksi tämän vuoden tammikuussa, ja silloin ei tosiaan ollut yritteillä vielä seuraavaa. Se oli kova järkytys. Kun vihdoin oltiin molemmat onnellisia siitä, että toinen tulee ja varmoja, että tulemme kahdesta selviämään, raskaus meni kesken. Olin ehkä vähän helpottunut, mutta kuitenkin jotenkin harmitti, koska olin jo onnellinen uudesta tulokkaasta.

Niinpä asia jäi mietityttämään, pitäisikö hankkia toinen jo nyt, vai odottaa vielä, mutta jostain syystä jotenkin päädyimme yrittämään nyt toista. Onhan se sitten kiva kun lapset ovat iältään lähellä toisiaan. Rankkaahan tulee varmasti aluksi olemaan, mutta onhan tästä muutkin ennen selvinneet ;)

Siksi on erittäin hyvä aika tehdä toinen lapsi, että valmistun joulukuussa ammattikorkeakoulusta. Aion tuon jälkeen joka tapauksessa jäädä kahdeksi vuodeksi kotiin lapseni kanssa, niin parhaintahan on hankkia se toinen nyt, niin ei sitten heti tarvi jäädä äitiyslomalle kun olen päässyt kiinni työelämään. Varsinkin kun työelämäni tulee todennäköisesti tulee olemaan "noususuhdanteessa" eli tavoitteeni on päästä vanhempieni yrityksen johtoon ajan kuluessa, kun he jäävät eläkkeelle 8 vuoden sisällä.

Mutta siis nyt on menossa ensimmäinen yrityskierto. Menkkojen pitäisi alkaa sunnuntaina, ja ainakin omassa mielikuvituksessani olen jo tuntenut joitakin raskausoireita, kuten väsymystä, palelua, rintojen arkuutta ja ajoittaista pahoinvointia. On ollut myös vatsanipistelyä ja menkkamaista juilimista. En malta olla testaamatta jo huomenna aamulla. Ostin tänään kaksi testiä :D

Miten tänne pitää ilmoittaa nuo yrityskerrat, että pääsee mukaan tuohon listaan?
 
Tervetuloa pesco! Hyvä ajoitus vauvalle harkittuna. Itsekin yritimme ajoittaa ensimmäistä niin että syntyisi kesällä kun yliopistosta on taukoa ja onnistuihan se.

Salliina85, jotkut on juoneet lasin (n.2dl) päivässä, jotkut enemmän. Mut juodaan nyt sit kunnolla jos vaan maistuu- Muodostuu sit sellaset limat ettei ovulaatiosta voi erehtyä! :LOL: Tiudeliini, harmi ettei tärpännyt. Mut koita säkin huvikses sitä greippimehua uuden kierron kunniaksi. :)

NNÄ, pahoittelut ettei tärpännyt tässä kierrossa. Laivamatka sujui sitten hauskoissa merkeissä. Näihin kummallisiin, ehdotteleviin tyyppeihin törmää aina välillä. Saa hyvät naurut! :LOL:

ON: olen nyt varma että jos ei välikorvassa ole jotain pahasti vialla, niin meikäläistä on koko päivän huimannut vähän väliä. Ihan kuin olis nousuhumalassa! Ja nälkäkin vaivaa, ja päätä on särkenyt useampanakin päivänä. Just sanoin miehelle et tekis mieli testata, mut luulen et vielä liian aikaista. Sitä paitsi yhdellä kaverilla on lauantaina 3-kymppiset enkä halua olla ainut selvin päin juhlija nimim. lonkerot huutaa mun nimeä jääkaapista... :LOL:
 
pesco: Tervetuloa mukaan :wave:

NNÄ: Mukava kuulla että reissu meni hyvin.

Nopponen: rentouttavia vapaa päiviä

ON: sain eilen varmaan aurinkonpistoksen, kun touhusin partsilla ilman hattua. Olin sit koko illan tosi huono vointinen ja väsynyt. Eikä ole ensimmäinen kerta, kun saan aurinkonpistoksen. Miksi sitä ei opi että pitää olla hattu päässä. :ashamed:
Onneksi uni parantaa.
Rinnat ovat alkaneet kipeytyä. Alavatsa turvoksissa. Vatsaa välillä nippailee. Joskus tuntuu kuin joku puristais kohtua kuin pesusientä, hellästi. Aika veikee tunne.
 
Omppuf no voi harmi! Varmaan kiukuttaa, toivotaan ens kierrossa homma on kohillaan sitten :)

mama07 no kyllä tuolla mehumäärällä luulisi jo jotain tapahtuvan :D

Täällä menossa 25/28 ja ainoa oire on se ettei ole oireita :LOL: Eli ei mitään perus menkkajomotuksiakaan, noh odotellaan sitten vaan.
 
Omppuf, sullakin siis clomit käytössä, eikös? Tai sä niistä just taisitkin jutella aiemmin, hitsi kun mulla on huono muisti.

Mä aloitin nyt tänään syömään Teroluteja. Syön niitä sen 10 päivää, sit odottelen että kierto alkaa, ja sit mäkin alan niille clomeille, joten muutaman viikon sisällä päästään jännäilemään täälläkin. :) Toiveikkaasti toki myös Multitabs Raskaus -vitamiinien syönti aloitettu :LOL:
 
Pikainen päivitys vaan...
En tiedä mikä kroppaa vaivaa, mutta ennätys lyhyt kierto oli tässä kuussa :| Tänään on siis jo kp4/24-32 yk"11"

En kerkee nyt ees lukee muitten kuulumisia, mut palailen paremmalla ajalla ja jään odottelemaan uutta ovulaatiota...taas :stick:
 
anu84, no testasitko?? :)

pesco, tervetuloa! Toivottavasti sulla on lyhyt visiitti tässä pinossa ;)

Elsiliini, oireet kuulostaa hyviltä :) Toivotaan, toivotaan. Mäkin varmaan sitten ostan sitä greippimehua, jos ei nyt tärppää. Onko se tuoremehuhyllyssä vai missä?

mama07, onko sulla tullu mehusta jo jotain vaikutuksia?

Emma82, oireet kuulostaa sullakin niin hyvältä! Toivotaan parasta!

Omppuf, mä niiiiiiiiiiiin toivon sulle ovista ja plussaa tuohon seuraavaan kiertoon!!

MeaMinnis, maltatko odottaa vai meinasitko testailla?

Laala, toivotaan, että terot ja clomit auttaa. Mun kaverilla oli samalla tavalla ja autto kyl :)

Tiuhti83 ja MyDream, :hug:

ON: Jännäpäivät on kyllä niin jänniä. Siis mulla huomenna kp24 ja esikoista ennen kierto ollu 24... Jos ei menkkoja kuulu, niin testaan aamulla, kun illalla on se tyttöjen ilta. Mies on pari päivää ollut nyt kotona flunssassa ja sanoi tänään, että katokin, että teet aamulla sen raskaustestin, että hän haluaa tietää onko mun kiukuttelun takana jotain muutakin :LOL: No, päät kolisee, kun joudutaan sisällä olee kolmestaan koko ajan kun mies ja vauva kipeenä... Ja kaikki kotityöt yms. jää mulle, sekä vauvan kanssa öinen heräily. Kai sitä vähemmästäkin on pahalla tuulella ja väsynyt?

Mulla edelleen oudosti illat menee kukkuessa, ei väsytä ollenkaan (tosi outoa!), maha on sekaisin ja välillä tulee tajuton nälkä, mut sit saattaa tulla etova olo, joka menee lähes samantien pois. Toki nää voivat olla ihan menkkojenalkuoireitakin, ja oletankin niiden olevan niitä. Vielä ei jännitä huomisaamun testi, mutta saa sitten aamulla nähdä. Edelleen olen aivan varma, ettei raskautta ole. Mä aloin muuten kirjoitella tuossa päiväkirjaa about 10 vuoden tauon jälkeen, toivon, että siitä tulis mun raskauspäiväkirja ;) Mut saa nähä. Huomista (negaa) odotellen (tai menkkoja!). Nyt valmistautumaan kiekon kattomiseen ;)
 
Aamulla taas tikutettu negaa. Tänään alotin greippimehukuurin.

Jonkun verran tuntemuksia, vessassa juostaan kokoajan ja suoraan sanottuna pierettää kokoajan :D. Mahassa pientä särkyä välillä, mut veikkaan että menkat tulossa.

Jos pääsee uuteen kiertoon, niin ainakin tietää mikä se kierto sitten on. Varsinkin jos tulee sit vielä menkat, ettei tärppää.
 

**********perjantai 11.5.2012*********






Mukana:


MyDream..........poika 06/11.............kp3/30.................yk6


bambina........................................kp4/27................yk2
Tiuhti83.............poika03/06........... .kp5/26-32............yk11
mama07..... ....................................kp5/29...............yk2
Kulkuriina..............tyttö11/09............kp 7/24-?...........yk1
nanakuu................tyttö..................kp9/28-34...........yk4
Suikkis..................tyttö12/09...........kp10/23-29...........yk11
Meliah..........................................kp10/25-29..............yk9
kurasaapas.........poika02/11............kp14/?..................yk1
Nöhvi..............tyttö 07/10..............kp16/25-26............yk9
tiipula..............tyttö 05/11.............kp16/29-49............yk3
Emma82...... tyttö 10/01.................. kp17/30........... ...yk2
äiti -07............tyttö 01/07...............kp17/31................yk4
Nopponen.........tyttö 06/08.............kp22/30-35.............yk6
Elsiliini.... ..........poika6/10..................kp24/33...............yk4
Salliina...............poika10/11..............kp24/?.................yk1
Alisa84..............tyttö5/10.... ...........kp24/50-75...........yk?
Tine.................tyttö 10/11.............kp26/28-38............yk5
Anu84............. poika 07/11... .........kp26/32-35..... ......yk1
MeaMinnis........poika 01/08.............kp26/28..................yk8
Icicle ....................06/11...............kp27/30-35............yk5
Neiti näpsän äiti..tyttö 10/08............kp27/28-32............yk16
Tiudeliini.......................................kp29/26-28.............yk1
aliisa10............poika 07/10.............kp29/30-36.............yk4
Omppuf............tyttö 11/10.............kp29/28-36............yk13
Pikku-Saara....tyttö 10/11...............kp31/29.................yk2
Ruttunaama......poika 06/04.............kp36/24.................yk22
Aura08...................12/08...............kp37/31-33............yk4
NiQ..........................07/11............ kp37/32................yk3
laala..............tyttö05/09.................kp37/31-64............yk2
alley..............tyttö10/09..................kp?.......................yk?
pesco.............poika 01/11................kp?.......................yk1

TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
diiselikissa

Plussanneet:



Toukokuu
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4)

Huhtikuu2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2)
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula


Päivityspyynnöt punaisella
 

Yhteistyössä