<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.27<3

hiphei, täällä taas! :D

juu, ei sitä kokonaan malta olla taustailemassa, mutta nyt on ollut niin kiirusta, ettei ole koneelle juuri ehtinyt...välillä olen käynyt lukemassa, mutta en ole ehtinyt/jaksanut kirjautua sisään kommentoidakseni mitään. :ashamed:
niinhän se kai on, että aktiivisimmillaan kaikki ovat piinapäivinä, ja tämä alkukierto menee vaan odotellessa.

mutta siis suuret onnittelut kaikille plussanneille!!! :heart: itsekin tuota yllättyneen hämmentyneen onnellista olotilaa odotellessa...

NiQ: pahoittelut negasta, tuttu tunne. :(

NNÄ: voi ei!! olin ihan varma plussasta!!! :hug: ethän nyt ihan kokonaan katoa...?

meliah: joo HUPS vaan! :D heh, tulin jotenkin hyvälle tuulelle sun avautumisesta...vaikka sulla ei varmaan ihan hyvä fiilis sillon ollukaan, mutta hienosti puhuttu asioista niiden oikeilla nimillä! ja hyvä jos on jo vähän parempi vire meneillään. :D niin ja hienoa, oviskin tulossa! kyllähän ne simpat saattaa elää viisikin päivää, joten tuskin ihan kokonaan harakoille menee... tsemppiä! mä tuun vähän jäljessä, mutta tuun kuitenkin. ;)

anu ja meaminnis: mikä teitillä tilanne??? ;)

salliina: voihan negat sentään!!! mur. :kieh: ja joo hei, mä olin yhtä ankea että menin katsomaan roskiksesta! ei vaan halunnut uskoa, vaikka oli niiiin selvä nega. ja olin ihan varma sun plussasta, tai meidän molempien, oli kaikki oireetkin! äh. mutta jos ei sun menkat oo vielä alkanu, niin sullahan on vielä mahdollisuus!! :p
oliko mukava tyttöjen ilta, osasitko nauttia? ja hei, mä toivon tänne meille myös maalis-huhti vauvaa! tai mikä vaan tietty käy, mutta se olis ihana ajankohta jäädä kotiin. :D siihen tähdätkäämme! :D :heart:

ON: ei uutta auringon alla. menkat loppu ja viikon päästä suunnilleen pitäis olla ovis, jos sama kiertopituus jatkuu. siispä jäämmä odottelemaan, eihän sitä muutakaan voi. nyt aion (siis yritän ;) ) silti olla vähän rauhallisempi tän kaiken suhteen.

plussia ja ihanaista äitienpäivää kaikille!!! :D :heart:
 
bambina testailen vasta huomenna! :) Mutta siis oireita on pelottavasti, juuri niinkun aikasemmissakin raskauksissa... Raudanmaku suussa, hikihaisee, ja nyt eilisestä huomasin et hiukset rasvottuu!!! Antaa nyt vähän turhan paljon toivoa et täältä kyllä tiputaan sit korkeelta!
 
Heippa!

Lähdin etsiskelemään vertaistukea, ja täältähän sitä löytyi..

Esikoinen on parivuotias tyttö 02/10, ja tämän kakkosen yritys on aloitettu 12/11, tosin muuton takia jäi yksi kierto hyödyntämättä. ;)

n. 3 vuotta oli meillä toiveissa ikäeroksi, mutta yli taitaa mennä :/ Taloudellisesti vähän tylsä juttu myös, kun en ole ollut tässä välissä töissä, niin joudun sitten minimipäivärahalle, mutta ei mahda mitään. Toivottavasti nyt kuitenkin mahdollisimman pian saadaan vauva kasvamaan, ettei ikäerosta tule hurjan suuri.

Tällä hetkellä on vähän outo tilanne, kun viime ovulaation (testattu tikulla) aikaisista useista "yrityksistä" huolimatta taas kuukautiset tulivat, hieman erikoisina tosin, ja taas jouduin pettymään, että ei meinaa raskaus ottaa alkaakseen..

Viime viikolla sitten tuli hiukan verta pyyhkiessä paperiin, niin tuli mieleen testata sitten sekä ovulaatio- että raskaustestillä, ja niihinhän pärähti molempiin plussa.. Hämmennyin siitä sitten aikamoisesti. Mutta tähän mennessä olen asiaa selvittänyt sen verran, että ovistesti raskauden alussa näyttää myös plussaa, jostain syystä, ja että jos raskaustestiin tulee plussa, niin raskaana on ainakin oltu.. Mutta kun tosiaan ne kuukautiset tulivat, ja nytkin vuotaa, hyvin, hyvin pienesti tosin jo neljättä päivää, niin ei tässä kovin luottavainen olo ole, että olisi "oikeasti" raskaana, vaan keskenmenoa/keskeytynyttä keskenmenoa/kohdunulkoista raskautta/tuulimunaraskautta pelkään.. Keskiviikkona menen yksityiselle gynelle sitten tarkistamaan tilannetta.

Esikoinen lähti heti ekasta yrityskierrosta.
 
Tine, ihan hurjasti onnea! :heart:

mama07, mulla oli kans eilen aikuisten greippijuomat ja tänään ostin sitten ihan noita mehujakin kaappiin odottelemaan :)

Neiti Näpsän äiti, :hug: Ethän kokonaan meitä jätä? Käy kertoilemassa välillä kuulumisia. Mä niiiin toivoisin teille toista pientä.

alley, nauti häistä! Ihanaa!! :) Meilläkin oli viime kesänä, ikimuistoiset oli, hellettä ja rv28 vai mikä se nyt oli ;)

Suikkis, onnea ovisplussasta! :)

meliah, nautinnollisia talletteluja sitten vaan :)

anu84, toivon, että sulla oli enneuni!!! Ja plussaonnea huomiselle, jos testailet ;)

Elsiliini, oikein hauskaa iltaa teille! Nauti ;)

Omppuf, mäkin odottelen täällä vuodon alkamista, pitkiä päiviä on nämäkin...

bambina, ei mulla oo vuoto alkanut, joten periaatteessa on mahdollisuus, mutta en usko ;) Osasin nauttia. Vedettiin ensin pitkän kaavan mukaan ravintolassa (alku-, pää- ja jälkiruoat) sekä tietty viinilasi ja lonkero, sitten kolmessa baarissa käytiin, joissa join 1,5 siideriä, eli join 3,5 annosta! :O Enemmän kuin vuosikausiin! Kotona olin sitten puolen yön jälkeen ja aamulla mies antoi mun vielä nukkua. Ihanaa :heart: Sulla on kohta jo uusi ovis, oon niin kade!! Ja joo, tähdätään vaan sinne maaliskuuhun ;)

Nea-Ilona80, tervetuloa :wave: Ja toivotaan, että sulla olis jo kyytiläinen siellä :)

ON: Täällä edelleenkään ei ole vuoto alkanut. Esikoiselta oli kierto sen 24 päivää, nyt menee jo 25 vai 26... Päätin, että testailen viikon päästä uudestaan, jos ei vuoto ala. Kaikki menkkaolot, mitä oli, on hävinneet. Kai mun kropalla on vaan vähän vaikeuksia käynnistellä hormonitoimintaa taas imetyksen jäljiltä. En jaksa uskoa plussaan vieläkään. Jospa se mun kp15 olikin se ovis, kun vuoteli sillon niin, niin sittenhän tässä pitäis muutaman päivän sisään alkaa vuoto. Nyt ootan vain sitä. Ostin kaksi litraa greippimehuakin kaappiin odottamaan, että nyt voi menkat sitten alkaa :LOL: Mies kyllä jonkin verran nauroi mulle, sanoi vaan, että ihan meinasit kaks litraa ottaa heti alkuun :LOL:

Oikein ihanaa äitienpäivää kaikille, nauttikaa :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: anu84
salliina: hyvä, että ilta oli onnistunut! :) ja että sait nukkuakin vielä, mahtavuutta. eikä kannata olla kade oviksesta, kuulostaa siltä, että se sun nega muuttuu vielä plussaksi! ;)

Nea-Ilona: tervetuloa mukaan! :wave: saattaa hyvinkin olla, että olet raskaana! :D monillahan tulee "menkat" sillon kun niiden pitäis alkaa ja silti on raskaana, eli ei kannata heittää kirvestä kaivoon! olen tosiaan kuullut monilta lähipiirissä, että kakkosen kohdalla menee kauemmin aikaa, vaikka eka saiskin alkunsa helposti. mutta toivotaan parasta! :)

omppuf: yritä nyt kuitenkin jo osata nauttia äitienpäivästä... :) vaikka tiedän kyllä mitä tarkoitat. ja uskon, että kyllä teillekin se kakkonen vielä siunaantuu, se on sitten vaan tosi laatutavaraa, kun antaa odotuttaa itseään näin kauan. ;)

anu: kuulostaa todella lupaavalta, grrrrrreat! :D tänne heti päivittelemään sitten!!!
 
Tein tuossa raskaustestin parisen tuntia sitten. Eka tuli viivanpaikan ympärille punasta ja sit puolisokin huomasi, että siinä oli haalea haamu vähän aikaa, mutta sitten se lähti pois ja jäi vaan pelkkä viivanpaikka.

Voi hitsi !!! Kyllä mua ärsyttää tollaset testit ! Mä menen apteekkiin maanantaina ja ostan mielummin sen kaikista luotettavimman Apteekin Oman raskaustestin. Siinä ei varmasti pitäs olla mitään viivanpaikkoja ja viime raskaudessa se näytti oikein.

Mulla nyt on tullu pregcheckin kanssa yleensä aina ihan tyylipuhdasta negaa ja sit nyt muutaman päivän aikana 2 kertaa haamua jotka on lähteny pois 5 minuutin jälkeen suurinpiirtein.

Minkäs teet kun on tällänen hermoilija.

Oireitakin löytyy mm:
- Rinnat sivuilta kipeet
- Lämmönnousua
- Ilmavaivoja
- Palelee välillä ja välillä taas ihan hemmetin kuuma
- Aiemmin viikolla nippaillut alamahassa

Nyt pitäs tämän mahdollisen kierron mukaan olla 31/26-28 muistaakseni. Olinkohan mä ihan tyhmä, kun en jättänyt yhtä kiertoa väliin, ennen yrittämisen aloitusta.

Joten jos nytkin oon raskaana niin joudun varmaan varhaisraskauden ultraan, jossa ne varmistaa lasketun ajan.
 
Nöhvi
**********sunnuntai 13.5.2012*********






Mukana:


MyDream..........poika 06/11.............kp5/30.................yk6
bambina........................................kp6/27................yk2
Tiuhti83.............poika03/06........... .kp7/26-32............yk11
mama07..... ....................................kp7/29...............yk2
Kulkuriina..............tyttö11/09............kp9/24-?...........yk1
nanakuu................tyttö..................kp11/28-34...........yk4
Suikkis..................tyttö12/09...........kp12/23-29...........yk11
Meliah..........................................kp12/25-29..............yk9
kurasaapas.........poika02/11............kp16/?..................yk1
Nöhvi..............tyttö 07/10..............kp18/25-26............yk9
tiipula..............tyttö 05/11.............kp18/29-49............yk3
Emma82...... tyttö 10/01.................. kp19/30........... ...yk2
äiti -07............tyttö 01/07...............kp19/31................yk4
Nopponen.........tyttö 06/08.............kp24/30-35.............yk6
Elsiliini.... ..........poika6/10................kp26/33...............yk4
Salliina...............poika10/11..............kp26/?.................yk1
Alisa84..............tyttö5/10.... ...........kp26/50-75...........yk?
Anu84............. poika 07/11... .........kp28/32-35..... ......yk1
MeaMinnis........poika 01/08.............kp28/28..................yk8
Icicle ....................06/11...............kp29/30-35............yk5
Tiudeliini...........poika 05/11..............kp31/26-28.............yk1
Omppuf............tyttö 11/10.............kp31/28-36............yk13
Pikku-Saara....tyttö 10/11...............kp33/29.................yk2
Ruttunaama......poika 06/04.............kp38/24.................yk22
Aura08...................12/08...............kp39/31-33............yk4
NiQ..........................07/11............ kp39/32................yk3
laala..............tyttö05/09.................kp39/31-64............yk2
alley..............tyttö10/09..................kp?.......................yk?
pesco.............poika01/11................kp25/27..................yk1

TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
diiselikissa

Plussanneet:



Toukokuu
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5)

Huhtikuu2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2)
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula


Päivityspyynnöt punaisella
 
Viimeksi muokattu:
Nöhvi
Paljon onnea aliisa ja Tine :heart:

Sorry jos jonkun tiedot meni tuonne listaan väärin, tässä vasta harjoitellaan :D

Meaminnis: miten kävi? Täällä vähän sama homma, eli esikko tärppäsi kolmannesta kierrosta ja siksi tämä yritys tuntuu varmaan nyt sitten niiiiiiiiin kovin pitkältä...

Elsiliini: alkosta ja yrityksestä... mä ainakin elän ihan normaalisti, kunnes se plussa tulee tikkuun. Enkä aikaista testaamista mahdollisten kosteampien juhlien takia. Uskon siihen ettei niin alussa siitä ole kauheasti vaaraa, kun on erillinen verenkierto yms. Ja kun ei sitä tiedä kauan tässä yrityksessä oikein menee. Ei viitsi elää puolta ajasta raskausajan rajoituksia noudattaen! Mutta toki alkoholi on ehdoton nou nou heti kun se plussa tulee... Ja vielä lisäyksenä, että kunnon "perseitä" mä en vedä juuri koskaan, joten tuskin se lasi viiniä tai pari mitään tekee :D

Anu: hyvältä kuulostaa, pidetään peukut pystyssä :)

Salliina: voihan nega :( Mutta kunnes hanat aukeaa, niin toivoa on :)

Emma: oliko sulla yhtä kivulias ovulaatio ennen esikoista? Musta tuntuu että mulla oviksesta on tullut vasta nyt tämmöisiä. Tai sitten en ole vaan tajunnut mistä kipu johtuu :D

Tiudeliini: no onpas hämmentävää :O Digitesti tai apteekin oma testi kehiin!

NiQ: Toivottavasti täti älyää pysyä poissa :)

Neiti Näpsän äiti: Voi sua :hug: Toivottelen sulle kaikkea hyvää ja ennen kaikkea sitä omaa pientä nyyttiä! Älä pliis jätä meitä kokonaan, tule moikkaamaan välillä! Ehkäpä se plussa tulee kun sitä vähiten odottaa...

alley: voi ihanaa, teillä on häät noin lähellä :) Jänskättääkö? Voi se oli niiiiiin ihana päivä, nyt mä aloin fiilistelemään :D Onko muut täällä naimisissa vai avoliitossa? Tai jossain muussa järjestelyssä :D ?

Suikkis: jes, ihana hymynaama :)

Meliah: kyllähän ne simpat voi elää montakin päivää siellä, joten ihan hyvin luulis tiistaille/keskiviikolle kantavan vaakamambot! Ihana Meliah - toivottelen kovasti sitä plussaa siihen suuntaan :heart: Ai joo, eka yritys päivitää listaa. Saat luultavasti sitten aina korjailla mun jälkiä jälkeenpäin :LOL:

Omppuf: toivottavasti nyt ens kierrossa vahvempi lääkitys tepsii!!

Tervetuloa Nea-Ilona :wave: Ja näyttäisi että se on kohta tervemenoa odotuspuolelle :O Kyllähän aika monelle vissiin tulee valemenkat?? Toivotaan parasta! Jos tahdot jotain tietoja tonne listaan, niin laita tulemaan niin muutellaan!

on: dpo2.... no nyt on "onneksi" töissä tulossa ihan tajuttoman kauhean hirveä kiire, eli ajatukset saa ehkä pidettyä jossain muussa. Ehkä? Voi olla?

Ihanaa äitienpäivää!
 
VIIVA TUMMUNUT!!!!!! Nyt ihan selkeä haamu!!Paksuviiva missä on erotettavissa hyvinkin punertavaa!! Eli ylihuomenna toivonmukaans tummunut taas niin saan sitten uudella kameralla kuvantänne, kun huomenna tulee, eli UNI TIESI!!!! :O Nyt vaan edelleenkin jäitä hattuun!! Mutta on mulla jo niitä "oireita" hieneritys ihan erilaista, hengästyn, hiukset rasvoittuu ja raudanmaku suussa ja nyt on olevinaan taas se pohjatonnäläntunne, niinku muka en olis ikää syöny!

Mutta en mä usko ennenkun sen saan tallenttua kameraan että muutkin sen näkee!!
Nyt menossa kp28/35 että ei se kyllä vielä mikään tummanpunainen olisikaan!!
Testi kuivunut niin siihen jäi punertava viiva!
 
Viimeksi muokattu:
bambina mä uskon vasta kun saan kunnon viivan siihen että näkyy esim kamerassa!! Mutta kyllä siihen testiin jäi viiva joka on punertava, ei mikään harmaa!!! Ja mulla on ihan kokoaika tuskahiki, joka on ollut oire aiemminkin! :)
 
anu84 Onnea :flower:

Nöhvi Kiitos hirmuisesti päivitysavusta, et uskokkaan kuinka kiitollinen olen :hug: Ja hyvin se oli mennyt. Korjaillaan sitten aina toistemme sähläyksiä, jos tarve on :LOL: (tai siis eihän me nyt enää kauan tässä pinossa kupata, jatketaan sitten tuolla odotuspuolella, eiks jeah?)

Salliina85 Minä kuitenkin pidän sinulle peukkuja, josko kuitenkin plussaksi muuttuisi :popcorn:

bambina Noniin, sinullakin oviksen bongaus pian alkaa, tsemppiä kovin! Tuo maalis-huhti-vauvaan tähtäys kuulostaa hyvältä suunnitelmalta :heart: Ja kiitos myötätunnosta, kiva että purnaukseni ei saa ainoastaan ärsytystä aikaan :LOL: On se vaan onni että täällä palstalla saa tuulettaa tuntojaan muille saman asian kanssa painiville.

Omppuf Voi sinua :hug: Varmasti on jälkensä jättänyt pitkä yritys jo esikoisen ajoilta :| Ja kakkosenkin yritys on jo sinulla harmillisen pitkä. Toivon todella että pian tärppi sinulla käy, ihanainen :heart:

Minä olen nyt vähän toiveikkaampi tämän kierron suhteen, josko ne simpat tosiaan voisivat elellä useamman päivän odottelemassa ovista. Otestit näyttää hailakkaa viivaa, vaikka oireita on puskenut jo päällensä urakalla parina päivänä. Mies on niin mukana tässä jutussa, että lupasi muuttaa suunnitelmaansa niin, ettei lähdekkään illalla työmatkalle, vaan aikaisin huomisaamuna. Joten talletteluja luvassa vielä tänään ja erittäin aikaisin huomisaamuna :LOL:

Siviilisäädystä Nöhvi kyseli. Mää olen rouvashenkilö :D Naimisiin mentiin vajaa kolme vuotta sitten, viiden vuoden seurustelun päätteeksi. Ihana päivä, on sitä pakko säännöllisin väliajoin katsella kuvat läpi ja fiilistellä...
 
  • Tykkää
Reactions: anu84
anu: Onnea <3 Pidetään kaikkia jäseniä ristissä että viiva vahvistuisi!!
meliah: Kyllähän ne siellä elelee montakin päivää, ainakin erään dokumentin mukaan minkä katselin tässä joku aika sitten. Tärppionnea!!!! :)
Nöhvi: Hirveästi tsemppiä piinaviikoille! Jospa se plussa nyt ilmottelis itsestään :eek::)
Tiudeliini: Johan se jännäksi menee :) Pidetään nyt teillekkin peukkuja plussan varalle!!
bambina: Jeps.. hyvää kannattaa ootella :D Onneksi meitä on jo kerran lykästänyt :)
Salliina: Niinpä alkais jo.. kaikkea sitä pitääkin ootella! Jaksamisia sinnekkin menkkojen ootteluun :eek:
Nea-Ilona: tevetuloa!

Siviilisäädystä: Täällä myöskin "rouva" :D Ensi kuussa tulee kolmevuotishääpäivä. Yhdessä ollaan oltu vasta viisi vuotta. :) En oo oikeen tuota rouviintumista vieläkään sisäistäny :D

(.) Olenpas kunnostautunut tuohon liikuntaan, tänäänkin aamusella 7 aikaan salilla ja voitte arvata olin ihan yksin.. siellä ei ollut ketään. :D Oli ihanaa reenata ja kattoo samalla telkusta mitä tykkäs. Eilen mies oli kyllä ihana <3 Käytiin anoppilassa pakollisella äitienpäivä-vierailulla. Täksi päiväksi olivat kutsuneet, mutta rakas ukkoni oli sitten kysynyt voidaanko aikaistaa vierailua. :D Siellä näet tänään on sitten ne miehen molemmat paksuna-olevat siskot, joita parhaani mukaan oon vältelly. :) Nyt siis hilpasen keittiön puolelle paistamaan kirjolohta ja kermaperunoita <3
 
  • Tykkää
Reactions: anu84
Tine onnea

NNÄ Hyvää kesän jatkoa sinullekin. Toivotaan tärppiä teillekin.

alley Mukavaa ja hauskaa hääpäivää.

Nea-Ilona80 Tervetuloa mukaan. Toivotaan että olet vain kääntymässä.

Nöhvi En muista, että ennen esikoista olisi ollut tällaisia ov tuntemuksia. Tosin olin silloin 18 v. Joten ei tullut kamalasti omaa kiertoa seurattua. Enkä kyllä muista vuosien varrelta millaiset olivat ov oireet. Eipä niitä tullut kyllä seurattuakaan. Ja rouva ollaan oltu vähän yli vuosi.

anu84 Onnea

ON: Rinnat ovat olleet kipeänä pari päivää ja suurentuneet (isännän huomio), nännipihat suurentuneet. Lievää pahoinvointia. Eilen oli koko vatsan seutu kipeä. Välillä vihlaisuja, ja tuntuis kuin joku tökkis sukkapuikolla. Flunnainen ja väsynyt olo. Menossa dpo 5.
 
  • Tykkää
Reactions: NiQ ja anu84
Emma Samoten täällä peukut pystyssä!!!!

Kävin tuossa vaunujen ja koiran kanssa aamulenkin ihan normin minkä ennenkin, niin jumankauta ku hengästyyn ja tuli huonoa oloa yms! :D Onkohan nämä nyt kuviteltuja! :D Mutta silti se mun uni!!!!! Karvat nousee pystyyn kun ajattelenkin!
 
  • Tykkää
Reactions: NiQ
omppuf tämä sinun alkanut kierto on sitten se sun THE kierto! ;)

Oireet senkun jatkuu, ja nyt lisänä HIRVEÄ turvotus ja ällöttävä todella ällöttävä olo!!!!

Kannattaakohan odottaa ylihuomiseen ennenkun testaan, kun tuskin huomisaamuun on mitään tapahtunut juurikaan viivan suhteen?? Mitä mieltä olette!
 
Paljon onnea kaikille plussanneille! <3 Mä tein tänään aamulla predictorin toisen testin, ja se oli SUUTARI! Edes kontrolliviivaa ei ilmestynyt ruutuun! Kyllä otti päähän. Mutta oireet ovat edelleen vahvasti sen puolella, että olis tärpännyt. Kai siis testailen uudelleen tiistaina. Rasittavaa tämä odottelu ja epävarmuus, mutta varmaan kaikille teille tuttu tunne :/
 
  • Tykkää
Reactions: anu84
Voi naiset mä oon niiiiin tyhymä!!!!! Menin taas tekemään testin :D :D Ja samanlainen haamulainen sinne ilmesty, eli ei ainakaan testissä ollut vikaa! :D :D :D Ja tosiaan se aamunen testi, niin pissa ollu kokoyön rakossa ja nyt oli joku reilu 2h!
 
  • Tykkää
Reactions: NiQ
Ihanaa äitienpäivää kaikille!

Nöhvi: Kyllä se päivä hiukan jo jännittää. Vielä ois aika paljon tehtävää... Mutta yöt oon saanu nukkua ihan ok kuitenkin. Mulla kun on tapana valvoa öisin jos joku asia stressaa tai jännittää. Ihanku niille jotain pystyis yöllä tekemään :)

Nea-Ilona: Mulla tuli tytöstä sellaset "valemenkat". Me kun ei ehditty kunnolla aloittaa yritystä eikä tiedetty edes epäillä että olisi raskaana niin oletin että oli vaan tosi niukat kuukautiset. Että mun mielestä näyttää aika hyvältä :)

Mites muiden äitienpäivä on mennyt?

Mä sain aamiaisen sänkyyn ja tyttö on tehnyt kaulakorun päiväkodissa. Tosin oli sitä mieltä että hän saa avata lahjan, vaikka se äidille olikin :D Mies oli ostanut toiveestani Rhodon taimen ja istutin sen tuonne pihalle. Saatiin aamupäivällä tehtyä kasvimaa loppuun ja nyt oottelen öiden lämpiämistä, että saan sisältä taimet ulos kasvamaan. Iltapäivällä käytiin miehen siskolla grillaamassa, mihin tuli meidän molempien äidit.

Vitsi että nyt kuulostaa monen kohdalla lupaavalta plussausten suhteen. Toivottavasti meillä ei menisi kovin kauaa kunhan tuo ehkäisy saadaan pois ensin :)
 

Yhteistyössä