Omppuf Kyllä varmasti harmittaa ExtrahyperTsempitykset sinulle :hug:
salliina Minä pidän peukkuja kovasti ja toivon
kuivaa tyttöjen iltaa
tiuhti83 ja MyDream Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisista :hug:
MeaMinnis Oireettomuus voi olla aika hyvä oire opcorn:
pesco Tervetuloa! Lisäilin sinut listoille, mutta kiertopäiväsi vielä uupuu :wave:
NNÄ Ei oo totta Täällä lensi mehukeitot näppikselle suusta, kun repesin
niin täysillä nauruun lukiessa kirjoitustasi Vai että ihan päristelyä vailla
Minä en jaksais nyt enää yhtään uutista tuttavapiiristä, että "hups, jätettiin ehkäisy pois ja hups, heti tärppäs". Voi vitun HUPS kun ei vaan tänne eksy :kieh: Juu, nyt parin viikon sisällä kolme tällaista uutista. Ei siinä, toisten onni ei ole minulta pois, mut oon sitten kai vaan huono ihminen, kun ihan pahalta suoraan sanottuna tuntuu. Ja sitten tulee myös tietenkin huono omatunto, kun tunnen niin. Jotenkin sellainen olo, ettei nämä tunteet ole sallittuja, kun kuitenkin yhden ihmeen on jo saanut. Että on kohtuutonta vaatia vielä lisää, kun kaikille ei suoda tällaista onnea laisinkaan. Voi huoh. Nyt ei kun nukkumaan ja huomenna sillä oikealla jalalla sängystä ylös :saint:
salliina Minä pidän peukkuja kovasti ja toivon
kuivaa tyttöjen iltaa
tiuhti83 ja MyDream Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisista :hug:
MeaMinnis Oireettomuus voi olla aika hyvä oire opcorn:
pesco Tervetuloa! Lisäilin sinut listoille, mutta kiertopäiväsi vielä uupuu :wave:
NNÄ Ei oo totta Täällä lensi mehukeitot näppikselle suusta, kun repesin
niin täysillä nauruun lukiessa kirjoitustasi Vai että ihan päristelyä vailla
Minä en jaksais nyt enää yhtään uutista tuttavapiiristä, että "hups, jätettiin ehkäisy pois ja hups, heti tärppäs". Voi vitun HUPS kun ei vaan tänne eksy :kieh: Juu, nyt parin viikon sisällä kolme tällaista uutista. Ei siinä, toisten onni ei ole minulta pois, mut oon sitten kai vaan huono ihminen, kun ihan pahalta suoraan sanottuna tuntuu. Ja sitten tulee myös tietenkin huono omatunto, kun tunnen niin. Jotenkin sellainen olo, ettei nämä tunteet ole sallittuja, kun kuitenkin yhden ihmeen on jo saanut. Että on kohtuutonta vaatia vielä lisää, kun kaikille ei suoda tällaista onnea laisinkaan. Voi huoh. Nyt ei kun nukkumaan ja huomenna sillä oikealla jalalla sängystä ylös :saint:
Viimeksi muokattu: