<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.27<3

Omppuf Kyllä varmasti harmittaa :( ExtrahyperTsempitykset sinulle :hug:

salliina Minä pidän peukkuja kovasti ja toivon
kuivaa tyttöjen iltaa ;)

tiuhti83 ja MyDream Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisista :hug:

MeaMinnis Oireettomuus voi olla aika hyvä oire :popcorn:

pesco Tervetuloa! Lisäilin sinut listoille, mutta kiertopäiväsi vielä uupuu :wave:

NNÄ Ei oo totta :LOL: Täällä lensi mehukeitot näppikselle suusta, kun repesin
niin täysillä nauruun lukiessa kirjoitustasi :LOL: :LOL: Vai että ihan päristelyä vailla :D

Minä en jaksais nyt enää yhtään uutista tuttavapiiristä, että "hups, jätettiin ehkäisy pois ja hups, heti tärppäs". Voi vitun HUPS kun ei vaan tänne eksy :kieh: Juu, nyt parin viikon sisällä kolme tällaista uutista. Ei siinä, toisten onni ei ole minulta pois, mut oon sitten kai vaan huono ihminen, kun ihan pahalta suoraan sanottuna tuntuu. Ja sitten tulee myös tietenkin huono omatunto, kun tunnen niin. Jotenkin sellainen olo, ettei nämä tunteet ole sallittuja, kun kuitenkin yhden ihmeen on jo saanut. Että on kohtuutonta vaatia vielä lisää, kun kaikille ei suoda tällaista onnea laisinkaan. Voi huoh. Nyt ei kun nukkumaan ja huomenna sillä oikealla jalalla sängystä ylös :saint:
 
Viimeksi muokattu:
Nöhvi
Anu: kuinka pitkä luteaalivaihe sulla on yleensä? Eikös sulla ole dpot jo vaikka kuinka paljon :D

Krumeluu: no tottakai muistan :) Olit kuitenkin hetken tällä puolella ja jotku vaan jää mieleen paremmin kuin toiset :LOL: Ihan hullua että sullakin raskaus on jo noin pitkällä :O Hyvänen aika, yli puolivälin reippaasti :) Oikein ihanaa loppuodotusta ja käy vastakin meitä täällä moikkaamassa. Tai mielellän me tultaisiin tuonne odotuspuolelle notkumaan ;)

Kiitti diiselikissa :) Ja onnea ovisplussasta! Ja oikein ihanaa ja rentouttavaa reissua! Todellakin kroppa tuntuu olevan ajoissa ovistuntemusten kanssa :) No ihan hyvä että on nuo tikut käytössä, ei mene ihan puihin "muhinointien" ajoitukset!

Elsiliini: mä oon kuullut että kp1:stä ovikseen pitäis juoda. Aloitin tässä kierrossa greippimehun juonnin mutta se vaan jotenkin unohtui :) Josko sitten ensi kierrossa paremmin. Esikkoa yrittäessä oli greippimehut käytössä kanssa.

Salliina: jännää jännää :) Mitä jos vaikka päräyttäisit huomenna plussan :)

Meliah: kiits :) Mutta siis nuo kateuden yms tunteet... ne on mun mielestä ymmärrettäviä varsinkin kun yritystä on hetki takana. :hug: Tiedän miltä susta tuntuu...

emma: voi kun sä olet reipas, mulla pelkkä "opiskelu" sanan kuuleminenkin alkaa väsyttämään :LOL:

Bambina: pahoittelut menkoista :hug:

Tiudeliini: ovistestien merkeistä... mulla on ollut nyt Wondfon puikkomallisia (halpa-testistä tilattuja). Pregchekitkin on hyviä... ja tietty paras olisi cb:n digitaaliset, mutta ne maksaa ihan älyttömästi!

Kulkuriina: Rennoin ottein vaan niin kauan kun onnistuu :)

äiti: no tuo kolmen päivän välein on ihan hyvä tahti, joten mahdollisuudet on varmasti hyvät :)

Nopponen: joo tuttu tunne, tuntuu että ovisajan ympärille osuu aina sairastelut... tsemppiä!

NNÄ: apua mitä kommenttia :LOL:

Tervetuloa pesco :wave:

mama: no se ei ainakaan jää greippimehun juonnista kiinni sitten :D Mä olen tyytynyt siihen vajaaseen 2dl (silloin kun olen muistanut juoda).

Omppuf: :hug: Kurja juttu!

Tiuhti ja MyDream: pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta :hug:

NiQ: pahoittelut negasta!

ON: Ovisplussa (jei) pärähti eilen testiin. Ja voi jösses, mulla kivut alkoi jo eilen ja on jatkuneet tänään. Apua, kipu säteilee jalkoihin ja persiiseen asti. Tallenteet tuli tehtyä, vaikka nyt on niin kipeenä että ei ehkä fiilis ollut paras mahdollinen. Hassua että ennen ovista oli niin halut korkeella ja nyt H-hetkellä on niin kipeä... Noo nyt on kuiteskin vauvahakemus taas jätetty :D
 
Voi apua.. Kiertopäivä.. Sitä on aika mahdotonta sanoa. On kierto totaalisen sekaisin, mutta nyt kun tarkemmin katselin milloin voisin menkkoja odottaa, onkin ensi tiistai, eli sanottaisko, että kp olis sitten jotain 23/27... Negan testasin eilen (eikä ole mikään ihmekään, eihän se vielä olisi missään testissä näkynyt, vaikka raskaana olisinkin). Uutta testiä kai sitten ensi keskiviikkona :) Toivottavasti maltan odottaa! Tsemppiä muille kuumeilijoille!
 
aliisa10 Onnea kovasti!

Täällä kp 26/28. Nyt havaittavissa tuttua alavatsan ja selän jomottelua että voi varmaan haaveet heittää tästäkin kierrosta :( Tuntuu niiin turhalta tää jo :headwall: Huomenna pitäis viimeistään varmaan tuhruttelu alkaa..
Testannu en ole, huomenna pitää varmuudeksi kuitenkin testata (jos mitään ei ole tapahtunut sitä ennen), tiedossa kun olisi illanviettoa.

Täytyy toivoa että kun tulee kesä (mä olen niiiiin kesäihminen) että tää kevään stressi kaikesta muusta ja tästäkin vähän vähenis, ja osaisi nauttia vaan!
Tässä ollut vähän kaikenlaista stressattavaa ja mä olen sellainen huolehtijaluonne muutenkin :ashamed: että johan sekin vaikuttaa asiaan. Tosin esikostakin mulla oli aivan valtava stressi päällä ja silloin ajattelin että sen takia ei ainakaan tärppää, ja sehän tärppäs vaikka ei melkeistä edes keritty yrittääkään :LOL:

Sekin tässä tuntuu niin pitkältä tää aika kun ensimmäinen tuli heti ja tätä nyt tahkotaan sitten. Mulla näkyy silmissä jo kaiken maailman hedelmöityshoidot yms. Onnksi mies on niiden suhteen ok mielellä, kyselee jo että milloin tässä pitäisi jotain jo tehdä.. Mullakin kun ikää jo 34, että ei tässä ikuisuutta voi ootella. Niin ja mulla kun on se endoepäily päälle, syksyllä siihen tähystykseen käy tie jos hiljasta vielä on..

Tulihan taas purkauduttua :)

Plussatuulia teille muille!!!
 
aliisa10, paljon paljon onnea plussasta! :heart:

Pahoittelut negan saaneille NiQ, Tiuhti83 ja MyDream :hug:

Salliina85, ainakin maitohyllystä löytyy jotain greippimehua, oisko Valion. Sit Rybb&Deckers mehu on vissiin ihan siellä missä mehut muutenkin. Monet on kehunu myös Lidlin greippimehua mut en tiedä myydäänkö sitä siellä vielä.

Nöhvi, joo näin mäkin olen käsittänyt. Kävin eilen luovuttamassa verta, ja sain sieltä rautatabletteja (jakavat kaikille rautavajeen korjaamiseksi). Ne pitäis ottaa jonkun C-vitamiinipitoisen juoman kera joten eiköhän se greippimehu sovellu siis tähänkin tarkoitukseen. =)

Täällä oli muitakin joilla olis juhlia tiedossa ja meinasitte ennen sitä tehdä r-testin. Tunnen nyt itseni hiukan "huonoksi äidiksi" kun aion jättää testaamatta että pääsen juhlimaan... Tai siis oireet (jos nää nyt edes on mitään todellisia oireita...) on niin vähäiset etten usko raskauteen ja toisekseen jos kierto olis lyhyt niin kp 29 ois keskiviikkona, jos taas pitkä kp33 olis viikon päästä su. Eli ei siinä testissä välttämättä edes näkyis mitään. Mitä ajatuksia herättää teissä?? Testaisitteko itse tässä tilanteessa?

Muiden plussista, itsekin sain kuulla kaveriltani että eräs toinen kaverimme on raskaana. Minussa se ei herättänyt sen kummempia kateuden tai harmituksen tunteita, mutta tämä kaveri joka kertoi sen oli melkoisen maansa myyneen kuuloinen.:( Kertoja on yrittänyt lasta miehensä kanssa kauan, ja hoidoissakin ovat käyneet useamman kerran. Tämä raskautunut kaverimme taasen kävi yhden kerran hoidoissa, ja heti tärppäsi. Tuli jotenkin tosi paha mieli tämän kauan yrittäneen puolesta. Tasan ei mee nallekarkit, taaskaan.

Plussatuulia kaikille joilla testaus on ajankohtaista!! =)
 
Nöhvi Mun kierto on sen 35 päivää, nyt mennään kp 26 vasta!!!

Mätein testin ja mä sain siihen haamujen haamun aikaiseksi!! Punertavaa siinä silmällä erottaa, mutta ei puhettakaan että kuvaa siitä saisin!! Nyt jäitä hattuun ja odotan viikonlopunyli, tai testaan äitienpäivänä uusiksi! :)
 
anu84 Mäkin mietin että testaanko mutta uskon että toi mun ongelma ratkeaa menkkojen alkamiseen.

Siis eihän tuossa nyt olisi mikään pakko testata, eihän se alkoholi tuossa vaiheessa mitään vahinkoa voi vielä tehdä, kun plussakaan ei välttämättä vielä näy! Lähinnä se musta on sellainen psykologinen juttu, että jos edes epäilee edes vähän olevansa raskaana niin siitä "juomisesta" lähtee kuitenkin se huoleton ilo :D pois ja saattaapi jäädä lasit sittenkin juomatta. Enkä nyt tarkoita mitään änkyröidenkään vetämistä vaan pientä mukavaa hiprakkaa ;).

Että jos on toivo menetetty tätä kierrosta, niin saa sitten edes lasia kilistää ilman että silloinkin vauva-asiat pyörisi mielessä.. entä jos... ja sitten jos onkin ottanut ja on raskaana niin voi tulla huono omatunto siitä että onkin juonut eikä testannut..

Mutta jokainen tyylillään, miltä kenestäkin tuntuu :)
 
Sen verran tässä päivitän, että täysin tyylipuhdas nega. Ei mitään haamujen esiäitiä edes. Näin arvelinkin. Harmittaa se silti. Onneks mulla on tuo yks edellinen plussa tuolla lattialla kiljumassa flunssasena ruokansa perään. Täytynee mennä. Ja ainiin, tänään tyttöjen iltaa sitten, tralalaa! :) Tosin kyl mä taidan kotiutua ajoissa, etten missaa koko jääkiekkopeliä :LOL:

Muille kommentoin myöhemmin, mutta onnea aliisa10 plussasta!! :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Omppuf Toivotaan että homma alkaa toimimaan seuraavassa kierrossa.

MyDream ja Tiuhti83 :hug:

Salliina85 Peukutusta. Päiväkirjan kirjoittaminen kuulostaa hyvältä idealta. Hauskaa tyttöjen iltaa.

meliah Et ole huono ihminen. Tunteilleen ei mahda mitään. Aika luonnollista tuntea pientä kateutta. Älä pode liian huonoa omaatuntoa. Hyvä, että tunnistat tunteesi. Ja osaa olla onnellinen jo siitä mitä sinulla on.

Nöhvi Pakko olla ahkera, jotta saan syksyllä paperit kouraan. Tosin harkitsen hakemista jatko-opintoihin. Mulla oli samanlaiset tuntemukset ov:n aikoihin. Hyvä että saitte tehtyä talletuksia.

aliisa10 Onneksi olkoon. :flower:
 
Päivittelyä: tein eilen illalla raskaustestin omaksi kiusakseni, PregCheck oli kyseessä taas. Tuli raskausviivan kohdalle pieni punanen pilkku vähäks aikaa, joka oli sitten hävinnyt aamuun mennessä.

Mitähän tuo meinaa ? Onko tuttua kellekkään ?
 
NiQ, mikä tilanne siellä? Pahoittelut negasta :hug:

meliah, ymmärrän sun tunteet täysin :hug: Ei sitä aina jaksa olla onnellinen toisten puolesta, eikä tarvii. Tottakai saa tuntea, mitä tuntee, ei siinä ole mitään väärää.

Nöhvi, hienoa, että saitte jätettyä hakemuksen ajallaan! :D Nyt vaan toivotaan pikaista myöntävää vastausta!

Tiudeliini, mä en tuosta pilkusta tiedä. Tosin parempi tilanne sulla varmaan on kuitenkin kuin mulla, kun mä tein tyylipuhtaan negan tolla PregCheckillä tänään :)

pesco, plussatuulia sullekin! :whistle:

MeaMinnis, mä olen samanlainen stressailija... Tsemppiä sulle, jospa ne menkat ei alkaiskaan :)

Elsiliini, tee sen testin kanssa niinku susta parhaalta tuntuu :) Ja niistä greippimehuista, mulla on edelleen harkinnasta jahka ne alottasin, mutta mies oli vähän niitä vastaan. Sano vaan, että akkojen vouhotuksia :LOL: Mutta hää uskoo muutenkin raskautumiseen enemmän kun ite, mä oon siis just sellanen stressailija...

anu84, varovaiset onnittelut haamusta :) Nyt vain jäitä hattuun tosiaan ja odotellaan, että kierto etenee ja päivät alkaa olla niin pitkällä, että näkyy varmasti tulos! Positiivista sulle toivon! :)

Emma82, kiitos! Harmittaahan tuo nega, ei sille mitään voi, mutta ainakin voi pari siideriä juoda ihan hyvillä mielin, jos siltä tuntuu, eikä tarvi miettiä muutenkaan mitään erikoisia.

ON: Niin siis, se nega. Puh. Eikä tullu ees roskishaamua. Joo, oon niin ankea, että kattoin myöhemmin viel roskiksesta :ashamed: Kunpa vaan alkas menkat, että pääsis pian kakkoskiertoon. Mulla on edelleen kyllä sellanen olo, että meille syntyy ensi maaliskuussa vauva :LOL: En tajua, mistä vetelen näitä etiäisiä. Mutta sellanen olo mulla on. Saa nähä sitten, että miten käy.

Tänään siis sitä tyttöjen iltaa. Jos vaikka kaks siideriä joisin. Enempää en olekaan juonut sitten... öö... kolmeen vuoteen? Tai jos oikein hurjaksi heittäydyn, niin jos ottais kolme :D Mutta aika ajoissa meinasin tulla kotiin, kun poika on tosiaan flunssassa ja itkeskellyt öisin... Jotenkin tuntuu pahalta edes jättää kipeää lasta isälleen hoitoon, vaikka tiedän, että hoitaa hänet todella hyvin. Kai se äidin vaisto vaan jotenkin vetää.

Mutta hauskaa viikonloppua kaikille! Ja plussia, plussia ihanaiset! :heart:
 
NiQ
Täällä ei näy menkkoja, jomotukset ja närästykset poissa ja erittäin herkällä testillä testattu tyylipuhdas nega. Lupasin itselleni että testaan vasta sunnuntaina uudelleen jos ei tätiä näy :)

Salliinalle oikein mukavaa tyttöjeniltaa! ja Elsiliinille mukavaa illanviettoa myös :)

Toivotaan, että Nöhvin vauvahakemus otetaan vastaan :heart:

aliisalle ja anulle onnittelut plussista! :hug: :flower:

MeaMinnis Älähän vielä heitä kirvestä kaivoon, josko se sittenkin :hug:
 
aliisa10 Onnea plussasta! =)

anu84 Toivottavasti haamulainen siitä vahvistuu ja kyytiläinen olisi kyydissä! :heart:

Met ollaan oltu reissussa ja aika jotenki vaan menee itsestään. Ei oo ehtiny tännekkään kirjotella mitään.
Mut omaa napasta. Eli tein tänään raskaustestin ja sain PLUSSAN! Oon ihan shokissa vielä eikä asiaa oikein tajua. :D

Toivon, et kaikki menee hyvin ja siirryn hiljakselleen tuonne odottajiin.. Toivon teille kaikille kaikkea hyvää ja plussatuulia puhaltelen joka kuukausi tänne! :heart:
 
onnittelut plussanneille :flower:


täällä vain viivanpaikkoja TAAS testeihin ja käytössä kaksi eri testiä, netistä tilattu joku alice herkkä r-testi ja pregkchek. No ei tullut hääpäiväksi ihanaa lahjaa :( Sunnuntaina oletettavasti olisi jo kp1 oireiden ja testien pursteilla.

Meliah jos ottaisit päasiallisesti tuon listan hoitaaksesi koska ajattelin aikaistaa listalta poistumistani jo tälle kierrolle, Kiitän kaikkia tsempittäjiä plussia toivon jokaiselle.
Minä poistun takavasemmalle ja haaveilu jäi vain haaveiluksi.Toista ei meille suoda niin mitä sitä enään itseään rupeaa kiusaamaan ainaisilla oireilla,jonkinmoisilla viivoilla jotka AINA päätyvät pöntöön. Hyvää kesän jatkoa kaikille ja plussailkaa. Kiitos.
 
Viimeksi muokattu:

**********lauantai 12.5.2012*********






Mukana:


MyDream..........poika 06/11.............kp4/30.................yk6
bambina........................................kp5/27................yk2
Tiuhti83.............poika03/06........... .kp6/26-32............yk11
mama07..... ....................................kp6/29...............yk2
Kulkuriina..............tyttö11/09............kp8/24-?...........yk1
nanakuu................tyttö..................kp10/28-34...........yk4
Suikkis..................tyttö12/09...........kp11/23-29...........yk11
Meliah..........................................kp11/25-29..............yk9
kurasaapas.........poika02/11............kp15/?..................yk1
Nöhvi..............tyttö 07/10..............kp17/25-26............yk9
tiipula..............tyttö 05/11.............kp17/29-49............yk3
Emma82...... tyttö 10/01.................. kp18/30........... ...yk2
äiti -07............tyttö 01/07...............kp18/31................yk4
Nopponen.........tyttö 06/08.............kp23/30-35.............yk6
Elsiliini.... ..........poika6/10................kp25/33...............yk4
Salliina...............poika10/11..............kp25/?.................yk1
Alisa84..............tyttö5/10.... ...........kp25/50-75...........yk?
Anu84............. poika 07/11... .........kp27/32-35..... ......yk1
MeaMinnis........poika 01/08.............kp27/28..................yk8
Icicle ....................06/11...............kp28/30-35............yk5
Tiudeliini...........poika 05/11..............kp30/26-28.............yk1
Omppuf............tyttö 11/10.............kp30/28-36............yk13
Pikku-Saara....tyttö 10/11...............kp32/29.................yk2
Ruttunaama......poika 06/04.............kp37/24.................yk22
Aura08...................12/08...............kp38/31-33............yk4
NiQ..........................07/11............ kp38/32................yk3
laala..............tyttö05/09.................kp38/31-64............yk2
alley..............tyttö10/09..................kp?.......................yk?
pesco.............poika01/11................kp24/27..................yk1

TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
diiselikissa

Plussanneet:



Toukokuu
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5)

Huhtikuu2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2)
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula


Päivityspyynnöt punaisella
 
Onnea plussanneille!:flower: ja plussatuulia kaikille muille!

Joku kyseli siitä ettei tee testiä kun menee juhlimaan. Eihän se alkoholi näin varhaisessa vaiheessa mitään pahaa tee, joten siitä vaan juhlimaan hyvällä omalla tunnolla! :)

Meillä on ollu kauhea hulina, kun on enää viikko häihin. Soittelin jo terkkariinkin, että onko siellä kuinka pitkät jonot lekurille että saan tuon ehkäisykapselin pois. Sanoi että jos soitan ens pe niin saan ajan seuraavalle viikolle. Oon miettiny, että miten se kierto lähtee siitä käyntiin, kun tytöstä ei ehditty miettimään ees tällaisia kun olin jo raskaana. Oli niin kuin puoli vahinko, miehen pehmitys vielä käynnissä, mutta ei se sitten yhtään epäröinyt tai ollut vihainen kun olinkin jo raskaana. Silloin joskus luin että kapselin kanssa kierto lähtee normaalisti heti vaikutuksen lakattua... Oikeesti varmaan ootan enemmän sitä että häät olisi jo ohi ja päästään tosi toimiin, toista yrittämään :)
 
plussanneille Onnittelut :flower:

NNÄ Toivon kovin sinulle ylläriplussaa. Hyvää kesän alkua ja
jatkoa muutenkin :hug:

mama07
Oi, täydelliseltä kuulostaa tuo palju, eikä nuo juomisetkaan huonolta vaikuta :p

anu84
Haamulle vahvistumista toivottelen!

NiQ Jännät päivät sinulla, pidetään peukkuja :popcorn:

Salliina85 Pidä ihana ilta ja nauti! Ja ps.Toivon että etiäisesi toteutuu =)

Tiudeliini Empäs ole tuollaisesta pilkusta kuullutkaan. Minulle ei ole koskaan haamuja, mitään pieniäkään värikohtia tai viivanpaikkoja testeihin tullut (paitsi tietysti silloin kun esikoisesta plussasin). Mutta siis luulisi että kaikki
pienikin määrä väriä testissä jotain tarkoittaisi? Peukutukset!

Elsiliini Pois "huono äiti"-fiilikset. Vaikka raskaana olisitkin, niin se ei tosiaan välttämättä tuolloin edes näkyisi ja toisekseen mitään yhteistä verenkiertoa alkion kanssa ei noina päivinä ole ymmärtääkseni.
Esim. siskoni oli jo puolitoista vuotta yrittänyt toista lastaan, ja oli päättänyt että testaa vasta jos menkat ovat viikon myöhässä. Oli
niin kyllästynyt negoihin. Menkat olisi pitänyt alkaa sunnuntaina, ja lauantaina hän oli juhlimassa oikein olan takaa. Viikon päästä noista juhlista
teki sitten positiivisen testin. Hyvillä mielin juhliin siis, mars!

MeaMinnis Voin kuvitella, että jos esikoinen on tullut helposti, niin stressitaso nousee, kun toista joutuukin odottelemaan. Siinä mielessä minulla on "helppoa", että tämä vähän pidemmän kaavan kautta meneminen on jo tuttua esikoisen ajoilta( vaikka olin tosiaan ajatellut, että tasapuolisuuden nimissä toisella kertaa voisi tärpätä sitten nopeasti |O ). Koeta
lohduttautua ajatuksella, että kun kerta esikoinen tärppäsi heti, niin todennäköistä kuitenkin on, että kohtuu pian tärppää taas. Tsemppiä sinulle :hug:

pesco Peukutuksia piinapäiviin :popcorn:

Nöhvi -Ihanainen, onnea ovisplussasta. Minä pidän sormet ja varpaat ristissä, jotta tämä hakemus hyväksytään :heart:


Täällä heräilty tänään sillä oikeammalla jalalla, ja aurinko paistaa taas risukasaan. Oviskin tekee tuloaan mahanippailuista ja vuodosta päätellen. Ehkä tämä kierto ei ihan harakoille menekkään, kun on tässä
viikonloppu aikaa talletella ennen miehen työmatkaa. Luultavasti ovis on kyllä vasta joskus ti tai ke, mutta jos ihme kävisi ja simpat säilyisivät hengissä jokusen päivän, niin pieni mahdollisuus voisi olla. Enimmäkseen kuitenkin
olen asennoitunut että meneillään on ns. välikierto noiden aikatauluongelmien vuoksi. Mutta kummasti se vaan vähän pistää haaveilemaan, että entä jos kuitenkin... :headwall:

Jos löytyisi halukkaita jakamaan tätä päivittelyhommaa, niin olisin hyvin iloinen. NNÄ tosiaan jätti koko palstailun, joten ihan issekseni en jaksaisi millään :ashamed:
 
NNÄ Jos yhtään lohduttaa niin ennenkun meillä poika sai alkunsa niin yk:ta ehti tulemaan melkein 40... :/ Toivon todella että teille se vauva pian suodaan ja sekin in varmasti totta kun ajatukset yrittää laittaa sivuun niin se ihana yllätys sieltä tulee!! :) Minäkin olin jo täysin luovuttanut ja saanut silloin ajan selkäleikkaukseen kun vauva ilmoittikin yllättäen tulostaa!! Hyvää kesän alkua sinulle kuitenkin ja tulehan kertomaan vaikka edes joskus kuulumisiasi! :) Plussatuulia teille sinne!

Näin muuten viimeyönä unta että sain testiin kaksi viivaa ja laiton sen tänne sen kuvan uudella kamerallani... Eilen tilasin itselleni uuden kameran, joka luultavasti tulee ensiviikon alussa... Toivotaan että olisi enneuni!
 
Kiitti kaikille mielipiteistä juhlimaan lähtemisen ja testaamisen suhteen. Tiedän kyllä itekin et eihän se alkoholi näin aikaisessa vaiheessa vaikuta yhtään mitään mutta jotenkin vaan tulee vainoharhaiseksi kun rupee miettii kaikenlaista. Eli hyvillä mielin olen tänään menossa juhlimaan kaverin 3-kymppisiä ja aion juoda yhden jos toisenkin lonkeron! :D Sehän on myös vähän niinkuin aikuisten greippimehua! :LOL: Eihän sitä tiedä vaikka tää olis pitkään aikaan viimeinen mahdollisuus rentoutua tällä lailla. ;) Katotaan sit ens viikolla et onko aihetta tehdä raskaustesti vai tuleeko täti kyläilemään.

Hyvää viikonloppua kaikille! Niin ja hyvää äitienpäivää! :heart:
 
Ihanaa viikonloppua kaikille <3 Täällä ootellaan vuodon alkamista (tulis jo!) Äitienpäivää en osaa viettää, se ei ole tuntunut oikealta vaikka tämä olisi jo toinen "oma äitienpäivä". Omaa äitiä tietenkin muistan :) Ja teille uskaltaa toivottaa hyvää äitienpäivää <3 Jotenkin se reilun kahden vuoden odottelu aikoinaan teki araksi kaikille julkiselle hehkutukselle. Pelottaa että me ei koskaan saadakkaan toista, niinkin on ihmisille tapahtunu.

NeitiNäpsän äidille: Jos siis vielä tätä luet.. kaikkea hyvää kesään ja muutenkin <3 Tulethan kertomaan tänne sitten kun saatte iloisia uutisia?

Muille oikein paljon tsemppiä kaikkiin tilanteisiin! Plussanneille onnea :) Toivotaan että ensi vuonna tähän aikaan kaikilla on jo käärö kainalossa tai ainakin tulossa :)
 

Yhteistyössä