*3-KYMPPISET ENSIKERTALAISET 2007*

Moikka!

Toivotaan Kirsi, että siellä tutkimuksissa selviää nyt jotain, joka on helposti hoidettavissa ja saat piankin niistä apua. Jos sulla ovis tapahtuu, mutta ongelma on siinä, että ei läheskään joka kuukausi, niin voisi kuvitella, että clomeista ois sulle tohon apua ja jos ei muuta ongelmaa ole, kuin harvoin tapahtuva ovulaatio, niin josko raskautuminenkin onnistuisi sitten nopeammin, kun ei tarvitse enää turhia kiertoja odotella. Toivotaan parasta!

Hitsit kun Emman raskaus onkin jo pitkällä. Pian jo kriittisimmät viikot ovat takana. :) Omalta osalta tuntuu, että aika ei mene yhtään eteenpäin ja viikkoja ei kerry. Toivotaan, että Emmalla ultrassa kaikki hyvin. Jään odottamaan niitä kuulumisia.

Voin yhtyä tuohon Kirsikan, Emman ja Iida-Liina aamuhyvinvointiin eli täälläkään ei todellakaan ole vielä tietoa raskausajan aamupahoinvoinnista. Muutenkin olen toistaiseksi säilynyt paljon vähemmällä kuin te muut. Päivällä tasaisesti silleen vähän huono-olo, mutta auttaa kun syö jotain. Ja oksennus ei ole ollut vielä kertaakaan edes lähellä ja kaikki ruuat maistuvat ja maistuvatkin hyvin, kun hiipivän huonon olo saa syömällä pois. Eli vielä ei todellakaan ole tarvinnut miettiä omenasoseita, inkiväärejä, greippiä tai muita oloa helpottavia ruoka-aineita. Toivottavasti näin jatkossakin, vaikkakin tämä jatkuva syöminen näkyy kyllä nyt jo puntarissa. :( Ai niin. Muutamana yönä mäkin olen herännyt sellaiseen pahaolokohtaukseen, jolloin huonovointisuus on ollut huipussaan. Samaan liittynyt hirveä hikoilukohtaus. Onneksi ei sentään ole joka öistä.

Wintiön lämmöt kuulostivat omituisilta. Et ole sattunut tekemään testiä? Täällä vaan saa lukea niin monista, joilla on tullut kuukautiset vaikka onkin sitten myöhemmin selvinnyt, että ovat olleet raskaana. Olen omia lämpöjäni yhä silloin tällöin mittaillut ja mulla ei ainakaan ole huomattavissa sellaista, että raskaana lämmöt vielä nousis siitä mitä ovat normaalistikin loppukierron ajan. Eli aamulämmöt nyt olleet 36,6-36,8.

Eilen oli eri puolella mahaa ekaa kertaa tuntemuksia. Heti tietysti heräsi huoli, mutta toivotaan, että kuuluvat vain asiaan ja johtuisivat siitä, että kohtu olisi lähtenyt kasvamaan. Näin ekakertalaisena kun ei yhtään tiedä, että mitkä tuntemukset kuuluvat asiaan ja mitkä eivät.

Mitenkäs muuten sulle Kellukka kävi? Kiertopäivät ilmeisesti ainakin jo täynnä? Ja onko Nefer sitten seuraava, jota jännätään?

Toivotaan tosiaan, että pian käynnistyisi taas uusi plussa aalto!
 
Bantsku
Moikka !

Uutta plussa-aaltoa odotellessa voin ylpeänä ilmoittaa että olen ollut täysin ilman tupakkaa kaksi viikkoa! Itseasiassa ei ole ollut kovin vaikeaa, tekee vain mieli puputtaa jotain kokoajan.....

Mulla meni jossain vaiheessa kyllä kp:t sekaisin, nyt siis Kp16. Viikonloppuna tuli laitettua pari tilausta, mutta ei sen jälkeen, ei vaan jotenkin huvittanut pätkääkään. Että en sitten tiedä kannattaako tässä kierrossa kovasti edes jännäillä, kun jäi noin vähiin.....
Tsemppiä Kirsi tulosten odotteluun, eiköhän se siitä ala selkiämään.
/Bantsku
 
Huomenta!!

Bantsku: Ensimmäiset 4 tupakoimatonta viikkoa olikin helpot... Sen jälkeen tuntu kaikki kaatuvan päälle, työasiat, lähiomaisen kuolema yms. yms. Joo tekosyitä, tekosyitä tiedetään... Uusi alotus häämöttää kyllä heti kun saan työasiat järjestykseen!!!! :eek: Addikti, mikä addikti!!

Hain uuteen työpaikkaan, vielä ei tietoa onko edes haastatteluihin saumaa... Mietityttää vaan tämä meneillään oleva "yritys"... Kiva olis heti jäädä äitiyslomalle kun aloittais uudessa paikassa... :\| No katotaan nyt ensin onko k.o. paikkaan mitään mahdollisuuksia edes!!

Mutta nyt työntouhuun!!!! :wave: <br><br>
 

Hei kaikki kanssasisaret!

Menkathan ne saapuivat jo viime viikolla.
Menkkoja edelsi kamala Noro-viruksen aiheuttama vatsatauti, joten en enää jännäillyt raskautta loppuvaiheessa, lähinnä vain sitä ehdinko aina vessaan...
Eli näin täällä pohjoisessa!

Nyt aurinko paistaa ja hanget hohtavat.
Uusi yrityskerta alkaa sekavin ajatuksin, olen nimittäin menossa perjantaina työhaastatteluun uuten työhön..
Lapsihommistahan he eivät saa kysysä mitään, mutta oudolta silti tuntuu, kyse on vakipaikasta.

Taidan yrittää karistaa nämä lapsiajatukseni pois mielestä ja keskittyä vain elämään! jospa se vauva sitten sieltä tulee, jos haluaa tulla.

Mukavaa olemista teille kaikille!

Oma napa 5/33-35 ja yk 6 lähtee tästä.

:) Kellukka
 
Kirsi - tsemppiä! Yritä keksiä näille parille odotteluviikolle jotain kivaa, hemmottele itseäsi. Älä lannistu!

Kyllä, Lauralei, oi kyllä! Neferiä jännätään. Tänään on nimittäin kp 28/28-31. Alavatsaa vähän nippaa, mutta mitään muita oireita ei ole ollut. Pillereiden lopettamisen jälkeen mulla ei itse asiassa ole ollut mitään menkkakipuja ennen kuin tällä kierrolla... Ellei se sitten olisi jotain muuta :eek:.

Danalle kiitos peukkujen pidosta, ties vaikka siitä olisi apua, sinulla kun tuntuu olevan hyvä vaisto.

Tässä pikakuulumiset näin lounaan jälkeisessä motivaatiopulassa, kohta pääsen onneksi kakkukekkereille ihan firman piikkiin.
 
Voi herranen aika miten tämä vauva-kuumeilu on taas riistäytynyt käsistä. Apua, mä olen ihan järkevä aikuinen nainen ja nyt jotenkin vajonnut ihan teinin tasolle näissä vauva-jutuissa. Jotenkin pitäisi ruveta rauhoittumaan ja ajattelemaan asioita eri tavalla...

Tällä viikolla on munanjohtimien aukiolotutkimus, toivottavasti sen jälkeen voidaan taas miehen kanssa puputella ihan urakalla, niin että tulisi sitä tulostakin. Tai toivottavasti ainakin saadaan tietoa mikä mättää.

Ennustaja Elli kertoi että meille tulisi 2008 maalis tai huhtikuussa kaksostytöt, mutta kyllä mä voisin jo vähän aikaisemmin tulosta ihastella.

Voi voi, nyt nää jututkin on ihan sekavat, täytyy varmaan lähteä lenkille, että saa muuta ajateltavaa.
 
Lauralei, en ole testannut - ei ole käynyt mielessäkään - kun ei mitään positiivisuusoireita ole ollut. Punainen paholainen viipyi kyllä ennätyslyhyen visiitin, mutta en sitäkään nyt mahdollisuudeksi laske. Oletan että stressi vaikutti siihen ja vaikkapa ulkolämpötilan muutos sitten tuohon aamulämmön ylhäällä pysymiseen. Tänä aamuna itse asiassa oli yhden kymmenyksen notkahdus alaspäin (liekö sitten oviksen merkiksi, jos laimenee nämä oireet muutenkin..)

Hyvä Bantsku, tsemppiä lisää savuttomuuteen!

Mariska77 ja Kellukka, pidän peukkuja työhaastatteluihinne!

Neferille ja Pötkylälle jännäystsemppaukset vielä myös!

Ja nyt lettujen paistoon, nam nam :p <br><br>
 
Lettuja! Nam!
Mulle maistuis :)
Ei siis merkkiäkään pahoinvoinnista :)
Vedin just puoli pussia hedelmäaakkosia, mutta voi miten kaipaan salmiakkia. Siis, että vois syödä oikein paljon :D

Nefer, nyt oikein kunnon paukutukset sinne ja tahdonvoimalla plussapuolelle. Väittäisin, että mitä vähemmän oireita, niin sitä varmempi plussa :D (puolueellinen mielipide)

Mariskalla ja Kellukalla onkin jännät paikat. Tsemppiä!
Kyllä sitä saa vauvakuumeisetkin uusia töitä hakea ja ainahan voi sattua vahinko... :LOL:

Toivottavasti Pötkylä saat hyviä uutisia tutkimuksista ja pääsette jatkamaan yritystä hyvillä mielin.

Ja sitten HYVÄ BANTSKU!!
ja Mariska... pitää vähän ruoskia.. :) No ei vaan, vielä on mahdollisuuksia. Yrität ainakin nyt vähentää kokoajan pikkuhiljaa, jookos?

Mä varasin sit tänään sen ultran. Lomaviikolle otin eli 4.4. jolloin on 10. viikko.
Sain eilen kuulla, että serkkutyttö on raskaana ja olihan sille sit pakko paljastaa tämä meidänkin yllätys. Ollaan siis suvun ainoat vauvatoivot ja nyt yhtäaikaa raskaana. Mukavaa muutenkin, että on joku tuttu samassa tilanteessa, kun kaveripiirissäkään ei vauvoja ole näillä näkymin tulossa.
Toivon nyt todella, että kaikki menisi hyvin. Tämä lähes oireeton olo kyllä pistää mietteliääksi :/
Yksi etappi kuitenkin tuli ohitettua, eli täti näyttäisi jäävän toisen kerran tulematta :)

Mukavaa loppuviikkoa kaikille!
 
Hei!

Paljon on vettä virrannut Vantaassa viime kirjoitteluni jälkeen. On tullut useita plussia ja reippaasti uusia nimiä listoille. Valtavan paljon onnea plussanneille ja rutkasti tervetuloa uusille! Olen itse tyytynyt vain lueskelemaan toisten kuulumisia, kun on tuntunut siltä, ettei täällä meillä ole ollut mitään kirjoittelemisen arvoista tapahtumaa.

Piti tulla tännekin höyryämään kun kävin tänään lääkärissä kurkkukivun takia ja lääkärin kirjoittaessa reseptiä kysäisin ohimennen näiden tulevien lääkkeiden vaikutuksista mahdolliseen raskauteen. Siis mulla menossa nyt 17/26-36. Lääkäri vastasi ensin asiantuntevasti sen, minkä oikeastaan jo tiesinkin, eli vasta sitten kannattaa huolestua lääkkeiden vaikutuksista jos kuukautiset on myöhässä. Mutta tämän lauseen jälkeen lääkärisetä vetäisi pohjat: "Olen kyllä sitä mieltä että kipeänä ei kannata yrittää raskautta". No, viime viikolla ja viikonloppuna kun oletettu ovulaatio tapahtui, en pitänyt itseäni kipeänä. Ja mielestäni flunssaoireiden ei pitäisi estää hommailua ja yritystä, vai mitä mieltä ovat kanssakuumeilijat?

kyselee miinamaria<br><br>
 
Pötkylä, minulla on myös ensi kuussa edessä aukiolotutkimus. Pienellä jännityksellä sitä odottelen mitä tuleman pitää. Tulethan tänne kertomaan, kuinka sinulla se sujui? Kaipa sen pitäisi olla suht kivuton toimenpide, kun lääkärinkin mukaan se kestää vain 5-15 min. Tosin buranalla pitää kai varautua kaiken varalta.
 
Minä myös
kirjoittelen pitkästä aikaa, kun työltä nyt ehtii..
Heti aluksi hurjasti tsemppiä Kirsille, ei auta kuin odotella että saat tulokset ja sen mukaan sitten mennä eteenpäin! Kovasti halaan sinua myös.

Ja tsemppiä myös muille "hoitojen" aloittajille, sekä tupakasta irti pääseville/yrittäville, kokemuksesta tiedän, ei oo helppoa, ei. Itse lopetin sen voimalla, että ajattelin että en anna periksi, jos muutkin siihen pystyvät, niin minäkin! Nyt 7v ilman tupakkaa ja vaikka myönnän, että kerran tupakoitsija, aina tupakoitsija, niin olipa yksi elämäni parhaimpia päätöksiä.

Meillä onkin Neferin kanssa aikas lailla kuumat paikat molemmilla, minulla nyt kp 26/29-32. Oireita ei oikeastaan ole sen kummempia kuin tavallisestikaan ennen menkkoja, ei edes ollut ovistuntemuksia, mutta... toivotaan! Se uusi plussa-aalto, siihen kun nyt pääsisi mukaan :)

Hyvää loppuviikkoa kaikille!
 
Nefer ja minä myös: peukut on täällä pystyssä, voi kunpa teillä nyt onnistaisi!

Miinamaria: kiva nähdä sinuakin pitkästä aikaa! Tuosta flunssaisena "yrittämisestä": itsellä ei ainakaan käynyt mielessä että pieni nuha tms olisi mitenkään haitaksi, mutta on kai se niin että jos on kunnolla kipeä niin tuskinpa hirveästi peittojen heiluttelu jaksaa kiinnostaakaan... Mutta siis mitään faktatietoa mulla ei kyllä ole siitä, että onko siitä sitten haittaa lapselle jos hän on saanut alkunsa flunssan aikana. En oo kyllä ikinä kuullut.

Työnhakijoille myös tsempitykset! Oma kokemus ainakin on se, että kun asiat alkavat järjestyä niin sitten tapahtuu rytinällä. Eli uusi työpaikka voisi hyvinkin ennakoida pikaista raskautumista ;)

Ja omat kuulumiset: eilen käytiin ultrassa. Hurja vilske oli toukalla päällä, ja pakko on myöntää että tippa tuli linssiin :heart: Viikot tarkentui nyut eilen 11+4, ja kyllä sieltä ihan selvästi pienen tyypin hahmotti! 61 mm lukee äitiyskortissa. Käsillä huitoi vimmatusti ja mönki edestakaisin :) hassua, koska mä olin kuvitellut että se vaan suunnilleen köllöttelee siellä paikoillaan, mutta siellähän tosiaan touhuttiin oikein kunnolla.

Päädyttiin nyt sitten kuitenkin siihen ratkaisuun, että ei mennä niihin seuloihin. Meillä ei kunta tarjoa rakenneultraa jos ei ole syytä epäillä mitään, ja siis ne syyt löytyisivät sitten mahdollisesti noista seuloista. Mietittiin että mennään sitten joskus viikolla 20 yksityiselle rakenneultraan, mutta nämä kromosomisysteemit ja muut jätetään nyt tässä vaiheessa arpomatta.
 
Ihania ultrakuulumisia Emmalla! :heart: Hupaisaa ajatella, että pikkuisella oli täysi meininkin päällä siellä masussa!

Minulla on huomenna ensimmäinen ultra. Nyt on vielä sen verran aikaista, ettei siinä varmaankaan muuta näy kuin sydämen syke, mutta se olisikin se tärkein asia. Eilen jo tsemppasin miestäkin, ettei sitten huomenna pettyisi jos masussa onkin täydellisin vauvan sijaan huomenna havaittavissa lähinnä jokin pallon tyylinen. Todettiin molemmat, että jos siellä olisi pallo sydämensykkeen kanssa, niin se olisi kyllä jo todella hienoa. :heart: Neuvolaankin mennään jo huomenna, odotan innolla niitä esitelehtisiä.

Olen saanut pahanolon pidettyä nyt aika hyvin loitolla syömällä vähintään kahden tunnin välein. Ajattelin, että parempi muutama lisäkilo kuin jatkuva kuvotus. Oli helpottavaa kuulla, että ainakin Emma olit pystynyt menemään jumppaan nyt uudestaan pahanolon hellitettyä.

Kovasti paljon plussatuulia Neferille ja minämyös oli muistaakseni parhaillaan jännäilemässsä, paljon plussatuulia :whistle: .

Pötkylä ja Kati, tsemppiä aukiolotutkimukseen, minulla ainakin se oli täysin kivuton toimenpide. Olin kyllä ottanut buranaa etukäteen kuten neuvottiin, mutta tuskin olisin sitä tarvinnut.

Mukavaa kevätpäivää kaikille,

Kirsikka 6+6 (!)
 
Vapaapäivää olen vietellyt pohjamaalaamalla seiniä, nyt alkaa näyttää siltä että talo jossain vaiheessa valmistuisikin!!!! Olisi se vaan mukava sisustaa lastenhuonetta... =)

BantskuSori, ei ollut tarkotus kuulostaa miltään tuomion pasuunalta ton tupakan lopettamisen suhteen!!! Taitaa oma epäonnistuminen kirvellä... :ashamed: Siis tsemppiä aivan hirveästi ja täällä pidetään peukkuja!!! :) Dana76
Ruoskaa tässä tarvitaankin!!! Poltan kyllä huomattavasti vähemmän mitä aikasemmin ja heti kadonneen motivaation jälkeen saa koko homma jäädä!!!!

Pötkylä ja Kati231 Mulla siirty tälle kuulle suunniteltu aukiolotutkimus ensi kuulle, jännitys siis jatkuu! Kuulin huhua että tutkimus on siinä tapauksessa kivuton, jos johtimet ovat avoimet. Et täytyy varmuuden vuoksi burana napata ennen tutkimusta. Monesti ilmeisesti pelkkä tutkimus edesauttaa raskautumista (vaikka ei tukossa olisikaan). Toivotaan että pitää paikkansa!!!
Emman ultrakuulumisia oli mukava kuulla!! :D

Jep, ei kun äkkiä syömään ja taikaisin maalausurakan pariin!!!!

:wave:
 

Heippa teille kaikille!

Jännittää kovasti odotella hormoonikokeiden tuloksia kun ottivat verikokeita oviksen takia ja ensi viikon lopulla saan tietää tulokset mutta sitten naistentautien osastolle tarkempiin tutkimuksiin pääyyn menee enemmän aikaa.
Tädin pitäisi tulla kylään ensi viikolla ja eilen pupuiltiin mieheni kanssa ja liman eritys on todella runsasta,että ajattelin jos olisi ovis ollut eilen,mutta ovistestiin tuli nega,itkettää :'(

Miten teillä muilla on mennyt?

Kiitos teille kaikille tuestanne,en jaksaisi ilman teitä rakkaat ystäväni!
Te olette todella ihania ja siitä teille :flower: :hug:
 
Yksi elämäni kamalimpia päiviä takana. Aamulla ehdin töihin ja mennessäni vessaan paperiin tuli ruskeaa tuhrua ja seassa ihan kirkasta vertakin. Ajattelin, että tämä oli nyt tässä ja vaikka kuinka olin asiaan pelännyt niin silti se tuli kuin salama taivaalta ja tuntui ihan hirveältä. No työnteosta ei olisi tullut yhtään mitään ja häippäsin samantien kotiin ja soittelin sairaalaan ja kyselin, että mitä pitäisi tehdä tai että olisiko ylipäätään mitään tehtävissä. Sanoivat, ettei näin aikaisessa vaiheessa voi tehdä yhtään mitään vaan pitää vain seurata, että muuttuuko vuoto runsaammaksi. Antoivat kuitenkin ajan lääkäriin ja pääsinkin suoraan terveyskeskukseen omalääkärille, joka ei pystynyt asiaan ottamaan sen enempää kantaa. Sain kuulla saman kuin sairaalaan soittaessani ja ainoa mitä voisin tehdä olisi mennä yksityiselle ultraan, koska heillä ei ultralaitteita terveyskeskuksessa ole ja äitiyspolillekin lähetettäisiin, jos raskaus olisi jo pidemmällä. Sanoi, että voi olla ihan normaaliakin alkuraskauteen liittyvää vuotoa ja että ei auta kuin seurata vuodon määrää. Onneksi sitten sain vielä täksi illaksi yksityiseltä lääkäriajan ja sen odottaminen on oli yhtä tuskaa. Olin ihan surusta ja pelosta kipeä ihan fyysisestikin, kun kotona makasin ja odottelin, että aika kuluisi ja saisi jonkin tuomion. Koko päivänä ei verta sitten tullut enää lisää ennen kuin juuri ennen kuin lähdin sinne lääkäriin. Tuli taas samalla tavalla kuin aamulla. Mies ehti onneksi juuri töistä mukaan lääkäriin ja voitte varmaan arvata miten iloinen tunne tuli, kun ruudulla näkyi sykkivä sydän. Pikkuinen oli viimeisen viikon aikana kasvanut ihan kuten kuuluukin ja nyt oli jo hahmotettavissa selvästi sikiön malli. Syytä tuolle vähäiselle vuodolle ei pystytä sanomaan ja nyt pitää vain toivoa, että on normaalia raskauteen kuuluvaa vuotoa, eikä merkki jostain huonommasta. Toistaiseksi kaikki kuitenkin näytti hyvältä mm. senkin puolesta, että sikiö sijaitsi kohdun pohjalla eikä lähellä kohdun suuta mikä olisi voinut olla merkkinä siitä että olisi matkalla ulos. Nyt siis ei auta kuin seurata ja toivoa, että vuoto ei ainakaan runsastuisi. Seuraavat viikot eivät varmaan nyt ainakaan ole helpompia kuin tähän asti, mutta pitää silti koittaa olla liikaa murehtimatta. Se tuskin ainakaan on hyväksi. Se, että miten sen toteuttaisi onkin sitten eri juttu.

Ihania uutisia Emmalla oli. :) Toivotaan, että Kirsikalla on huomenna samanlaisia kerrottavana. Tai no ei taida siellä pikkuinen vielä hirmuisesti liikkua, mutta sydän varmasti sykkii ja ehkä erotettavissa jo muutakin kuin pelkkä musta pallo, jonka keskellä sydän sykkii. Meillähän eka ultra oli luultavasti muutamaa päivää aikaisemmin, mitä Kirsikalla huomenna, mutta silloin ei tosiaan vielä erottunut muuta kuin musta täplä. Tänään oli sitten jo toinen juttu. Tosin tänäänkään ei vielä ihan tarkkaa ikää saatu, mutta omat laskelmani 7+2-3 voivat hyvin pitää paikkansa, joten eletään nyt toistaiseksi sen mukaan.

Ehkä se Kirsi olikin ovis vasta nyt vaikkei tikku sitä näyttänytkään. :) Parin viikon päästä nähdään!

Tupakoinnin lopettajille tsemppiä! Niin kiitän sitä, etten ole koskaan tullut aloittaneeksi polttamista, koska minun itsekurillani ja päättäväisyydelläni tuo lopettaminen olisi varmasti erittäin vaikeaa, joten kunnioitan kaikkia, jotka siinä onnistuvat. Vauva on varmasti kyllä erittäin hyvä motivaattori ainakin siinä vaiheessa, kun on konkreettisesti tulossa. Toivotaan, että onnistutte päätöksessänne. :)
 
Hyvää Idols-iltaa!

Kaikki laulavat tänään vähän hassusti, joten en jaksanut tuota katsella, vaan tulin (taas) lukemaan teidän kuulumisianne.

Hui kauhistus, Lauralei. Sulla on varmasti ollut järkyttävä päivä. Onneksi kaikki näyttää olevan hyvin. db kuitenkin varmuuden vuoksi.

Dana, paukutukset tai peukutukset, pääasia, että jotain äksöniä on. ;) Ihana myös huomata, että joku muukin sekoilee. Itse olen niiiiiin loman tarpeessa, että teen kaikkea täysin pöhköä.


Olin muuten aiemmin tällä viikolla ensiapukurssilla. Niissä harjoitellaan nykyään myös leikki-ikäisten ja vauvojen elvytystä. Oli aika karu kokemus antaa vauva-nukella tekohengitystä. Ihan vaan kahdella sormella painettiin rintakehää. Toivottavasti kukaan meistä ei ikinä, koskaan, konsta milloinkaan joudu sellaiseen tilanteeseen, että joutuisi lasta elvyttämään.

Aina vaan on yhtä mukavaa kuulla Emman ja muiden plussanneiden neuvolakokemuksia ja ultra-uutisia. Ootteko muuten käyneet jo hiplaamassa äitiysvaatteita? Mä yritän aina vaivihkaa vilkuilla vaatekauppojen mammavaatevalikoimaan, mutta vielä en ole hypistelemään rohjennut, vaikka mieli tekisi. Pitäiskö laittaa tyyny paidan alle, niin vois mallailla vaatteita kenenkään ihmettelemättä... :LOL: Pötkylän ihmettelyt tavallisen järkevän aikuisen ihmisen vajoamisesta teinitasolle kuulostaa aika tutulle.

Ja näin lopuksi oma (.): Vieläkään ei tätiä näy ja tänään eletään kp 29/28-31. Alavatsassa on edelleen tuntemuksia (ollut jo ke illasta lähtien) ja nyt mua alkaa ihan oikeesti jännittämään. Viikonloppuna olen päättänyt testailla, ehkä jo lauantaina, niin saan ottaa illalla lasin punkkua, jos näyttää negaa.

Tämä on itseasiassa eka kierto, kun jännittää näin tajuttomasti. Kp 28 tuli varkain, huomasin sen vasta kun Lauralei mietti, joko minua jännätään. Bantskun mainitsemaan plussajunaan olisi kyllä kiva hypätä...

Tsemmppiä kaikille tupakanhimon kanssa taisteleville sekä peuhu-intoa & plussatuulia meille muille! Ja tietty tarrasukkia plussanneille, teitä ei pidä missään tapauksessa sivuttaa, päinvastoin!
 
Hyvää Idols-iltaa!

Kaikki laulavat tänään vähän hassusti, joten en jaksanut tuota katsella, vaan tulin (taas) lukemaan teidän kuulumisianne.

Hui kauhistus, Lauralei. Sulla on varmasti ollut järkyttävä päivä. Onneksi kaikki näyttää olevan hyvin. db kuitenkin varmuuden vuoksi.

Dana, paukutukset tai peukutukset, pääasia, että jotain äksöniä on. ;) Ihana myös huomata, että joku muukin sekoilee. Itse olen niiiiiin loman tarpeessa, että teen kaikkea täysin pöhköä.


Olin muuten aiemmin tällä viikolla ensiapukurssilla. Niissä harjoitellaan nykyään myös leikki-ikäisten ja vauvojen elvytystä. Oli aika karu kokemus antaa vauva-nukella tekohengitystä. Ihan vaan kahdella sormella painettiin rintakehää. Toivottavasti kukaan meistä ei ikinä, koskaan, konsta milloinkaan joudu sellaiseen tilanteeseen, että joutuisi lasta elvyttämään.

Aina vaan on yhtä mukavaa kuulla Emman ja muiden plussanneiden neuvolakokemuksia ja ultra-uutisia. Ootteko muuten käyneet jo hiplaamassa äitiysvaatteita? Mä yritän aina vaivihkaa vilkuilla vaatekauppojen mammavaatevalikoimaan, mutta vielä en ole hypistelemään rohjennut, vaikka mieli tekisi. Pitäiskö laittaa tyyny paidan alle, niin vois mallailla vaatteita kenenkään ihmettelemättä... :LOL: Pötkylän ihmettelyt tavallisen järkevän aikuisen ihmisen vajoamisesta teinitasolle kuulostaa aika tutulle.

Ja näin lopuksi oma (.): Vieläkään ei tätiä näy ja tänään eletään kp 29/28-31. Alavatsassa on edelleen tuntemuksia (ollut jo ke illasta lähtien) ja nyt mua alkaa ihan oikeesti jännittämään. Viikonloppuna olen päättänyt testailla, ehkä jo lauantaina, niin saan ottaa illalla lasin punkkua, jos näyttää negaa.

Tämä on itseasiassa eka kierto, kun jännittää näin tajuttomasti. Kp 28 tuli varkain, huomasin sen vasta kun Lauralei mietti, joko minua jännätään. Bantskun mainitsemaan plussajunaan olisi kyllä kiva hypätä...

Tsemmppiä kaikille tupakanhimon kanssa taisteleville sekä peuhu-intoa & plussatuulia meille muille! Ja tietty tarrasukkia plussanneille, teitä ei pidä missään tapauksessa sivuttaa, päinvastoin!
 

Yhteistyössä