V
vierailija
Vieras
Puolet avioliitoista päättyy eroon sanoo tilastot. Mutta jos avoliitotkin lasketaan mukaan, niin kuinka moni pysyy yhden ja saman kanssa yhdessä koko elämän? Onko jotain tilastoja?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Uskovaisten avioliitot ainakin pysyy, kun Raamattu kieltää eroamasta vaikka mikä olis.Itse asiassa se on aika yllättävää, että jopa puolet avioliitoista pysyy kasassa, eihän ne kaikki tietysti mitään onnellisia välttämättä ole tai ongelmattomia mutta kuitenkin, puolet jos ajattelee niin aika paljon kun tuntuu et ihmiset vaan eroaa jatkuvasti
Ei nykyään pysy nämäkään, eikä Raamattu oikeastaan kiellä eroamasta siinä mielessä, ettei saisi lähteä toisen ihmisen luota pois, jos suhde on haitallinenUskovaisten avioliitot ainakin pysyy, kun Raamattu kieltää eroamasta vaikka mikä olis.
Varmaan hyvä ajatus. En tosin tiedä, että pitääkö sinun sitä uutta kaivattua lähteä etsimällä etsimään.Voisinkin tehdä uuden vuoden lupauksen, että ens vuonna etsisin uuden kaivatun. Kyllä se nykyinen kaivattu on Sen Oikeansa löytänyt jo ajat sitten. Jos minä en kelvannut sille silloin kun se oli sinkku, niin miksi kelpaisin etenkään nyt kun se on varattu.
On tilastoja, että yli 55% avioliitoista päätyy eroon. Huomioi, että kuinka moni päätyy eroon jo ennen avioliittoa.Puolet avioliitoista päättyy eroon sanoo tilastot. Mutta jos avoliitotkin lasketaan mukaan, niin kuinka moni pysyy yhden ja saman kanssa yhdessä koko elämän? Onko jotain tilastoja?
No en usko että unohdan vanhaa ennen kuin löydän uuden. Eli mitä nopeammin löydän uuden, niin sitä nopeammin entinen unohtuu. Ois pitänyt löytää se uusi kaivattu oikeastaan jo vuosia sitten.Varmaan hyvä ajatus. En tosin tiedä, että pitääkö sinun sitä uutta kaivattua lähteä etsimällä etsimään.
Siis jos kerron valheen niin oon siinä hetkessä valehtelija, mutta jos se valhe vaikka pelastaa jonkun hengen niin se on oikea teko vaikka valehteleminen itsessään olisi väärin. Sama koskee avioeroa, jneEi nykyään pysy nämäkään, eikä Raamattu oikeastaan kiellä eroamasta siinä mielessä, ettei saisi lähteä toisen ihmisen luota pois, jos suhde on haitallinen
En aivan saanut kiinni tuota ajatusta. Selvennätkö hiukan tuota loppua?Siis jos kerron valheen niin oon siinä hetkessä valehtelija, mutta jos se valhe vaikka pelastaa jonkun hengen niin se on oikea teko vaikka valehteleminen itsessään olisi väärin. Sama koskee avioeroa, jne
Sama. Mä valvon nykyään joka yö vahingossa aamuviiteenUps kun menny taas yövalvomisiks..
Jos ajattelee sitä raamatun kohtaa jolla avioeron kieltoa perustellaan (joka hylkää puolisonsa… -tekee aviorikoksen). Niin kyllä, teknisesti ottaen voidaan ajatella, että puolisonsa luota lähtevä tekee aviorikoksen. Vaikka siinäkin oikeastaan puhutaan hylkäämisestä nimenomaan mikä on vielä asia erikseen.En aivan saanut kiinni tuota ajatusta. Selvennätkö hiukan tuota loppua?
Kiitos, kun tarkensit.Eiköhän tuo ole selviö.En näköjään voi vastata niin että lainaan, käskee antaa nimen eikä mikään kelpaa. Mutta mahtoi tarkoittaa tuo yksi että jos on väkivaltainen puoliso, niin silloin saa uskovainenkin erota avioliitosta.
sivusta