*3-KYMPPISET ENSIKERTALAISET 2007*


Heippa!

Mulla on apteekin oma ovistesti ja siinä neuvotaan tikuttamaan aamupissasta ovista ja negaa on näyttänyt koko viikon ja mulla ei ole ollut oviskupuja ollenkaan eikä ollut viime kierrossakaan oviskipuja,kun mulla on koko ikäni ollut todella kova oviskipu oviksen aikana,niin nyt ei mitään kipua ole ollut.
Mulla on maanantaina lääkäri ja otetaan tutkimuksia asian takia.
kp14/28 mulla nyt menossa,itkettää ja on tunne,että saanko omaa lasta ollenkaan :'(
Olenhan jo 38-vuotias ja mulla on kuukautiset alkaneet 12-vuotiaana,niin peloittaa,että saanko lasta :'( :'(

Miten teillä muilla on mennyt?

Mukavaa viikonloppua teille kaikille!
 
Banstsku
Voi Kirsi, jaksamista Sinulle! Kyllähän se varmaan on hyvä laittaa "tilaus" vaikka ei vastaanottajasta ehkä paikalla olekkaan.....
Meri kuvaili hyvin tuon kuukauden kierron, noinhan se menee, mulla ainakin: Kahden viikon sykleissä eletään.

Kiva kuulla Lauralein ultrasta, en edes osaa kuvitella miltä se voi tuntua, kun kuulee ne sydänäänet.....
/Bantsku
 
Hei!

Vielä ei sykkiminen kuulunut vaan ainoastaan ruudulla näkyi. Olin kanssa kuvitellut, että se hetki olisi vielä hienompi. Ehkä eilisessä jäi vaivaamaan se, että kun sikiö oli vielä niin pieni, ettei edes ikää arvioitu. Luulenpa, että siinä kohtaa kun sikiö jo näyttää sikiöltä niin hetki on tunteikkaampi. Tai kun kuulee ne sydänäänet.

Mulle muuten tuli tosi kumma tunne, kun katsoin sitä sykkivää pistettä niin jotenkin ihan ajattelin, että siinä sen tytön sydän sykkii. Siis TYTÖN sydän. En tiedä mistä tuli tosi vahvana, vaikka enemmin varmaan haluaisin pojan. Tottakai tärkeintä on, että lapsi syntyy terveenä ja kumpikin sukupuoli TODELLAKIN 'kelpaa', mutta uskallan kyllä sanoa ääneen, että pikkaisen enemmän poikaa toivon, joten siksi ihmettelin tuota, että mistä mulle tuli toi ajatus tytöstä niin vahvana. No toivottavasti syksyllä päästään näkemään, että kumman sydän se ruudulla pompotti. :)

Epätoivoiset yrityskuukaudet eivät todellakaan ole unohtuneet ja siksi kovin pelkäänkin etten vaan pian joudu takaisin siihen odotuskierteeseen. Eli todella ymmärrän tuntemuksenne ja niin toivon, että teillä kaikilla muillakin odotuksen tyyppi pian muuttuisi. Vaikka nytkin viikot kuluvat todella hitaasti ja on hermostuttavaa, kun koko ajan pohtii, että onhan kaikki kunnossa, niin tietysti odottaminen on erilaista.

Jaksamishaleja kaikille jossain Merin määrittelmässä vaiheessa oleville!
 
Onpas tänne taas tullut juttua! En oo nyt muutamaan päivään päässyt käymään, joten oli työpäivän aluksi :p aika paljon kahlaamista teidän viesteissä... Ihanaa kun on vilkasta keskustelua, mutta harmi ettei uusia tärppejä ole vielä kuulunut! Voimia teille kaikille jotka odotatte sitä plussaa :hug:

Omaan napaan ei kuulu sen kummempia. Pahoinvointi on vähentynyt eikä muutenkaan ole oikeestaan mitään oireita. Samoilla rintsikoilla mennään kuin ennenkin ja housut mahtuu jalkaan, ainakin toistaiseksi. No ehkä vähän jo farkkujen nappi puristaa :) Mulla lähti juuri 12. viikko käyntiin ja ekaa ultraa odotellaan miehen kanssa kuin kuuta nousevaa... se on siis ensi keskiviikkona. Sen jälkeen sitten varmaan tämä homma alkaa jotenkin konkretisoitua... ehkä? Toistaiseksi en oo osannut ajatella yhtään mitään hankintoja tai muita käytännön asioita.

Joillekin kavereille ollaan jo kerrottu, vaikka alunperin piti pitää omana tietona ultraan saakka. No ei maltettu :LOL: Meidän molempien vanhemmat ja sisarukset ovat myös tienneet jo muutaman viikon. Toivottavasti nyt sitten ultra vahvistaa sen, että jotain on tosiaan tekeillä. Vieläkin kun on välillä semmoinen epäuskoinen olo :\|
 
Terve kaikille piktästä aikaa!

Onnea kaikille plussaneille onnemyyrille!!
:flower: :flower: :flower:

Ihana juttu! Annatte toivoa muillekin!

Oma napa..
Nyt kp 32/30-35 ja muutaman päivän jo ollut tip-tip-tipulttelua, eli eiköhän se täti sieltä paikalle kurvaa taas.

Tämä on niin tylsää.

Emme ole kuin puoli vuotta yrittäneet, eli eihän tässä mitään hätää pitäisi olla. Mutta välillä pään täyttävät kamalat ajatukset, että miksi tämä ei onnistu. Mitäs jos ei oikeasti onnistu tulevaisuudessakaan jne..


Kertokaahan viisaammat, että mitä nuo kaikki clomit ja terot ovat ja miten vaikuttavat ja milloin niitä kannattaa miettiä?

Räntä-vesisateen keskeltä Kellukka
 
Huih! Sataako jossain jo räntää? Täällä vielä kaunis auringonpaiste, mutta viikonlopuksi kyllä luvannut räntää. :( Ja niin kuin ois saanut kevät jo mun puolestani tulla.

Teroista ja clomeista pyydettiin apua, joten molempia käyttäneenä voisin jotain tietoa koittaa antaa. Paljon enemmän tietty löytyy tältä palstaltakin muualta. Terolut on keltarauhashormoni, jolla tuetaan omaa keltarauhashormonin tuotantoa, jos on vajaavainen raskauden ylläpitämiseksi. Terolutia käytetään myös säännöllistämään kuukautisia ja joillakin sitä kautta myöskin raskaus onnistuu vaikkei terolut vielä olekaan mikään varsinainen lapsettomuuteen auttava lääke. Itse söin eka kolme kiertoa terolutia, koska muuten menkat tulivat todella harvoin ja terolutin avulla ne saatiin säännölliseksi. Mulla ei kuitenkaan ovulaatiota tapahtunut, joten pelkästään terolutit eivät minun tapauksessani olisi auttaneet ja aloitettiin clomit. Ne taas vaikuttavat munasolun kehittymiseen ja ovuloimattomuuteen ja taidetaan sitä jossain tapauksissa käyttää myöskin tukemaan luonnostaankin tapahtuvaa ovulaatiota. Myös miehet voivat käyttää clomifenia, jos siittiön tuotannossa on ongelmia.

Clomifenia syödään kierron alussa ja tärkeänä pidetään kierron puolivälin seurantaultraa, jotta varmistutaan, ettei munasoluja ole kehittynyt liikaa. Toisaalta ainakin itse halusin siksikin käydä ultrassa, että varmistuttiin, että clomit edes tehoavat käyttämälläni pienimmällä annostuksella, koska turha sitä on hormoneja itseensä turhaan tunkea, jos ei niistä kuitenkaan ole mitään hyötyä. Omalla kohdallani yksi tabletti tuotti tulosta ja kaikissa kolmessa kierrossa munasolu kasvoi ja irtosi ja tästä kolmannesta kierrosta sitten tärppäsikin.

Lisäksi minä kuten ilmeisesti moni muukin söin clomien lisäksi ovulaation jälkeen myös terolutia, koska clomit voivat ohentaa kohdun limakalvoa, joten terolut sitten taas auttaa siinä. Minulle ainakin lääkäri sanoin, että on tärkeää, että ovulaatio on tapahtunut ennen kuin aloitetaan terolut -kuuri, koska keltarauhashormoni voi estää munasolun kiinnittymisen, mikäli ovulaatio olisikin tapahtunut vasta sen jälkeen kun terolut -kuuri on jo aloitettu.

Siinä pieni tietopaketti noista Kellukan mainitsemista lääkkeistä. Kuten huomaatte niin eipä työt paljon kiinnosta vaan mielummin sitä jo lähtisin viikonlopun viettoon... :)
 
Ihan pikaisesti vaan Kirsille, että älä vielä luovuta!

Eikös se ovulaatio saata esimerkiksi liiallisesta stressistä siirtyä tai jopa estyä. Koita tikuttaa vielä muutama päivä. Mitä jos ovuloitkin tässä kuussa (ja viimeksikin) aiempaa myöhemmin. Itselläni oli yhdessä kuussa ovulaatio vasta viikkoa myöhemmin kuin yleensä. Epäilen, että siirtyi just stressin ja vähien nukkumisten takia.

Hyvä, että olet menossa tutkimuksiin. Esimerkiksi nuo hormoniarvot selviävät verikokeella, samoin se, ovuloitko.
 
Long time no see... On pitänyt sen verran kiirusta, etten ole ehtinyt täällä kun pikaisesti lukemaan kuulumisianne.

Tervetuloa kaikki uudet :flower: ja :hug: kaikille kutsumattomien vieraiden yllättämäille.

Viimeeksi taisin valitella, kun ovistani ei kuulunut. No, kyllä se sieltä tuli, usean päivän myöhässä. Veikkaan Merin tavoin, että mullakin oviksen tuloa viivästytti stressi. Harmikseni ovis ajoittui huonosti viikonlopun aluksi, kun oltiin menossa sukumökille... Joten aika vähälle jäi onnistumisen mahdollisuudet. Siitä huolimatta vähän jo jänskättää ensi viikko. Toivottavasti Ferrari ei kaahaa kehiin, vaikka Kimi näyttääkin starttavaan huomisiin Formuloihin paalulta. :LOL:

Onneksi enää pari viikkoa töitä ja sitten pääsen vihdoin ja viimein lomalle. Olemme kurvaamassa Keski-Euroopan hulinaan ja jos hyvin sattuu, osuu seuraava ovis juuri niille päiville, joten matkalaukkuun täytyy pakata myös romattisia hepeneitä. ;)

Voi että, kun on ollut kiva lukea plussanneiden neuvola- ja lääkärikäynneistä sekä tietysti kaikenlaisista oireista. Ja myös nuo vitamiinivinkit miehelle ovat erinomaiset. Pitää heti haalia Omega 3-tabuja. Mieheni on tuuritupakoitsia ja mua vähän pelottaakin simppojen laatu. Onneksi tuo syö jo nyt vitamiineja, pitää vaan valita seuraavalla kerralla takemmin, millaisen purkin ostan.

Näin kevään tullen iskee hurja sisustusvimma päälle - mikä olisikaan mukavampaa, kuin lasten huoneen sisustus. Täytynee kuitenkin hillitä mieli ja miettiä vaikka keittiöön piristettä.

*Nautitaan viikonlopusta*
 
No jep, taas lähti enterin vahingossa painamisesta melkein valmis viesti tuulen mukaan..

No juu, mutta...
Kirsille :hug:
Hyvä, että olet päättänyt mennä lääkärin juttusille. Siitä on varmasti aina apua enemmän, kuin asian pohtimisesta yksin (tai kaksin) kotona.
Jospa se piilotteleva oviskin sieltä löytyisi.

Nefer, pidetään peukkuja täällä kuitenkin kaiken varalta, mutta hyvältä kuulostaa tuo "lemmenlomakin".

Omassa navassa on edelleen rauhallista, melkein liiankin rauhallista.
Tulee mietittyä yhtä ja toista, mutta yritän pitää positiivisen mielen pinnalla ja uskoa siihen, että kyllä siellä masussa joku asuu.
Kävin laskettelemassakin tänään. Rinteet oli vielä ihan hyvässä kunnossa.
Vähän jännitin, että jos vaikka kaadun, mutta eipä tuo vauhtia juuri hillinnyt :D
Joo, ja kyllä mä sitten kaaduinkin...kahvilan lattialle tarjotin(tyhjä) kädessä. Mustelma kankkuun ja HIRVEÄ häpeä :LOL:

Mun on PAKKO mennä pesemään pyykkiä (laiskottelu kotitöissä jatkuu).
Mukavaa alkavaa viikoa kaikille!


 

Heippa teille kaikille!

Oma napa:kp16/28 ja taas tuli nega ovistestiin eikä ole ollut kipuja oviksen merkkinä ollenkaan kun viimeksi viime syksynä,että jotain on nyt vialla,kun ei ovista ole mulla,itkettää :'(
No,huomenna olen menossa lääkärille ja otetaan verikokeita myöskin ja papa-koe,niin sitten näkee mitä selviää verikokeissa.
Täällä sataa räntää ja kamala tuuli,niin se takatalvi tuli.
Mä olen jo vuosia käyttänyt omega3-vitamiina ja lisänä sinkkiä ja foolihappoa,mutta ei ole vielä vauvaa mulla vitamiineista huolimatta,että en tiedä missä on vika.
Stressiä mulla ei vauvan yrityksen takia ole,mutta ihmetyttää vaan,että minne on oviskipu ja ovis mulla hävinnyt,kun niitä ei ole ollut mulla joulukuun jälkeen ollenkaan vai onko jo vaihdevuodet mulla alkaneet,sitäkin olen miettinyt.
Itkettää vaan niin kovasti.
Peukkuja teille muille todella paljon!
 
Bantsku
Tsemppiä Kirsi, ja tulehan sitten kertomaan lääkeri-kuulumiset.

KP 13 ja LUULEN oviksen olevan käsillä, ed. kierrossa oli kyllä selvemmät kivut, nyt aika pientä. Mutta tilauksia on viikonloppuna tehty....

Mukaavaa viikkoa kaikille,
Bantsku
 

Heippa teille kaikille!

Oma napa:kp17/28 ja nega tuli ovistestiin,itkettää :'(
Mulla on tänään lääkäri ja otetaan verikokeita ja papa-koe niin toivottavasti selviää syy miksi en ovuloi enään,itkettää jos syynä on vaihdevuodet,sillä olen jo 38-vuotias niin sitten en saa koskaan omaa lasta :'(
Miten teillä muilla on mennyt?
 
Heipparallaa!

Täällä ollaan pahoinvoinnin kourissa. =) Enää ei kyllä epäilytä yhtään, että vieläkö olen raskaana. Viime yönäkin heräsin siihen, että on aivan kauhea oksennusolo ja huonovointi. Hassua tässä on se, että olen aamusta parhaassa terässä, vain pientä äklötystä mutta muuten kaikki hyvin. Iltapäivällä olo sitten pahenee ja ilta meneekin sitten makuuasennossa huonovointisuutta potien. Nyt on tullut vähän paniikki siitä, että jos tämä vielä tästä pahenee niin sitten on pakko jäädä sairaslomalle. Onneksi mies on yhä aivan haltioissaan tästä minun pahoinvoinnista, minulle alkaisi kyllä jo vähempikin riittää.

Lauralei, onnittelut ultrakuulumisista! :flower: Minulla on sekä ultra että neuvola tämän viikon perjantaina. Ensin mennään neuvolaan ja sieltä suoraan "omalle" yksityiselle ultraan. Siellä sitten pitäisi saada varmuus siitä, että voidaan sulkea pois kohdun ulkoinen raskaus ja tuulimuna ja voidaan olla rauhallisin mielin.
 
Ihan ekana Kirsille :hug: ja jaksamisia! Toivottavasti lääkärikäynti selvittää tilannetta ja voitte taas jatkaa iloisemmalla mielellä eteenpäin.

Kirsikka, mulla on ihan sama juttu, eli illalla olo on pahimmillaan. Välillä jo ajattelin että olisi ruvennut helpottamaan, mutta kyllä se pahoinvointi vieläkin jatkuu... Tosin en ole enää aikoihin joutunut oksentamaan, mutta väsymys on edelleen melkoista. Ehkä tämä tästä! Mulle ainakin neuvolantäti sanoi että ihan hyvällä omatunnolla voi maata sohvalla ja lepäillä nyt alkuun, kyllä sitä sitten taas jossain vaiheessa jaksaa jonnekin suuntaan liikahtaa :) Mulla on 12. viikko jo aika pitkällä, joten voi olla että piankin alan jo jaksaa lähteä iltaisin ulos.

Meillä on eka (ja ainoa, jos ei seulontoihin mennä) ultra ylihuomenna, jee! Ollaan koitettu miehen kanssa miettiä niitä seulontajuttuja (mä ymmärsin ettei meillä mitata ekassa ultrassa automaattisesti sitä niskapoimua, vaan sekin pitää erikseen pyytää jos haluaa), eikä olla oikein päästy mihinkään tulokseen. Keskeytykseen ei oltaisi varmastikaan missään tapauksessa valmiita, mutta olisko silti ns. "hyvä tietää" jos vauvalla on jotain mihin pitäisi sekä meidän että mahdollisesti sairaalahenkilökunnan osata varautua heti alkuun. Mutta kun eihän sitä varmaksi voi tietää kuitenkaan...

On tää vaikeeta... Ja kun toisaalta olis kiva nähdä sikiötä ultrassa useammin kuin kerran, mutta eihän nuo tutkimukset sitä varten ole että pääsee vauvaa "moikkaamaan"... Apuva, joku ratkaisu pitäisi olla parin päivän päästä valmiina!
 
Täällä Kirsikka ihan sama tilanne, että aamuisin olo on kaikkein parhain, mutta se pahenee koko ajan iltaa kohden. Mutta eilen illalla söin pitkästä aikaa ihan oikeaa ruokaa =) . Riisiä, vihanneksia ja kanaa. Heh, riemunsa kullakin. Viikon verran elin käytännössä pelkällä jugurtilla, myslillä, hedelmillä ja omenasoseella. Omenasose rauhoittaa vatsaa ja vie ainakin hetkeksi sen huonon olon pois. Yöllä pahoinvointiin herääminen on todella ikävää ja olen joutunut öisinkin syömään sitä omenasosetta :LOL:

Kirsille onnea lääkärikäynnille. Minua ainakin helpotti suuresti kun sain lykätä huoleni lääkärin niskoille.

Tsemppiä kaikille kuumeilijoille! Ehkä kohta tulee taas uusi plussa-aalto. Olettekos huomanneet, että kaikki plussailee aina yhdessä sumassa ja sitten tulee taas hiljainen vaihe? Kohtahan voisi olla uusi plussa-aallon paikka.

Mukavaa maanantaita! :flower:
 
Täytyykin kokeilla sitä omenasosetta. Luin jostakin, että greippi auttaisi myös huonoon oloon ja kokeilin sitä eilen. Kyllähän se auttoikin, mutta vain noin 20 minuuttia. Miten toimiva se inkivääri -konsti on? Viime yönä jo vannoin, että nyt kokeilen sitä inkivääriä.

Kyllä se varmaan niin on, kuten Emma sanoit, että nyt täytyy vaan relata ja maata tarvittaessa sohvalla. Jätän tänään spinnin väliin, vaikka en tiedä jääkö se sitten kokonaan siihen, mutta asioiden etusijajärjestys on kuitenkin selvä masuasukin hyväksi. Mies yllätti eilen tulemalla messuilta kotiin kävelysauvaparin kanssa. Se oli ostanut itselleen juoksukengät ja ilmoittautunut puolimaratoniin ja minulle se oli ostanut kävelysauvat ja nipun kävelyaiheisia esitteitä :D . Onhan se totta, että masuasukilla on tasaisempaa menoa sauvakävelyllä kuin rankassa jumpassa. Nyt täytyy vaan odottaa, että sää paranee niin lähden ulkoiluttamaan keppejäni.

Emma, minä olen omalta osaltani miettinyt, että haluan kaikki muut tutkimukset kuin lapsivesi (tai mikä sen virallinen nimi nyt onkaan), jossa on keskenmenoriski. Sitä en ole miettinyt, että mitä sitten jos sieltä paljastuu jotakin kauheaa. Joka tapauksessa tutkimus tai ei, tosiasiat (vauvan tila) ei siitä muuksi muutu ja on varmaan kaikille parasta tietää ja osata valmistautua etukäteen. Nämä ovat kauhean yksilöllisiä asioita, mikä on hyvä päätös yhdelle ei välttämättä ole sitä toiselle. Mutta meillä siis näin.

Kirsille lohtu :hug: ja tsemppiä huomisiin tutkimuksiin.
 

Heippa teille kaikille!

Mulla oli lääkäri tänään ja otettiin verikokeita ja papa-koe ja saan kahden viikon päästä tietää verikokeiden ja papa-kokeen tulokset ja sain lähetteen naistentautien osastolle tarkempiin tutkimuksiin,koska eivät pysty enempää auttamaan yksityisellä mua niin nyt vaan odottelen verikokeiden tuloksia ja aikaa naistentautien osastolle tutkimuksiin.
Itkettää :'(

Miten teillä muilla on mennyt?
 
Moikka :wave:

Kirsikan kans samoilla linjoilla tuossa seulonta-asiassa. Ajattelen, että ehkä on parempi, että on aikaa valmistautua, jos jotain erityistä on mahdollisesti tulossa. Voihan se tietysti lisätä turhaakin huolta, kun eivät nuo seulat niin varmoja ole, mutta kumminkin olen näin ajatellut.
Olen kuitenkin alkanut pohtimaan tuota varhaisultraa. Puhuin siitä miehelle ja se tuumi, että sinne vaan.
En ole ehtinut tänään soitella, mutta taidan sen kuitenkin varata, kun nla:n ultra on vasta n. kuukauden päästä.

Mulla on edelleen aika hyvä olo, kunhan muistan syödä usein. Aamulla on aina ihan hillitön nälkä ja välipaloja täytyy napsia pitkin päivää, ettei heikota.
Tänään on ollut vähän huimausta.
Nyt siis viikkoja 7 ja risat.

Olette varmaan huomanneet, vauvelin yrittäjät, tuon jutun rasvaisten maitotuotteiden suotuisasta vaikutuksesta. Eli jäätelöt ja kermat kehiin vaan :)

Tuli melkein omaa napaa pelkästään :ashamed:
Mutta nyt lähden töistä kotia kohti...viuhhh...
 
Enpäs olekaan käynyt kirjoittelemassa ilmoittautumiseni jälkeen.. Paljon on tekstiä tullut sen jälkeen, enkä ihan kaikkea ehtinyt lukea. Kiva, kun vauvelia jo odottavat kirjoittelevat edelleen tähän pinoon, on mukava lukea teidän kuulumisia!

Lauraleille kiitos tero- ja clomi-infosta. Itsellä loppui neljä päivää sitten tero-kuuri, ja nyt odottelen tätiä kyläilemään. On tosi epätodennäköistä, että olisi tärpännyt tästä ekasta yrityskierrosta, mutta mikäli täti ei saavu torstaihin mennessä, niin varmaan kuitenkin testailen. Olisipas se todellinen yllätys, jos olisikin tärpännyt heti... Tämän tero-kuurin jälkeen olisi tarkoitus aloittaa clomit. Jos joku ihmettelee, miksi syön tässä vaiheessa hormoneja, vaikka yritystä ei ole takana kuukautta enempää, niin syy on siinä, että menkkani olivat kateissa vuoden. Hormonihäiriöinen olen siis... =)

Vauvakuume on ollut hiukan lievempää viime viikkoina, kun on ollut niin paljon muuta ajateltavaa. Me ollaan muuttamassa uuteen asuntoon, ja vanhaa asuntoa tässä parhaillaan kaupitellaan, joten ajatukset ovat olleet pitkälti kiinni muuttoon liittyvissä asioissa. Mutta kyllähän se vauvakuume kuitenkin tuolla taustalla väijyy..

Kirsille kovasti tsemppiä ja jaksamista! Ja kaikille muillekin paljon tsempitystä vauvahaaveiluun sekä tietysti plussatuulia! =)
 
Heissan!

Niin se on uusi viikko taas alkanut...

Kirsille, iso :hug: . Eiköhän ne lääkärit pysty eri tutkimuksilla tilanteesi kartoittamaan. Täällä ollaan kyllä hengessä mukana. :)

Itselläni on tänään jo kp 19, eikä oviksesta ole (taaskaan) tietoakaan. No, viime kierrossakin taisin mahdollisen oviksen bongata vasta kp 22, joten kaipa se siitä. Pitää vaan odotella. Musta on tosin alkanut tuntumaan siltä, että jotain häikkää on oviksen suhteen. Muistaakseni luin jostain, että LH voi kohota ja o-testi näyttääkin kahta viivaa, vaikka tosiasiassa ei munasolu olisikaan irronnut. No, onneksi tää kaikki alkaa varmaan jossain määrin selkiytymään, kun huomenna lähdetään selvittämään asiaa eteenpäin.

Ai niin, satuitteko lukemaan jommasta kummasta iltapäivälehdistä tässä jokin päivä sitten sellaisen uutisen, että jos joidenkin (?) tutkimusten mukaan vauvansaantiyritystä on takana vajaa vuosi, tulee helpommin tyttö, kun taas jos on yritetty yli vuosi, tulisi varmemmin poika. No, enpä tiedä, onko näihin uskominen. Niin, ja sitten siinä sanottiin, että mikäli vauva syntyy erilaisten lapsettomuushoitojen tuloksena, siinä tapauksessa ei pysty sanomaan sukupuolesta mitään. No, eiköhän tää aika arpapeliä ole koko homma, että mitään pystyisi varmuudella sanomaan ja ennustamaan... :headwall:
 
Moi! Kirsikka ja Dana, kyllä mekin taidetaan kuitenkin mennä niihin seulontoihin, ihan vaikka mielenkiinnosta jos ei muuta. Meidän päätökseen tulos ei vaikuta, ellei nyt sitten jotain tosi peruuttamatonta ilmene.

Vähänkö on hyvä mieli: eilen kävin jumpassa piiitkästä aikaa ja jaksoin vielä jopa pienen lenkin kävellä sen päälle! Kyllä tämä tästä :)

Vielä on pakko lainata Katin tekstiä kun rupesi huvittamaan...
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.03.2007 klo 21:36 Kati231 kirjoitti:
Ai niin, satuitteko lukemaan jommasta kummasta iltapäivälehdistä tässä jokin päivä sitten sellaisen uutisen, että jos joidenkin (?) tutkimusten mukaan vauvansaantiyritystä on takana vajaa vuosi, tulee helpommin
"jommasta kummasta", "jokin päivä sitten", "joidenkin tutkimusten mukaan " Tosi varmaa tietoa ;) Siis ei todellakaan millään pahalla, itsekin luen iltapäivälehtiä juuri tasan yhtä tarkkaavaisesti!
 
Päivää kaikille, täällä taas ollaan käväisemässä.

Tervetuloa, Lapin Neito ja Kia77 :flower: joukkoon sankkaan. Sekä muutkin uudet, jos joku jäi huomaamatta!

Voimahaleja Kirsi sinulle, toivottavasti löydät ilonkin pilkahduksia elämääsi! :hug: Ikävä, että surettaa noin suuresti.

Mitäs mitäs mitäs Kellukka, plussasitko sittenkin vai tuliko se mokoma punainen paholainen sinnekin??

Kiitoksia neuvola- ym. kuulumisista kaikille plussanneille kirjoittajille, ihan mukava lukea mitä sitten itselläkin joskus edessä on (on on, nyt ei anneta epätoivolle periksi).

Täällä taisi mennä jo toinen kierto tänä vuonna pipariksi, yksi oli selkeästi ovuloimaton ja tällä kertaa meni lämmöt sekaisin. Nyt on kp 11 ja lämmöt ovat pysyneet koko ajan loppukierron tasolla, eli eipä oikein niistä voi bongata ovista kun ei muutosta ole kymmenyksen vertaa mihinkään suuntaan. No muulla tuntumalla pitää yrittää sitten pärjätä. Kiirettähän tuo muuten pukkaa päälle työ- ja opiskelurintamalla ja vähän tuon ukkokullankin elämänmuutossuunnitelmien vuoksi, jotta saattaa koko ovulaatio jäädä hyödyntämättä vaikka sen vahingossa bongaisikin.

Kevättä odotellessa,
jospa tuota kohta pääsisi jo moottoripyöräilemään =)
 
Ai joo, jäi tuosta edellisestä pois enkä viitsinyt valmista pakettia enää alkaa muokkaamaan: KAINO TOIVOMUS :heart: :

Voisiko joku tehotoivoja (Danan tyyliin :LOL: ) ennustaa minulle lasta tälle vuodelle, kun muistaakseni Ennustaja-Elli väitti esikoisen tulevan toukokuussa 2008 enkä millään jaksaisi sinne asti odottaa?

:headwall: :ashamed: :LOL: Kiitos kaikille puolestatoivojille :saint:

Ja oikein reippaita, keväisiä plussatuulahduksia kaikille niitä kaipaaville!!
 
Iltaa!!!

Vielä hetken aikaa niiiiin hiljaista iltavuoroa jäljellä....

Kirsi :hug: ja jaksamista!! Ikävää että olo on noin kurja! Ainakin syyn selvittelyjä jatketaan naistentaudeilla, asioiden eteneminen tässä ainaisessa odottelussa helpottaa kummasti. Omien tutkimusten alkaessa olo oli tosi ristiriitainen, toisaalta tuntu helpottavalta että tutk. aloitettiin, toisaalta hirvitti ja pelotti tutkimusten tulos... Voimaa ja keväisiä auringonsäteitä sinne päin!!

Luin kanssa ton jutun minkä perusteella rasvattomat tuotteet aiheuttavat tai edistävät lapsettomuutta. Eli täytyy tämä rasvaton linja ilmeisesti jättää!!! Ihan edes kokeeksi!

KP 17/27-28. Ovulaatio testi näytti positiivista torstaina. Eli "tilauksia" on kovasti laitettu eteenpäin!!! Toivotaan että tällä kertaa jotain toimitetaankin!!! :LOL:

Wintiö: Kuinkas tupakka???? Arvaa vaan kuinka mun kävi??? :ashamed: Iso L otsassa!!!

Juu toivotaan että plussa puhurit meidän pinoon isosti puhaltelee!!!!

:wave: (äkkiä kotiin...)
 
Voi Mariska, nyt äkkiä purkat peliin! Ei kannata enää heikentää niitä raskautumismahdollisuuksia, joihin itse voi vaikuttaa :/

- ei näköjään ole helppoa tämä 'tuloksen saaminen' vaikka miten yrittäisi kaikki tekijät saada kohdilleen :/

Ja voihan [¨¤}#*/ kun ei tämä kirjautuminen taas toimi!!!


:wave: terveilee ~Wintiö~
 

Yhteistyössä