Moikka!
Toivotaan
Kirsi, että siellä tutkimuksissa selviää nyt jotain, joka on helposti hoidettavissa ja saat piankin niistä apua. Jos sulla ovis tapahtuu, mutta ongelma on siinä, että ei läheskään joka kuukausi, niin voisi kuvitella, että clomeista ois sulle tohon apua ja jos ei muuta ongelmaa ole, kuin harvoin tapahtuva ovulaatio, niin josko raskautuminenkin onnistuisi sitten nopeammin, kun ei tarvitse enää turhia kiertoja odotella. Toivotaan parasta!
Hitsit kun
Emman raskaus onkin jo pitkällä. Pian jo kriittisimmät viikot ovat takana.
Omalta osalta tuntuu, että aika ei mene yhtään eteenpäin ja viikkoja ei kerry. Toivotaan, että Emmalla ultrassa kaikki hyvin. Jään odottamaan niitä kuulumisia.
Voin yhtyä tuohon
Kirsikan, Emman ja Iida-Liina aamuhyvinvointiin eli täälläkään ei todellakaan ole vielä tietoa raskausajan aamupahoinvoinnista. Muutenkin olen toistaiseksi säilynyt paljon vähemmällä kuin te muut. Päivällä tasaisesti silleen vähän huono-olo, mutta auttaa kun syö jotain. Ja oksennus ei ole ollut vielä kertaakaan edes lähellä ja kaikki ruuat maistuvat ja maistuvatkin hyvin, kun hiipivän huonon olo saa syömällä pois. Eli vielä ei todellakaan ole tarvinnut miettiä omenasoseita, inkiväärejä, greippiä tai muita oloa helpottavia ruoka-aineita. Toivottavasti näin jatkossakin, vaikkakin tämä jatkuva syöminen näkyy kyllä nyt jo puntarissa.
Ai niin. Muutamana yönä mäkin olen herännyt sellaiseen pahaolokohtaukseen, jolloin huonovointisuus on ollut huipussaan. Samaan liittynyt hirveä hikoilukohtaus. Onneksi ei sentään ole joka öistä.
Wintiön lämmöt kuulostivat omituisilta. Et ole sattunut tekemään testiä? Täällä vaan saa lukea niin monista, joilla on tullut kuukautiset vaikka onkin sitten myöhemmin selvinnyt, että ovat olleet raskaana. Olen omia lämpöjäni yhä silloin tällöin mittaillut ja mulla ei ainakaan ole huomattavissa sellaista, että raskaana lämmöt vielä nousis siitä mitä ovat normaalistikin loppukierron ajan. Eli aamulämmöt nyt olleet 36,6-36,8.
Eilen oli eri puolella mahaa ekaa kertaa tuntemuksia. Heti tietysti heräsi huoli, mutta toivotaan, että kuuluvat vain asiaan ja johtuisivat siitä, että kohtu olisi lähtenyt kasvamaan. Näin ekakertalaisena kun ei yhtään tiedä, että mitkä tuntemukset kuuluvat asiaan ja mitkä eivät.
Mitenkäs muuten sulle
Kellukka kävi? Kiertopäivät ilmeisesti ainakin jo täynnä? Ja onko
Nefer sitten seuraava, jota jännätään?
Toivotaan tosiaan, että pian käynnistyisi taas uusi plussa aalto!