<3 HuHTiMaSuT <3 Huhtikuussa

Onnea uusille vauvoille ja vanhemmille.

Tuli sohvalla ollessa sellainen inha olo,vähän niinko supistuksia olisi ollut.Vein miehelle sen puhelimen ja päätin lähtee lenkille jos se auttais asiaan :headwall: 45min menin sitten reippaasti kävellen ,2isohkoa ylämäkeäkin,mutta ei niin ei.

Nyt on kyllä konstit kokeiltu.Taidan huomenaamulla jäädä peiton alle maate.. :p
 
Tyttö syntyi 24.4, painoi 4070g ja pituutta oli tasan puoli metriä.
Synnytys oli aikamoinen kokemus. Synnytys päättyi imuvetoon.
Palkinto NIIN mahtava ja meillä on nyt maailman suloisin vaava.

Onnittelut myös muille jakautuneille :)
 
Iltsu-natsu onnea pojan johdosta! :flower: Ja kiitos tiedosta. :D Kyllä mä varmaan pyydän käynnistystä jos mitään ei sitä ennen kuulu. :)


) .) Nyt pesin olkkarista ja keittiöstä ikkunat, niin näkee läpikin. :D Koitan pitää nyt kodin nättinä niin voi milloin vain lähteä laitokselle hyvin mielin. :D Olisin pessy myös makkarin ikkunan, mut siin on edessä hirveesti tavaraa, enkä ala ite nyt siirtelee niitä. Sanoin miehelle että sit ku 6. päivän jälkeen saadaan meidän makkariin tilatut pimennysverhot hakea, niin se sais samalla pestä ikkunan sieltä, ku laittaa ne sit paikalleen, me voidaan Punkeron kanssa harjoittaa laadunvalvontaa. ;)

Koska Punkero ei oo antanu ymmärtää syntyvänsä lähiaikoina, niin laitoin samantien kaikki mun odotuspaidat pesuun (no ei mul oo odotuspaitoja, mut sellasia mitkä mahtuu tän masun kanssa, ja yks odotus/imetyspaita, minkä ajattelin pakata sairaalasta kotiintulovaatteiks itelleni) ja samoin ne ainoat rintsikat mitkä mulle mahtuu tällä hetkellä (imetysrintsikat on tietty olemassa mut ne on kassissa autossa). :LOL: Vähän tietty salaa ajattelen, että Punkero vois nyt tyylilleen uskollisena (=hankalana) päättää syntyä ens yönä. :D Siinähän sit lähden laitokselle ilman paitaa. :LOL:

Nyt voinki taas laiskotella hyvällä omallatunnolla loppuillan ku oon tehny jotain hyödyllistäki. :D Niin ja täytyy viel tilannepäivitystä kertoa sen verran, että koko iltapäivän on nyt vihlonu alapäätä ja nivusia, vissiin Punkero harrastaa jotain laskeutumista. Toivottavasti se kertois lähenevästä synnytyksestä... Jos viel sais sen syntyy tän kuun puolella ilman käynnistystä...! :xmas:

L+P 41+0
 
Onnea iltsu-natsulle pikkuprinssistä ja teppanalle prinsessasta :heart: :heart: :heart: Synnytyskertomuksia myös mukava aina lukea, laitahan teppana sinäkin tarkempaa raporttia jos jossain välissä ehdit :wave:

Säde onpa söpö poika :heart: ja mikä ihana herttainen ensihetki äidin rinnalla, oih :heart:

Kovasti supistuksia loppupoppoolle!
 
Heippa!

Piin pyysi että tulen ilmoittamaan teille, että hän on vihdoin jakautunut :) Tänään klo 12.44 heille on syntynyt hätäsektiolla ihana tyttövauva :heart: Mitoiksi saivat 3455 g ja 50 cm.. Kaikki on heillä oikein hyvin, äiti ja tytär voivat loistavasti.
 
Onnea iltsu-natsu, teppana ja piin tytöistä :flower: :heart: Niin se piinkin pääsi jakautumaan ;)

Mulla myöskin ya-kontrolli torstaina :p Ei ainakaan vielä ole muksu säikähtänyt tuota tulavaa toimenpidettä ;) Eli siis kasassa ollaan ja tiukasti!

Säteellä tosi ihana poika, suloinen :heart:

Jouskis, kysyn sulta ku mennään samoilla päivillä, et muistatko sen sun hedelmöittymis päivän? Ku mulla tosiaan sama LA ku sulla, mutta muistelen että sulla se ovis oli kyllä paljon aiemmin!! Tällaisia pohditoja vielä näin loppu metreillä ;) Vaikka eipä sillä niin suurta merkitystä ole..

Nyt nukkumaan.

Öitä
 
Huomenta vaan.

Onnea taas uusille vauvautuneille! :heart: :flower: :heart:

) .) Edelleen täällä yhtenä kappaleena. Tosi huonosti nukuttu yö takana. Mahaa väänsi koko yön ja kävin jossain vaiheessa yötä vessassa ja nyt taas kuudelta uudelleen. Miesressu oli jo ihan toiveissaan, että jos mulla on maha sekasin sen takia että synnytys lähenee (ku monella vissiin menee maha ihan kuralle ennen sitä), mut valitettavasti ei nyt tunnu siltä kuitenkaan. Sen sijaan jotain edistystä taitaa silti tapahtua, ton yhden kaikki liikkeet sattuu jo alapäässä, siis se on työntäny itseään koko eilisen alaspäin niin että mulla on paikat ihan hellinä, ja nyt se sit tuntuu ikävältä ku se touhuaa. :LOL:

Näin muuten ihan kummallista unta. Tai siis unen "toteutus" oli kummallinen, mut sisältö oli lähinnä se, että me oltiin Milkyn kanssa samaan aikaan synnärillä. No, nyt se on nähty jo unissakin, pakkohan sen on toteutua. :LOL:

Hoaaaah ehkä meen takas nukkuu. Tuntu vaan siltä että uni meni ohi ku mies tässä tuhtas niin kauan ennen töihin lähtöä, mut nyt kuitenki taas nukuttaa. Jos tänään sit leipois niitä pullia mitä oon jo monta päivää suunnitellu... No, katotaan ku herään uudelleen. :D

Laala ja Punkero rv41+1
 
ONNEA ONNEA ONNEA iltsu-natsu, teppana ja Piin :heart: Niin ne vaan sieltä tulee!

Huhtikuun viimeisiä päiviä viedään ja kyllä ne viimosetkin vauvelit sieltä kohta pulpahtavat!

Kivaa keskiviikkoa kaikille!

t. kadak & pikku-tiikeri 1kk 1pv :heart:
 
Vauvautuneille jäleen isot onnittelut :heart:

Sieltä ne rakkauspakkaukset pullahtelee jokainen vuorollaan :LOL: onnea!

Vielä kärvistelijöille isot tsemppaukset ja jaksmista loppupäiville :hug:


Tääne ei kummempaa. Tyttö on edelleen tyytyväinen ja ihokin saatiin kuntoon kun aloitin imetysdieetin. Eli maito ja kaikki kotimaiset viljat pois. Sama juttu kävi keskimmäisenkin kanssa joten ei yllättäny mitenkään. Yöt menee ihan mukavasti edelleen ja tyttö on nyt 3444g ja 49cm ja ikää 17vrk.
Aurinkoa kaikille ja voikaa hyvin tai niin hyvin kun mahdollista :D
 
Laala;hyvä jos unta jo näet meistä.Luulen silti että oot ennen mua siellä.Aika vahva tunne sen suhteen..
Mä olen nääs tehnyt kaiken mitä ikinä keksin ja mun olo vaan aina paranee.Noita pulliavois kans leipoo ja hankkia ne munkki-ainekset(siinä toivossa että ei tarttis tehä niitä :LOL: )

Mä en oo miehelle ees kertonut kaikista mun "olotiloista" ettei turhaan rupeen ootteleen ja jännään.Se riittää että mä olen kärsimätön :D

milky 40+5
 
piin suuret onnittelut pienestä tytöstä :flower: :heart: :heart: :heart:

täällä kotiuduttu just 1kk neuvolasta ja kaikki hyvin. pieni tyttömme on taas kasvanut mainiosti ja alkaa oleen jo "normi" vastasyntyneen mitoissa: 3,7kg ja 51,5cm :D

kovasti tsemppii ja supistuksii kärvistelijöille! kohta on huhtikuu takana ja kaikilla vauvat sylissä =)

t. manna + nöppis 4vkoa ja 2pv :heart:
 
Täällä ollaan yhes koos!! :wave:
Väsynyt olo, vaikka viime yön nukuin tosi hyvin eikä supparit kiusanneet! |O

Ja taas vauvaonnitteluja!! =)
SädeI ja iltsu-natsu, onnea poikavauvoista!! Ihanaa, että iltsu-natsun vauva pääsi nopeasti teholta pois ja alkoi tervehtymään!! :hug:

teppana ja Piin, onnea pienistä prinsessoista!! :flower: :flower: :flower:

Allusmamma, kadak ja manna8, ja oliko vielä muita... kumminkin, kiitokset tsempeistä ja haleista!! =) :heart: :heart:
Hassua ajatella, että esim. Kadakilla ja manna8:lla on jo yli kuukauden ikäiset vauvat ja täällä sitä vielä ollaan ison vauvamasun kanssa!! :) Ja jos tässä menee vielä pari viikkoa yliaikaiseksi niin teillä onkin jo 1,5 kk ikäiset vaavelit kun täällä on vihdoin viimeistään vastasyntynyt sylissä!

Tosiaan tänään poksui täydet viikot lasiin, eli the laskettu aika on tänään!! :D :D Jännityksellä kyllä odotan, että millonka tämä meiän masuasukki meinaa syntyä, kun molemmat edelliset lapset on syntyneet tosiaan 40+2 päivänä... Iiiiiks!!! :p

Mietin kans, jos menisin mun lääkärin luona käymään huomenna... kun hän yleensä "tykkää mielellään" ottaa näytille lasketun ajan tienoilla, että näkee tilanteen... :p :D
Ja sit se kohdunsuuntilanteen tarkistus voisi saada vaikka jotain aikaan, niin kuin Laala tässä eilen pohdiskeli!! :D :D
Toinen mahollinen käynti tuon lekurin luo olisi vasta maanantaina, että jaksankohan sinne asti muka odotella, kun sinne meinasin joka tapauksessa mennä, jos vauva ei ennen sitä synny!! :p

Mut nyt jännäillään ihan kybällä!! Paljon suppareita meille kaikille vikoille odottelijoille!! :)

Tassutin ja 40+0
 
Mies otti nyt huomisen palkatonta vapaata sen ya-kontrollin takia. Toivottavasti jotain tapahtuu, niin se voiskin ilmoittaa sit alkuviikosta työpaikalle/Kelaan että hän ottaakin sen itse asias isyyslomana. ;)

) .) Olin yliopistolla käymässä. Meidän ainejärjestön toimistolla oli vappuboolitarjoilu. Siellä oli
-alkoholitonta boolia
-alkoholillista boolia
-alkoholillista simaa
-perunakiljua.

Ilmeisesti maku huononi mitä pidemmälle listassa mentiin. Toin miehelle tuliaisiks kotiin sitä perunakiljua tai "pöllö-öljyä", niinkuin valmistajat itse kutsuivat... En oo ikinä nähny minkään alkoholijuoman lentävän niin iloisesti mieheltä suoraan lavuaariin. Hyvä että ehti sylkeä ettei tullu nenän kautta. :LOL: Maku ei ilmeisesti ollu erityisen riemukas. mut ite maistamisen aikaansaama reaktio (kunhan suuhun oli saatu hyvä maku kolasta sen jälkeen) oli sitäkin huvittuneempi. :D

Yliopistolla läjä nörttipoikia tuli kaikki että "saanks mä kokeilla sun mahaa" ja sit yhtäkkiä mä olin siel niin että neljä-viis matikan/fysiikan opiskelijaa (ja oli siin pari assariakin) painelee mun masua "heii mua potkaistiin", "apua sun sisällä on alien"... :LOL: Kyl se on hienoa huomata miten kaukana normaalielämästä voi mm. tähtitieteilijät olla. :LOL: Joku sitä toimitusta alko kuvaamaan, täyty varmaan etsiä jossain vaiheessa ainejärjestön "valokuva-albumeista" jos löytyy, ja linkata sit vaik tänne jonnekin (ehkä sit sinne vauvapinoon joskus). :LOL:

No nyt taas rauhassa kotona. :) Hain kotiintullessa kiinalaista. Tai siis kiinalainen ravintola on ihan yliopiston vieressä, hain sieltä takeaway:na friteerattua kanaa hapanimeläkastikkeessa, maksoi n.10?... Mies söi puolet siitä lopulta ku se olikin ihan jättiläisannos. :D No nyt me ollaan täynnä molemmat. :D

Nyt tehdään jotain lököä ilta, katotaan kai leffoja ja toivotaan että Punkero haluais tulla huomenna. :)

Laala ja Punkero rv41+1
 
Jos limainen vuoto tarkoittais muuta ko synnytyksen käynnistystä 1-10 pvn sisällä niin hihkuisin taivaisiin :LOL: kirkasta ja paljon.Mutta eipä se nyt tässä vaiheessa ilahduta ees se :LOL:

Mä lähetin miehen kauppaan;munkki- ja tortilla-ainekset vähintään ostettava.Huomista urakkaa varten.
 
Voi tätä luksusta!! Mies osti mulle suklaalevyn, laitto tietokoneelle valmiiks arsenaalin tulevia Lost-sarjan jaksoja ja otti lapset kainaloon ja lähti niitten kans ulos! =) =)
Nyt on huomisen lost katottuna ja suklaalevystä pari palaa jäljellä ja eikun uutta lostia kehiin!!
Ihan huippua!! =) =)
Ja eikun ens viikon jaksoa kehiin... ...täytyy kattoa nyt, kun sitten vauvan synnyttyä jää kumminkin kattomatta!! ;)

Tassutin
 
Tää saattaa lähteä synnärille tänä yönä, ainakin näytille :) Iltapäivällä alkoi epäsäännölliset supparit, nyt n. tunnin ne on tullu about 5min välein, kipu on edelleen hyvin kestettävää eikä ne varmaan ihan minuttiakaan kestä. Jaa-a, katsotaan miten käy. Mies tuossa jo vähän intoilee!!
Mut toiveikas olen ja tietty jännittää kovasti!!!!
Tietty siinä käy niin että aamulla herään hyvin levänneenä ja ya-kontrolliin käy tie.. :kieh:

See you =)

Ooti ja pieni-ihme masussa ainakin vielä rv 41+3
 
TYTTÖ syntyi 27.4.2009 klo.18.33.
Strategiset mitat 4070gr, 50cm ja pipo 35 :heart: .
Synnytys kesti kolmisen tuntia, joista ponnistettiin 6 min. Oli helppo ja "kivuton", helpotuksena ilokaasu. Tänään päästiin kotiin.
Vauva on tyytyväinen ja niin ihana.

Tsemppiä ja supistuksia kaikille "mahakkaille" ja onnittelut kaikille jakaantuneille :flower: :heart:

Miinulainen ja prinsessa
 
) .) Me oltiin miehen kaa ajelulla. :) Käytiin Myllyssä sit mentiin mun vanhemmil käymään, mies pesi auton siellä ja katottiin jääkiekkoa. Sit mulle alko tulee niin hirvee olo että oli pakko lähteä kotiin.
Mulla on tosi huono olo. Oksettaa ja sattuu maha ja kädet tärisee... Ilmeisesti vaan siis jännitän niin paljon huomista. Mä en oo ehtiny yhtään jännittää synnytystä tai mitään ja nyt mua alko yhtäkkiä jännittää kaikki ihan hirveesti. :eek: Mä haluisin vaan nukkua, mutta en mä varmaan saa edes unen päästä kii.

Yliaikaiskontrolli huomenna siis klo 8.40.
Jos musta ei iltapäivään mennessä kuulu mitään, niin koitan pistää vaikka milkylle tekstiviestiä jossain vaiheessa...

Laala ja Punkero rv41+1
 
miinulaiselle paljon onnea tyttövauvasta!! :flower: :flower: Ihanan nopea synnytys!! =)

ootille täältä puhaltelen jämäkämpiä suppareita, toivotaan että vauva syntyisi pian, jos ei ennen ya-kontrollia niin toivottavasti jättävät siut sinne sairaalaan synnyttelemään!! =)

Laalalle tsemppejä!! Synnytys menee varmasti sulla hyvin!! Se ei onneksi kestä kauaa verrattuna tähän 9 kk:den odotteluun!! :hug: Hyvää huomista ya-kontrollia!!

Kaippa tässä pitäisi mennä nukkumaan, muttakun tuolla masussa potkitaan niin kovasti.
Huomenna varmaankin täällä taas kirjottelen, ellei maailmankirjat mene yöllä ihan sekaisin ja pitäisi mukamas lähteä synnyttään!! :LOL:

Tassutin ja tunnin päästä 40+1
 
Mul on vahvasti sellanen olo että tänään ei tapahdu yhtään mitään. :ashamed: Ne ei ala käynnistämään varmana tänään mitään, koska mulla ei oo kuitenkaan paikat kypsyny yhtään (ja on vappu edessa) ja samasta syystä synnytys ei takuulla käynnisty ennen kuin se käynnistetään. Joten toivottavasti täällä on joku viel viikonlopun yli mun kanssa :kieh:

No mut 8.40 on aika, joten sitä nyt kuitenki odotan, lähdetään sit vaik johonki sen jälkeen syömään munkkia niin tulee vähän parempi mieli...

Ainoo, että vähän on alkanu huolestuttaa ku mulla on iltaisin tosi huono olo. Eilen oli hirvee olo ja itse asias toissailtanakin oli jo huono olo. Samoin se ärsyttää, että mä olen koko ajan ihan tukossa, ku en voi käyttää niitä allergialääkkeitä mitkä OIKEESTI tehoais tällä hetkellä, kun niitä ei saa käyttää raskausaikana (mut imettäes muistaakseni saa..)... Joten mä olen ihan tukossa eikä henki kulje. Ihanaa synnyttää yleensäkin tässä kunnossa. :( No, itepä oon vauvan laittanu tilaukseen loppukesästä, tiesin kyllä mitä saan kun LA osuu huhtikuun loppuun.

Tänään olis Punkerolle hyvä päivä syntyä jo siitäki ilosta, että Punkeron pappa on tänään viimistä päivää töissä, jää eläkkeelle... :) Vois syntyä ihan vaik sen kunniaksi. :LOL:

Laala ja Punkero rv41+2
 
Jee :D
Eilen illalla oli selkeitä supistuksii mut ne meni taasen.Ja heti aamusta bongaillut lisää limaa joten eiköhän nää kuitenkin ole merkkejä siitä että joskus jotain tapahtunee.Onhan se jo aikakin ko eletään 40+6 :kieh:
 

Yhteistyössä