<3 HuHTiMaSuT <3 Huhtikuussa

mä vaan poraan täällä :( :headwall: mies taas lähtee huomenna ja jäädään esikon kanssa kahden, mä oon niin väsynyt ja kipee, että säälittää jo lapsenkin puolesta!! :( onneksi pätkä-vko, pikkusen helpottaa fiilareita, mutta kun EI JAKSA enään, mä oon koittanu kärvistellä mut nyt alkaa oleen takki niiiiin tyhjä :headwall:

sori oli vaan pakko vähän avautua :ashamed:
 
Joo, taas meni yksi päivä kokonaisena. Käytiin mun vanhemmilla saunomassa ja reippailtiin kotiin. Vielä ei ainakaan tuloksena supistuksia, niitä tuskin tulekaan.. Huomenna olis sitte klo. 13 ya-kontrolli ja todennäköisesti sitte käynnistysaika torstaille, silloin olis se maaginen 42+1. Voisivat kyllä mun puolesta ottaa heti sisälle *toiveajattelua* :whistle: Jos edes sais kunnon tutkimuksen ja venyttelyn tuonne alakertaan ja lähtis itelleen vauhtiin tääkin homma.. Täällä varmaan tulossa kanssa ihan hyvän kokoinen vaaveli, sillon pääsiäisenä paino-arvio oli jo 3,3 kg.. Kuhan ei kauheen lähelle viittä menis |O

Paljon onnea uusille vauvautuneille :flower: :flower:

nannulille :hug: been there, ainakin mielialan puolesta.. Voimia!!

Jo luovuttanut Piin 41+4
 
Minä oon edelleen varma että ne käännyttää minut kotiin sieltä... :headwall: :headwall: :headwall: en varmana nuku koko yönä..

Voi nannuli! :hug: :hug: :hug: voi että... :'( tiedän tunteen kun minusta on tuntunu vaikka kuinka pitkään että laiminlyön esikoista kun ei vaan jaksa enää tämän mahan ja juilinnan yms kanssa. Ihan älyttömästi voimahalauksia sinulle kun ei täältä käsin muutakaan voi... kyllä se tunteitten purkaminen tällä palstallakin aina vähän auttaa.
 
Usvikselle tsempitykset huomiselle, koita saada pikkusen edes unta yöllä :hug:

ja KIITOS teille, tuli niin ihana mieli lukea halien kera ymmärryksestä kaiken tän keskellä :heart:
suppailee taas kipeesti, mutta arvatenkin loppuu ihan just seinään..pöh!! jos kattoisi ton madventuresin ja lähtis taas pyöriin sänkyyn :ashamed:

ootte te kyllä ihanaa sakkia :heart:
 
Mun sisko lenkitti mua, syötti rusinoita, saunottiin miehen kanssa ja nyt se hieroo mun akupisteitä. :saint: Kaikkensa näköjään yrittää, että sen ei tarttis mennä enää huomenna töihiin. :LOL:

Illan on supistellu vartin välein, ja Punkero tunkee alaspäin. :D Voi kun nyt JOTAIN edistystä tapahtuis! :D Ei tarvii huomenna syntyä, kunhan saatais jo lähtee sairaalaan päin... :LOL: Tää kotona oleminen on tosi turhauttavaa ku ei tiedä edes että missä kuussa pieni syntyy. :kieh: :LOL:

Ei kai vaan Milky olis päässy tositoimiin ku siitä ei kuulu mitään? :eek:
 
Tsempitykset huomiselle sekä Usvikselle että Auroralle :hug:

Ja nannulille myös kovasti jaksuja :hug: :hug: Toivottavasti tämä yön supparit olis sulla just niitä kunnollisia ja pääsisit synnyttämään!!! Toivon sitä todella sinulle :hug:

Laalaakin siellä taitaa kohta synnärille lähteä, tsemppiä matkaan :D

Täällä kanssa vauva tunkee itseään alaspäin erittäin ikävän tuntoisesti. Ei kyllä supistele, mutta vauvan liikkeet tosiaan ei tunnu kivoilta alakerrassa..
Aamulla ehkä bongattu limatulppaa, sellainen sormenpään kokoinen klöntti keltaista räkää :LOL: Olikohan sit lie sitä ihteään?? :D

Jepulis, mut odottelu siis jatkukoon.

Öitä :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mitoralla:
...vihdoinkin keskiviikkona 22 4. rv 41+5 klo 17.07.Eilen illalla päästiin kotiin.Synnytyksestä myöhemmin,tyttö nukuu sylissä nin kirjoitan yhdellä kädellä :)

Tsemppiä kaikille vielä odottaville.
Unohtui nuo mitat laittaa eilen,syntymäpaino oli siis4290 g.pituuttahan ei kysissä mitatakaan ennen kuin kotiin lähtiessä ja se oli 51 cm...

 
huomenta!! yö valvottu kipujen kanssa, ja suppailikin kovasti, mutta enemmän se oli sellasta juilintaa ja kolotusta, virtsalla rampattu tunnin välein, ja klo. 4 alkaen liki vartin välein, puuuuuh :headwall: supistaa ja supistaa, kun vein esikon hoitoon äsken, ajattelin etten pääse perille asti, kun ratin takana suppaili niin tuskasesti :(

mutta nyt nokka kohti ä-polia, tietääpähän ainakin vähän missä tässä mennään, ja aiheuttaako nää kivut toivottua tulosta, sairaalakassi lähtee varulta takapenkille mukaan!!
sitten venailen siellä 1.5h että ultraavat ton selän nestepatin, että päivä vierähtääkin sairaalalla keveesti!!!
tulen ilmoitteleen, jos ei iltaan mennessä kuulu, sinne on jääty hommiin (salaa niiiiin toivon, ja toisaalta jännityksellä pelkäänkin :eek: )!!

jaksuja mammoille taas, ja kiitos vielä ihanista tsempeistä :heart:

-nannuli ja tyyppi rv 39+5 :heart:
 
AAM
nooniin eli eilen tuli sepostettu koko synnytyskertomus pärkele ja viesti katos jonnekin huitsiiin :kieh: en tietenkään copypeistannut joten.. :headwall: :headwall:

24.4. klo 17.56 syntyi täyden kymmenen pisteetn tyttö meille Jorvissa.
Spinaalin ehdin tosiaan saada nippa nappa mikä johtui siitä että kun tultiin olin jo 7 cm auki ja sydänkäppyrään laitettiin melkein heti kun tuli sisälle ovista. Ei saaneet kunnollista vauvalta ja sitten teki alatutkimuksen joo olin lisää auennut sen 25 min jälkeen.. saliin siis ja vaatteenvaihto vikat masukuvat :D
sitten uudelleen nauhaan ja 10 min piti maata ja sinä aikana sitten juttelin kätilölle joka ravas jatkuvasti muualla kun oli toinenkin mimmi.. :| kiirusta siis.. että tahtoisin sen puudutteen ennenkö on myöhäistä, joo kunhan lääkäri on katsonut sen sydännauhan joo kivut yltyi, au.. vaikersin siinä ja narkkarikin oli valmiudessa spinaalin kanssa ja välineet tyrkyllä.. :) lääkäri vain puuttui että ois kattonut nauhan!! no vihdoin saapui ja jorinoitten jälkeen tokas että eihän tässä mtn antakaa naiselle jotai kipuun, OLIN ETTÄ KIITUS no siinä sitten tulikin sen ajan sisään kolme supparia jotka hoiti sen että ekan aikana pesivät selän ja laitto letkun sit vaikutti, kyljen kääntö suppari. tippa linssissä kipua se oli siis semmoi mun sietoraja melkein vastassa, en kyennyt puhumaan vain inisin :ashamed: mieskin vain paijasi päätä ja hoki kätilön kanssa että nyt pitää vaihtaa takasin selällee että vaikutus menee molempiin jalkoihin ja minä olin itkussa että oota että suppari mene ohi |O :'( viittä vailla, no vihdoin menikin ohi ja humps mamma selällee ja aah tunsin ko spinaalit valui toisellekin puolelle ja sit oli back in business niin sanotusti... :D ja valtakunnassa kaikki hyvin, oli meinaan viime tipassa ko päälaki oli jo näkyvissä..kun oli saanut laput hanurin alle.. sitä kersin siinä pari kertaa nostella ko kätilö väsäs jotai ja sanoi että nyt sit saa ponnistella kun siltä tuntuu.. no vei se sit mennessään ne ponnistustunteetkin mutta äkkiä ne muisti :) 6 min ja tyttö oli ulkona.. istukat ja jälkeiset 5 min myöhemmin. Vuotoa oli enempi jotai suonia siellä varmaan meni mutta ei mtn massiivista b:)d mutta hoitureita hillui edes takas ja lääkärikin kurkis alas varuiks ja totes että komiasti meni B) vaik ei ollut luomo, tosin kätilö tokas että melkein ois mennyt luomuna jos lekuril ois kestäny tovikin pidempään.. tiedä missä kuppas jossai kahvilla :LOL:
Tikkejä tuli 3 sisään +4 ulos ja epipari tehtiin, sanoi min lihoista että oli aika peräänantamattomat, siis ei joustanut :ashamed: ja harvemmin nähnyt synnyttäillä että urheilijoilla on tuollaiset alapäälihakset normaalisti.. olin et ahaa liikuntaa siis en harrastanut lähes kahteen vuoteen mitää säännöllistä joten en tiä mistä nuo jäykät "alapäälihakset" on sit kehittyneet :whistle: :D päätelköön kukin mitä tahtoo :xmas:
Jees tyttö oli jees koko ajan isinsä katkoi nuorat ja tissillä loikoili lähes tunnin sit pesas neitin ja kapaloon vaan.. ruoka ja meidät tempastiin osastolle..
Nyt kotona maito noussut neiti syö hyvin ja vauva-arkeen totutellaan taas

http://www.aijaa.com/v.php?i=4099904.jpg

neiti on muuten ihan veljensä näköinen :) semmoi unisex vauva ettei tiiä että kumpaa sukupuolta on :D

Onnittelut:heart: :hug::
tytteleitä :flower: : lumi-enkeli, mamma67, mamma-1, mitoralla, Adaliina
poitsukoita: :flower: outokumpu ja iitu89

am & Neiti A melkein 3 vrk
 
Huomenta!

nannuli toivottavasti ne ottavat sut sinne synnyttämään, tsemppiä :D

Mikäs on Laalaan tilanne? Taisit lähteä synnyttämään ;)

Onnea mitoralla potrasta tytöstä :flower: :flower:

Täällä hyvin nukuttu yö takana, mut silti kiukuttaa näin aamusta :ashamed: Ärsyttää tuo mies, kun iltaisin valvoo tosi myöhään ja sit näin aamuisin sitä ei meinaa millään saada ylös!! Ja sit ku nousee niin ei tee mitään, kävelee suoraan pöytään syömään aamupalaa ja lukemaan Hesaria. LApset jos menee siihen häärää niin ärinää kuuluu... Ja mä siis herään JOKA aamu kuopuksen kanssa siinä 6.30-7 aikoihin ja laitan aamupala, syötän, siivoan jäljet ym..
Ehkä sen ei sit tartte tehdä mitään.. vai?? Kyllähän se siis töissä käy ym paljon vastuuta kun on yrittäjä, mut silti tässä loppu ajassa toivoisi vähän jelppiä.

Taitaa tämä meidän masukki sinne Vappuun asti viihtyä masussa B) Ei kait siinä olossa muuten mitään vikaa ole, tuo kiukkuisuus eniten häiritsee eikä varmati ole lapsillekaan mukavaa.. :|

Mut tänään taas iltapäivällä neuvola, kuunnellaan lähinnä ne sykkeet, mut kait se muutakin ottaa. Se varmaan tiputtaa silmät päästä kun sinne vielä saapastelen :LOL: :LOL:

Päivänjatkoja!

Ooti ja pieni-ihme rv 41+1
 
Onnittelut Allusmammalle suloisesta "unisex" babysta. :D


Ja PAH täältä mihinkään synnyttämään lähdetä! :kieh: Ei tää vauva lähde masusta kulumallakaan! Illalla tosiaan joo supisteli jo lupaavasti ja silleen, mutta ku sain pään tyynyyn niin pari supistusta enää ja olin unessa ja siihen loppuivat. Mies heräs viiden jälkeen (sil oli herätys) kiukkuisena ku ampiainen ku luuli että ei tarttis mennä enää töihin. Nyt se sai kuulemma jonkun kuivaakin kuivemman homman täks viikoks ja sitä syö kuulemma oikeen urakalla.

Ite nukuin tähän puol kymmeneen asti. Seiskalta vähän heräsin viel taas kun aurinko alko paistaa silmiin. Meil on kuus tyynyä sängyssä, niin viidestä tyynystä ja miehen peitosta tein itelleni aurinkosuojan ja jatkoin unia. Ainoo että seitsemän ja kahdeksan välissä heräsin sit viel neljä kertaa kipeisiin supistuksiin, mut siinä onki tän päivän saldo tähän mennessä. :kieh:

Mut nyt ainakin loistavasti nukuttu yö takana (kävin vessassa kerran siinä neljältä ja toisen kerran nyt seiskalta) ja hohtava kämppä. Nyt vois ehkä hakee viel ne ikkunanpesuvehkeet kun se on ainoo homma mikä on kotona tekemättä ja mulla on vaihteeks jo valmiiks tylsää vaikka oon ollu hereillä tosiaan alle puol tuntia. :whistle:

Naargh tulis jo tuo toukka tuolta. Huomen on neuvola klo 8.30, en mä halua sinne enää! Enkä varsinkaan viikon päästä käynnistykseen.

Laala ja Punkero rv40+6
 
Onnea kaikille käärön kotiin saaneille! :flower: Nähdään tuolla huhtivauvojen puolella, eikös.

AM, olipa ärhäkkää toimintaa synnytyksessä.

Meidän pikkuakka täyttää tänään jo kuukauden. Sen kunniaksi se nukkui viime yönä 4 tuntia putkeen. B) Äidin sydäntä lämmitti kovasti.

Hemuli ja pikkuakka 1 kk
 
Laala;minäkö synnyttämässä?? :LOL: :LOL: juu ei kyllä..eilen oli vaan tapahtuma rikas pv etten kerennyt ja tänään olin neuvolassa jo aamusta..Kaikki on niin hyvin ko voi olla,kaikki arvot kohallaan jne...ja mielettömästä herkkuvkosta johtuen paino oli noussut huimat 300grammaa vkossa :D

Tylsää on,mutta jatkan tuolla pihalla urakointia..
 
Heippa palstalaiset!

Meille syntyi 25.4.90 klo 22:09 terve ja komea poikavauva. Painoa oli 4,02kg ja pituutta mojovat 52cm. Äiti ja poitsu voivat hyvin sairaalassa ja lähettävät kummatkin terveisiä muille mammoille. Tuore iskä tästä siis kuittaakin ja hipsii pikkuhiljaa takaisin sairaalaan nyt kun on tieto laitettu etiäppäin. Keväisiä terveisiä!

Terv, tuore Iskä.
 
MilkyNo sentäs, edes joku näyttäis viel toistaiseks pitävänsä meidän sopimukset. :LOL:
Mulla on hei paino noussu viikossa about kilon (Ainakin aamuisen vaa'alla käynnin perusteella). :D Mä olen ollu tehokkaampi herkuttelija ku sä! :D Tai sit voi olla että mahassa on aika paljon tavaraa (Siis ruokapuolella) kun sisko syötti eilen hirveesti rusinoita ja juotti vettä kamalasti päälle...

Kävelin meidän siwaan (matkaa sinne ehkä 100m?) ja takaisin ja saldo oli 3 supistusta. Mut ei ne oo sellasia "vakavasti otettavan" tuntuisia. Koko ajan siis tänään melkeen supistellu, mutta kivutonta on, ainoastaan tekee olon vähän kurjaksi. Jee tämä niin innostaa. No nyt on pakastimessa 15 eskimopuikkoa (veikkaus pystyyn, ehdinkö syömään ne kaikki ennen laitokselle pääsyä?!) ja valmispizza, jonka laitan kohta uuniin. Olen niin innoissani edes miettimään mitään kokkausta tms.

Laala ja Punkero rv40+6 edelleennnnnn..... grr.
 
AAM
Kiitokset kaikille vielä onnitteluista ja tsempeistä olette niin suloja :) :heart:
ja samaan syssyyn Säteelle ja perheelle täältä onskulit halit.. :hug:

Laala, milky, ooti, Piin, nannuli & tiliamuut kärvistelijät :hug: haarahyppyjä.. !! ja sairalloisia suppareita teille :D :kieh:

aurora sulla oli käynnistys ja usviksella tsemppejä sinne !!

kenet mä unohdin :ashamed: .. paljon ootte ehtiny jutella täällä :whistle: :p :D B)

am & neiti A.
 
pikaisia ä-poli kuulumisia: eli ylihuomenna aamulla käynnistykseen klo. 9 jos ei tyyppi sitä ennen maailmaan omin avuin ala tulemaan!! lapsivesi alkanut niukentua vähän, ja nuo supparit joita käyrällekin tuli 5min välein oli syynä!! tosin lekuri kysyi että mikä mun oma toive on..no arvanette sen :D
saadaan isi sitten huomen illalla kotia, ja mummo hälytetty lapsenvahdiksi, tosin lekuri sanoi että härkkäs sen verran alakertaa että jos lähtis käyntiin ittekseen synnytys, olisi parempi!! jännittäääääää :)
kohdunsuu oli VAIN 2cm kaikesta huolimatta auki, ja kaulaakin jäljellä edelleen 1cm!!
 
sädeI, onnea poikavauvasta!! :flower: :flower:

Allusmammalla suloinen vaaveli, onnea vielä vauvasta!! :flower: :flower:

Olikin supparirikas yö ja takana semmoset 2-4 h pätkittäisiä yöunia, eli haukoitus!! |O
Väsyttää!! Olikin menkkajomotuksia kipakampia suppareita ja ihan hyvän mittaisia! :) Täydellistä ois kumminkin kärsiä noista suppareista päiväsaikaan... :/ Ei tosiaan ollut vielä niin tujuja, että sairaalaan olisi pitänyt lähteä, vaikka jo vähän luulin niiden suppareiden voimistuvan... :whistle:
Mutta toivossa on hyvä elää!! :D :D

Tsemppiä kaikille meille viime hetken jännäilijöille ja kärsimättömille odottajille ja täältä puhaltelen suppareita teille kaikille loppupäiväksi ja ensi yöksi!! :hug:

Tassutin 39+5
 
Se ois sitten laskettu päivä tänään. Mutta mitään ei kyllä kuulu... |O

Onnea hurjasti taas kaikille synnyttäneille. Sievä vauva Allusmammalla. :flower:

Nannulilla siellä jännät paikat, tsemppiä kovasti koitokseen!

Eilen supisteli koko illan mittaan, mut pöh, ei ne mitään ollu. Pötkötteleen kun laitto, niin hävisivät taivahan tuuliin..
Eli odottelu jatkunee täällä ainakin jonnin aikaa.

Min-na ja pikkukaveri 40 Poks!
 
Miljoonasti onnea säteelle ja miehelle pikku prinssistä!!! :heart: :heart: :hug:

Ja kaunis prinsessa allusilla =)

Ä-polilta kotiuduttu.. Wuhuu :D :D Aurinko paistaa ja mä olen auki reilu 3cm, kanavaa jäljellä pyöreä nolla senttiä!!! Muuten olisin päässy heti saliin kalvojen puhkasuun, mutta ei ollu tilaa ja matkaa sairaalaan se 15min.. Joten jos ei supistukset ennen aamua saa mua lähtemään niin silloin viimeistään kutsu käy. Kivasti kyllä lääkärisetä sormeaan tuolla pyöritteli kun alkoi supistamaan :whistle: Josko tästä voisi jo kohta takasin lähteä..

Onnesta soikea ja jännittäviä aikoja elelevä Piin 41+5
 
Paljon vauvantuoksuisia onnitteluja kaikille uusille vauvautuneille!!!:flower: :flower:
Teitä on tullu taas niin paljon lisää.. Hyvä niin.. :)

Ollu vähä nettitaukoo taas.. Eipä se oo ihme ku nyt on pitäny pitää huolta kaikenpäivää kolmesta miehestä.. isukki kun on myös kotona.. :D

Kovasti supparituulia ja jaksamista masua vielä kantaville.. nyt ei tosissaan oo enää montaa viikkoo ku koko huhtikuisten pino on vauvat sylissä.. :heart:

Eloveena & Kaapo (ihan melkeen 2vko)
 

Yhteistyössä