<3 HuHTiMaSuT <3 Huhtikuussa

Onnea Allusmammalle!!!

Laala
;mä en osaa kuvailla onks nää mun tutnemukset suppareita mutta sellasta outoo juttuu koko ajan;kivuttomia kylläkin,kuten koko aikana.Mutta ei ne kuulemma aina ees satu :D Mutta haaveajattelua kai kaikki...

40+2
 
Onnea Allukselle tytöstä :flower: :heart: Hyvänkokoinen neiti teille tuli :)
Onnea myös mamma67 ja outokumpu :flower: :heart:

Täällä ei mitään uutta... Kuuma on ku saunassa ja pinna kireällä heti aamusta :/ Turvotus on kyllä lisääntynyt kun sormuksetkaan ei liiku mihinkään!! Olisin kyllä jo valmis lähtemään synnärille, mut vauva on toista mieltä... Viihtyy siis paremmin kuin hyvin yksiössään.
Mitähän sitä tälle päivälle, mieskin menee töihin again.. Lämmintä ainakin luvassa, se kivaa :D

Ei kait, lähtis tekee lounaan jo valmiiksi. Palataan!

Ooti ja pieni-ihme rv 41+0 (niinpä, ei kyllä kamalasti naurata..)
 
^^Milky miten sulla etenee? Täällä loppu supistukset ku seinään ku menin nukkumaan. :/ Vitsi mä oon niiiin turhautunu. Olin jo ihan toivorikas täällä illalla kun supisteli jonkun verran ja oli aika inhottavakin olo jo... Mut ei...

Blaaaaah.

Laala ja Punkero rv 40+5
 
taas kerran onnea vauvautuneille, kun ei tää lahopää muista ketä on kerennyt jo onnitteleen, saa kai sitä onnitella montakin kertaa :D :hug:

eilen illalla supisteli taas ihan ylikovaa, ja loppu ihan yhtä nopeesti kun seinään..yöllä vaan kolotteli ja teki kipeetä!!! alkaa tosissaan jo pää hajota tähän :ashamed:
ja pystyssä ollessa tekee kipeetä..on tää sitten hehkeetä :kieh:

että normi päivä eessä, jaksuja kaikille taasen :heart:

-nannuli ja tyyppi rv. 39+4 :heart:
 
teillä jolla on puhuttu tuosta y-a käynnistyksestä, millä vkoilla sitä on kaavailtu?!
mä oon niin :eek: kun täällä sitä edes harkitaan vkolla 43, jos VAUVALLA kaikki hyvin, äidin voinnista viis..sen myönsi terkkarikin neuvolassa :(
 
Laala:etten sanois että kuten sulla,mulla jatku fiilikset vielä nukkumaan mennes mutta loppus kyllä sit nopeesti.Joten taisi olla haaveajattelua :headwall:
Nyt on olo olosuhteisiin nähden loistava joten ei muuta ko puutarhaan mönkimään ja sitten läheteään kylille ihmetteleen.

40+3
 
Onnea taas uusille vauvautuneille!! :flower:

Täälläpäin ei ole minkäänlaisia merkkejä siitä, että vauva olisi tulossa ulos. Päinvastoin, musta tuntuu, että jo kertaalleen pudonnut maha on noussut takaisin ylös :eek: Torstaina neuvolatätikin sanoi, etten näytä yhtään siltä, että vauva olisi lähiaikoina syntymässä. Ilmeisesti olin liian hyvän näköinen :D

Saas nähdä, jäänkö pinon viimeiseksi. Käsittääkseni Kättärillä käynnistetään vasta 42+1, eli mun kohdalla se olisi äitienpäivä... Mieluummin saisin kyllä vauvan jo paljon aiemmin syliini. En liene ainut sen toiveen kanssa :LOL:

Tinkatar ja Pikkiriikki 40+1
 
Tinkatar mullekin sanottiin neuvolassa, että kun mulla tiistaina on seuraava neuvola jos (=kun?) mitään ei tapahdu, niin sillon on rv41+0 ja y-a kontrolliaika varataan sitten päivälle 42+0... Tosin mietin että kun sitä kutsutaan vasta "kontrolliksi", että voiks ne lähettää mut viel kotiin ilman vauvaa sieltä! :eek:

Milky äläs isottele siellä, sulla on tänään vasta 40+2. :kieh: :LOL:

Kyllästyn. Mä jo ajattelin että oonko ainoa tässä pinossa, kun aamulla kirjottelin, eikä kukaan kommentoinut tai ees kertonu omia kuulumisiaan moneen tuntiin. :kieh: Miksei se Punkero jo tajua ulostautua tuolta. Tänään tuli yks sellainen supistus/poraaminen samanaikaisesti että mietin että mitäs tästä viel tulee, kun sattu niin sikana, mutta siinä se sit taas jo olikin. Huoh.

Käytiin miehen isovanhemmilla, ei siis tarvinnu tänäänkään tehdä ruokaa. :LOL:
 
Terve kaikille! Meille syntyi eilen klo 06.03 aikaan 50 cm pitkä ja 4045 g painoinen tyttövauva! Kokemus oli rankka,mutta palkinto on sen arvoinen :) Jatkoa seuraa kunhan kotiudutaan! Onnea muille lapsen saaneille myös!
 
onnea taas outokummun ja mamma67:n lisäksi ainakin allusmammalle ja mamma-1:lle! kyllä teitä riittää :D

itsellä taas lopahti supistelut eilen illalla neljän tunnin kipristelyn jälkeen... |O
alapää on kipeenä niinkuin aina menkkojen aikaan ja välillä jomottelee, mutta thats it! tapahtuis nyt jotain.

täällä meillä yliaikaiskontrolliin mennään rv41+5 jos ei ole määrätty aiemmin. silloin laitetaan vielä takas kotiin jos kaikki on ok, ja äpkl:lla käydään kahden päivän välein. kaikilla kuitenkin käynnistetään sitten 42+2 viimeistään. itsellä on käynnistystä lupailtu torstaille, sillon vkot 41+3. ja tämä raskausdiabeteksen takia. hirvittää vaan kun kaikki kotimittaukset ja muut on ollu priimaa ja vauva normaalikokoinen, mitäs jos ne lähettääkin mut sit vielä kotia... :| mut sellaseen käsitykseen jäin kokoarviossa silloin, että 41+3 käynnistetään eikä vaan kontrolloida.

kissendaal ja vauva rv 40+6
 
Tyttö tuli vihdoin ja viimein! Raskausviikoilla 41+4 kauhean rääkin jälkeen syntyi pieni tyttömme 19.4. klo 01.01. Strategiset mitat: paino 3630 grammaa ja pituus 51 cm. Synnytys kesti kokonaisuudessaan noin 6 h ja "luomuna" vedettiin eli ilman kivunlievitystä :/ Tämä synnyttäjä huusi kurkku suorana viimeisen tunnin ajan,joten jos joku oli Taysissa samoissa puuhissa niin pahoittelen meteliä :ashamed: Tyttö on kuitenkin mitä ihanin ja maailman paras palkinto kivusta ja särystä
:heart: :heart:
Onnittelut myös muille "jakautuneille" ja tsemppiä vielä odottaville!
 
ONNEA vauvoista outokumpu, iitu89, mamma67, mitoralla, allusmamma,mamma-1 ja adaliina!! :flower: :flower: :flower: :flower: :heart: :heart: :heart: :heart: hurjan ihanasti vauvoja putkahdellut maailmaan kun päivä oltiin mökillä ja jäi palsta lukematta :heart: =) ja aika hyvän kokoisia vauvoja tullutkin, ainakin mamma-1:lla ja alluksella yli 4-kiloiset joka on muuten ainakin puoli kiloa enemmän kuin meidän lähes 4vkoa sitten syntyneen pikkuneidin nykyinen paino :D toivottavasti meni synnytykset hyvin ja voitte hyvin :hug:

sädekin taitaa olla jo oman nyyttinsä saanut? uutisia odotellen :wave:

solinan prinsessa saanut ihanan nimen :flower:

kovasti voimia kaikille kärvistelijöille ja synnyttämään lähtijöille! kohta on viimeisetkin vauvat ulkona =)

t. manna + nöppiäinen 3vkoa ja 5pv :heart:
 
Täällä oon yrittäny nyt häätää Punkeroa:
-vessassa: kylpyamme, lattia, pönttö ja lavuaari pesty, vessan matot tuuletettu ulkona ja imuroitu
-eteisessä: lattia pesty, matto imuroitu
-keittiössä: kaikki pöytätasot pyyhitty, kaappien ovet pesty, lattia pesty (myös hellan alta/takaa)
-olohuone imuroitu
-makuuhuone imuroitu

^^Jos tää ei mihinkään muuhun auta, niin onpahan ainakin kämppä siisti ja tuoksuu mäntysuovalle! :LOL:

Nyt lepäilen sohvalla ja nautin hyvin ansaitsemaani vissylasillista. :D Jospa tästä ne supistuksetki alkais....

 
Onnea kaikille vauvautuneille :flower: !

Eilen kävin supistusten vuoksi Jorvissa ja kohdunkaula hävinnyt, auki reilu 2cm -> kotiin odottelemaan :headwall: .

Tänään supistuksia tullut epäsäännöllisesti, joka paikkaan mahassa ja jalkojen välissä sattuu kun tyyppi meuhkaa.

Miinulainen+Hymy 40+0 (poksista vaan)
 
Nythän vauvoja pukkaa oikein urakalla! =)
Onnea Mamma67, allusmamma, Adaliina, mitoralla, outokumpu ja mamma-1 vauvoista!! :flower: :flower: :flower: :flower:

[/b]mamiti87, :hug: Hirmusti jaksuja sinne! Toivottavasti nyt on jo paremmat fiilikset ja kivempi olo! Pian on vaavi sylissä ja elämä taas hymyilee!

tilia cordatalle kans jaksuja!! Onneksi sulla ei enää kauaa oo, jos käynnistys tulee! Täällä kans yks kärsimätön, vaikka laskettu aika on vasta 3 päivän päästä... Jos tää menee 2vkoa yli alan varmaan kans hyppiä seinille!! :eek:

nannuli32, oonki miettiny tota käynnistystä vasta viikolla 43!!?? :eek: Ihme homma??!! Vai onkohan se niin, että ne tarkottaa tolla rv 42+1 - 42+6 välistä aikaa, koska sehän on periaatteessa sitä raskausviikkoa 43!! Kun sitten 43+0 päivänä takana on siis se 43 raskausviikkoa. Toivottavasti selitin tän ees jotenkin ymmärrettävästi!! :D

Tänne ei edelleenkään mitään uutta... |O Öisin kun käyn pisulla ja meen takasin koisimaan sänkyyn niin tulee pari pikaista menkkajomotusta selkään ja sit nukahdan... Mut voi että, että jänskättää!! :x Kohta oon siellä sairaalassa, muistan ne kaikki tuoksut ja sen ilmapiirin, sen napillisen yöpaitulin, vauvan imetysharjoittelut jne... Ihan outoa, ja tajutonta, että kohta meillä on taas vauva!! Ei sitä tajua ennen kuin se on sylissä!! :D :D

Tassutin 39+4
 
Hei vaan pikaisesti! Yhdessä kasassa vielä vähän aikaa ilmoittautuu tämä... :wave:

Kaikille vaaveja saaneille rutkasti onnea!!! :flower: :flower: :heart: :heart: Adaliinallako se taisi olla villin kuulonen synnytyskertomus, huhhuh. Mutta pieni nyytti on nyt viekussa sitten.

Kaikille suppaileville tai niitä toivoville sekä tositoimiin lähdössä oleville kovasti, kovasti jaksuja! :hug: :hug: Ei kovin kauaa enää kellään mene, vaikka viimeset päivät takuulla onkin odotusta ja kuulostelua.

( . ) Maha kirrailee ja jomottaa alhaalta tasaisin väliajoin, mutta kohtuulailla kivuttomasti. Ainoat vähän napakammat supparit ja nippaisut tulee aina aamuyöllä/aamulla (niin että herää) ja just ku alkaa toivoon, et jospa tää tästä, nii loppuu ja herään taas uuteen aamuun yhtenä kipaleena. Noh, se lysti loppuu huomenna tai ylihuomenna. Lähdemme tästä miehen kanssa ajelemaan LKS:ää kohti. Huomenaamuna käynnistys, nyt alkaa pikkuhiljaa jänskättää...

Semmosta. Palailen seuraavan kerran palstalle todnäk kahtena kipaleena (ellen sitten sairaalasta löydä jostain nettiä). Vielä kerran kaikille kovasti jaksuja ja tsemppiä! :flower: :hug:

AuroraB + nasukki 41+5
 
Tassutin kyllä tää lahopää ainakin ymmärsi :D
terkkari höpötteli että jos yli menee, ja käynnistykseen, että 10.5 on lauantai, että saattaisin saada ekan y-a kontrollin sitten sinne maanantaille 12.5 :eek: ja höpötteli juu että meillä päin tuo 43 vko sitten on se yleensä milloin käynnistystä mietitään..mun perse ei kestä kyllä tonne asti, voin sanoo :(
kipeitä suppareita tulee, ja kivut on kokoaikaisia, vaikka ei ns. suppareita..katsotaan mitä mieltä ovat huomenna ä-polilla, jos nyt ei maailman ihme tapahtuisi ja vauva lähtisi tulemaan ennen sitä, en kyllä usko että näin onnellisesti tulee käymään :ashamed:

Auroralle kovasti paljon tsempityksiä huomiselle.. :hug:
 
Onnea monelle uudelle vauvan saaneelle taas! :flower: Pontevan kokoisia on tosiaan tullut.

Solinan vauvalla ihana nimi!

Nannuli: mäkin luulisin että se viikko 43 tarkoittaa 43. (neljättäkymmenettä kolmatta) viikkoa eli 42+jotain. Se on normaali käynnistysviikko mun käsittääkseni.

Kättärillä käynnistys tosiaan ilmeisesti normaalisti 42+1. Käytiin tänään ya-kontrollissa ja juuri tuo pvm saatiin. Eli keskiviikkoaamuna viimeistään synnärille aloittelemaan touhua. Mulla kohdunsuu oli vielä kiinni, joten ilmeisesti sytotecillä pitää aloittaa. Toivottavasti syntyis kuitenkin ennen sitä. Painoarvio oli 3800 g...

Tänä aamuna housuun lorahti ihan kunnolla nestettä, joka ei kyllä varmasti ollut pissaa, mutta lapsivesitesti oli synnärillä negatiivinen. Mitähän se sitten saattoi olla. Ei valkovuoto ihan tollaista sentään ole ollut että pöksyt pitää vaihtaa, kun ihan märäksi tulivat.

No, nyt on tavallaan helpottunut olo, kun tietää takarajan ja tietää että vauvalla oli kaikki hyvin. Toivottavasti käynnistyis nyt kuitenkin ennen keskiviikkoa ihan itsestään..

Aurinkoista sunnuntaita viimeisille kärvistelijöille!

Tilia 41+5
 

Yhteistyössä