huomenia muruset ja oikein mukavaa perjantaita :heart:
"kuumeilija" voimahalit :hug: mieki syyllistyn siihen, varsinki iltaisin, että etsimällä etsin oireita, "nippaako mahaa", "onko tissit kipeät", "oiskoha nenä vähä tukossa"... :ashamed: ja sit ku tulee ensin sata negatestiä ennen menkkoja, saakeli se riipasee ja sit miettii vaan et miksi mä oon näin tyhmä, ja vielä joka saakelin kuukausi! onneksi, siis ONNEKSI on tää palsta olemassa johon saa purkaa pettymystään ja tunteitaan, ilman tätä mä oisin romahtanu viimeistään viime kierrossa..koska silloin olin ihan satavarma et oon raskaana! ja sama taas, tissit on kipeet ja nyt taas ihan oikeesti nippailee mahaa, sitä en oo kuvitellut nyt, mutta sehän voi johtuu mistä vaan! eli taas mie romahan, viimestää ensi viikon perjantaina : /!! mitä tulee ovislimoihin, niitä ei tuu kaikilla eikä varmaankaan edes joka kierrossa vaikka ovulaatio tapahtuukin
eiku nyt vaan peitot heilumaan ja kunnolla!!!!!! nyt murunen se plussa plakkariin :heart: iiiiiissssooooooot puhurit ++++++++++++++++
Lare en mie sit ollukkaa ihan sokea, eli oli ne kisumisuja
voiku sie pääsisit jo nyt YK1 odottajien puolelle, mie ihan jännään sun puolestas
isot tsempitykset!!!!
syysmyrsky voi murunen :heart: mä oon niin kovin kovin kovin pahoillani sinun menetyksen puolesta :hug: en tiennyt, että sulla on ihan noin kovin paha olla, mistä minä tietäisinkään miltä sinusta tuntuu, kun ite en oo samaa joutunut kokemaan! ehkäpä se palstatauko auttaisi hieman pääsemään yli menetyksestä? nyt muru ihan hirveesti tsemppiä elämällesi ja koita pärjätä :heart: tuu kertomaan edes joskus kuulumisiasi, viimeistään sitten kun saat plussan ruutuun :heart: muista, kyllä se aurinko vielä joskus sinne risukasaankin paistaa, ja nyttenhän on kevät
voi eikä, Päivänsäteelle isot isot isot onnittelut!!!
:heart: voi, yksi maalissa, ihanaa :heart: itkua ihan väännän täällä!
ON siis taas, TAAS kerran toiveet on korkeella vaikka ei noi oireet eroa mitenkää edellisistä kierroista, mahaan koskee välillä ja nipistääkin kovaa.. huomenna ois (jos ovis oli KP11) niin dpo9 ja mie meinaan testaa aamupissasta!!!!!! :ashamed: sit mie taas ruikutan täällä kun se on blanco...