nyt mie alan sit kahlaa pääsiäisen juttuja esiin kun on himppusen aikaa..
eihän siinä mennykkää ku 3 päivää
lemonade kävitkö sie verikokeissa? saitko tulokset? kyllä saa työajalla käydä verikokeissa koska ne on lääkärihommeleita ja työnantaja on velvollinen maksamaan palkkaa siltä ajalta, mutta voi vaatia sitten jotain todistusta siitä, jos on ilkeä
Laretzki, onneksi meitä on kaksi
mieki oon ihan hirvee jos en saa seksiä tiettyinä väliaikoina ja viime viikolla mie olin niin saakelin vihanen ku oviskin meni sit ohitse sen takia ku meillä oli känää ukon kanssa, ja mie siis olin kärttynen ku mikä! siulla on ihana mies joka jaksaa muistaa sua kaikella ihanuuksilla! :heart: ihania ylläreitä!
syysmyrsky, ootko uutta testiä tehnyt milloinka? mulla ne liuskatestit (oliko sulla liuskatesti?) niin menee välillä sellasiks et ne on vähä osunu johonki ja täynnä lommoja.. mut siis kannattaa nyt oikeesti ottaa lekurii yhteyttä jos ei menkat ala normalisoitumaan koska siulla jo yli vuosi yritystä!!!! niin voisivat pistää vähä pikkusen töppösiin vauhtia
mie se en vielä kehtaa mennä lääkäriin kun vasta on sen puoli vuotta takana yritystä.. ja teillähän on tulossa kunnon reissuputki, mieki haluisin! ollaan nyt 5 vuoden aikana käyty joka vuosi jossain lämpimässä, haluaisin taas lähteä, mie niin ihastuin korfuun (kreikan saari), aivan mahtava paikka! me ollaan käyty bulgarian sunny beachissakin, mutta toiste en mee kun viimeksi miehen lompakko varastettiin ja koko viikon satoi vettä, meni ihan pipariks koko loma, toivotaan että teillä on parempi tuuri
minne te menette tarkallee ottaen?
Dremming vautsi vau
tästä se hei lähtee muru, toivotaan, ettei kierto veny ja kohta pääsette sitten vauvapuuhiin
ja ihan selkeitä ovisoireita sulla ollut! hyvältä hei näyttää, eli jos siulla olis ovis ollut vaikkapa eilen niin tänään ois dpo1 jos vauvapuuhamielessä mentäis.. eli kahden viikon päästä kuuluis menkkojen sitte alkaa, mie pidän peukkuja, että kaikki menee hyvin ja kierto pysyy kurissa!
olipas kyllä tekstiä tullutkin
ja lisäksi..
t84älä nyt yhtään sie siellä murunen vähättele asiaasi :heart: tää paikka on just sitä varten tarkoitettu, että oli ongelmia missä osa-alueessa vaan, niistä saa puhua!!!! ja sinun elämässäsi tuo on nyt tärkeä juttu ja me muut ollaan oltu aidosti kiinnostuneita ja tahdottu sinuu tukea (ja halutaan jatkossakin, ainakin minä haluan olla tukena ja kuunnella), niin anna tulla vaan!!!!!!!! mie ainaki kuuntelen
pakkohan sun on jonnekki saada tuo asiasi purkaa, älä vaan patoo sitä sisälles! PISTE