Laretzki
Olipas laimeet pippalot, ei jaksanut todellakaan olla pilkkuun asti. Oli todellakin taas niitä iltoja, kun viinan otto ei lähde käsistä, muutama otettu enkä mä aattele baarissa mitään muuta kuin sitä, että mä en jää kaipaamaan baareista yhtään mitään, sitten kun sen aika tulee etten sinne enää eksy samallalailla. Koko ajan vaan tako päässä ajatus, että kohta mulla oikee, hyvä syy kieltäytyä lähtemästä kun pyydetään. Vaikka mua peljättääkin eristäytymien ja se, että ystävät etääntyy tän vauvajutun myötä, kun ei ole ketään läheisempää kaveria (oli, mutta tälle tytölle ja miehen bestmanille tuli ero) jolla olisi samansuuntaisia suunnitelmia. On mulle muutamat sanoneet avoimesti olevansa hieman kateellisia, että oon jo täysin vakiintunees pari suhtees yms.
Ja sitä etääntymistä kun ollut jo huomattavissa. Viime keväästä oltu yhen tytön kaa tosi hyviä kavereita, ja nyt ei sit oikein joululoman jälkeen ole sujunut kunnolla. Ja pääasiallisena syynä on yks toinen tyttö. Tyypillistä. Ei esim. tällekään illalle kysytty mun suunnitelmia lainkaan niinkuin ennen, että ollaan porukalla aloiteltu yms.
Tulipahan taas pienessä laskuhumalassa melankolista tekstiä, mutta pakko oli jonnekin laittaa ajatuksia ylös mistä voisi saada kommenteja mahdollisesti. Kun vaikka miehelle puhuu, niin ei se kuitenkaan ymmärrä samallalailla kuin tyttökaverit. Tää kun on näitä hetkiä taas että tajuaa kuinka paljon mä kaipaan "parasta kaveria"
Ja sitä etääntymistä kun ollut jo huomattavissa. Viime keväästä oltu yhen tytön kaa tosi hyviä kavereita, ja nyt ei sit oikein joululoman jälkeen ole sujunut kunnolla. Ja pääasiallisena syynä on yks toinen tyttö. Tyypillistä. Ei esim. tällekään illalle kysytty mun suunnitelmia lainkaan niinkuin ennen, että ollaan porukalla aloiteltu yms.
Tulipahan taas pienessä laskuhumalassa melankolista tekstiä, mutta pakko oli jonnekin laittaa ajatuksia ylös mistä voisi saada kommenteja mahdollisesti. Kun vaikka miehelle puhuu, niin ei se kuitenkaan ymmärrä samallalailla kuin tyttökaverit. Tää kun on näitä hetkiä taas että tajuaa kuinka paljon mä kaipaan "parasta kaveria"