Minusta on ollut ihanaa, että kaikesta huolimatta mies on ollut tukena, kun mulla on ollu paha olla ja oon sit saanu itkee miehen sylissä. Miten lämpimästi se halaa ja sanoo, että "älä itke, ei tämä nyt niin vakavaa ole, mitä minä kuvittelen". Se kuitenkin uskoo siihen, että saadaan asiat järjestymään tavalla tai toisella ja se on tärkeintä! Viime yönäkin se baarista laittoi mulle ihanan tekstarin vain saonakseen, että löydetään kyllä joku ratkaisu tähän tilanteeseen ja että se rakastaa minua Ja ennen sen lähtöä pelikauden päättäjäisiin se tilaili netistä vaatteita itselleen ja halusi minunkin valitsevan itselleni jonkun paidan Mä olin ihan, että mitä ihmettä!! Ootko kipee?? Niin, ja laitettiin myös vähän talletuksia menemään, vaikka miehellä olikin jo mielessä illan pirskeet. Tänään se on viettänyt krapulapäivää, mutta silti meillä on ollu kiva päivä: meillä kävi kaveripariskunta kylässä ja pelattiin korttia. Tämän jälkeen mies oli ihan väsyväsy, mutta siltikin talletuksia tuli tehtyä Ja töihin lähti äsken pariksi tunniksi. Kyllä mulla on nyt niiiiin hyvä mieli, että mies ajatteli myös minua väsymyksestään ja töihin lähdöstään huolimatta. Vaikka se pohtiikin sitä, että haluaako se yrittää lasta tällaiseen tilanteeseen, jossa on kommunikointiongelmia, niin kyllä mä uskon, että se silti haluaa lapsen. Ja kun sain mieheltä huomiota, tukea ja ymmärrystä, niin mäkään en sit vetäny hernettä nenään siitä, että lähti vielä töihin. Molemmat kun joustaa, niin asiat on silloin hyvin! Voi että voi olla nyt vapautuva olo.
Laretzki Joo se on inhottavaa, jos on vieraita yökylässä ja haluaisi sekstailla. Pitää jotenkin rajoittaa itse toimintaa ja ei siinä sitten voi nauttia, jos pitää koko ajan olla mielessä, ettei ääntä saa päästää yms. Ja unen saaminen voi olla todella hankalaa, jos on ylimääräisiä ääniä! Koetapa siinä sitten saada unen päästä kiinni, kun alkaa sit vaan keskittyä niihin ylimääräisiin ääniin :stick: Mä oon kans huono saamaan unta, jos on pikkasenkaan ääntä, esim. kylässä ollessa seinäkello häiritsee. Ja sit oon muutenkin tosi herkkäuninen, että herään helposti ja sitten en kyllä saa helposti unta. Ihana kuulla, että miehesi haluaa olla lähelläsi :heart: On se rakkaus vaan ihana asia!