<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.5

kuumeilija , ei me vielä olla ilman kumia varsinaisesti pupuiltu... Puhuttiin, et jos aloittais sen yrittämisen joskus elo-syyskuulla. Mä tosiaan haluan ensin tätä meidän suhdetta parantaa ja päästä selvyyteen tästä mun kropasta, et miten kierrot alkaa menemään. :) Mutta kuten kuumeilija epäilitkin, mäkin luulen, et se mun ovis tosiaan tuli 3vrk sen ovisplussan jälkeen. :) Ei mulla ikään ennen oo tommosia limoja tullu!

Carne mitä pillerimerkkiä söit? Siis jos keltarauhashormonia söit? Oliko mitään haittavaikutuksia?

Dremming, Sen nimi oli muistaakseni Visanne. Kävin tässä eri gynellä mikä mulle noi määräsi ja se kertoi, että noi pillerit on tarkotettu VAIKEAN endometrioosin hoitoon ja se ei ymmärtänyt miks ne mulle oli määrätty, kun se ultras kohdun ja munasarjat niin se ei löytäny sieltä mitään. Kun tää gyne kuka määräs noi pillerit näki siellä jotain..... Enkä usko, että ne 4 kk kerkeää sieltä hävitä jos siellä jotain kystiä on??
Ja joo haittavaikutuksia oli, hirveät mielialan vaihtelut..ja suurimmaks osaksi olin ku joku raivopää!! Vatsakivut, vuosin ku vesihana täysillä.. vaikka menkkojen piti loppua kokonaan.. kaikkea tämmöistä :| Päätin noiden jälkeen, että en enää suuhuni laita yhtäkään e-pilleriä tai vastaavaa.
Ootko sä syönyt jotain keltarauhasshormoonia?

Carne Just! Aika outoa! Minutkin on ultrattu joskus vuosia sitte just kohdusta ja munasarjoista, oli jotain kummaa tiputtelua, mut ne oli varmaan ne edelliset pillerit jotka sen aiheutti. Ei multakaa sillo löytyny mitää. Söin ite viimeisimmän vuoden Cerazette -pillereitä. Mulla kans alko tulla masennusta, paino nousi, pääsärkyjä, turvotusta jne., muista edes enää kaikkea. :| Mutta nyt ei enää huolta! Hormoonia en enää suuhuni laita! :) Ja ukko on kyllä jo niin innoissaan vauvahommista, että vain ajan kysymys kun täälläkin aloitetaan yrittäminen. :) Millainen kierto sulla nyt on ja millon lopetit pillerit?

Dremming, Tuttuja oireita. Unohdin mainita, että mulla tuli menkat noiden pillereiden aikaan viikon välein. Se oli aika tuskaa! :ashamed:
Nää on nyt mun tokat luomumenkat noiden pillereiden lopettamisen jälkeen. Ensimmäinen kierto oli 45 päivää pitkä ja tää toka oli 32 pv, toivon että tää tästä lähtis nyt sitten tasaantumaan :) Lopetin ne pillerit siis helmikuussa.
Voi kun tuo munkin mieheni innostuis jo yrittämään.. :( En ees sille uskalla enää kauheesti vauvoista höpöttää, ettei se luule että painostan tai jotain. Kuumeilen ainakin vielä yksin. Tai onneksi voin purkaa tuntoja täällä teille! =D
Ootteko puhunut, että millon aiotte aloittaa yrittämisen? =)

Tiuhti oli kaipaillu. Hengissä täällä voidaan ihan hyvin. Meinattiin saada täällä sukulaisten kesken melkonen sota aikaseksi, miehen sisko kävi töksäyttämässä meille et niille tulee lapsi ja sen takia oon täällä vähän taustaillu. Mulla tais tosiaan olla se täti kylässä, menkat kesti jotain 7 päivää kokonaisuudessaan ja näytti heti siltä et ovis perään? (kp 7 näytti siltä et ois plussa). No pitihän se hyödyntää vaikka ei sitä itteesä oiskaa :p

t84: mä oon niin pahoillani sun puolesta :hug:. Sä joudut nyt käymään aika ikäviä asioita läpi. Haluan uskoa et teet oikeat ratkaisut ja saat itsesi kuntoon. Mä en oikein osaa sanoa mitään :( Voimia!

iseeyou!!! Valtavasti onnea :flower: :heart: Valtavasti vauvaliimaa, porakonetta ja muuta "kiinnipitotarvikkeita". Toivottavasti pienen matka on turvallinen ja pääsette loppuun asti. Onnea :heart:

"kuumeilijalle" se on niin ihanaa ku bongaa nuo limat, mä oon aina ollu tosi huono limailemaan, nyt koitan oikeesti seurata tarkemmin, mut aika huonolta tällä hetkellä näyttää omalla kohalla :(

Mulle vois päivittää tuonne yrityskertoihin vaikka 6(km/rv15)+1 tms

Täällä tosiaan ollaan ihan ymmällän... ovis muka aiko tulla heti menkkojen perään kp7 näytti muka plussaa. Nyt pari päivää sen jälkeen on taas ollu muka mitä omituisempia oireita. Erikoisempana niistä on tänään iskeny sisäreisin särky ja jotku oudot tuntemukset alavatsalla.Sisäreisiä polttelee ja nirpristelee, ihan ku ois kauheen urheilusuorituksen tehnynnä, lisäks mun vasenta rintaa on painaessa särkeny (osuessa vahingossa johonki). Mies alko kans puhumaan et ois muka kiinnittäny huomiota et mun tissit näyttäs isommalta???? siis mitä kettua? ei mun tissit voi kahessa päivässä kasvaa jos se ovisplussa oli toissapäivänä :D Vai onko sit taustalla jottai ihan muuta??? mä tuun kohta oikeesti hulluksi ku tää kroppa antelee ihan ristiriitasia informaatioita :D

Pillereistä mä kans päätin et jos meillä joskus ehkästään ni se on kondomi. Mä en enää aijo käyttää mitään hormonivalmistetta kun tuntuu et mun kroppa menee totaalisesti niistä sekasi. Toivottavasti oma kroppa alkas kertomaan missä nyt tällä hetkellä mennään... alkaa jo omituiselta tuntumaan et koko ajan saapi tätä sekoilua ihmetellä :/

-memelisa-

Muokskomps. Siis mitä kettua??? kävin sit just äske vessassa ja sieltä tuli tuoretta verta??? mä oon ollu kuitenki tässä jo kolme päivää niukalla vuodolla, ettei tuu ku pyyhkäsemällä väriä!!!! Mitä tää nyt on???? Nyt häpyhuulia tuntuu vähän jomottelevan. Ei se auta ku lääkärille varata aikaa ensviikolle jos tää alkaa tästä taas yltymään, voi huoh sentää sanon mä...

Viimeksi muokattu:
Laretzki
Me ollaan ihan kotosalla vappu, yksi kaveri tulee käymään täällä. Ehkä jotain pientä alkomahoolia, sauna ja kaikenmoisia herkkuja. :D Nyt tämä tyttö lähtee houkuttelmaan miestä peittojen heilutukseen ;)

tiuhti: Olen yrityskerroissa jo melko sekaisin, koska pidettiin "taukoa" tositoimista ja en edes päiviä laskeskellut tämän vuoden puolella. Ja olikin kyllä aikamoinen yllätys, että plussaa testi näytti :heart: Aikalailla tasan vuosi tässä on kuitenkin yritystä ollut enemmän tai vähemmän :)

Digitestin tein 9 maissa illalla, ja tuloksena tuli "raskaana 3+", että kai tämä nyt sitten todellista vihdoin on? :)
Oireita ei oikeastaan ole pahemmin ollut, rinnat ovat olleet kosketusarat, "pitkät" päällä melkein jatkuvalla syötöllä, iltalämpöilyä, alamahassa menkkajuilimista muistuttavaa nippailua... :) Ja nämäkin kaikki yhdistin vain siihen, että täti kurvailee kohta paikalle. Niin ja ruoka + suklaa (!!) eivät ole maistuneet juurikaan pariin päivään.

Laretzki
Ei mennyt ihan niinkuin kuvittelin. Kun vihdoin päästiin sänkyyn, mies sanoi olevansa väsynyt vaikka koko illan oli osoittanut merkkejä että hänkin haluaa. Ja tämän päälle "jouduin" sohvalle nukkumaan. Mies nimittäin rohisi kun koetin nukahtaa ja kysyessäni että laittaako hän lisää tyynyjä tai ottaa toista asento vai menenkö sohvalle (oon tosi huono nukahtaan jos on ylimääräisiä ääniä) vastaus on on "mene vain". Voi vittu, että mua pisti illalla vihaksi :kieh: Enkä kyllä nytkään ole mitenkään erityisen iloinen. Tuntuu, etten mä saa enää seksiä koskaan kun mä haluan ja sitten kun sitä saa, niin se on mun puolesta vähän väkinäistä ja mies joutuu käyttää liukastetta yms...:(

Laretzki Ei oo kyllä kiva juttu ollenkaan tollanen, että seksiasioissa (tai missään muussakaan asiassa) mennään vain toisen ehdoilla. Meillä sama juttu tuon suhteen, että mä en saa seksiä koskaan juuri sillä hetkellä, kun minä sitä haluan. Ja musta tuntuu, että miehen halutessa haluaisin tehdä samalla tavalla eli ei seksiä! Mutta mutta... jos näin tekisin, en saisi ikinä seksiä! :stick: Että suorastaan vituttaa!!!!! Anteeksi kielenkäyttöni... Niin ja etenki mahdollisen oviksen aikaan se muuten laittaa vituttamaan ihan hirmusesti, jos itse olisi valmis seksiin ja juuri silloin miestä ei satu huvittamaankaan :kieh: Siks tää meille onki ongelma tämä seksi... Oliks sulla siis ovis eilen?

Vähän omanapailua. Nyt kiehuu ja tuntuu kuin multa ois viety kaikki mulle tärkee pois yhtäkkiä. Meillä on aina ollut kommunikointiongelmia ja eilen saatiin mojova riita aikaiseksi, kun oltiin ulkoilemassa koko sakki. Noh, sainpahan nyt tietää mitä miehen päässä oikein liikkuu. Hän on nyt alkanut epäröidä, haluaako kuitenkaan yrittää vauvaa tällaisessa tilanteessa, jossa suhteessa on tällaisia kommunikointiongelmia. Hän ei kuulemma ole vielä päättänyt ja sain tänään jopa seksiä mahdollista ovista ajatellen, mutta mä oon niiiiiiiin sanattoman peloissani nyt, mitä tuleva viikko tuo tullessaan, nimittäin ovismahdollisuus ois ehkä vielä ens viikon ajan. Ja muutenkin oon ihan hermona, mitä mies lopulta päättää... Mä oon antanu kaikkeni vauvaprojektin eteen ja se on ollu mulle henkireikä näinä vaikeina työttömyysaikoina, niin kertarykäsyllä kaikki romahti. Oon itkeny silmät päästä ja mies on ollu ihanasti tukena, oon itkeny sen olkapäätä vasten, ollu sylissä yms. Miehelle tekee vaikeeta nähdä minut näin surullisena, mutta mä en muutakaan voi. Oon ihan romuna! Ja vielä yksinäinen vappu tiedossa, mies pelikauden päättäjäisissä ja mä nyhjään kotona muutaman siiderin ja pitsan kanssa. Ei oo ees nälkä ja mieli murskana. Vittu :kieh:

Memelisa Elähän kuule sano, voi ihan hyvinkin olla ovis, vaikkakin noin aikasin kuin kp7!!! Olen kuullut useita tapauksia, joilla tärppi on käynyt juuri näin. Mutta tosiaan tuo vuotohomma kuulostaa kyllä ihmeelliseltä :O Varaile ihmeessä aikaa lääkärille, jos tuo jatkuu! Hei pitää kirjotella yksityisviestiä jahka sais itseään niskasta kiinni ja keskityttyä kirjoittamaan, tai siis oikeestaan romaania kirjoittamaan :D

Laretzki
Kuumeilija Laskureiden mukaan ovis olisi m:aanantaina, ja varmaan pitää aika hyvin paikkansakin, koska on alkanut tulee vähän erilaista limaa...Että sillä olisin eilen illalla halunnut sitä seksiä harrastaa, koska nyt on kaveri viettämässä vappua (katsovat suomen peliä, siksi täällä) ja täällä on seinät ihan kuin pahvia, joten ei hirveästi viitsisi hommailla, koska mä osaan valitettavasti olla aika äänekäs. :ashamed

Laretzki no hö, olipa tympiä ukkeli sulla :( Mä en kyllä kanskaa kestä yhtään jos mies rohisee/kuorsaa ja ite koittaa ruveta nukkumaan, ei siitä tuu mitää. Mä vaan tökin miestä et se vaihtaa asentoo ja on hiljaa :D

kuumeilija, aika tökeröö sunki ukkos tehny. Meilläki on ollu noita kommunikointi ongelmia, mut nyt on ollu pakko viime vuosina kohdata vaan kylmästi ne asiat ja puhua vaan läpi vaikka kuinka pahalta tuntuu ja ahistaa. Nytki saatiin puhuttua sellanen asia halki ja selväksi joka on ollu tapetilla viime syksynä ja vaikuttaa tähän kevään yrittämiseen. Toivottavasti saisitte selvitettyä asianne, tuollanen tilanne ei ole kiva :(

Täällä nyt ollaan oikeesti saatu jotain selvyyttä kropan toiminnasta. Bongailin tikuilla ja aamulämmöillä tuota ovulaatiota ja sainki aika selväksi itelleni perusteltua et se on oikeesti ollu viikon loppupuolella. Tämän vahvisti myös sit tuo mun kk-kalenteri netissä, johon kaiken tiedon oon tallentanu. Mahdollinen ovulaatiopäivä on siis perjantai kp9. Jatkan kuitenkin tikuttamista kierron loppuun asti, jotta saan kerranki kunnon kuvan miten testit reagoi koko kierron aikana. Miehen kans puhuttiin et r-testiä ei tehä lainkaan. Ootetaan menkkoja ja meiän hormoniklinikkapäivää (26.5), jollon saadaan tietää pienokaisemme mahdollinen kuolinsyy. Niiden pitäs sit samalla ultrata. Joten jos tuolloin ootellaan pientä niin tulis itelleki vähän "yllätyksenä". Oishan menkat sit about pari viikkoo myöhässä jos eivät oo tulleet ja viikkoja ois mahollisesti kasassa jotain 4-6

Eli täällä alkaa nyt todelliset itsensäsyynäysviikot, piinailua ja jännäilyä. Toivottavasti meillä kävis todellinen onni ja saatas ihana uutinen toukokuun lopussa

-memelisa-

Laretzki
Taas huomaa tämän minun hätäisyyteni silloin kun en ole pitkään aikaan saanut, vedän herneen nenään kaikesta. Aamulla meinaa ei ollut minkäänlaisia ongelmia, päinvastoin ;). Kaikista eniten mua lämmitti se, että tajusin taas kuinka paljon mieskin tätä haluaa. Mies nimittäin tilasi kumeja, ja hänellä oli ajatuksena että käytettäisiin niitä hetki vielä. Kun sitten kysyin aamulla että tarvitaanko niin mies sanoi, että ilman mennään...Eli toivoa sittenkin on, mä vaan olen niin pirun hätäinen aina :D

Ja muutenkin huomaa,että mies on tyytyväinen saadessaan mut luokseen ihan pidemmäksi aikaa..Aletaan olla välillä jo ihan normaali aviopari :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Minusta on ollut ihanaa, että kaikesta huolimatta mies on ollut tukena, kun mulla on ollu paha olla ja oon sit saanu itkee miehen sylissä. Miten lämpimästi se halaa ja sanoo, että "älä itke, ei tämä nyt niin vakavaa ole, mitä minä kuvittelen". Se kuitenkin uskoo siihen, että saadaan asiat järjestymään tavalla tai toisella ja se on tärkeintä! Viime yönäkin se baarista laittoi mulle ihanan tekstarin vain saonakseen, että löydetään kyllä joku ratkaisu tähän tilanteeseen ja että se rakastaa minua Ja ennen sen lähtöä pelikauden päättäjäisiin se tilaili netistä vaatteita itselleen ja halusi minunkin valitsevan itselleni jonkun paidan Mä olin ihan, että mitä ihmettä!! Ootko kipee?? Niin, ja laitettiin myös vähän talletuksia menemään, vaikka miehellä olikin jo mielessä illan pirskeet. Tänään se on viettänyt krapulapäivää, mutta silti meillä on ollu kiva päivä: meillä kävi kaveripariskunta kylässä ja pelattiin korttia. Tämän jälkeen mies oli ihan väsyväsy, mutta siltikin talletuksia tuli tehtyä Ja töihin lähti äsken pariksi tunniksi. Kyllä mulla on nyt niiiiin hyvä mieli, että mies ajatteli myös minua väsymyksestään ja töihin lähdöstään huolimatta. Vaikka se pohtiikin sitä, että haluaako se yrittää lasta tällaiseen tilanteeseen, jossa on kommunikointiongelmia, niin kyllä mä uskon, että se silti haluaa lapsen. Ja kun sain mieheltä huomiota, tukea ja ymmärrystä, niin mäkään en sit vetäny hernettä nenään siitä, että lähti vielä töihin. Molemmat kun joustaa, niin asiat on silloin hyvin! Voi että voi olla nyt vapautuva olo.

Laretzki Joo se on inhottavaa, jos on vieraita yökylässä ja haluaisi sekstailla. Pitää jotenkin rajoittaa itse toimintaa ja ei siinä sitten voi nauttia, jos pitää koko ajan olla mielessä, ettei ääntä saa päästää yms. Ja unen saaminen voi olla todella hankalaa, jos on ylimääräisiä ääniä! Koetapa siinä sitten saada unen päästä kiinni, kun alkaa sit vaan keskittyä niihin ylimääräisiin ääniin :stick: Mä oon kans huono saamaan unta, jos on pikkasenkaan ääntä, esim. kylässä ollessa seinäkello häiritsee. Ja sit oon muutenkin tosi herkkäuninen, että herään helposti ja sitten en kyllä saa helposti unta. Ihana kuulla, että miehesi haluaa olla lähelläsi :heart: On se rakkaus vaan ihana asia!

Onko kellään tietoa siitä voiko sperma vaikuttaa ovistestin tulokseen myönteisellä tavalla??? Mä oon nimittäin havainnut, että seksin jälkeen tai samana iltana tehty testi näyttää vähintään yhtä tummaa viivaa kontrollin kanssa, siis mitä ihmettä?!

"kuumeilija" mä en kyllä oo moista huomannu, piti ihan tarkistaa omat liuskat tältä viikolta enkä omista liuskoista moista huomaa. Onko tää toistunu useana iltana vai vaan yhtenä? Jos se yhtenä on näyttäny ni sehään vaan kertoo et munasolu irtoaa parin 24-48 tunnin päästä niistä viivoista.

Memelisa Hirmuisesti onnea oviksen bongaamisesta! Se on niin hieno tunne. Nyt on sitten jännät ajat teillä. Se olisikin ihana yllätys, jos siellä ultrassa näkyisikin pikkuinen pallero ja viikkojakin olisi jo jokunen kasassa :heart: Paljon jaksamista piinailun ajalle! Onko sulla ollut nyt sitä kutinaa, josta mainitsit joskus? (Muistanko oikein, että sinä kerroit siitä kutinasta?) Mulla on kans ollut sitä kutinaa muutamassa terolut-kierrossa munasarjojen, kohdun ja navan seudulta. Ihan kuin tuolta kropan sisältä kutittaa tai joku hipelöisi sieltä ihoa. Mitä ihmettä??? :confused:

Memelisa Yhden kerran olen havainnut tuon, mutta tilanne oli niin koominen, kun olin tehnyt testin pari tuntia ennen seksiä ja sitten melkein heti seksin jälkeen. Ja huomattava ero oli viivoissa! Voiko noinkin lyhyt aika olla, että lh-taso nousee huippuunsa? Ja kun olen lukenut ihan "asiapalstoilta", että spermassakin on lh:ta. Siitä sitten päättelin, että josko se olisi ollut syynä selvääkin selvempään ovisplussaan.

Joo, kyllä tuota kutinaa on ollu tässä useampana päivänä, ilmeisesti liittyy jotenki ovulaatioon. Eka kertaa mä bongasin tuon kutinan sillo ku plussasin ja nyt tuota kutinaa on ollu jo ennen ovista ja sen jälkeen, joten en nyt sitä ainakaan raskausoireena pitäs. Mulla on vähän ristiriitaset tunteet, viime kerralla olin varma et siitä kierrosta plussataan. Tässä kierrossa oon ollu kauheen toiveikas ja omalla tavalla uskonkin et näin kävis, mut silti toisaalta takaraivossa ryskyttää ajatus et eipä näin käy kuitenkaan. Tänään ollu kyllä kauheesti tuntemuksia tuolla kohdun seuduilla. Ilmeisesti munasolu on irronnut, vaikka en sitä niin selvästi erottanu ku viime plussakierrossa. Vasenta munasarjan kohtaa jomottelee/tykyttelee. Omituista oli kyllä tuo et mulla oli ovulaatio-oireena tuo nivusten kuumottelu&särky mitä ei oo ikinä ollu ja miellän sen kyllä enemmän menkkaoireiksi...

Mulla on taas tullu sitä vähästä tuoreverivuotoa. 5pv kunnon vuotoa ja nyt 6 päivänä tullu kerran päivässä pieni tuore verimäärä ja pyyhittäessä väriä, ja nää tosiaan kerran päivässä esim. iltapäivästä ja aamulla/illalla ei mitään vuotoja... ihmetyttää vähän et mitä tää on... Jatkan kuitenki tätä lämpötilaseurantaa ja oviksen tikuttelua ku ei tässä tiiä loppupeleissä et missä mennään...

-memelisa-

Viimeksi muokattu:
Hellurei muruset :heart: ja mukavaa maanantaita!

Memelisa, voi kuinka kurjatlta tuntuu, että miehesi sisko sen tuolleen töksäytti kun omasta menetyksestäsi on vasta niin vähän aikaa! mutta hyvältä kuulostaa kyllä tämä kierto vaikka sitä verta tuleekin! voisko se liittyä jotenki ovikseen? kiinnittymiseen? kun jos sulla nyt ois ollu sit oikeestikkin se ovis KP7-9 niin johan tässä on jo päivät vierähtänyt ;) ihanat suunnitelmat teillä, voikun siellä ultrassa sitten näkyisi pikkuinen ihanainen :heart: kovasti toivon teille uutta plussaa :heart kamalasti muru nyt tsemppiä sinulle, pidän kovasti peukkuja ja varpaita ja kaikkea pystyssä, että tämä kierto toisi plussan +++++++++:whistle: niin ja mie päivitän listaan tuon YK tuolleen :)

Gabi sinua edelleen huhuilen? kuinka voit? :heart:

iseeyou, sopiiko jos laitan näin, YV1+? :) eli 1+ vuosi yritystä.. :) mie oon niin onnellinen siun puolestas :heart: ihanaa saada toivon pilkahdusta omastakin plussasta!

"kuumeilija" saitko sie miehes syttymään? :D meilläkin on välillä vähä samoja ongelmia seksin kanssa, mies kun ei halua, että yrityksen takia se homma menee ihan pakkopullaksi niin mie en ees kerro koska miulla on ovis, vaikka kyllähän mies sen arvaa kun seksihalut lisääntyy tiettyyn ajankohtaan :D

ON oiskohan tänään nyt sitte dpo11 jo :O en tiiä yhtään, jos kierron mukaan mennään eli KP11 ovis niin sitte ois dpo11.. testi oli lauantaina (YLLÄTYS YLLÄTYS) nega.. oireista en sano mitään, ihan samat kun aina ennenki loppukierrosta eli tätiä odotellessa! :ashamed:

Tiuhti_ joo ei ollu kyllä todellakaan kivaa ku asian tuolleen esittivät. Oisivat saaneet ollapikkasen hienotunteisempia meitä kohtaan. Olivat kuulema pitkään miettineet et miten ja millo kertoo, mutta toteutus jäi nyt uupumaan täysin ajattelemattomuutta. Mä oikeesti otin asian niin raskaasti (no taustalla on muitakin asioita) et jäin sit viikoks sairaslomalle töistä ku kaikke keskenmenon tunteet tuli niin vahvana pintaan. Nyt mulla on tällä viikolla lääkärin aika, jossa selvitellään alanko käymään psykologilla vai psykiatrilla, pakko ruveta avaamaan tätä tilannetta uudelleen. + mulla on vielä toinen aika omalla psykologille, jossa opiskellaan mun omaa minäkuvaa... raskas viikko tiedossa tunteiden osalta.

Mitähän täällä oikein alakerrassa tapahtuu. Mä oon aika herkkä kaikille tuntemuksille, joten voin taata et näitä spekulointeja tulee varmasti kaks seuraavaa viikkoo :D Täällä nimittäin kohdun alue tuntuu "raskaalta" ja aavistuksen kivuliaalta. Eipä tällasia oo tainnu olla koskaan, en muista mitä tärppikierrossa tuntu. Jonku listauksen löysin jossa oon oviksen jälkeisiä tuntemuksia kirjannu, mutta aika vajaa tuo lista kuitenki on, en oo paljoo sinne kirjotellu. Mä niin toivon et meiän mussukka tarrais kiinni, mä en varmaan vaan uskaltas puhua kenellekkään muulle ku tänne, miehelleni ja yhdelle ystävälleni et meillä taas ootellaan. Km jälkeen tää ajatus ei pelottanu, mut nyt tuntuu et pelot on iskeny oikeesti pintaan.

-memelisa-

The Esikoisesta Haaveilevat MA 2.5.2011

Hey.....................22............kp 71/26-65.................yk 3
Satuh83..............27.............kp 62/32-34................yk 4

Mikella................19.............kp 46/30-32.................yk 4
Puputi................25..............kp 46/40-60.................yk 1?
Arby...................29..............kp 30/30.....................yk 1

Namppis88...........22..............kp 25/28-54..................yk 5
Ella83................ 28..............kp 24/31........................yk 7
tiuhti_.................21..............kp 22/25....................yk 7

"kuumeilija"..........26...............kp 18/34-60...............yk 18
Jomi....................24..............kp 16/30-32................yk 9
Laretzki...............20...............kp 14/?.......................yk 1
Tnya...................21..............kp 14/28......................yk 3
Ansku83..............27..............kp 14/32-37.................yk 5
Memelisa.............................kp 12/?.......................yk 6+1

Gabrielle..............29.............kp 8/30.......................yk 5+3
PikkuHöttiäinen.....27..............kp 4/25...................yk 6

Carnesîr..............21..............kp?/?.........................yk?
viida....................25............kp ?/29......................yk?

EHKÄISYN SYRJÄÄN JÄTTÄVÄT

HAAMUJENGI/RKTT

Puna-musta

TAUSTALLA KUUMEILEE

sinnamon
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
Dremming
Epa_88
iloksi
Mirwu
Lapanen87
Pamsu*
Lilli88

PLUSSANNEET :heart::heart::heart:
Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella:http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/

EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6 (km/rv15)
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv1+

Viimeksi muokattu:
Memelisa, aivan varmasti sinua muru pelottaa :heart: ihan varmasti! en osaa edes kuvitella miltä sinusta tuntuu! ja on todella upeaa, että menet asiasta juttelemaan jonnekkin, toivottavasti se helpottaa oloasi :) mutta tosiaan, raskasta se on, kun revitään kaikki haavat auki! minäkin käyn omalla psykologilla kerran viikkoon lapsuuden takia, ja minäkuvaani rakennan myös uudestaan, ja sekin on jo helkutin rankkaa! kyllä ainaki sen tunnin jälkeen oon ihan pihalla loppupäivän, oikeastaan apaattinenkin, mutta seuraava aamu onkin jo aivan erilainen, nykyään mulla on alkanut tulemaan jopa ihania onnellisuuden tunteita heti aamusta kun istun pöydän ääressä kahvikupin kanssa ja rauhotun ja mietin, mitä tahdon tältä päivältä :) se on hieno fiilis!

ja mulla pisti ihan vihaksi tuo miehesi siskon käytös :mad: asianhan voisi aina esittää eritavalla, tai hieman antaisi asian odotuttaa itseään, ymmärrän kyllä, että asiasta halutaan kertoa, mutta onko se pakko kertoa juuri sellaiselle ihmiselle ja juuri silloin, kun on kärsinyt oman ison menetyksen? minusta ei! minusta asia pitäisi esittää paremmalla hetkellä, kun ollaan jo voiton puolella surun kanssa ja asiat alkaa taas luistamaan :) "kohtele kanssasisariasi niinkuin tahtoisit itseäsi kohdeltavan"! se on mun mottoni! :)

mutta nyt näytät Memelisa närhen munat ja mistä kana oikein pissii :heart: lähetän oikein suuren sylillisen plussapölyä pikkuiselle, jotta hän jaksaa tarrata lujasti kiinni :heart:!!!!! niin kuulostaa hyvältä nuo sinun alamahan kivut, ettei kyllä voi olla mistään muusta kyse!

ja samalla mie haluan kaikille meille puhaltaa kunnon plussapuhurin +++++++++++++++:whistle: eiköhän jo pikkuhiljaa kaikki voitais siirtyä tuonne odottajien puolelle :heart: ??

Mulla on täällä taas tällanen tunneherkkä päivä. Mä ihan itken liikutuksesta, kiitos tiuhti_, Kukaan ei oo koskaan aikasemmin tukenu mun tunteita yhtä vahvasti ku sä! Mulla on kans tuo oman minäkuvan rakentaminen kyseessä ku omalla psykologilla käyn, lapsuudesta nää munki jutut juurtaa juuresa, kauhee miten tarkkaa lapsen kasvatus on lapsuudessa et ei tuu traumoja pienelle :O. Mä voisin kans ruveta tekemään tuollasta harjottelua et heräis ja ottas kupin hyvää juotavaa ja päättäs mitä tältä päivältä haluaa luulen et se vois toimia mullekki. Musta vaan tuntuu et mä nykyään nousen istun apaattisena koneelle enkä saa mitään sit tehtyä :(

Yhteistyössä