Hellurei muruset :heart: mukavaa alkanutta aurinkoista tiistaita!
Tervetuloa
Ninni^^ :wave: miepä lisään siut listaan! ja mie oon loppukierrossa elelijä!
Epa_88 muru, tottakai olet todella tervetullut takaisin tänne! harmi vaan, että näinkin ikävissä merkeissä :hug: olen todella pahoillani tuulimunaraskaudestasi! puhallan siulle oikein erityisen plussapuhurin tulemaan muru ++++++++++++
"kuumeilija" mun äiti aikoinaan sanoi noin mulle, että se tulee nähtävästi raskaaksi pelkästeen miesten kalsareita katsomalla
mieki oon nauranu sille niin saakelisti! ja mieki oon toooosi sosiaalinen, tiettyyn pisteeseen asti, mutta mulla on jotenki menny vaan luottamus ihmisiin niin mun on tosi vaikeaa luoda uusia ystävyys ja kaverisuhteita, koska oon niin arka! ihanaa kun on joku muukin
siis mie en ole ku kerran ollut 3 vuoden työssäolon aikana ollut niiden kanssa PAKOLLISELLA työreissulla Naantalissa ja samalla oltiin siellä kylpylässä! ja se oli jo iso kynnys! ja muru, mulla on tosi rankka lapsuus, käyn nyt 3 vuotta psykoterapiassa ja vihdoin viimein saan sen kesällä päätökseen, josko mie sit oisin ehyt ihminen? miulle voit laittaa yksäriä tulemaan, mielelläni kuuntelisin ja kertoisin asioistani
voi ku se meniski niin, että pelkkä katsominen riittää, sit pitäisi vaan yrittää olla kattelematta vääriä kalsareita, just näin viikonloppuna appiukon kalsarit
Carnelle oikein mukavaa ja rentouittavaa päivää kampaajan tuolissa, NAUTI muru :heart:
Lare mulla on on paha ku oon töissä koko päivän koneen edessä niin tulee "väkisin" oltua täällä, ei siis todellakaa väkisin, mutta aikaa menee hirveesti tänne, iha hävettää :ashamed:
ON anteeksi, nyt tulee omanapaa ja vähä ikävään sävyyn! mie oon taas niin pettynyt, maani myynyt, NEGA :'( mie olin eilen illalla niin varma, et tärppi on käyny, ukko meinaan sanoi kun suihkuun oltii menossa, että siis sun tissit on ihan oudot, verisuonet pullottaa pinnassa ja ne on ihan turvoksissa ja kipeet, ja ÄLLÖVAROTUS :x kohdunnapukka on ihan teillä tietämättömillä, takana ja pitkulainen!
normisti se on noin dpo10 alkaen edessä ja vähä jo aukiki... tissikipu onkin nyt sit jo aamuun mennessä vähä hävinny, onneksi ei ihan kokonaan ja onneksi mä en oo tikuttanu ovista niin en tiiä tarkalleen mikä dpo on, mutta luulisin että dpo12.. eli se oli taas varmaan tässä, kohta starttaa YK8
PASKA! miksi mie edes annoin itteni taas kuvitella yhtään mitään
VITTU!