Memelisa, siis musta on tosi typerää oikeesti siltä miehesi siskolta, siis onko sillä ihan kaikki himassa? johan nyt jokainen tajuaa tilanteen, paitsi hän! on, siis todella on ihanaa, että he saavat lapsen, mutta miettisi nyt vähä mitä suustaan päästää :| siis mulla tekee niin pahaa ajatella miltä sinusta miehestäsi ja miehestäsi tuntuu! ja tottakai sinä saat muru sanoa kun tuntuu pahalta, parempihan se on ääneen puhua kuin sisäänsä padota asioita
ihan oikein olet toiminut kun oot kertonut että sinulla tuli siitä paha mieli, etkä ole ketään puukottanut selkään.. ihmiset vaan on näköjään typeriä ja ajattelemattomia, oman napansa tuijottajia.. anteekis nyt vaan, en halua olla ilkeä miehesi siskolle, mutta mä olisin jo suoraan sanonu, ja varmasti todellä ilkeästi
!!! koita nyt murunen pärjätä :heart: jätä se nainen omaan arvoonsa, ja jos se tulee vielä jotain lässyttää sulle niin sanot suoraan, että nyt stoppia että eikö sillä oo yhtään myötätuntoa sinua kohtaan!!!!!
iseeyou, voih
mahtavaa! ei siihen tarvitse kuin hieman romantiikkaa ja lisämaustetta niin johan alkaa juuri tuollaisia rakkaudenhedelmiä syntymään :heart: ihana yllätys! mie oon niin onnellinen sinun puolestas! sie oikeesti luot toivoa meille kaikille täällä :heart: meinaatkos sie mennä kurkkimaan pikkusta varhaisultraan? ja eka neuvolakin jo
ja usko muru, tää on toden totta
ei oo unta! sinusta tulee äiti :heart:
"kuumeilija", simpathan voi olla elossa jopa 5 vuorokautta
toivotaan hei nyt muru ihan oikeesti, että teillä käy tärppi, teilläkin alkaa yrityksiä jo kasaantuu pikkasen liikaa!!!!!! ja 1-3 päivän välein on ok väli talletella
eli nou hätä muru! luulenpa, että simpatkin on "terveempiä" jos talletteluita tekee 3 päivän välein, mutta sitte saa toivoa, että ne on kestäviä kavereita!
toivotaan muru parasta :heart:
ON nyt tää taas alkaa, meinaan tää "oireilu"
mulla on ihan selviä menkkajomotteluja ja nyt äsken säikähin, repäsi niin maan pirusti vasemmalta puolelta :O voi kun se olis sitä :ashamed: ja nyt jo dpo11 ja tissikipu tallella
JES! kokoajan hölskyttelen ja kävelen ja pompin ja testaan et onhan ne vielä varmasti yhtä kipeet :ashamed: *nolostuu*