<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.5

Memelisa, joka aamu, joka ikinen aamu, mieti yksi HYVÄ asia elämässäsi ja itsessäsi, yksi vaan, viikon ajan mietit joka aamu yhden kauniin, ihanan ja tärkeän asian itsessäsi, joka saa hymyn huulille! toisen viikon jonain aamuna huomaat, että hei, mullahan on ainakin 10 hyvää asiaa elämässä ja itsessäni :) pienikin asia on ilon aihe, "minullahan on kauniit silmät", "minäpä keitin tänään hyvät kahvit/teet".. ja juuri se, että päättää mitä haluaa tältä päivältä, ihan jotakin pientä edes, esimerkiksi "tahdon tänään tuntea hymyn huulillani", saa ainakin minun päiväni onnistumaan :) ja sait se sieki mun simmuun tipan aikaseksi, on se ihana fiilis vaan, kun saa auttaa jotakuta pois pahasta olosta, kohti uutta parempaa mieltä :heart:
 
Laretzki
Toi tollanen aamulla miettiminen tekisi kyllä hyvää varmasti itsekullekin. Vaikka mun itsetuntoni on sen jälkeen harpponut valtavia askelia eteenpäin kun miehen kaa rupesin olemaan yksissä, niin siitä huolimatta ne peikkomöröt pääsee aika ajoin iskemään ja pahasti, ja silloin ei ole mikään hyvin.

Hitto, mä tiiän, etten saisi toivoa liikaa, mutta koko ajan kun jää istumaan niin ettei ole tekemistä (mitä tulee tässä tapahtumaan aika paljon kun koulusta olen nyt lomilla ja mies päivät töissä) että jos se plussa tulis jo tästä kerrasta. Mies meinaa tuntui innostuvan vain enemmän kuin piti olla hiljaa ja varovaisia, että kyllä niitä nuijapäitä saatiinkin talleltua. Nyt pitäs vaan keksiä jotain hommaa, etten mä koko aikaa ajattelisi niitä...:headwall:
 
Laretzki kaikki on mahdollista :) ihan hyvin voi plussa pärähtää ekasta kerrasta ruutuun! on meijänki pinkassa muutama joilla tärppi käyny ekasta YK!!!! mutta onneksi on nyt pistetty ukot uimaan, toivotaan tulosta ;) :heart:
 
Sokruli ja iseeyou kovasti onnea molemmille :heart::flower: maha-asukeille kovasti liimaa, jotta pysyvät matkassa mukana.. ihana kun kuulee tällaisiä ilouutisia.. Onnea vielä kerran!

Vappu oli ja meni joten myöhäiset vaput vain kaikille =D

Täällä punahilkan vierailu jäi taas todella lyhyeen, joten se ilo siitä limakalvojen paksuuntumisesta taisi olla aivan liian aikaista.. Voiko tosiaan vuotopäivät muuttua pilleireiden jälkeen niin radikaalista?!:confused: ennen siis vuotopäivät kestäneet noin viikon ja nyt hädin tuskin kolme päivää.. vuotokin on niukempaa kuin ennen.. ei ymmärrä enää :confused: Nyt sitten pitänee tarkkailla, että saisinko bongailtua ovislimoja koska viime kierrossa ne kyllä bongasin.. tai ainakin luulen niin... ovista kun en ole tikuttanut, niin ei ihan satavarma voi olla..

Kaikille oikein ihanaa alkanutta viikkoa ja toivon kaikille oikein kovia ++++++++:whistle:
 
tiuhti_ Syttymisestä en tiedä, mutta talletuksia tuli tehtyä perjantaina ja eilen. Eilen vaan mainitsin kauniisti asiasta ja mies oli vähän vastahakoinen väsymyksen takia. Mutta sit se yllätti ja teki itse aloitteen :D Mikä teillä tekee seksistä pakkopullaa? Meillä se pakkopulla juontaa just siihen, kun ei mitään havaintoa oviksesta, niin joutuu sitten lempimään sen parin viikon ajan vähintään joka toinen päivä. Ja miehellähän ei halut riitä niin moneen kertaan, kun hänelle riittäisi tyyliin kerran viidessä viikossa. No mutta onpahan ainakin nyt simppoja odottamassa mahdollista ovista. Niin, ja oli ihan pakko tikuttaa eilen... kyllähän se aika vahva viiva oli, mutta ei yhtä tumma kontrolliviivan kanssa.

Memelisa Minä en tajunnutkaan tuota miehesi siskon käytöstä. Luin äsken aikaisemmat tekstit ja pääsin kärryille. Anteeksi siitä, että minulla on hidas sytytys :ashamed: Todella ikävästi tehty tulla vaan paukaisemaan iloinen raskautumisuutinen, vaikka teillä rankka kokemus on vielä aika tuore. Tällaisissa tilanteissa tulisi miettiä hyvin tarkkaan, missä tilanteessa / milloin / miten asiasta kerrotaan. Ihan varmasti kenellä tahansa nousisi tunteet pintaan tuossa vaiheessa. Minusta on hienoa, että hait sairauslomaa, koska itsestä huolehtiminen on erityisen tärkeää! Voi muru :heart: Noista sinun tuntemuksista alavatsassa; entäs jos siellä kuitenkin olisi alkanut tapahtua? Etenkin tuo kohdun kipuilu voisi siihen viitata! Mä toivon sydämeni pohjasta, että te saisitte omalle kohdalle sen plussan, sen te olette ansainneet näin pitkää taivalta kulkiessanne!!!

Laretzki Tekemättömyys ja yksin oleminen saa ajatukset lentämään ja viipymään näissä yksissä ympyröissä :( Sitä väkisinkin jää liikaa aikaa pohtia päänsä puhki ja tirautella itkuja. Tuolle liikaa toivomisellekaan ei voi yhtään mitään! Vauva kun on niin toivottu, odotettu ja haluttu, niin toiveet on korkeella ja oikein etsimällä etsii itsestään oireita ja kuulostelee kroppaansa ihan eri tavalla. Minä "syyllistyn" myös tähän, vaikka ei pitäisi. Mutta helposti sanottu kuin tehty! Onko siellä millainen ilma? Oisko ideaa, jos lähtisitkin ulkoilemaan!! Tai tekisit jotakin sinulle tärkeää. Nyt kun miehesi on töissä, niin repäise oikein kunnolla :D
 
PikkuHötö siis mullaki on menkkojen kanssa samanlaista pelleily, siis mä vuosin viimeksi 1 päivän :O ja kerralla vaan lorahti iso satsi, et tuskinpa mullakaan on paksua limistä! meinasin, että ensi kierrossa sitte jos ei tärppää meen lääkärii juttelee asiasta koska en usko et on mahista raskautua jos limis on niin ohut, eihän sinne kukaan voi kiinni jäädä :(

"kuumeilija", meillä se on väsymys viikolla joka tekee siitä pakkopullaa! mies ei vaan jaksaisi ja sit mie loukkaannun ku JUST OVISPÄIVÄNÄ mies ei jaksa touhuilla, kyllä mä sen ymmärrän et väsyttää ku herätään 5 ja mennää töihin ja sit touhutaa kaikkea työpäivän jälkeen.. mut silti se on niin ärsyttävää, ja siinä onki sit mojova riita päällä joskus :D niinku tässä kierrossa oli. toivotaan, että ovis osui KP11 torstaille niinku yleensä, ku silloin tehtiin talletus ja seuraava lauantaiaamuna.. ja vielä pitäis toivoo että se riitti :D tällästä tää on! perhana.. mutta kannattais vielä tänää tikuttaa ja huomenna kans ja jos vaan saat ukon liehitettyy petiin niin eiku vielä tallettelemaan ;)
 
tiuhti: Sopii oikein hyvin, että laitat niin. :) Ja täällä vieläkin epäuskonen olo itellä, yritystä kuitenkin niin pitkään ja sitten aivan yhtäkkiä tuleekin plussa. En edes tiedä mitä teimme tässä kierrossa eri tavalla? Tuskin mitään :confused:

Tänään aamulla soittelin neuvolaan ja kahden viikon päästä maanantaina olisi ensimmäinen aika :heart: Etova ja oksettava olo lisääntynyt parissa päivässä ihan hirveästi. Mun puolesta olis saanu jäädä kokonaan pois tämä vaihe. :D Vanhusten parissa työskennellessä varsin mukavaa tämä, kun niitä hajuärsykkeitä on niin paljon enemmän kuin esim. kotona.. :)

Raskauslaskurin + viime kierron alkamispäivän mukaan tänään olisi viikot 5+1 :heart:
 
tiuhti_ Niin olisi tarkoitus tallettaa vielä tämä viikko! Tai siis MINUN suunnitelma on tämä, pitää vaan mies koittaa saada touhuun mukaan :D Huomenna tulee jo viikko täyteen siitä, kun on menkkamainen olo... kai se ovista enteilee? Huomenna tai keskiviikkona ois tarkotus alottaa taas terolut-satsi... toiveet ja odotukset on vaan niiiiiin korkeella, että tärppi kävisi tässä kierrossa. Mutta vielä pitäs saada talletuksia kehiin... Meillä kans saadaan mojova riita aikaseks, jos miestä ei nyt vaan satu huvittamaan ovisaikoihin! Kun se ei tajua sitä, että mä voisin kyllä odottaa, mutta kroppa ei odota, ja jos aina menee ohi, niin sitä lasta ei koskaan tule. Voi perhana noitten miehien kanssa :mad: Ja sitten se olenkin minä, joka ei ymmärrä hänen kantaansa! :kieh: Toivotaan kovasti, että teillä tuo kp11 riitti! On se vaan niin jännää aikaa, piinailua. Saatan mä tänään tikuttaa, vaikka päätin, etten tässä kierrossa tikuttele (sais stressiä vähemmäksi). Mutta tuolla ne kaapissa huuteli minua ;) Mä oon miettiny sitä, että pysyyköhän simpat elossa ainakin kaksi vuorokautta talletuksesta, vaikka ei olisikaan hedelmällistä limaa? Luulis, että tuolla alhaalla on sen verran hapanta, että ne säilyisi toimintakelpoisina yksilöinä olipa sitten millainen lima tahansa :confused:
 
Laretzki
Kuumeilija Lähinkin hetkeksi aikaa kaupungille, hain kirjastokorttia yms pikkujuttuja, mutta siitä huolimatta on ihan liikaa aikaa..Ehkä pitää nyt alkaa lukemaan ensi viikon tenttiin, jos siitä vaikka pääsisi joskus läpikin. :headwall:
Onneks tänne voi tulla höpöttämään ja samoin tehä höpötystä bloginkin puolelle, muuten menis varmaan hermot, kun ei sen miehen kaa kuitenkaan saa niin keskustelua aina aikaiseksi.
 
"kuumeilija" kiitos ymmärryksestäsi. Mä oon oikeesti tosi liikuttunu, itken taas täällä. KAIKKI muut tuntuu ymmärtävän mua ja mitä mä oon tuntenu ja et noi on toiminu väärin... paitsi vissiin nää kaks... ei niille vissiin mee kaaliin ni ei mee... No voinpahan valita sit et haluunko niitä nähäkkää ku ne ei mua tunnu ymmärtävän yhtään. Tää miehen sisko saa mut näyttämään aina pahalta. Olin ystävälleni kertonu tästä koko jutusta ja se oli vähän kärkkäästi kommentoinu mun facebookseinälle asiasta niin jo tuli tältä miehen siskolta puhelua mun miehelle et oonko mä menny niitä mustamaalaamaan??? Siis täh? mä en saa kertoo tuntemuksistani kellekkään, ja jos joku niistä nyt jonku oman johtopäätöksen vetää/pitää tiukasti mun puolia niin mä oon sit paskanpuhuja ja selkäänpuukottaja???? Mulla ei oo tapana puhua ihmisistä pahaa, vaan oikeesti koitan vähän paskassa tilanteessakin toista ymmärtää... Voi hyvä luoja, asiahan ois voinu olla joku aivan toinen mistä se kommentoi... Mulla menee niin maku koko ihmiseen kohta :(
 
Memelisa, siis musta on tosi typerää oikeesti siltä miehesi siskolta, siis onko sillä ihan kaikki himassa? johan nyt jokainen tajuaa tilanteen, paitsi hän! on, siis todella on ihanaa, että he saavat lapsen, mutta miettisi nyt vähä mitä suustaan päästää :| siis mulla tekee niin pahaa ajatella miltä sinusta miehestäsi ja miehestäsi tuntuu! ja tottakai sinä saat muru sanoa kun tuntuu pahalta, parempihan se on ääneen puhua kuin sisäänsä padota asioita :) ihan oikein olet toiminut kun oot kertonut että sinulla tuli siitä paha mieli, etkä ole ketään puukottanut selkään.. ihmiset vaan on näköjään typeriä ja ajattelemattomia, oman napansa tuijottajia.. anteekis nyt vaan, en halua olla ilkeä miehesi siskolle, mutta mä olisin jo suoraan sanonu, ja varmasti todellä ilkeästi :mad:!!! koita nyt murunen pärjätä :heart: jätä se nainen omaan arvoonsa, ja jos se tulee vielä jotain lässyttää sulle niin sanot suoraan, että nyt stoppia että eikö sillä oo yhtään myötätuntoa sinua kohtaan!!!!!

iseeyou, voih :) mahtavaa! ei siihen tarvitse kuin hieman romantiikkaa ja lisämaustetta niin johan alkaa juuri tuollaisia rakkaudenhedelmiä syntymään :heart: ihana yllätys! mie oon niin onnellinen sinun puolestas! sie oikeesti luot toivoa meille kaikille täällä :heart: meinaatkos sie mennä kurkkimaan pikkusta varhaisultraan? ja eka neuvolakin jo :) ja usko muru, tää on toden totta ;) ei oo unta! sinusta tulee äiti :heart:

"kuumeilija", simpathan voi olla elossa jopa 5 vuorokautta :D toivotaan hei nyt muru ihan oikeesti, että teillä käy tärppi, teilläkin alkaa yrityksiä jo kasaantuu pikkasen liikaa!!!!!! ja 1-3 päivän välein on ok väli talletella ;) eli nou hätä muru! luulenpa, että simpatkin on "terveempiä" jos talletteluita tekee 3 päivän välein, mutta sitte saa toivoa, että ne on kestäviä kavereita! :) toivotaan muru parasta :heart:

ON nyt tää taas alkaa, meinaan tää "oireilu" :D mulla on ihan selviä menkkajomotteluja ja nyt äsken säikähin, repäsi niin maan pirusti vasemmalta puolelta :O voi kun se olis sitä :ashamed: ja nyt jo dpo11 ja tissikipu tallella :D JES! kokoajan hölskyttelen ja kävelen ja pompin ja testaan et onhan ne vielä varmasti yhtä kipeet :ashamed: *nolostuu*
 
niin ja Larelle piti vielä sanoa että, nyt lukuintoa tenttiin :D hopi hopi ;) mie pidän sulle peukkuja, että pääset lävitse tentistä! onhan se tietysti tooooosi tylsää tekemistä, mutta otat pieniä paloja vaan kerrallaan! ja jos siulla on tekemisen puutetta (katotaan saanko tämän nettisivun tänne vai jääkö spämmiin kiinni), niin mee kattoo fintv . fi sivuilta elokuvia ;) siinä tekemistä! :D ja sit haet vaikkapa kirjastosta muuta luettavaa ja luet niitä, tai sit ihan vaan hengaat kaksplussassa ja netissä, mä saan kulumaa tänne paljon aikaa :ashamed:
 
Hei kaikki! Olen jo pitkään lukenut teidän kirjoituksia eli siis kuume on jo melko kova :D Toivottavasti mukaan vielä mahtuu uusi kuumeessä eläjä!? Eli Tosiaan toinen yrityskerta 2 on meneillään ja taitaapi olla nyt kp 29/34 menossa. Kierron pituudesta en oo ihan varma koska ensimmäiset "luomumenkat" oli vasta kuukausi sitten. Nyt oireita tuntuu olevan paljon. Mutta olen lähes varma että kuvittelen ne :( Alavatsaa nippailee jatkuvasti ja aaumuisin (ja myös joskus päivällä) on huonoa oloa. Lisäksi eilen (viikko oletetun ovulaation jälkeen) tuli vähän ruskeaa vuotoa. Ensin aattelin että alkaako menkat jo nyt mutta sitä ei tullut kuin vähän eikä nyt tänään ole mitään??!! En sitte tiiä mitä oli...Mutta tosiaan mukana olen jännäämässä...katotaan millon tärppäis. Ja tosiaan ikää mulla on 24 ja miehellä 26. Seittemän vuotta ollaan oltu yhdessä ja niistä viisi jo naimisissa :) Halusin liittyä tänne mukaan koska porukka tuntuu mukavalta ja olisi ihanaa vaihtaa ajatuksia täällä :)
 
Memelisa Kylläpä tää sisko osaakin olla TÖKERÖ JA ILKEÄ!!!!!!!! Todella ajattelematonta ja törkeetä jonkun facebook-kommentin perusteella alkaa syytellä mustamaalauksesta! Ei oo todellista, mitä käytöstä. :mad: Miten miehesi suhtautui tuohon, kun sen sisko soitti ja syytteli? Jos sinusta tuntuu, niin ei sun oo mikään pakko olla sen ihmisen kanssa tekemisissä. Yks kerta juteltiin hyvän ystävän kanssa siitä, että jos jonkun seurassa ahdistaa ja ei ole hyvä olla, niin sillon ei tarttekaan. Ei ainakaan tartte enää kuunnella tuollaista soopaa. Sillä on tainnut itsellään olla kovin helppoa eikä oo tarttenu miettiä mitään menetyksiä. Kyllä se vielä joku päivä hällekin omalle kohalle sattuu joku suuri menetys / ikävä asia. Ja älä koskaan unohda puhumista silloin, kun on sellainen olo, että pitää saada avautua! Sulkeutuminen ja asioiden patoaminen omaan sisimpäänsä on todellinen virhe ja sitten se vasta ahdistaakin!! Mun mielestä ainakin kannattaa ja pitääkin puhua, se helpottaa edes vähän. Jos se nainen vielä syyttelee eikä muuta käytöstapojaan, niin eikun vaan suoraan sanomaan homman nimi, siinä vaiheessa ei tartte sun miettiä, miten asian sanot. Toki aina olisi viisasta itse olla se järkevämpi ja aikuisempi ja sanoa asiat suoraan, mutta toista loukkaamatta ja rakentavasti. Mutta ei kukaan voi enää tässä tilanteessa odottaa, että sä jaksaisit vielä kaiken päälle ajatella toisen mukavuutta! Joten anna palaa vaan!

tiuhti_ Tuon tiesinkin, että siimapäät voi olla elossa jopa 5 vuorokautta, mutta pysyykö ne hengissä, vaikka ei olisi minkäänlaista limaisuutta eli tartteeko ne jonkinlaisen hedelmällisen limaympäristön hengissä pysymiseen? :confused: Toisaalta tänään voisi pitää tauon ja huomenna sitten tehdä lisää talletuksia, pääsee mies pälkähästä tänä iltana :LOL:

Laretzki Tää onkin hyvä paikka kirjotella ja "keskustella". Ei noi miehet tajua näistä asioista oikein mitään eikä niitten kanssa muutenkaan pääse syvällisiin keskusteluihin. Meillä ainakin se menee monesti niin, että minä puhun ja mies joskus jopa kuuntelee tai sitten "kuuntelee". Aika yksipuolista on keskustelut ja miehen kommentit / vastaukset "joo joo" :LOL: Ja tästä vauva-asiasta, kierrosta, ovistesteistä yms. on ihan turha selitellä miehelle yhtään mitään, kun se ei ymmärrä ja loppujen lopuksi sillä menee hermot tähän hössötykseen :LOL: Minä kyllä sitten kerron, kun on aika pupuilla ;) Joten täällä on naisia, jotka tietävät, mistä on kyse ja miksi näin vaivaamme mieltämme vauva-asioilla.

Pitää vähän piristää päiväänne leidit!!! Niin kuin joku täällä sanoikin mulle, niin KATSOKAAMME MIESTEN KALSAREITA, näin helppoa se raskautuminen on :LOL: Tämä oli sitten tarkoitettu vitsiksi! Vedet silmissä hekottelin täällä itsekseni tuon kuullessani, pitäähän sitä nyt vähän vitsiä murjasta väliin.
 
Ninni^^ Totta kai mahdut mukaan jorisemaan ja ihmettelään! Tervetuloa :wave: Oliko tuo kuvailemasi ruskea vuoto sellaista tuhrua? Mulle tuli heti mieleen, että voiskohan se olla kiinnittymisvuotoa, jos kerran viikko oviksesta havaitsit tuon? Vauvakuume voi olla niin kova, että sitä kuvittelee kaikenlaista ja kuulostelee kroppaansa tarkemmin. Mutta ei kaikki ole kuvittelua, voi hyvinkin olla mahdollista, että siellä olisikin elämää, toivotaan kovasti, että se olisi juuri sitä :heart:
 
Hurjat onnittelut ja halaukset plussanneille! :heart: :hug:

ON: Olen tosiaan vaan taustaillut, koska tää nyt on vaan yhtä odottelua...Eli täällä odotetaan ja katsotaan, että mitä kropassa tapahtuu, vuodot on onneksi loppuneet kokonaan ja peittoja on heiluteltu oikeen urakalla. Ovistestejä tilasin ihan kokeillakseni, olen saanut vasta yhden haalean viivan :confused: ja muut ihan plankkoja. Voisikohan olla että mennyt raskaus vaikutti siihen vai meniköhän mahdollinen ovis jo? :O
 
Laretzki
tiuhti Joo, se kyllä tiedetään että tälle palstalle saa aikaa kulumaan, oon parhaimmillani viiden min. välein kattomassa, josko joku olisi laittanut jotain uutta tekstiä, niin että pääsee kommentoimaan :D. Mutta se on myös, että mitä enemmän täällä pyörii, niin sitä enemmän sitä toivoo ja alkaa kuvittelemaan. :headwall:

Onneksi käytiin tänään hakemassa mulle salikortti, niin voin sitten käydä sielläkin vähän tuulettumassa. Mua harmittaa ihan sikana, etten tunne täältä miehen kaupungista yhtään ketään. :( Kiva kaupunkin ja silleen, mutta pikkasen ahdistaa ajatus tänne muutosta, jos ei ole ketään kavereita täällä, ja varsinkin sitten siinä vaiheessa kun jään vauvan kanssa kotiin olemaan..: /
 
Laretzki Aikaa saa tänne kyllä kulumaan ja totta sekin, että mitä enemmän täällä pörrää, sitä enemmän ajatukset pyörii vauva-asioissa. Joskus on varmaan ihan hyvä pitää pikkasen taukoa täältä, tuulettuu pää ihan kunnolla =) Mulla on muuten vastaava tilanne ku sulla; minäkin muutin miehen perässä toiseen kaupunkiin. Kaupunki oli mulle uusi eikä ketään tuttuja, ja työhommat sun muut oli hankala laittaa käyntiin, kun en oo täällä ollu esim. harjottelussa tai kesätöissä, niin en oo saanu "häntää oven väliin". Oon saanu täältä vaan yhden parhaista ystävistä ja yhden kaverin, muuten olen aika yksin täällä. Mutta uskon kyllä, että kun meet joskus töihin, saat sitä kautta kamuja! Ja salin kautta voi saada kans tuttavuuksia. Äippälomalla kannattaa tutustua esim. avoimiin päiväkoteihin, jos vaikka sieltä löytyisi joku samalla aaltopituudella oleva äiti :heart: Tsemppiä, mä uskon kyllä, että sä selviit, jos minäkin olen selvinnyt!
 
Oon täällä palstalla kirjoittelun aikana huomannut, miten paljon löytyy kohtalotovereita. Oon ollu tätä ennen aika turhautunut koko vauvaprojektiin ja moniin muihinkin asioihin, niin moneen juttuun olen löytänyt vastaavia kokeneita. Vertaistuki on ihan parasta apua :heart: Ja olisi mukava kirjoitella yksäriä joistakin asioista, vaikkei liittyisikään vauva-asioihin. Esim. tuo lapsuuden kokemukset ja rankka tausta on noussu esille, niin ois ihana päästä avautumaan niistäkin, jos kerran täällä on muitakin kovia kokeneita. Ja Laretzki jos haluat keskustella enemmänkin tuosta vieraaseen kaupunkiin muuttamisesta ja siitä aiheutuvista ajatuksista, niin saa laittaa yksäriä :) Siitäkin löytyisi mullakin avauduttavaa, mutta mulla ei oo ketään, kenen kanssa siitäkään jutella, kun ei se oo sama puhua sellasen kanssa, joka ei oo kokenut samaa. Kiitos teille kaikille, että olette olemassa :heart: Niin paljon olen saanut apua tätä kautta ja purettua omia fiiliksiä. Ja tuntuu hyvältä saada auttaa toisia!
 
Munkin täytyy ottaa tuo joka aamuiseksi tavaksi, että mietin ittestäni jotain kivaa :D Tekis varmaan ihan hyvää..itsetunto on välillä aika nollissa. Ihanaa, huomenna meen töiden jälkeen hetkeksi rentoutumaan parturin penkkiin! :heart:

Käyn täällä myös monta kertaa päivässä lukemassa.. kirjottelen sitten aina kun tulee sellanen fiilis. :)
Mäkin oikein odotan, että päästään muuttamaan täältä pois. Ollaan mietitty Tamperetta! :) Oon kohta 4 vuotta täällä asunut ja en vaan oo löytäny semmosta sydän ystävää.. tai sitten vaan oon tämmönen typerä erakko kenen seura ei kelpaa kenellekkään. Oon yrittänyt, mutta ei vaan tärppää. Ja sitten oon vielä tosi huono alottamaan mitään harrastuksia yksin..jos just olis joku kaveri kenen kanssa vois mennä niin sitten ei ois mitään ongelmaa! :D Tyhmää..
 
Voi toi olis varmaan tosi vaikeaa olla ihan vieraassa kaupungissa. Itte oon asunu joko täällä ja naapurikunnassa 25km päässä koko ikäni ja kaikki kaverit on sanotaan 40km etäisyydellä muutamaa lukuunottamatta.... Mut stemppiä teille Lare ja Kuumeilija, kyllä niitä kamuja toivon mukaan löytyy, eikä me nettikamut varmasti ainakaan laadussa hävitä. :)

Hei Ninni^^ ja tervetuloa, toivottavasti pääset pian masunkasvattajiin!

Ja ihana kuulla sinusta Epa88! Pian pääsette taas täysillä uuteen yritykseen :heart:

Ihanaa alkanutta viikkoa kaikille! :hug:
 
Epa_88 Onnittelut sinulle vuodon loppumisesta, siitä on hyvä lähteä eteenpäin :heart: Ja pahoittelut keskenmenosta :hug: Onko miten tuore asia? Minulla keskenmeno tapahtui tammikuussa, joten aika tuoreessa muistissa vielä :'( Onko sulla mikä kiertopäivä nyt? Jos nyt on menossa eka kierto km:n jälkeen, niin sehän voi olla, ettei ovista ehdi tullakaan tässä kierrossa. Mulla kävi just noin, että keskenmenon jälkeen aloitin siis terolutit menkkojen aikaansaamiseksi ja ovista ei siis kerennyt tulla ollenkaan. Mikä kp aloitit testaamisen ja mikä kp sait hailakan viivan? Voihan se ollam, ettet oo vaan kerenny bongata ovista! Joskus lh-huippu voi mennä tosi nopeesto ohi ja jos esim. iltapäivällä on näyttäny hailakkaa viivaa ja testaa uudestaan klo 22 ja edelleen hailakkaa viivaa, niin lh-huippu on voinut olla noiden testausten välissä. Mutta mutta, tärkeintä, että talletuksia on tehty joka tapauksessa! Eihän se hukkaan mene, kivaa puuhaahan se on :D Toivotaan, että ovis kuitenkin olisi ollut tai on tuloillaan. Plussatuulia +++++++++ :whistle:
 
Carne Samoilla fiiliksillä mennään, välillä tuntuu, ettei mun seura yksinkertasesti vaan kelpaa kellekään. Ja oon samanlainen, et jos ei oo kaveria harrastamaan, niin oon tositosi huono lähtemään yksin. Olen kyllä kokeillut eri juttuja, ja ensin saatan innostuakin, mutta sitten alkaakin heti perään tympiä se yksin harrastaminen ja harrastus jää sitten siihen :| Ei se oo typerää ollenkaan, kukapa haluaisi aina olla yksikseen, tehdä kaiken yksin. Mä käyn elokuvissakin lähes aina yksin, kun ei oo kaveria leffailemaan :( Oih, sä meet rentoutumaan ja kaunistautumaan, ihanaa!!!! Piristää taatusti ja uusi lookki piristää sitten pidemmän aikaa. Mitä aiot tehdä tukallesi?
 
Namppis88 Kiitos tsempeistä! :heart: Mä en vaan oo löytäny täältä kamuja... oon tehny koko ajan vaan pätkätöitä ja luulisi, että töiden kautta saisi parempiakin ystäviä. Mutta mun työpaikoissa on ollu lähinnä vanhempaa porukkaa... ehkä se on ollu sit syynä, en tiedä. Ja yksi syy voi olla myös tää mun itseluottamuksen puute... oon älyttömän arka uusien ihmisten seurassa, enkä uskalla olla oma itseni. Mutta kovin sosiaalinen kuitenkin olen, olen avoin ja osallistun keskusteluihin ihan kiitettävästi, mutta sellanen enemmän hengailu esim. työpaikan ulkopuolella on sit jo aika suuri kynnys, kun en uskalla olla oma itseni. Siellähän sitä pääsisi kunnolla tutustumaan ja tekemään paremmin tuttavuutta. Tyhmää, mutta totta :ashamed: Niin ja ette te nettikamut ainakaan laadussa häviä!!!! Tänne on niin helppo purkaa omaa oloaan ja etenkin tämä anonyymius on mulle helppo lähestymistapa, kukaan ei voi syrjiä minua ainakaan "oman itseni" vuoksi :p
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä