<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.5

Namppis: Kiitos, tuntuu hyvältä kun ihmiset ottaa niin hyvin kumminkin takaisin listoille. :)

"kuumelija": Kiitos :) Minulla todettiin rv 11+1 tuulimunaraskaus 13.4.11. Niin en mä ajatellutkaan että edes välttämättä ovuloin tässä "kierrossa" kun keskenmenosta on niin lyhyt aika vielä...Toivottavasti sitten ei joutuisi kovin kauaa menkkoja odottamaan jos ei tärppää tässä välissä. Tänään on 18 päivä tyhjennyksen jälkeen, eli en tiedä kiertopäiviäni kun varsinaisesti ei kierto ole alkanut. Ai olisiko hyvä testata aamulla ja illalla jos tulee jotain viiva testiin? Empä tiennytkään kun olen tosiaan niin alottelija tässä tikuttelussa. :D
 
Kiitos tervetulleeksi toivottamisesta "kuumeilija" ja Namppis88. :) Täytyy kyllä myöntää että tämä palsta aiheuttaa suurta riippuvuutta :D oon jo nyt ihan koukussa. Ihanaa vaihtaa ajatuksia samassa tilanteessa olevien kanssa. Ja oon myös siitä samaa mieltä että ainakaan tää ei yhtään helpota tätä vauvakuumetta. :) Kuinkas moni muu täällä nyt elelee kierron viimeisiä päiviä ja on tällä tai ensiviikolla testailemassa? Ite en tiedä milloin olisi järkevää testata? Tosiaan nyt ois 29/34? ja ovulaatiosta arviolta noin viikko. Millon uskaltais? Aattelin että oisko kuitenki järkevää jättää ensviikkoon?

Ja muuten se on pakko kertoa vielä...että oli ihanaa kun just tuossa miehelleni kerroin kuinka mulla on huono olo ja maha kipee niin se tuumas että oot raskaana. Mää sitte siihen että voi olla että vaan menkat on alkamassa. Mutta se vaan väitti että on varma että oon raskaana...sillä on kuulemma sellanen tunne :D Ihana! Pelkään(ja uskon) että joutuu kuiteski pettymään...
 
Epa_88 Joo kannattaa testailla pari kolmekin kertaa päivässä, niin ois pienempi mahdollisuus, että lh-huipun havaitseminen menee ohi! Oon kuullut, että ihan aamusta ei kannata testailla, eikä etenkään aamupissasta. Raskaustesti kylläkin nimen omaan aamupissasta. Mä oon kans aika "aloittelija" näissä asioissa, vasta tammikuisen km:n jälkeen oon alkanu tutkiskelemaan omaa kroppaani ja "opiskelemaan" näitä kiertoasioita yms. Nyt teroluttien aikaan oon jopa alkanut havaita kropassani asioita, joita en ennen terolutteja ole tiennytkään itsessäni olevan :D Tämä ehkä siksi, että oon teroluttien avulla saanu kierrot lyhyemmiksi ja näin olleen myös oviksen mahdollisuuskin on suurempi. Ja vasta km:n jälkeen tajusin, että mun pitkät kierrot voi olla yksi syy siihen, ettei raskaus ala ja jos alkaa, se on aika epätodennäköistä, että pikkuinen pysyy matkassa, koska vaikka hedelmöitys tapahtuisikin, niin ei ole enää kiinnittymispintaa, kun limakalvo on jo "elähtänyt / aikansa elänyt". Ja pitkissä kierroissa ei välttämättä edes ovuloi ollenkaan. Km:n jälkeen marssin lääkärin pakeille ruinaamaan terolutteja, että saisin menkat tulemaan ja ei tartteis odotella seuraavia menkkoja viikko- ja kuukausitolkulla (meillä nyt toukokuussa alkoi YK19!!). Km:n jälkeen voi mennä pitkäkin aika ennen kuin tulee menkat. Mutta kaikilla kroppa toimii omalla tavallaan eli ei se ole ollenkaan poissuljettu, ettetkö nyt ovuloisi, vaikkei ns. kierto olekaan vielä alkanut. Olen kuullut tapauksia, joissa tärppi on käynyt heti km:n jälkeen :D
 
Hellurei muruset :heart: mukavaa alkanutta aurinkoista tiistaita! :)

Tervetuloa Ninni^^ :wave: miepä lisään siut listaan! ja mie oon loppukierrossa elelijä! :D

Epa_88 muru, tottakai olet todella tervetullut takaisin tänne! harmi vaan, että näinkin ikävissä merkeissä :hug: olen todella pahoillani tuulimunaraskaudestasi! puhallan siulle oikein erityisen plussapuhurin tulemaan muru ++++++++++++:whistle:

"kuumeilija" mun äiti aikoinaan sanoi noin mulle, että se tulee nähtävästi raskaaksi pelkästeen miesten kalsareita katsomalla :D mieki oon nauranu sille niin saakelisti! ja mieki oon toooosi sosiaalinen, tiettyyn pisteeseen asti, mutta mulla on jotenki menny vaan luottamus ihmisiin niin mun on tosi vaikeaa luoda uusia ystävyys ja kaverisuhteita, koska oon niin arka! ihanaa kun on joku muukin :) siis mie en ole ku kerran ollut 3 vuoden työssäolon aikana ollut niiden kanssa PAKOLLISELLA työreissulla Naantalissa ja samalla oltiin siellä kylpylässä! ja se oli jo iso kynnys! ja muru, mulla on tosi rankka lapsuus, käyn nyt 3 vuotta psykoterapiassa ja vihdoin viimein saan sen kesällä päätökseen, josko mie sit oisin ehyt ihminen? miulle voit laittaa yksäriä tulemaan, mielelläni kuuntelisin ja kertoisin asioistani :)

voi ku se meniski niin, että pelkkä katsominen riittää, sit pitäisi vaan yrittää olla kattelematta vääriä kalsareita, just näin viikonloppuna appiukon kalsarit :D

Carnelle oikein mukavaa ja rentouittavaa päivää kampaajan tuolissa, NAUTI muru :heart:

Lare mulla on on paha ku oon töissä koko päivän koneen edessä niin tulee "väkisin" oltua täällä, ei siis todellakaa väkisin, mutta aikaa menee hirveesti tänne, iha hävettää :ashamed:

ON anteeksi, nyt tulee omanapaa ja vähä ikävään sävyyn! mie oon taas niin pettynyt, maani myynyt, NEGA :'( mie olin eilen illalla niin varma, et tärppi on käyny, ukko meinaan sanoi kun suihkuun oltii menossa, että siis sun tissit on ihan oudot, verisuonet pullottaa pinnassa ja ne on ihan turvoksissa ja kipeet, ja ÄLLÖVAROTUS :x kohdunnapukka on ihan teillä tietämättömillä, takana ja pitkulainen! :confused: normisti se on noin dpo10 alkaen edessä ja vähä jo aukiki... tissikipu onkin nyt sit jo aamuun mennessä vähä hävinny, onneksi ei ihan kokonaan ja onneksi mä en oo tikuttanu ovista niin en tiiä tarkalleen mikä dpo on, mutta luulisin että dpo12.. eli se oli taas varmaan tässä, kohta starttaa YK8 :( PASKA! miksi mie edes annoin itteni taas kuvitella yhtään mitään :( VITTU!
 
Viimeksi muokattu:


The Esikoisesta Haaveilevat TI 3.5.2011




Hey.....................22............kp 72/26-65.................yk 3
Satuh83..............27.............kp 63/32-34................yk 4





Mikella................19.............kp 47/30-32.................yk 4
Puputi................25..............kp 47/40-60.................yk 1?
Arby...................29..............kp 31/30.....................yk 1




Ninni^^.............24..............kp 29/34........................yk 2
Namppis88...........22..............kp 26/28-54..................yk 5
Ella83................ 28..............kp 25/31........................yk 7
tiuhti_.................21..............kp 23/25....................yk 7





"kuumeilija"..........26...............kp 19/34-60...............yk 19
Jomi....................24..............kp 17/30-32................yk 9
Laretzki...............20...............kp 15/?.......................yk 1
Tnya...................21..............kp 15/28......................yk 3
Ansku83..............27..............kp 15/32-37.................yk 5
Memelisa.............................kp 13/?.......................yk 6+1




Gabrielle..............29.............kp 9/30.......................yk 5+3
PikkuHöttiäinen.....27..............kp 5/25...................yk 6




Carnesîr..............21..............kp?/?.........................yk?
viida....................25............kp ?/29......................yk?





EHKÄISYN SYRJÄÄN JÄTTÄVÄT



HAAMUJENGI/RKTT


Puna-musta

TAUSTALLA KUUMEILEE


sinnamon
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
Dremming
Epa_88
iloksi
Mirwu
Lapanen87
Pamsu*
Lilli88






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:
Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella:http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/

EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6 (km/rv15)
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv1+
Arby 30.4.2011 yk1
 
Viimeksi muokattu:
Laretzki
tiuhti höh. :hug: Mutta ehkä vielä on toivoa niin kauan kun täti ei kurvaa paikalle.
Ninni Musta kanssa sellaset hetket kun mies osottaa, että mä oikeesti ole tän kuumeen kanssa yksin, on aivan ihania. Varsinkin kun tuo mun mies on vähän sellainen hiljaisempi tapaus, tai siis ei ole tottunut niinkään puhumaan itsestään.

ON En tiiä onko tää sarjassamme kuvittelen vaan, mutta aamulla heräsin siihen että vasemmalta puolelta vähän nipisteli ikävästi. Että oliskohan se ollut sitten se munasolu joka sieltä olisi lähtenyt liikkeelle...Siimahäntiä nyt ainakin pitäis sisuksissa uiskennella, että nyt ei sit vissiin auta kuin odottaa.
 
Huomenta ja tervetuloa kaikille uusille :wave:
Sorry jo etukäteeen mä taas omanapailen :ashamed:

Täällä on ollu kyllä eilen sellanen itkuilta taas vaihteeks ettei toista, tänään on onneks lääkärin aika et pääsee purkaa tuntojaan sinne, ettei mies saa kaikkee päällesä. Jos tänään ottas ton teekupin ja miettis muutaman hyvän asian elämästään, sais jotain positiivista heti aamuun.

Täällä aletaan jo varovaisesti toivomaan raskaudesta ja samalla pelätään oikeesti et tiputaan korkeelta ja kovaa.... tänään aamulla ei oo ollu kummosia tuntemuksia enää tuossa kohdun seudulla. Aamulla ku vahingossa nousin aivan liian nopeasti mulle iski todella huono olo :x Aamulämpö huitelee 36,8 ja mun pää painaa tonnin ja on muutenki sellanen krapulainen olotila.. Väsyttää ihan vietävästi. Ja outoo on myös se et mä oon taas alkanu käymään yöpissoilla, vaikka en iltasin enää juo mitään nesteitä, nyt jo pari yötä tullu käytyä...Ohhoe. pitäsköhän laittaa joku itsesensuuri päälle :D

-memelisa-
 
kuumeilija Mä oon kans niin ujo että välillä hävettää.. oon yrittäny opetella siitä pois ja oonki omasta mielestäni kehittynyt, mutta silti on tilanteita joissa en vaan osaa olla. Kun muhun tutustuu ja kun mä oon tutustunut tarpeeksi henkilöön niin sitten multa kyllä lähtee juttua. Esimerkiksi isossa porukassa mä oon se joka vaan kuuntelee, joskus heitän jotain johonkin väliin..aina tulee se tunne kun olisin vaan ilmaa :ashamed: Ehkä mä oonkin..
Voi ei, eilen illalla kysyin mieheltä ihan suoraan, että millonkas alettas yrittämään........"Ei ikinä" HUOH.. No vitsi se oli mut huono. Ja sit tuli se "Oot vasta 21!!" Sanoin kyllä että sillä ei oo mitään väliä, kun ei tää elämä tuu tästä mitenkää muuttumaan. En tykkää juosta baareissa tai muutenkaan rillutella tuolla missään. Toki joskus on mukava päästä ulos, mutta tottakai sekin onnistuu vaikka oiskin lapsi. Ääh.. en tietenkään toista voi pakottaa, mutta aiemmista puheista sain sen käsityksen että pian päästäs alottelemaan yritykse, kun eihän sitä tiedä kauan siinä menee.. Nyt on semmonen itkuinen olo.. ykskin väärä sana tai jotain niin räjähdän :'(
Onneks kohta pääsen sinne parturiin..hetkeksi täältä pois. Ja en tiedä vielä mitä teen, varasin pesun ja leikkauksen. Meinasin vaan että leikkaisin kuivat latvat pois, kun yritän kasvattaa.. mutta nyt tuli semmoinen olo että vois tehdä jotain tosi radikaalia.. katotaan nyt :)
tiuhti_ Kiitos ja nautin! :heart:

Kaikille uusille tervetuloa! :flower:
 
voi onnea onnea onnea Arby, mun on pakko myöntää, et tiesin jo että sieltä tulee plussauutisia ;) meinaan mä oon käyny kurkkimassa toistakin vauvapalstaa ja arvelin, että onkohan sama ihminen kyseessä.. :heart: en vaan mitään oo viittiny mainita! pikkuiselle paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa mukaan :heart: ja anteeksi jos tälleen nyt möläyttelen, en mä tarkoituksella, mutta oon ollu niin tohkeissani ja oottanu koska tuut kertomaan :D meinasin jo yksäriä laittaa! :) enkä haluu siis olla mitenkää tunkeileva, anteeksi siis :ashamed:

ja siinäs näät Lare, kaikki on mahdollista ;)

hei muuten, nyt Galluppia pitkästä aikaa! seuraatteko jotain muitakin vauvapalstoja kuin kaksplussaa?? :)

mie seuraan! vauva infon foorumia käyn aika ajoin lukemassa, en oo kirjautunut enkä kommentoikkaan sinne, mutta masukuvia ja plussatestejä käyn kurkkimassa ja kaikkea muuta kivaa :D ja joskus kun googlettelen juttuja niin jään lukemaan muitakin palstoja, esim. helistintä, mutta sitä en seuraa erityisemmin..
 
Laretzki
Carnesir Mä kuvittelin pitkään olevani ujo, mutta riparilla sain sitten ihan erilaista palautetta, ja sen jälkeen en oo luokitellut itseäni enää ujoksi, vaikken suuna päänä väkijoukoissa, paitsi tutuissa, olekaan.

Ikävä veto mieheltä toi ikäjuttu. Mä täytän heinäkuussa ton 21, mutta meillä ei onneksi mies ole missään asiassa vetänyt tota ikäkorttia esiin, vaikka se 8 vuotta ikäeroa onkin. Voihan osasyynä olla se, että mua on aina luultu ikäistäni vanhemmaksi, ja koen itsekin olevani jossain määrin kypsempi kuin saman ikäiset opiskelutoverit. En esim. koe menettäväni siinä mitään, jos en voi lähteä baariin ryyppäämään. Ja muutenkaan en mä menetä opiskeluelämästäni mitään, vaikka raskaaksi tulisinkin, koska voi sitä aina lähteä baariin ihan selvinkin päin.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
tiuhti_: Kiitos kannustuksesta. :heart: Tosiaan ihana "palata" tänne takaisin kun vastaanotto on niin hyvä ja ymmärtäväinen.

Ei muuta kuin uusia tuulia päin ja kaikille isot plussa puhurit!! ++++++++++++:whistle:

Plussatkaamme kaikki ennen kesää!
 
tiuhti_ Pahoittelut negasta! Mutta muista se, että toivoa on niin kauan kuin punahilkkaa ei näy :heart: Ei sitä vaan voi olla kuvittelematta ja elättelemättä toiveita! Mä oon monesti miettiny, et miksen mä vieläkään opi, vaan odotukset joka saakelin kierrossa korkeella ja sitten jännittää kamalasti ja negoja vaan tulee toisensa perään... ja lopulta täti :mad: Sitten tiputaan ja korkeelta itkujen kera... Voi muru, mä laitan sulle yksäriä tulemaan, jahka ehdin ajatuksella kirjoitella! Tekee hyvää jakaa kokemuksia ja tietää, ettei oo yksin. Ennen tänne tuloani seurailin monenlaisia palstoja, mutta lähinnä keskenmeno- ja terolutaiheisia.

Carne Ikävä vitsi oli mieheltäsi. Vaikkakin vitsi, mutta silti se saattaa tuntua pahalta! Mä oon samanlainen isoissa porukoissa, lähinnä se sivusta seuraaja ja kuuntelija. Jotenkin pienemmissä porukoissa on helmpompi olla ja avata suutansa. Mulla kans on monesti se tunne, että olen vaan ilmaa... ehkä se johtuu siitä, että jos sanon jotakin, niin musta tuntuu, ettei kukaan kuule ja kuuntele. Joskus on ollu myös sellanen tilanne, että silmiin ei katsota, mutta jos joku muu puhuu, niin kyllä sitten silmiin katsotaan. Tulee vaan tunne, että mitäpä minä mitään puhumaan, kun ketään ei näytä kiinnostavan. Mä oon aina ollu tällanen syrjitty ja ei-tykätty. Tiedä sitten mistä johtuu... Jotain vikaahan mussa täytyy olla. Ei voi olla pelkkää sattumaa, että niin monessa paikassa sama homma :confused:

Memelisa Voi muru, on taatusti piinailua teillä! Mutta muista se, ettet sä oo yksin :heart: Nyt plussapuhureita!

Vähän pitää omanapailla... pahoittelut siitä! Hittolainen mulla vaan jyllää mielessä, että eilinen limalöytö ois tarkottanu muniksen irtoamista ja sitten tilaisuutta ei käytetty hyväksi. Tiedän, että simpat voi elää useamman vuorokauden, mutta miks musta tuntuu niin epätoivoiselta, ettei se sunnuntainen pupuilu riittäny. Kertokaa ihmiset, tarvitaanko simppojen hengissä pysymiseen tietynlainen limaympäistä vai selviikö ne elossa myös kuivemmassa ympäristössä?
 
"kuumeilija", miehen spermassa on jo itsessään siimahännille suojaa :) eli se ovislima antaa lisäsuojaa uimareille! eli oikeesti toivoa on! jos eilen ois munis irronut ja sunnuntaina pupuilitte niin nou hätä, jos vaan mitenkää saat vielä tänää ukkosi kellistettyy niin sit oot tehnyt kaikkes! eli ei se ovislima pelkästään suojaa siimahäntiä, mutta esim. suuseksikin saattaa vaikuttaa haitallisesti simppojen elinympäristöön! ja kaikillahan ei edes tuu ovislimaa! eli mä uskon, että jos vielä tänään saat miehen kellistettyä, ja jos siis munis ois irronnut eilen, niin oot kaikkesi antanu tässä kierrossa! tai sitten ois seki vaihtoehto, että siulla ois ovis tuloillaan, mulla irtoaa aina päivää ennen ovista "limatulppa" ja sen jälkeen alkaa tulemaan vasta ovislimaa, eli kun mulla on ovis KP11 niin se limatulppa irtoaa KP10 suunnilleen :) eli hyvältä vaikuttaa! tsemppiä nyt, ja äläkä tuijottele naapurin kalsareita :D ja älä sie amteeksi pyytele omasta napailusta, harvoin sä oo tmitään kertonut! :) kysyit jo aikasemmin tuosta ovislimasta mutta mie ihan unohdin kommentoida siihen, anteeksi :ashamed:
 
tiuhti_ Kiitos tsempeistä, mulle täytyy jonkun aina muistutella näistä asioista, että järki pysyy päässä :D Mä en oikeestaan koskaan oo ovislimoja huomannut, siis tuota venyvää kirkasta limaa. Edellisessä terokierrossa huomasin jotain sen kaltaista ja nyt eilen, IHANAA, huomasin pari pientä tippaa juuri oikein kirkasta ja venyi kuin purukumi sormien välissä :D Kyllä oli puhetta miehen kanssa, että tänään lempeillään :heart: Ja toivotaan kovasti, että munis ja siimahäntä ovat kohdanneet / kohtaavat! Voi että odotukset on nyt korkeella...
 
Ai niin, ja tänä aamuna kuuden aikaan vessassa käydessä paperiin tuli pari satsillista jumalattoman paljon limaa! Joten tiuhti_ voi hyvinkin olla mahdollista tuo mitä sanoit limatulpan tulemisesta päivää ennen muniksen irtoamista! Usko ja toivo heräsivät näistä tsempeistä, mitä tekisinkään ilman teitä rakkaat kanssaeläjät :heart:
 
Hellou leidit =)

Oon aika ulkona keskusteluista vaikka täällä yritän aina sillon tällön käydä teidän kuulumisia lukemassa. ONNEA kuitenkin ihan mielettömästi plussanneille :flower: :heart:

Yritän sitten taas olla aktiivisempi kun pääsen uuteen kiertoon. Nyt vain odotellaan edelleen turhautuneena. Olen nyt vuotanut yli 4 viikkoa ja saman verran aikaa on ollut kipujakin. Eli ei sitten kovin helpolla pääse tämän ku:n kanssakaan :( Hcg on onneksi laskenut jo 18 eli ens viikolla menee varmaan jo alle sen 5 mikä on seuranta rajana. Yrittämistäkin saa jatkaa heti kun normi kierto taas alkaa vaikka mitään ehkäisyä ei olla käytetty tässä välillä :whistle:

Aurinkoista kevättä ihanaiset ja plussatuulia kaikille :heart:
 
Memelisa sun viestis oli jääny tonne väliin hassusti niin en ollukkaa huomannut! keksitkö jotain hyvää elämästäsi tai itsestäsi? mie voin kertoo mitä mä tänään keksin, vaikkapa nega paukahti naamalle ja muuta, niin otin sen kupin kahvia ja istuin pöytään ja totesin vain, että nyt keitin kyllä oikein hyvät kahvit :) aina ei pysty parempaan, mutta saavutus sekin, saa se mun hymyn jo naamalle! ja oli oikeesti hyvää kahvia! :) ja kyllä nuo sun oireet kuulostaa oikein hyviltä, nyt ei vaan auta muutakuin oottaa mitä se kierto tuo tullessaan, mie niin toivon, että se tuo oikein makian plussan :heart:

"kuumeilija" no nyt mä oletamn sit tosissaan, että kys eon ovislimasta, ei se kaikilla ole edes kirkasta!!!!! koska huom huom. jos oot pupuillu miehesi kanssa niin hänen nesteitään voi hyvinkin olla vielä siellä ja siksi se ei oo ihan kirkasta se lima ;) eli mie uskon tosiaan että sulta ois voinu irrota joku limatulppa ja ovis ois tänään tuloillaan, ja kun munasolu irtoaa, se on noin 12-24h hedelmöityskelpoinen!!!! :) eli toivoa on vielä tänäänkin! ja kun lämmöt nousee, niin minusta se on niin että sitä edellisenä päivänä, on tapahtunut ovulaatio, ja nimenomaan aamulämpö ennen sängystä nousemista, KORJAAHAN JOKU JOS HÖPÖTÄN OMIA :D tuntuuko sulla tuikkivaa kipua jommalla kummalla puolella vai jomotteleeko ihan? jos tuikkii, niin munasolu kasvaa viimeisiä mm ja on kohta valmis irtoamaan, ja yleensä taas jos jomottelee niin munasolu on irronnut!
 
voi viida, sinua mietinkin juuri eilen kun päivittelin listaa :) mukavaa kuulla sinusta!!!! toivotaan nyt, että kaikki menee loppuun asti hyvin, eikä tuu mitään komplikaatioita *koputtaa puuta*! :) sittenhän jo pääsette uuteen nousuun! on nää aina niin saakelin ikäviä asioita :hug: :heart: tsemppiä murunen! tuuhan kertomaan taas heti kun siltä tuntuu niin kuulumisia! ja koitahan jaksella sen turhautuneisuuden kanssa, toivotaan, että aika menee nopsaan!!!! ja oikein aurinkoista kevättä myös sinulle :)
 
tiuhti_ Joo ei tää voi muutakaan olla kuin merkki ovislimoista =) Mä en niinkään irtoamista tunnista, mutta ollu jo useempana päivänä semmosta jomottelutyyppistä (ehkä tuikkivaakin, mut enempi ehkä jomottelua) kipuilua, en osaa tarkemmin kuvailla miltä tuo tuntuu. Aika samanlaisena tuo tunne pysyy aina, en ainakaan huomaa eroa, että olisi ensin tuikkivaa ja sitten jomottelua. Tosin perjantaina nukkumaan käydessä vasemmalla puolella tuntu sellasta repäisevää kipua, joka tuntui siis ihan selvästi. Ja ennen sitä oli jomottelua ja edelleen tämmöstä jomottelutyyppistä. Pupuiltu oli myös torstaina ja lauantaina eli nou hätä :D Mut luulen, ettei munis oo irronnut ainakaan viikonloppuna, koska tää jomottelutyyppinen jatkuu edelleen menkkatuntemuksineen ja sit toi venyvä kirkas lima eilen illalla ja nyt aamulla kunnon satsi limaa. Peukut pystyyn, että talletukset menis nyt oikein ajoitetuiksi ja kaikki menis muutenkin putkeen!
 

Yhteistyössä