Mä en ole edes oikein tajunnu että noita 8kk purkkiruokia vois jo antaa, mutta toisaalta ei meillä masa tosiaan enää syö, kuin jossain kyläilyreissuilla, purkkiruokia. Kun olen sille ite soseuttanu. Mä olen tahallani jättäny hieman karkeemmaksi oma tekemät ruuat, ettei sitten tulis just sitä yökköömistä kun pitäis vähän palasia alkaa syömään.
PUUROISTA sen verran, että meillä masa ei kanssa oikein halunnu noita puuroja syödä aluksi, mutta nyt kun olen antanu kiisselien kanssa, ni jo rupes maistuun. Eilenkin söi älyttömän ison annoksen
. Mä muistelisin että annoin esikolle aikoinaan mehukeittoja jo aikas aikasessa vaiheessa puurojen kanssa ja sillon kans syötiin hirveellä himolla
.
Me taidetaan olla selättämässä tää flunssa
, silti koputan puuta. Yskä on nyt pahempi riesa kuin tukkosuus, mutta annoin nyt yöksi yskänlääkettä mitä lääkäri määräs edelliseen flunssaan, saa nähä miten yö menee :/
Nyt on sitten mies kipeä (ei voi hakea sairaslomaa, on pakko mennä töihin vaikka pääkainalossa :kieh: ) ja mulla itellä alkaa oleen pieniä flunssan oireita ( mä taidan mennä hakeen sitä saikkua, lääkäri vois hetken kattoo kun sanois että haluan saikulle, mutta olen äippälomalla, mutta just siitä
).
Huomenna esikko pois koulusta, kun niillä on oikeestaan koko koulupäivän kestävä uinti uimahallissa ja esikolla on ollu korva kipee ja edelleen yskää ja nuhaa, en halua laittaa sitä sinne kipeyttään itseensä lisää. Me sitten päätettiin että meillä alkaa huomisesta ihan virallisesti kevät ja haetaan mun vanhempien varastosta esikon pyörä ja etitään samalla mun pyörään se turvaistuin. Me aletaan pyöräileen
. Kyllä siellä niin lämmin oli tänäänkin kun esikko haettiin kävellen ja haettiin samalla pajunkissat.
Niin, moniko aikoo viedä vaavin virpomaan
? Me otetaan pariin paikkaan mukaan missä esikollakin on tapana käydä ja sitten mies saa tulla masan kanssa kotiin ja jatketaan esikon kanssa siitä sitten vielä.
Nyt omppoo syömään, karkkihammasta kolottais, mutta ei auttais syödä tällä mahalla
salah ja nukkuvat pojat