Kiva kun muistatte vielä :heart:
Ja kiitos
Leppis, sovitaan tosiaan, että tää on nyt SE hoito
Sulla onkin aika jännät paikat siellä kohta, tsemppiä piinailuun!!! Mitkäs fiilikset nyt?
Leonita79 Kiitos tsempeistä
Noooo, mitenkäs PAS meni? Montako sulattivat??
Toivelinnulle iiiiiiso hali :hug: Oon pahoillani. Toivon, että saatte kunnolla levättyä ja tuuletettua päätä hoitotauolla. Meillä oli just kans pari pidempää taukoa, kesä ja sitten kesän jälkeisen epäonnistuneen hoidon jälkeen, ja hyvää tekivät. Ihan eri tavalla jaksaa sitten lähteä uudelleen yrittämään. Paljon voimia sinulle ja hyvää mieltä kaikesta huolimatta :heart: Sit myöhemmin uusin voimin eteenpäin!
MiukuMau Paljon tsemppiä! Nauttikaa joulusta ja tammikuisesta akkujen lataamisesta! Jospa ensi vuosi olisi onnekkaampi :hug: Myös
Susirouvalle pahoittelut negasta ja paljon voimia :hug:
Joku_päivä Kiitos tsempeistä =) Ja hurjasti tsemppiä piinailuun, sulla alkaa olla jännät paikat jo!!!!! Hui! Toivottavasti kulmista tuli hienot!!!
Mulla on luonnostaan aika tummat kulmat, ja otin kestopigmentoinnin ulkomailla joku aika sitten, lähinnä että saisi ne paremman mallisiksi, mutta se ei yhden kerran jälkeen juurikaan näy näin tummissa kulmissa, ja pitäisi käydä ottamassa ne vahvistukset, mutta kun se sattuu...!!!
en tykkää yhtään... Kaiken maailman punktiot on mulle lastenleikkiä, mutta toi tuntu niin epämiellyttävältä, että huh... Mut pahinta oli kyllä alaluomien rajaukset, ne vahvistukset jää ainaki loppuelämäks ottamatta...
Ja sit
iloksi =) Tosiaanki kiva mennä samoissa!!!!!!!! :hug: Ja jos sä pistät illalla ni teknisesti mä oon vaan puoli vuorokautta jäljessä
Mulla on yleensä ollut stimulaatiot max 10 päivää, mut nyt en tosiaan vielä tiiä miten reagoin tähän Menopuriin. Mulla on toista kertaa Synarela, aiemmat ollu aina lyhyellä kaavalla. Nyt on tosiaan ekaa kertaa Menopur, ja se onkin iloinen yllätys, kun on niin hirveen miellyttävä pistettävä!!! Ei tunnu missään
Me ollaan oltu koko ajan yksityisellä, kun ei iän vuoksi (mies on mua vielä pikkuisen vanhempi) haluttu odottaa yhtään. Ja sit harkitaan myös adoptiota näiden hoitojen jälkeen, ja siinä odotusajat on niin pitkiä että ei meillä ole aikaa yhtään tuhlattavaksi. Me oltiin tyytymättömiä edelliseen lääkäriin ja vaihdettiin hoitopaikkaa, ni nyt en tiedä noiden testikäytännöistä muuta ku että veritesti on. Edellisessä paikassa se oli 14 vrk siirrosta, eli jos stimulaatio on suunnilleen saman pituinen ku aiemmilla lääkkeillä, menee just joululle
Mua ahdistaa se. En osaa päättää, ollaanko kotona vai mennäänkö sukulaisiin, ku hirveetä aatella, että murehdittais kahdestaan kotona jouluna, mutta en kyllä varmaan jaksa olla sosiaalinen ja iloinenkaan missään sukulaisten luona (meillä KUKAAN muu ei tiedä näistä hoidoista, kun kummallakin vaan ihan pari kaikkein läheisintä ihmistä). Eli vaikeaa!!! Kyllä toi joulu tuntuu jotenkin erityiseltä. No, vuos sitten oli yhden hoidon jälkeen testipäivä isänpäivä, sekään nega ei tuntunu silloin kovin juhlavalta
Voi että mä niin toivon, että säkin pääsisit piinailemaan tällä kertaa!!!!! Ihan mielettömästi toivon. Ja tietty ennen kaikkea, että voitais molemmat mennä odottajiin tän hoidon jälkeen :heart:
Meinasin aiemmin laittaa sulle yksäriä mut päätin sitten kirjoittaa tänne ku täällä on muitakin tuttuja vielä paikalla. (Toivottavasti ei kukaan olla täällä liian kauan!) Mut jos haluut jutskailla tarkemmin ni laita ihmeessä yksäriä =)
Nyt kaikille aurinkoista viikonloppua!!!! Mulla menee pitkälti töiden merkeissä, en tiiä paljonko ehdin täällä roikkua... Mulla siis maanantaina seurantaultra, katotaan miten Menopur puree.
Iloista mieltä itse kullekin =)
:wave: Lili