Hakutulokset

  1. M

    Kestovaippailijat

    Nyt on mullakin sormi keskellä suuta eli minkälaisia kestovaippoja suosittelisit 3kk ikäiselle? Tuntuu olevan vaikka minkälaisia/kankaisia ja en osaa valita/päättää eli hjelppiä kaipailisin
  2. M

    Tulukaa te meille lomalle niin me lomaillaan teillä ;)

    Pienen budjetin matkaajana ehdotin sukulaisperheille että jos he tulevat kesällä etelästä tänne sukuloimaan (ovat siis tulossa) niin voitais vaihtaa asuntoja siksiaikaa ja meidän perhe lomailis niillä. Arvatkaapa vastaus.. .. ei, koska meille ei voi lapsiperhe tulla asumaan kun on valkoset...
  3. M

    6v ei ole koskaan käynyt hammaslääkärissä

    Sain neuvolassa haukut kun kysyivät milloin eskariin lähtevä lapsemme on käynyt hammaslääkärissä, never :| Ei ole tullut pieneen mieleenkään kun ei ole ollut mitään ongelmia. No sanoi se neuvolatäti että olisi kuulemma pitäny tulla jo yhen vuoden iässä neuvolan kautta aika sinne, mutta...
  4. M

    Miksei toisten vaan anneta olla?

    Tälläkin palstalla näkee päivittäin samaa eli haukutaan toisen ulkonäköä, on liian lihava, liian laiha, perse on liian iso, tissit liian pienet jne. Pakko laihuttaa että mahtuu johonkin barbie -muottiin jne. Miksi pitää toista katsoa niin tarkkaan? Ei ihme että lapsetkin alkaa kiinnittään...
  5. M

    Kertokaapa mihin tämä maailma on menossa?

    On tulivuorenpurkauksesta aiheutunut tuhkapilvi haittaamassa lentoliikennettä, hyökyaaltoja, espanjassa lämpötila pakkasella, kreikassa tapetaan jo toisia, maailmassa energiapula, lamaa pukkaa laman päälle jne jne... kohta sataa taivaalta puukkoja tjs... Todella hieno perintö jätetään...
  6. M

    pappi sanoi että paikkakunnan maistraatti todennäköisesti ei hyväksy nimeä, joka on muualla hyväksytty :O

    voi video sanon minä! kuulemma nimi Luca on vieraskielinen ja sitä ei hyväksytä, hääh? Kastajaiset nyt viikonloppuna ja kummilajoihin on kaiverrettu nimi. Miks sitten toisien paikkakuntien maistraatissa kyseinen nimi on hyväksytty, kertokaapa se..
  7. M

    olen vissiin hullu kun haluan taas raskaaksi..

    vaikka just vasta synnytin. Raskausaikani ja synnytykseni ovat olleet yhtä helvettiä eikä tämä yörumbakaan ole helppoa mutta silti haluaisin vielä sen yhden ja se ois sitten siinä :D ukko on suostuvainen vaikka tietääkin että olen jo nyt näitten jälkeläisten kanssa rättipoikki, mutta äkkiähän...
  8. M

    Mulla käynnisteään huomenna synnytys ja en ole aatellukkaan että

    synnytysasentoja, kivunlievityksiä yms, pitäisköhän miettiä etukäteen.. nääh :D tovi aikaa jo edellisestä synnytyksestä enkä paljoa siitä muista, muistan vain että kaikki ei menny niikuin ois pitäny ja olin tosi kippee, mutta ihmetyttää silti etten ressaa/pelkää yhtään käynnistystä/synnytystä
  9. M

    Tulis tää ulos jo!

    eilisen lääkärireissun seurauksena supistellu kokoajan yötä päivää, mutta kun ne ei oo NIIN kipeät että pitäis lähtiä eikä niin säännölliset, vois nyt oikeesti jo käynnistyä :D
  10. M

    synnytyksen käynnistämisestä asiata

    mulla käynnistetään synnytys ens viikolla, mutta käynnistystapaa ei etukäteen sanottu. Eikös se käynnistystapa riipu siitä onko kohdun kaulaa jäljellä/kohdunsuun avautumisesta yms? itellä on kohdunkaulaa vielä 1,5cm jäljellä ja avautunut 2 cm. onko veikkauksia mitä käynnistystapaa...
  11. M

    *Rallati-rallati-raa* vähänkö on hyvä mieli :)

    ens viikolla ois käynnistys :) jeijeijeeeee :D
  12. M

    voe paska.. ollukkin jo varmaan juttua siitä ettei pääse vierailuille

    http://www.ppshp.fi/kanavat/synnytys/103/__2 Toiminta H1N1-influenssaepidemian aikana synnytysosastolla: Terveet tukihenkilöt saavat osallistua synnytyksiin. Tukihenkilöiden mukana oleminen keisarinleikkauksissa ja heräämössä ei epidemian aikana ole mahdollista. Toistaiseksi osastoilla...
  13. M

    Kauanko käynnistyksestä vauvasi syntyi?

    Mulla olis käynnistys edessä vk 38 raskausdiabeteksen vuoksi, mikäli ei tule sitä ennen ulos, joten kyselen että mikäli synnytyksesi on käynnistetty niin kauanko siitä vauvasi on syntynyt?
  14. M

    voi hitto mikä yö takana

    RÄÄH! Väsyttää niin perkuleesti kun yön supisteli ja poltteli, oksetti ja pää oli jumalattoman kippee ja olin ihan varma että kohta pitää lähtiä.. no ne loppu sitten kuin seinään taas.. kolmas yö peräkkäin kun supistelujen takia ei pysty nukkuun :(
  15. M

    synnytyksen käynnistyminen

    monta iltaa ja yötä menny niin että supistaa ihan pirusti, selkään sattuu ja alamahaan, alapäässä tuntuu niinku joku tulis ulos, veri ei kierrä jaloissa jne jne.. ei kyllä ihan vielä tarttis ulos tulla kun ois vielä 4 vk laskettuun aikaan... päivisinkin välillä supistelee kunnolla, noh...
  16. M

    Raskausdiabetes ja synnytys asiaa

    Te joilla on ollut raskaudiabetes, onko lapsi kasvanut isoksi massussa? Onko jouduttu käynnistämään synnytys tai tekemään keisarileukkaus? Vai onko ollut ihan normaalisynnytys? Mietiskelen asiaa, kun äippäpolilla yks lääkäri tuumas että voidaan käynnistää jo viikolla 38, toinen sano että...
  17. M

    Erilainen ketju ;)

    Kerrotaan itsestään jotain mitä ei osata yms?? Itse en osaa juoda limukkaa yms pullonsuusta :D Ukko ja lapset kulauttaa kerralla melkein puoli pulloa pikku limsasta ja minä jos yritän sitä ottaa pientä hörppyä enemmän niin tulee limukat nenästä ulos :ashamed:
  18. M

    :)

    http://www.paikallisuutisia.com/strippi256.JPG http://reetta.kapsi.fi/sarjakuva/kesasarjis_1.gif
  19. M

    Mikälie tauti, mutta laps lähti pillit päällä sairaalaan toiselle paikkakunnalle :/

    Ukko soitti just että hänen kanssaan röngtenissä oli 3 v laps joka ei saanu enää henkeä ja lähti ambulanssilla naapurikaupungin sairaalaan.. toivottavasti paranee pian. Ärsyttää jos sitäkin perhettä on pompoteltu samalla lailla täällä kunnan tk:ssa kuin ukkoakin
  20. M

    Jos keittäisin kahavit, saisin.. ;)

    ..päiväkahviseuraa :D :p

Yhteistyössä