6v ei ole koskaan käynyt hammaslääkärissä

Sain neuvolassa haukut kun kysyivät milloin eskariin lähtevä lapsemme on käynyt hammaslääkärissä, never :|

Ei ole tullut pieneen mieleenkään kun ei ole ollut mitään ongelmia.

No sanoi se neuvolatäti että olisi kuulemma pitäny tulla jo yhen vuoden iässä neuvolan kautta aika sinne, mutta ovat unohtaneet lähettää sen.



 
nikitönnä
eihän tuo maailmaa kaada. Me ei käytetä neuvolan palveluita. tyttö viimeksi käynyt 1,5 vuotiaana ja nyt on jo 4 vuotias. Ja hyvin ollaan pärjätty ilman neuvolaa
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nikitönnä:
eihän tuo maailmaa kaada. Me ei käytetä neuvolan palveluita. tyttö viimeksi käynyt 1,5 vuotiaana ja nyt on jo 4 vuotias. Ja hyvin ollaan pärjätty ilman neuvolaa
Onko sinulla jotain salattavaa? Koetko neuvolan uhkana?
 
Meille on sanottu neuvolasta aiemminkin että sieltä tulee ajat, ettei niitä tarvoitse itse soitella ja lapsella on paljon muita sairauksia, joiden vuoksi rampataan sairaalassa paljon ja ajatukset on mennyt niihin.

Tottakai soitan heti huomenna aikaa hamppilääkärille
 
Alkuperäinen kirjoittaja MiST:
Meille on sanottu neuvolasta aiemminkin että sieltä tulee ajat, ettei niitä tarvoitse itse soitella ja lapsella on paljon muita sairauksia, joiden vuoksi rampataan sairaalassa paljon ja ajatukset on mennyt niihin.

Tottakai soitan heti huomenna aikaa hamppilääkärille
:/
Minun piti useampaan otteeseen vinkua tytölle hammastarkastusaikaa. Sai sen vihdoin ja viimein kun oli jo täyttänyt 2 vuotta.
Poikani (7-v.) on käynyt vuosittain tarkastuksessa, viime kesänäkin kävi.
 

Yhteistyössä