voi hitto mikä yö takana

RÄÄH! Väsyttää niin perkuleesti kun yön supisteli ja poltteli, oksetti ja pää oli jumalattoman kippee ja olin ihan varma että kohta pitää lähtiä.. no ne loppu sitten kuin seinään taas.. kolmas yö peräkkäin kun supistelujen takia ei pysty nukkuun :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Päänsärky ja oksettava olo ei hyvältä kuullosta! Kuis sun verenpaineet on?
ne on ok, edellistä kun lähin synnyttään niin heräsin siihen että piti juosta oksulle, pää oli kippee ja supisteli pirusti. Tosin nyt on vielä 4 vk laskettuun aikaan, joten ei tarttis vielä tulla ulos. Huomenna taas äippäpolille ronkittavaksi
 
Alkuperäinen kirjoittaja dosmi:
Täällä kans supistukset ja kuopus valvottaa vuoron perään, kohta neljään yöhön ei oo saanu nukkua. |O
Miettinyt et millä sitä jaksaa synnyttää, jos sattuukin lähtö tulemaan...
itekki oon ollu vuodelevossa niin kauan että ei oo kuntoa, lisäksi flunssan poikanen niin saas nähä jos joutuukin lähteen että jaksaako ponnistaa. Ukkokaan ei pääsis mukaan kun se on flunssassa :|

Tsemppiä :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja MiST:
Alkuperäinen kirjoittaja dosmi:
Täällä kans supistukset ja kuopus valvottaa vuoron perään, kohta neljään yöhön ei oo saanu nukkua. |O
Miettinyt et millä sitä jaksaa synnyttää, jos sattuukin lähtö tulemaan...
itekki oon ollu vuodelevossa niin kauan että ei oo kuntoa, lisäksi flunssan poikanen niin saas nähä jos joutuukin lähteen että jaksaako ponnistaa. Ukkokaan ei pääsis mukaan kun se on flunssassa :|

Tsemppiä :hug:
Onneks alkaa oma flunssa ja yskä jo parantumaan. La:kin meni jo, joten tiiä koska pääsee tosi toimiin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja dosmi:
Alkuperäinen kirjoittaja MiST:
Alkuperäinen kirjoittaja dosmi:
Täällä kans supistukset ja kuopus valvottaa vuoron perään, kohta neljään yöhön ei oo saanu nukkua. |O
Miettinyt et millä sitä jaksaa synnyttää, jos sattuukin lähtö tulemaan...
itekki oon ollu vuodelevossa niin kauan että ei oo kuntoa, lisäksi flunssan poikanen niin saas nähä jos joutuukin lähteen että jaksaako ponnistaa. Ukkokaan ei pääsis mukaan kun se on flunssassa :|

Tsemppiä :hug:
Onneks alkaa oma flunssa ja yskä jo parantumaan. La:kin meni jo, joten tiiä koska pääsee tosi toimiin...
Nonii säähän pääset hetkenä minä hyvänsä tositoimiin :) Ukko tuumas mulle että eihän se oo kuin pyöräyttää vauva ulos :D ei oo meille ihan pyöräyttämällä tullu ykskään, mutta toivossa on hyvä elää :D
 

Yhteistyössä