Mulla käynnisteään huomenna synnytys ja en ole aatellukkaan että

synnytysasentoja, kivunlievityksiä yms, pitäisköhän miettiä etukäteen.. nääh :D tovi aikaa jo edellisestä synnytyksestä enkä paljoa siitä muista, muistan vain että kaikki ei menny niikuin ois pitäny ja olin tosi kippee, mutta ihmetyttää silti etten ressaa/pelkää yhtään käynnistystä/synnytystä
 
Ota ilokaasua+ spinaali, synnytä synnytysjakkarassa ja ponnista niinkun suurta paskaa vääntäsit :LOL: Siinäpä se ;)
Ja kun saat käynnistävää niin juokse kun sekopää portaita ylös ja alas ja muutenkin ole kokoaika menossa. Jos jäät istuun tai makaan ja odottaan et saa mtn aikaiseksi. :D
Ja ota ipodi mukaan et voit samalla kuunnella sitä kun juoksentelet. Ja pussillinen tulisia chili- pähkinöitä :p Nopeuttaa synnytystä :wave: Ja juomaksi kotikaljaa :D
 
monet ystävät ressaa mun / omia tulevia synnytyksiä vaikka heilläkin ennestään lapsi/lapsia, en tiedä onko se luonteesta vai mistä kiinni kun ei jaksa ressata.. sama kai se miten syntyy, syntyy ku syntyy :D Vaan oonhan iloinen kun tietää että tässä varmaankin tällä viikolla saa nupukan syliin, toivottavasti jo huomenna :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:
Ota ilokaasua+ spinaali, synnytä synnytysjakkarassa ja ponnista niinkun suurta paskaa vääntäsit :LOL: Siinäpä se ;)
Ja kun saat käynnistävää niin juokse kun sekopää portaita ylös ja alas ja muutenkin ole kokoaika menossa. Jos jäät istuun tai makaan ja odottaan et saa mtn aikaiseksi. :D
Ja ota ipodi mukaan et voit samalla kuunnella sitä kun juoksentelet. Ja pussillinen tulisia chili- pähkinöitä :p Nopeuttaa synnytystä :wave: Ja juomaksi kotikaljaa :D
:LOL:
 

Yhteistyössä