Erilainen ketju ;)

Kerrotaan itsestään jotain mitä ei osata yms??

Itse en osaa juoda limukkaa yms pullonsuusta :D Ukko ja lapset kulauttaa kerralla melkein puoli pulloa pikku limsasta ja minä jos yritän sitä ottaa pientä hörppyä enemmän niin tulee limukat nenästä ulos :ashamed:
 
bold
Alkuperäinen kirjoittaja MiST:
Kerrotaan itsestään jotain mitä ei osata yms??

Itse en osaa juoda limukkaa yms pullonsuusta :D Ukko ja lapset kulauttaa kerralla melkein puoli pulloa pikku limsasta ja minä jos yritän sitä ottaa pientä hörppyä enemmän niin tulee limukat nenästä ulos :ashamed:
sä ei osata muodosta lause kiva sellainen nääs. mä ei osata olla pilluilematta näköjään nääs.
 
Rukoilijasirkka
Olen tosi huono laskemaan, en ikinä oppinut kertotaulua. Lasken sitten niin, että piirtelen palloja tai viivoja paperille. Enkä osaa aakkosia ulkoa. En osaa oikein soittaa soittimia, paitsi rumpua. Itämaisessa tanssissa en oikeen vielä osaa tehdä väristyksiä. En oppinut ikinä pieremään kainalolla.

Limsaa juon pullon suusta siten , että sinne syntyy paljon painetta, koska en osaa päästää sinne ilmaa samalla.
 
neljä-ilman-viidettä
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Olen tosi huono laskemaan, en ikinä oppinut kertotaulua. Lasken sitten niin, että piirtelen palloja tai viioja paperille. Enkä osaa aakkosia ulkoa. quote]

Hatunnoston paikka tälle "myönnölle"

Saitko apua aikanaan koulussa?
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja neljä-ilman-viidettä:
Hatunnoston paikka tälle "myönnölle"

Saitko apua aikanaan koulussa?
En oikeastaan, olin kiltti enkä häirinnyt ja selvisin aina luokalta toiselle kumminkin. Ei opettaja ehkä tiennyt tästä, koska jotenkin aina kumminkin selvisin niin, että kokeet meni läpi. Keksin kauheasti outoja apukeinoja selviytyäkseni. Sillon ei tiedetty mistään add:sta. Vaan häiriköt sai apua. En ole ikinä tykännyt ulkoaopettelusta.
 
Mä en osaa leipoa pullaa. Kaikki muu leipomus melkein onnistuu, mutta pulla ja sämpylät ei sitten YHTÄÄN! Niistä tulee ihan kamalia!

Mä en osaa käyttää meidän digiboxia. Liekö vika käyttäjässä vai laitteen monimutkaisuudessa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:
Mä en osaa röyhtäistä enkä viheltää. On kyllä paljon sellaisia mitä en osaa, mutta tossa noi ärsyttävimmät :).
Minäkään en osaa röyhtäistä, en ole ikinä osannut, en kuulemma edes vauvana ja se aiheutti kyllä puklausongelmia melkoisesti. Viheltää osaan kyllä.
 
neljä-ilman-viidettä
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja neljä-ilman-viidettä:
Hatunnoston paikka tälle "myönnölle"

Saitko apua aikanaan koulussa?
En oikeastaan, olin kiltti enkä häirinnyt ja selvisin aina luokalta toiselle kumminkin. Ei opettaja ehkä tiennyt tästä, koska jotenkin aina kumminkin selvisin niin, että kokeet meni läpi. Keksin kauheasti outoja apukeinoja selviytyäkseni. Sillon ei tiedetty mistään add:sta. Vaan häiriköt sai apua. En ole ikinä tykännyt ulkoaopettelusta.
Ja surullista kyllä, moni erityispiirre laitetaan tänäkin päivänä häiriökäyttäytymisen piikkiin =(

Miten tuo add ilmenee?

(sori ap, et sotkeudun sun ketjuun)
 

Yhteistyössä