Erilainen ketju ;)

En osaa oikeaa ja vasenta. Tai minun pitää oikein keskittyä ajattelemaan että kummalla kädellä kirjoitan yms. Jos sanotaan äkkiä että katso vasemmalle tai ota oikealta niin menee aivot solmuun.
Samoin kellon hahmotus on ollut minulle joskus vaikeaa.
 
Mä en osaa sanoa sanaa sirdalud. Se on noloa, kun lääkärin kanssa puhuu reseptin uusimisesta tms. ja tuo sana tulee ulos sen kuuloisena kuin oisin humalassa....

Mä en osaa maustaa ruokia! Jos maistan vaikka jauhelihakastiketta, osaan sanoa jos se on mautonta, mut sit en tiedä millä mausteilla asiaa vois auttaa.

Kertolaskuissa oon huono, samoin matikassa yleensäkkin.

Enkä mä osaa aloittaa asioita, jahkailen ja pähkin ikuisuuden ja sit kauhealla kiirellä hoidan homman.
 
En osaa muistaa kaverieni puolisoiden nimiä. Tiedän kyllä kenestä he puhuvat, mutta jos mun pitää sanoa heidät nimeltä niin ei onnistu. Kauhean noloa, kun luulen, että kaverini luulevan etten kuuntele heitä enkä ole kiinnostunut heidän asioistaan. Kyllä mä kuuntelen ja olen kiinnostunut, mutta en vain muista nimiä :ashamed: Myöskään en osaa puhua vieraita kieliä ja kirjoittaa niitä vielä vähemmän.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:
Mä en osaa sanoa T- ja R-kirjaimia peräkkäin paitsi sanan alussa. Osaan siis sanoa Traktori mutta en Petri.

Mä en osaa kieliä.
Multa ei taas onnistu sanan keskellä L ja T kirjain peräkkäin. Eli silta, ilta, tulta...

En osaa viheltää ollenkaan enkä osaa napsauttaa sormiani.
 
vieras
Matikassa olen toivoton. Veljeni matikkanero ja opettaja. Kertoi et käskee tumpuloiden teinien tehdä edes jotain vaikealle yhtälölle. Mä en osaa edes alkaa purkaa mitään vaikeampia yhtälöitä. Kasvomuisti olematon. En tunnista ihmisiä varmasti ennekuin näen heidät tosi monta kertaa.
 
jepu
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
En osaa leikkiä lasteni kanssa. Olen itse leikkinyt lapsena tosi paljon, mutta en vain osaa, enkä tykkää.
Sama homma mulla. Onneksi lapsi on omatoiminen ja kehittää leikit itse, eikä kyllä koskaan edes pyydä minua leikkiin mukaan :D
 

Yhteistyössä