Kertokaapa mihin tämä maailma on menossa?

On tulivuorenpurkauksesta aiheutunut tuhkapilvi haittaamassa lentoliikennettä, hyökyaaltoja, espanjassa lämpötila pakkasella, kreikassa tapetaan jo toisia, maailmassa energiapula, lamaa pukkaa laman päälle jne jne... kohta sataa taivaalta puukkoja tjs...

Todella hieno perintö jätetään jälkeläisille, eihän tästä enää puutu kuin ydinvoimalan räjähdys :ashamed:
 
vieras
Älä nyt masennu! On myös ilonaiheita kuten se, että Suomessa nostetaan eläkeikä vain 65 vuodesta 85 vuoteen. Voisi olla huonomminkin. Kreikkalaiset joutuvat eläkkeelle jo viisikymppisinä ja ovat muutenkin niin köyhiä, että meidän pitää avustaa.
 
minä
kyllähän se sitä maailmanloppua tekee, pikkuhiljaa mutta varmasti =( Ihmiset on NIIN mukavuudenaluisia ja materialisteja nykyään - katsokoon kaikki peiliin. Ainakin minä kaipaan 70-luvun lapsuuttani - miksei meidänkin lapset saa elää silleen =(
 
Tuntuu vaan että suurinosa on omaan napaan katsojia "minä minä" -tyyppejä eivätkä katso mitä taakseen jättävät ja kaiken pitää olla parempaa ja isompaa kuin muilla. Luulempa myös, että tuo Kreikan kriisi tulee täälläkin näkymään ja tuntumaan.
 
poipoipoi
Kyllä se kaaos ja masennus löytyy ennen kaikkea ihmisten omista päistä. Ei tämä aikakausi ole mitenkään hurjan dramaattinen aikaisempiin verrattuna. Pikemminkin päinvastoin. Ehkä tylsyys ja mukavuus ovat ne pahimmat ongelmat ja niistä ihminen alkaa päässään kehitellä jotain hurjempaa kuin mitä todellisuudessa onkaan. Ainoa ero entiseen on media ja netti sekä neuroottisemmat ja pelokkaammat ihmiset.
 
Alkuperäinen kirjoittaja poipoipoi:
Kyllä se kaaos ja masennus löytyy ennen kaikkea ihmisten omista päistä. Ei tämä aikakausi ole mitenkään hurjan dramaattinen aikaisempiin verrattuna. Pikemminkin päinvastoin. Ehkä tylsyys ja mukavuus ovat ne pahimmat ongelmat ja niistä ihminen alkaa päässään kehitellä jotain hurjempaa kuin mitä todellisuudessa onkaan. Ainoa ero entiseen on media ja netti sekä neuroottisemmat ja pelokkaammat ihmiset.
Tätä voin peesata :)
 
..
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
kyllähän se sitä maailmanloppua tekee, pikkuhiljaa mutta varmasti =( Ihmiset on NIIN mukavuudenaluisia ja materialisteja nykyään - katsokoon kaikki peiliin. Ainakin minä kaipaan 70-luvun lapsuuttani - miksei meidänkin lapset saa elää silleen =(
peesaan
 

Yhteistyössä