Tulukaa te meille lomalle niin me lomaillaan teillä ;)

Pienen budjetin matkaajana ehdotin sukulaisperheille että jos he tulevat kesällä etelästä tänne sukuloimaan (ovat siis tulossa) niin voitais vaihtaa asuntoja siksiaikaa ja meidän perhe lomailis niillä. Arvatkaapa vastaus..

.. ei, koska meille ei voi lapsiperhe tulla asumaan kun on valkoset sohvat yms :eek: Asuuhan meillä nytkin lapsia ja ei ole ollut ongelma.

Oi, kun oiskin sellaisia tuttuja/sukulaiia joille vois mennä kyläilemään jotta sais vähän irtautua arjesta.

Ens kesänä sitten uuvet kujeet kun ei tartte sitkua äippärahoilla :D
 
muu
Toihan on loistava idea :D Eikös niitä oo tollaisia asunnonvaihto nettisivustoja missä voi vaihtaa vaikka johonki ulkomaille asuntoa? Joku näppärä vois vaikka linkin ettiä :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
No, hätävalheissa on se vika että ne joutuu keksimään äkkipikaa häthätää ja silloin niistä tulee yleensä vähän hullunkurisia...
sitä minäkin ajattelin. Minä oon aina sanonu asiat suoraan ja olen ollut siinä uskossa että sukulaiset/ystävät voisivat sanoa suoraan mulle kans. Ois vaan sanonu että ei kiitos :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja muu:
Toihan on loistava idea :D Eikös niitä oo tollaisia asunnonvaihto nettisivustoja missä voi vaihtaa vaikka johonki ulkomaille asuntoa? Joku näppärä vois vaikka linkin ettiä :whistle:
Tuttujen ja sukulaiten kans uskaltaisin vaihtaa asuntoja, mutta en tuntemattomien :ashamed:
 
muu
Alkuperäinen kirjoittaja MiST:
Alkuperäinen kirjoittaja muu:
Toihan on loistava idea :D Eikös niitä oo tollaisia asunnonvaihto nettisivustoja missä voi vaihtaa vaikka johonki ulkomaille asuntoa? Joku näppärä vois vaikka linkin ettiä :whistle:
Tuttujen ja sukulaiten kans uskaltaisin vaihtaa asuntoja, mutta en tuntemattomien :ashamed:
Joo on se aika riski juu. Mut kodinkuvalehdessä oli artikkeli kerran tollasesta vaihto-matkailusta ja siinä oli niillä perheillä hyviä kokemuksia tosta :D
 
Piika-äiti
Mulla on juuri esikoinen Krakovassa tällä systeemillä asumassa pari yötä. Tosin siellä on isäntäperhe nytkin paikalla. Me saadaan sitten taas Krakovasta vieraita joskus syksyllä. Coach surfing on tämän kansainvälisen systeemin nimi.
 

Yhteistyössä