Hakutulokset

  1. Hilmuska

    Keskenmeno, mutta vuoto ei ala

    Minä en itseasiassa tiedä.. mutta laskettu aika olisi ollut 14.5. eli hyvin varhaisessa vaiheessa tämä meni kesken. Huomiseen ajattelin odotella, että pääsisi omalle lääkärille ultraukseen.. mikäli nyt ei voinnissa ihmeellisiä muutoksia tule. Ottaa ihan valtavasti päähän! Hetkellisesti...
  2. Hilmuska

    Keskenmeno, mutta vuoto ei ala

    Luulen että on. Viimeksi jouduttiin tyhjentämään lääkkeellisesti, pelkään pahoin että siihen menee taas. :(
  3. Hilmuska

    Keskenmeno, mutta vuoto ei ala

    Kiitti vastauksista. Päivystyksessä kehoitettiin seurailemaan, joten seuraillaan nyt vain kotona. Jos rintakipu alkaa vaikuttaa hartiaseuden kivulta niin sitten on kyse kohdunulkoisesta, mutta sen kivun kuulemma kyllä sitten tunnistaa, on sen verran kovaa.. sanoivat siis päivystyksessä...
  4. Hilmuska

    Keskenmeno, mutta vuoto ei ala

    Nyt ei jaksaisi minkäänlaisia vinoiluja :( Vatsaonteloon on mahdollista vuotaa ja näitä esiintyy kuulemma kohdunulkoisissa raskauksissa, lääkärin mukaan kivut ovat vaan silloin yleensä sen verran kovat että ne jo hälyttävät. Edelleen kysyisin onko vastaavanlaista kokeneita?
  5. Hilmuska

    Keskenmeno, mutta vuoto ei ala

    Kysynpä nyt täältäkin puolelta, kun täällä on keskustelu vilkkaampaa kuin tuolla km-puolella. Raskausoireet katosivat jo muutamia päiviä sitten ja siitä tiesin tämänkin raskauden menneen kesken. Raskaustesteihin piirtyi vain haaleampaa viivaa koko ajan, joten sekin varmisti asian. Eilen ei...
  6. Hilmuska

    Keskenmeno, mutta vuoto ei ala

    Raskausoireet katosivat jo muutamia päiviä sitten ja siitä tiesin tämänkin raskauden menneen kesken. Raskaustesteihin piirtyi vain haaleampaa viivaa koko ajan, joten sekin varmisti asian. Eilen ei viivaa enää tullut lainkaan. Suurin osa aimmista (yht 6) keskenmenoistani on ilmennyt juuri...
  7. Hilmuska

    Monta kertaa keskenmeno

    Minulla on nyt kuusi keskenmenoa joista viisi perättäistä. Onneksi yksi onnistunutkin raskaus on ollut. Tänään totesin viimeisimmän keskeytyneen. :(
  8. Hilmuska

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 9/09 <3

    Minut voi poistaa joukosta. Yhä haalempaa viivaa on lykännyt testiin ja tämän aamuisessa ei näkynyt enää oikein mitään. Minulla on eiliseen saakka ollut tunne raskaudesta, eilen katosi kaikki raskausoireet joten silloin jo tiesin. Kai se pitäisi jo alkaa uskomaan etten ikinä tule enää lasta...
  9. Hilmuska

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 9/09 <3

    amati: Toivotaan että kyse on jostain muusta :hug: Isot lohtuhalit!!
  10. Hilmuska

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 9/09 <3

    Tervetuloa minunkin puolesta uusille.. ja onnea matkaan! Minä eilen soittelin muissa asioissa neuvolaan ja varasinpa sitten ajan itselleni samalla, vähän samoilla ajatuksilla kuin Haavekin. Omaa napaa: Neuvola-aikani on 29.9. Terveydenhoitaja halusi laittaa ekan ajan vasta ultran jälkeen...
  11. Hilmuska

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 9/09 <3

    buam ja TahtooToisen, en heti huomannutkaan että täällä on muitakin toistuvista keskenmenoista kärsiviä. Mullakin on seitsemäs raskaus menossa ja vain yksi niistä onnistunut. Tämä on nyt todennäköisesti viimeinen yrityksemme, en usko että jaksan enää. Eilen aloitettiin raskauden tueksi...
  12. Hilmuska

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 9/09 <3

    Soittelin lääkäriin noista lääkityksistäni ja soittelevat kohtapoliin takaisin, kun pitää kuulemma lääkärin miettiä miten olisi parasta nyt toimia. Toisaalta toivon, että lääkitykset aloitettaisiin, en oikein usko että tämäkään voisi luomuna jatkua kun ei neljä aiempaakaan ole jatkuneet. Eilen...
  13. Hilmuska

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 9/09 <3

    Meillä raskaudestani tietää pari ystävää ja vanhemmilleni aion kertoa kun seuraavaksi nähdään tai soitellaan. Keskenmenon sattuessa suru on niin suuri, että kaikki tuki tulee tarpeen ja siksi tahdonkin että läheiseni tietävät.. ettei tarvitse alkaa enää silloin selittelemään itse raskaudesta...
  14. Hilmuska

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 9/09 <3

    Tervehdys kaikille! Positiivisen testin tehneenä voinen pinoutua mukaan minäkin. Se, kuinka pitkään ollaan tällä kertaa mukana jääkin sitten nähtäväksi. Viisi keskenmenoa olen kokenut kaikenkaikkiaan, mutta onneksi yhden onnistuneenkin raskauden. Neljä perättäistä edellistä raskautta ovat...
  15. Hilmuska

    Lugesteronin aloitus

    Minulla aloitetaan toistuvien keskenmenojen (kolme todettua perättäistä km:a ja yksi epäilty varhaiskm) hoitoon tässä kierrossa Lugesteron-kapselit. Googlettamalla lueskelinkin jotain kokemuksia siitä, mutta olisin kiinnostunut kuulemaan lisää kaikkea. Voisiko raskaus onnistua jo...
  16. Hilmuska

    Toistuvista keskenmenoista kärsivät

    Täälläkin pidetään peukkuja merkun puolesta!! :hug: En ehtinyt kaikkia lukemaan, mutta pakko oli tulla äkkiä katsomaan viimeiset kuulumiset. Minun heppapoloiseni meni taas huonompaan suuntaa ja kaikki aika mitä kotihommilta ja yrityksen pyörittämiseltä jää on mennyt tallilla. Nyt poika on...
  17. Hilmuska

    Toistuvista keskenmenoista kärsivät

    Minä olen ihan hajalla. Ystäväni keskenmeno ja hänen surunsa on herättänyt oman suruni niin pintaan, etten ole saanut pariin yöhön edes nukutuksi. Oman oloni kestän jotenkuten, mutta kun ajattelen mitä hän käy tällä hetkellä läpi.. Voi kunpa kenenkään ei tarvitsisi! Lisäksi meillä kävi tänään...
  18. Hilmuska

    Toistuvista keskenmenoista kärsivät

    Tervetuloa mukaan EllaElias! En huomannutkaan vastata sinulle eilen.. Olikohan se rv 6 kun kontrolli hcg-arvo oli vain viitisentuhatta ja lääkäri jo totesi, että kannattaa varautua keskenmenoon kunnes kuitenkin ultrassa löytyi viikkoja vastaava sikiö ja terve syke. lääkäri totesi, että...
  19. Hilmuska

    Toistuvista keskenmenoista kärsivät

    Onpa hyvä Leinikki kun pääset tutkimuksiin jo noinkin pian! Ja hyvä kun asiaan on suhtauduttu vakavasti, se tuntuu olevan kovinkin lääkärikohtaista. Lääkäriaika oli tänään.. Hcg-arvo enää 2, joten uudesta raskaudesta ei nyt tällä erää tarvitse enää haaveilla. Kilpirauhasarvot oli ok, joten...
  20. Hilmuska

    Mikä on ennätys?

    Eräällä toisella palstalla kirjoitti äiti, jolla oli jo seitsemän perättäistä keskenmenoa.. sitä en muista oliko hänellä lapsia ennestään. Sillä hetkellä oli raskaana fragmin-injektoiden turvin. Etenkin nuo pidemmillä viikoilla keskeytyneet ovat kyllä rankkoja kokemuksia. Kun on jo nähnyt...

Yhteistyössä