Keskenmeno, mutta vuoto ei ala

Raskausoireet katosivat jo muutamia päiviä sitten ja siitä tiesin tämänkin raskauden menneen kesken. Raskaustesteihin piirtyi vain haaleampaa viivaa koko ajan, joten sekin varmisti asian. Eilen ei viivaa enää tullut lainkaan.

Suurin osa aimmista (yht 6) keskenmenoistani on ilmennyt juuri siten että raskausoireet ovat kadonneet ja sitten jo alkaakin vuoto. Nyt vuotoa ei ole tullut vieläkään. Olen ollut yhteydessä sairaalaan, ja sieltä ovat opastaneet vain odottelemaan kotona tai jos vointi heikkenee niin sitten pitää lähteä päivystykseen. Viime yön valvoin kamalien supistuskipujen vuoksi, en niinkään niistä huolestunut mutta nyt taas ihmetyttää kun kipuja on mutta vuotoa ei.

Kivut eivät ole jatkuvia, vaan hetkittäisiä ja aivan selviä kohdun supistuskipuja. Päivystykseen toki voisi lähteä, mutta jotenkään vointi ei ole NIIN outo että huvittaisi lähteä sinne tuntikausiksi odottelemaan. Mieleen tuli kuitenkin sellainenkin vaihtoehto, että onkohan mahdollista vuotaa jonnekin sisällepäin? Onko kenelläkään tällaista kokemusta?

Kellään muulla ollut vastaavanlaista oireilua keskenmenon yhteydessä?
 
Minä en itseasiassa tiedä.. mutta laskettu aika olisi ollut 14.5. eli hyvin varhaisessa vaiheessa tämä meni kesken. Huomiseen ajattelin odotella, että pääsisi omalle lääkärille ultraukseen.. mikäli nyt ei voinnissa ihmeellisiä muutoksia tule.

Ottaa ihan valtavasti päähän! Hetkellisesti tuntuu, etten osaa edes olla enää surullinen, vain ihan helkkarin vihainen! Raskauden keskeytyminen jo sinänä surettaa, vaikka luulin siihen osanneeni jo valmistautua noiden kaikkien aiempien vuoksi, mutta nyt suututtaa ehkä eniten se ettei tämä keskenmenokaan etene "normaaliin" tapaan.

Miten emmiina sinulla ilmeni tuo kohdunulkoinen?
 
No mulla on kans ollu 3 keskenmenoa ja tämä on kolmas kohdunulkoinen :( Aloin epäilemään kun ihan samanlaiset oireet kuin edellisessä KU:ssa, raskaustestit näyttää vahvasti plussaa, ruskea/verinen vuoto ja toispuoleinen vatsakipu. Perjantaina olin ultrassa ja kohtu oli ainakin tyhjä, ens perjantaina uudestaan ja sitten lääkkeet että tulee ulos.

Mulla ihan samanlaiset tunteet. Haluaisin että kaikki menis nyt vaan nopeasti ohi ja päästäis jatkamaan elämää. Tuntuu niin tyhmältä nykyään saada se plussa testiin kun melkein jo tietää että kesken menee tai Ku. :/
 

Yhteistyössä