<3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 9/09 <3

Santzkuli: Joo, voi hyvin olla, että sairaalassa törmätään. Ja jos vanhat merkit paikkansa pitää, niin yli lasketun ajan menee meikäläiselläkin..toivottavasti ei tällä kertaa jouduttaisi käynnistämään synnytystä. Mutta sitä on turhan aikaista vielä miettiä, kun nyt selvittäisiin tässä raskaudessa vähän pidemmälle.. =)

Huomenna on luvassa kaikenlaista ohjelmaa ja vähän mietityttää, että miten päivä menee, kun huono olo on koko ajan läsnä ja vähän väliä on syötävä jotain. Pakko vaan varata tarpeeksi evästä kassiin..
 
Huomenta tyttäret!

Tänne se kyllä se pahoinvointi on rantautunu ihan olan takaa! Tässäpä sitten sitä kärvistellessä.
Uusille tervetuloa!!!

Tahtoo toisen (?) Muistinkohan nickisi oikein...Olet hieman samassa tilanteessa kun minä, minulla myös useita keskenmenoja takana ja tämä olisi meille nyt toinen lapsi. Mulle tämä on nyt 10:nes raskaus ja yksi elävä lapsi.

Nyt jostain syystä olen varma siitä että kaikki menee hyvin. Ja että tämä onnistuu. Tipun sitten korkealta jos niin käy, mutta aion nyt nauttia tästä raskaudesta täysin rinnoin, pelänny olen liian pitkään ja kun meillä ei mitään syytä löydetty keskenmenoihin, joten mitään lääketieteellistä syytä niille ei ollu, kuten lääkäri asian ilmaisi, "teillä on vaan käyny huono tuuri". No, täytyy olla aika huonoa tuuria jos useampi tulee peräkkäin....
Ei se voi kestää ikuisuuksia sekään!

Nyt aamupuuron keittoon pojalle ja poitsu koulutielle!

buam 6+6
 
Huomenta!

Täällä kans on poltettu tupakkaa ennen hoitoja, oon onnistunut aina lopettamaan sen kierron alussa jolloin siirto on tehty, mutta jotenkin negatiivinen raskaustesti on aina lopettanut lakon kertaheitolla... Nyt olen taas lopettanut ja toivottavasti pitemmäksi aikaa. Vaikeaa on ollut, ei voi muuta sanoa... Syy on vain niin tärkeä, että haluan kaikkeni yrittää.

Syömisistä sen verran, että täällä viimeiset kaksi viikkoa on mennyt ihan persiilleen, herkkuja on mennyt JOKA PÄIVÄ, ei ehkä määrällisesti paljon, mutta pahaksi se on hampaille ja turhia kaloreita niistä tulee.

Eilen oli eka päivä kun tietoisesti en syönyt mitään makeaa. Kävin kiloklubiin muuttamaan asetukset niin, ettei kalorivajetta ole ollenkaan vaan kalorit kulutuksen mukaan. Toisin sanoen tasapainoilijan, raskaana olevan ja imettäjän asetukset. Eilen jäi kalorit liika vähälle. Siitä varmaan johtuu tuo minun herkkuhimo, jos oikeasta ruuasta tulee liika vähän kaloreita niin tottakai tekee mieli karkkia/suklaata. Tänään uudempi yritys ilman herkkuja, mutta enemmän kunnollista ruokaa. (Hedelmiä, kasviksia ja kuituja saisi lisätä...)

En ole vieläkään soittanut neuvolaan, eipä tässä tosin mikään kamala kiire olekkaan... Eilen päätin että tänään soitan, mutta taitaapa jäädä taas...

Tervetuloa kaikki uudet odottajat!
Jotenkin tämä toukokuu on itselle todella rakas, sillä olen syntynyt toukokuussa.

*pieni POKS*

Haave & Tauno ja Ansa rv 5+0
 
Huomenta,

buam: pahoittelut sinulle tilanteestasi ja onnea odotukseen !!! Lohduttaa hieman, että joku muukin 'samassa' tilanteessa oleva...Mulla tämä on nyt 6:s raskaus :eek: Saapi nähdä kuinka menee. Musta on joka kerta tuntunut et kyllä tämä hyvin menee, ja sitten....
Voimahalirutistus sinulle ja kaikille muille myös :hug:
 
buam ja TahtooToisen, en heti huomannutkaan että täällä on muitakin toistuvista keskenmenoista kärsiviä. Mullakin on seitsemäs raskaus menossa ja vain yksi niistä onnistunut.
Tämä on nyt todennäköisesti viimeinen yrityksemme, en usko että jaksan enää. Eilen aloitettiin raskauden tueksi Lugesteron ja Disperin, mutta eipä nekään nyt mitään takaa.

Minulla on ensimmäinen ultra vasta 21.9. meillä on ollut naistenpoli kiinni kesän ja ruuhkien vuoksi aika siirtyi hieman kauemmaksi mitä alun perin oli suunniteltu. Toisaalta tuossa ultrassa on se ikävä puoli, että mikäli kaikki on hyvin, koko raskaus konkretisoituu aika tavalla ja toivo herää. Kuviakaan en uskalla pyytää mukaan tällä kertaa.. edellisistä raskauksista on ultrakuvat neuvolakorttien välissä muistona. Nyt en halua edes sitä neuvolakorttia itselleni.

Tällaista varpaisillaan eloahan tämä on. Koko ajan odottelen tuntemuksia siitä että vuoto alkaa. Mutta päivä kerrallaan on vaan mentävä. Aika näyttää miten tällä kertaa käy.
Halit teille :hug: .. ja kaikille muillekin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja buam:
Huomenta tyttäret!

Tänne se kyllä se pahoinvointi on rantautunu ihan olan takaa! Tässäpä sitten sitä kärvistellessä.
Mulle tämä on nyt 10:nes raskaus ja yksi elävä lapsi.

Nyt jostain syystä olen varma siitä että kaikki menee hyvin. Ja että tämä onnistuu. Tipun sitten korkealta jos niin käy, mutta aion nyt nauttia tästä raskaudesta täysin rinnoin, pelänny olen liian pitkään ja kun meillä ei mitään syytä löydetty keskenmenoihin,..
buam 6+6
Buam Mielettömän upea asenne :flower: Itselleni tämä on 5:s raskaus ja minulla kuitenkin on jo 2 lasta. Enkä osaa ollenkaan ottaa noin hyvällä asenteella :ashamed:

Tsemppiä kaikille pahoinvoinnista kärsiville ja tupakasta vieroittautuville.

Terkuin P123


 
Kaikilla tuntuu olevan samankaltaisia tuntemuksia näin alkuraskaudesta.
Mulla on hieman etovaa oloa vuorokaudenajasta riippumatta, oksentanut en toistaiseksi ole!!
Neuvola-ajan sain 22.9. ja eka np-ultra ja verikoe on 15.10! Odottavan aika on pitkä....

Hirmuisen hyviä vointeja kaikille !


Safina 5 + 5
 
Noista syömisistä unohdin viimeks kommentoida...
Mie oon vähentäny kahvinjuontia, meni aikasemmin litrakaupalla, nyt yritän pysytellä siinä kolmessa kupillisessa päivän aikana. Oon ruvennu teetä juomaan kahvin tilalla. Kuuma kaakao ois toinen vaihtoehto, mut ainakaan aamusta ei tee mieli mitään makeaa juotavaa.

Tsemppiä paljon kaikille, toivotaan ettei kenenkään tarvitsis tästä pinosta poistua ikävien uutisten merkeissä. :hug: :hug:

Adelade 5+5
 
Morot! Ja teret uusille :wave:

Kaffia täällä tekee mieli joka kerta kun on normaali kahviaika, mut kummasti se meinaa maistua pahalle tai jäähtyy kuppiin. Oon jo vähentänyt ison motillisen pienemmäksi :D

Naama kukkii, vituttaa näyttäytyä missään ja selitellä syöneensä saavillinen suklaata. Äitini jos minut nyt näkisi niin arvaisi heti mistä on kyse :D

 
Varanikki se Tekayn kalenteri on hyvä, siinä näkyy päivämäärät et millä ajalla mikäkin tutkimus pitäis tehdä sun muuta. http://www.oys.fi/index.php?option=com_wrapper&Itemid=111

Tuossapa linkkiä sinne.

buam

muoks...äh, kysyit kalenteria, etkä laskuria.... :ashamed:
 
:eek: :eek: :eek:

Kävin tuolla alffie75 laittamassa linkissä katsomassa, ja tajusin vasta nyt että klinikan antaman lasketun ajan (8.5.2010) mukaan nyt olisikin menossa "jo" rv 5+3!!! Mullehan siirrettiin kolmen päivän ikäinen alkio kolme viikkoa sitten ja itse en ollut rv:tä laskettaessa ottanut huomioon tuota alkion ikää ollenkaan vaan vain siirtopäivän... Mut ilmeisesti klinikalla olivat ottaneet.
Kumpihan nyt on oikein? ns. menkoista laskettu eli rv 5+0 vai klinikan antaman lasketun ajan mukainen rv 5+3? (Kuten varmaan arvaatte näin alkuraskaudessa JOKAINEN PÄIVÄ on eteenpäin... :D )
Jep, tää oli tosi tärkeetä! :saint:

Terkuin Haave & Tauno ja Ansa rv 5+0 tai 5+3
 
Täällä onkin koko perhe kipeenä :snotty: Ite en menny kouluunkaan kun on niin kova yskä. Pojalla on kuumetta ja tytöllä kans hirvee yskä. Saa nähä pääseekö huomenna kouluun.

Tänään havaittu etomista, halailin pönttöä mutta sylkeä vain sain aikaiseksi, inhoan oksentamista yli kaiken ja psyykkaan tosi rajusti :ashamed:
Myös huomasin suihkusta tullessani että nännit vähän arat, toivottavasti ei oo pysyvää :x

Tein myös tänään testin kun ostin sillon kaksi niin ihan huvikseen :LOL: Testiviiva pärähti tikkuun heti, eikä kontrolliviivaa meinannut ensin tullakaan, katsoin sitten ensin väärin ja kerkesin jo säikähtää mutta lopputuloksena hieno plussa ja testiviiva paljon tummempi kuin kontrolli. On se testin tekeminen niin hauskaa :D Sillon kun saa sen kaks viivaa siis..

Mä oon kerenny jo kummejakin miettimään :ashamed: Meillä ei vaan ole enää ketään jäljellä, siksi siis..

BTL ja nytty 5+2 :heart:
 
Iltaa! Tulin kyselemään, että onko kukaan tehnyt predictorilla testiä? Itse tein äsken testin, virtsa oli ollut rakossa ehkä kolmisen tuntia, ja siihen piirtyi heti haalea plussa, jopa ennen kontrolliviivan tulemista..onkohan tuo ihan normaalia vai kenties viallinen testi? Teen kyllä aamulla uuden. Olisi kyllä mahtavaa olla raskaana, 15kuukautta yritystä takana..hoitoihinkin oltiin juuri menossa..tämä olisi suoranainen IHME! Siksi en oikein tajua tota testiä..että voiko siihen tulla viiva niin pian! Heti kun se värivana alkoi liikkua niin haalea plussa piirtyi..
 
Moikka!

Ilmoittautuisin mukaan toukokuisiin! Testasin tänään plussan, ja nettilaskurin mukaan LA on 17.5. Meille on tulossa toinen yhteinen lapsi. Esikoiseni on syntynyt 6/08, ja sen jälkeen ollaan menty "saa tulla jos on tullakseen" -periaatteella. Jotakuinkin vuosi meni ennen kuin tärppäsi. Synnytyssairaalana on TAYS.

Kirjoittelen myöhemmin lisää, BB kutsuu :ashamed:

Tiktu
 
Devi Mä testasin Predictorilla (sillä herkemmällä) kp 27 / 26-36 ja ihan selvä plussa tuli heti. Olin kyllä saanut jo apteekin omalla edellisenä päivänä hailakan viivan. Uskoisin että sullakin plussa on, joten varovaiset onnittelut :flower: Tulehan aamusella kertomaan mitä uusi testi näytti :wave:

Tervetuloa Tiktu ja Kiki85! (olikohan muita uusia, jesta että tekstiä tulee :) )
 
Tervetuloa uusille!

Mä tulin vaan valittelemaan omaa napaa :ashamed:
Hirveä flunssa vielä päällä ja nyt on kurkku ihan kipeä. Varasin ajan Mehiläiseen juuri äsken. Eilen olin kotona, mutta tänään raahauduin töihin. Ei hyvä idea näköjään!
Tää flunssa on vienyt mun huomion raskausoireista kokonaan. Ainoana huomattavana oireena on nuo repäisykivut kun yskii tai niistää. Pelottaa vähän tuo oireettomuus ja tuntuu, että se rv12 tienoille on tosiaan miljoona vuotta aikaa. Pitäis nyt vaan keskittyä tähän oman itsensä parantamiseen tästä flunssasta, mutta minkäs teet. |O
Tsemppiä meille kaikille tämän alkutaipaleen kanssa :hug:

Elwi ja Touko 5+5
 
Ilmoittaudun myös mukaan, maanantaina testasin plussan enkä oikein usko sitä vieläkään, kun mitään suurempia oireita ei ole. Vuoden verran on plussaa odotettu. Toinen lapsi olisi nyt tulossa, mutta edellinen on vm. -97 enkä muista siitä enää mitään. =) La on laskureiden mukaan 14.5.
 
Tervetuloa uudet :flower:

Itse tein apteekin omalla, muistaakseni joten en osaa auttaa Devi mutta peukut pystyssä =)

Täällä myös edelleen flunssaa pukkaa, kuopuksen kuume taitaa olla tiessään mutta rohisee vielä ja esikoisen yskä edelleen tosi sitkeä. Aamulla olo tuntui ihan hyvältä ja olin kouluunkin menossa mutta kun ekan kerran yskäisi niin siitä se sitten lähti :kieh:
Kuitenkin sen verran kaunis ilma ulkona että kyllä tohon pihalle mennään, ei jaksa sisäpäiviä kahta putkeen :headwall:

Mulla kans repäisykipuja välillä ja tuskaa näin flunssan kanssa kun pakko olisi yskiä mutta se kipu on niin hirveetä |O

BTL :heart: nytty 5+3
 
Huoh. Sillä toisella predictorilla sain niiiiiin haamun et huh huh! Varmaan ennemmin viivanpaikka kuin haamu. No apteekin kautta aamulla töihin, mukaan tuli cb ja apteekin oma. cb:llä en saanut mitään, siis en mitään. Tosin virtsa oli ollut rakossa ehkä max. kolme tuntia, jep selityksiä :( Huoh. Eli tais olla se predictorin eilinen plussa joku "virhe".. Huomenna aamulla testaan viel apteekin omalla..ja sitten luovutan :( Ensimmäistä kertaa pitkään aikaa olis kyllä "oireita"..
 

Yhteistyössä